Originally posted by ruupanen
View Post
Bemarin ostamisen sietämätön vaikeus
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Koko maanlaajuinen ongelma, länsirannikolta itään
Nettiauto pullollaan e39 520i farkkuja karvalakkivarusteilla, kuka semmosia edes uutena haluaa? Hinnatki aivan tähtitieteellisiä, tämä parhaana esimerkkinä http://www.nettiauto.com/bmw/520/3448122
-
Sanoppa muuta. Kaverille ollaan metätetty käyttistä alkukesästä lähtiin, eikä muuten ole helppoa.Originally posted by Morriz View PostTulipa taas vaikeeta auton ostamista, meni koko kesä ennen kuin e39 523i sedan meni kaupan ja sitten kun piti se e39 toukka lähteä vain hakemaan pois nettiauton tarjonnasta, ilmeni ettei sielä mitään ole. Vaatimuksia toki on:
Facelift, bensa, manuaali ja edes pikkusen varusteita. Perus sininen väri ei kiinnosta, tekis mieli sporttipenkkiä ja automaattista kylmäkonetta.
Mistähän sitä nyt lähtis tinkimään? Faceliftistä? -99 tuli se parempi ruostesuojaus ja puskureihin ja valoihin uppois äkkiä tonni jos faceliftiä tekee.
Kävin piruuttani koeajamassa yhtä 525ia:ta, mutta on se kyllä ihan selvä ettei tomaatti istu käteen yhtään. Varsinkin kun emäntä vänkärin penkiltä kysyi, että niin kiihdytätkö sä nyt täysiä vai? Eli ei tomaattia
Penkkejä nyt tietty aina vaihtelee, mutta oma vaivansa niitäkin on täältä jumalanselän takaa haeskella.
Kylmäkoneen automaattisuudesta tinkii kevyesti.
Jotensakkin en jaksa luottaa, että tuo 2,2litranen tyydyttää tehon tarpeen, koska tuolla 523i se oli siinä ja siinä, että sillä ehtii. Täältäkin luin, että tuon 2,2 todellinen suorituskyky ei ole lähelläkään tuota 523i:n 2,5l konetta. Joten 520i on myös liputettu ulos.
Pitääkö se vain tuottaa ulkoa, ruotsi vaiko saksa? 10k€ paikkeille se taitaa sieltäkin tuotuna lipsua ja tuo hinta on taas vähän yläkanttiin emännän käyttöautolle. Pari tonnia sinne tänne, mutta joku 8k€ olis sopeva
Yllättävän ylivaikeaa (quote J.Hannula) löytää yksi saamarin tourinki
Kriteerit seuraavanlaiset: E39 528i, manuaali, farkku, sporttipenkit nahoilla, automaatti-ilmastointi. Kaikki muuta on plussaa, mutta noista edellä mainituista ei tingitä. Yhen ainuttakaan ole ollut jota ois kannattanut lähte ees kattomaan vakavissaan. Pirun vähä noita on tarjolla.
Leave a comment:
-
Tulipa taas vaikeeta auton ostamista, meni koko kesä ennen kuin e39 523i sedan meni kaupan ja sitten kun piti se e39 toukka lähteä vain hakemaan pois nettiauton tarjonnasta, ilmeni ettei sielä mitään ole. Vaatimuksia toki on:
Facelift, bensa, manuaali ja edes pikkusen varusteita. Perus sininen väri ei kiinnosta, tekis mieli sporttipenkkiä ja automaattista kylmäkonetta.
Mistähän sitä nyt lähtis tinkimään? Faceliftistä? -99 tuli se parempi ruostesuojaus ja puskureihin ja valoihin uppois äkkiä tonni jos faceliftiä tekee.
Kävin piruuttani koeajamassa yhtä 525ia:ta, mutta on se kyllä ihan selvä ettei tomaatti istu käteen yhtään. Varsinkin kun emäntä vänkärin penkiltä kysyi, että niin kiihdytätkö sä nyt täysiä vai? Eli ei tomaattia
Penkkejä nyt tietty aina vaihtelee, mutta oma vaivansa niitäkin on täältä jumalanselän takaa haeskella.
Kylmäkoneen automaattisuudesta tinkii kevyesti.
Jotensakkin en jaksa luottaa, että tuo 2,2litranen tyydyttää tehon tarpeen, koska tuolla 523i se oli siinä ja siinä, että sillä ehtii. Täältäkin luin, että tuon 2,2 todellinen suorituskyky ei ole lähelläkään tuota 523i:n 2,5l konetta. Joten 520i on myös liputettu ulos.
Pitääkö se vain tuottaa ulkoa, ruotsi vaiko saksa? 10k€ paikkeille se taitaa sieltäkin tuotuna lipsua ja tuo hinta on taas vähän yläkanttiin emännän käyttöautolle. Pari tonnia sinne tänne, mutta joku 8k€ olis sopeva
Yllättävän ylivaikeaa (quote J.Hannula) löytää yksi saamarin tourinki
Leave a comment:
-
Kyllä, kolmosella mäkin vedän jokaisen ohituksenOriginally posted by Taski View PostSe kyllä tuli tosiaan huomattua Vaasa-Tre väliä ajaessa että lapun saa iskeä kyllä huoletta lattiaan joka ohituksen kohdalla jos meinaa ohi päästä
Tällä ei ainakaan tarvitse märällä perätä että perä lähtis alta, tosin ei pääse kyllä motarin rampeissakaan huvittelemaan...
Mut pakko sanoa että on tuo M54 kyllä kestävä konekin. Itsellä tulee kohta 300tkm täyteen ja ei minkäänlaisia sivuääniä tai oireita 
Mutta jos topicciin pitäs kirjotella jotain järkevää... Niin oon miettiny että keväällä tai kesällä vois olla sen haaveen toteutus, eli E39 M5. Mutta mitä oon lukenu ja kavereilta kyselly, niin faktahan on se että minunlaisen tunarin kannattaa käytännössä ostaa sellainen joka on käynyt "Raikulla" tai sitten muuten vaan tiedossa että mitä siihen on tehty. Huvikseen oon tuonne bongaustopicciin noita linkitellyt ja jokaisesta on tullut takaisin että mitä on vikana
Mutta sehän on hyvä vaan.
Last edited by rizzo; 26-09-2012, 22:18.
Leave a comment:
-
Se kyllä tuli tosiaan huomattua Vaasa-Tre väliä ajaessa että lapun saa iskeä kyllä huoletta lattiaan joka ohituksen kohdalla jos meinaa ohi päästäOriginally posted by rizzo View PostSamaa mieltä. Mutta minusta edellinen 528i oli arkikäyttöön melko sopivan pirtsakka. Eihän se kyllä paikoiltaan automaattina lähtenyt mihinkään mutta ohittaessa ei tarvinnut kyllä jännittää. Nykyisen auton hommasin "työautoksi" ja siihen oli just hyvä, nyt vaan alkaa taas vähän kaipailla tehoa...
Joka tapauksessa, hyvän auton olet hankkinut
Tällä ei ainakaan tarvitse märällä perätä että perä lähtis alta, tosin ei pääse kyllä motarin rampeissakaan huvittelemaan...
Leave a comment:
-
Samaa mieltä. Mutta minusta edellinen 528i oli arkikäyttöön melko sopivan pirtsakka. Eihän se kyllä paikoiltaan automaattina lähtenyt mihinkään mutta ohittaessa ei tarvinnut kyllä jännittää. Nykyisen auton hommasin "työautoksi" ja siihen oli just hyvä, nyt vaan alkaa taas vähän kaipailla tehoa...Originally posted by Taski View PostJuu on se turhan pieni mylly mutta koirankuljettimeksi tuo tuleekin, ettei sillä nyt niin väliä tuossa. Eipä nuo 525 ja 530 koneisetkaan kovin ripeitä ole, kun tuo on sellainen valas. Jos on pikkukoneinen e39 niin täytyis melkein olla 530d että olis vääntöö millä se liikkuis.
Joka tapauksessa, hyvän auton olet hankkinut
Leave a comment:
-
Juu on se turhan pieni mylly mutta koirankuljettimeksi tuo tuleekin, ettei sillä nyt niin väliä tuossa. Eipä nuo 525 ja 530 koneisetkaan kovin ripeitä ole, kun tuo on sellainen valas. Jos on pikkukoneinen e39 niin täytyis melkein olla 530d että olis vääntöö millä se liikkuis.
Leave a comment:
-
Kai niitä joku ostaa. Hyvillä varusteillahan tuo on ja M-sport on aina M-sport...MUTTA mulla on tolla koneella E46 ja ilmeeni tämä:Originally posted by Taski View PostOstin mustan 520ia Msport farkun, 130tkm ajettuna. 2003 vuosimallia, msport, alcantarat, antrasiittikatto jne basic hyvyydet ja maksoin 9400€. Mitään varsinaista oikeaa vikaa en ole vielä löytänyt (no ok, imuputki halki), uudet renkaat ja vanteetkin melkein virheettömässä kunnossa. Maksoin tuosta 9400€ ja jotenkin tuntuu että toi olis ollu ihan puoli ilmanen, mutta kai näitten pyynnit sitten vääristää. Postauksen pointtina oli että ostaako näitä 12-13 000€ pyyntisiä pikkukoneisia e39:jä kukaan? Itsekin sain aika reilusti tingattua hinnasta.
Se on liian pieni. Minusta.
Leave a comment:
-
Ostin mustan 520ia Msport farkun, 130tkm ajettuna. 2003 vuosimallia, msport, alcantarat, antrasiittikatto jne basic hyvyydet ja maksoin 9400€. Mitään varsinaista oikeaa vikaa en ole vielä löytänyt (no ok, imuputki halki), uudet renkaat ja vanteetkin melkein virheettömässä kunnossa. Maksoin tuosta 9400€ ja jotenkin tuntuu että toi olis ollu ihan puoli ilmanen, mutta kai näitten pyynnit sitten vääristää. Postauksen pointtina oli että ostaako näitä 12-13 000€ pyyntisiä pikkukoneisia e39:jä kukaan? Itsekin sain aika reilusti tingattua hinnasta.
Leave a comment:
-
Originally posted by |foder| View PostMyymisen sietämättömyydestä ostamisen sietämättömyyteen.
Tulevan lomautuksen myötä ei budjetti ole kovin hääppöinen, kuten myös tarjonta alle 2ke. Eihän tuohon rahaan voikaan odottaa saavansa kovin hyvää mutta jos saisi edes sellaisen että ei tarttis hitaasta koria läpikotaisin uusiksi, konetta rakentaa alusta loppuun ja edes leima talven yli. Näyttää olevan liikaa pyydetty.
Vaatimuksena seuraavat kriteerit: bensa, suora kutonen, manuaali ja tilava (eli alkaen 5-sarja).
Kai tässä tarvii alkaa myymään persettä että saa budjettia kasvatettua.
Katso T3:n ilmoitus myydään-osiossa...
Hetken harkitsin jo itse lähteä hakemaan.
Leave a comment:
-
http://www.porho.fi/vaihtoautot/vaih...inumero=FJU544 hakekaa joku pois hyvä E60.
Onnistuu varmaan pukata vaihdossa lähes mikä vaan auto ja rahotukset järjestyy, liike on aina liike
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=220268 tämä kyseessä
Leave a comment:
-
Myymisen sietämättömyydestä ostamisen sietämättömyyteen.
Tulevan lomautuksen myötä ei budjetti ole kovin hääppöinen, kuten myös tarjonta alle 2ke. Eihän tuohon rahaan voikaan odottaa saavansa kovin hyvää mutta jos saisi edes sellaisen että ei tarttis hitaasta koria läpikotaisin uusiksi, konetta rakentaa alusta loppuun ja edes leima talven yli. Näyttää olevan liikaa pyydetty.
Vaatimuksena seuraavat kriteerit: bensa, suora kutonen, manuaali ja tilava (eli alkaen 5-sarja).
Kai tässä tarvii alkaa myymään persettä että saa budjettia kasvatettua.
Leave a comment:
-
Jokhainen Rovaniemeläinen ja Lappilainen tietää että kemistä ei kannata ostaa autoa, ja varsinkaan bemaria!Originally posted by jiipee- View PostEi vissii tullu mixout kauppoja siitä kemin mustasta e39:stä?
Oliko se ihan susi?
E: Pitäsköhän omasta alkaa väsäämään myynti-ilmotus foorumille:think
Kemi on "viimisä" amis kaupunkeja suomessa, jotenki 80-90 on vieläki päällä.
http://www.nettiauto.com/bmw/m5/5093240
ei sole poka viini joka paranee vanhetessaan.
Leave a comment:
-
http://www.nettiauto.com/bmw/525/5033645 Itse kävin kyseisen pelin hakemassa noin viikko sitten ja ihmettelen miten ei ollut mennyt kaupan aikasemmin. Hinta tuntui olevan kohdallaan muihin 525:siin verrattuna. Toki ovien alalaidoissa jotain ruostetta havaittavissa, tekniikka ja sisusta hyvässä kunnossa ja ajolleen ihan pirun hyvä!
Puoleentoistatonniin sai ainakin omasta mielestä tosi paljon autoa jolla uskaltaa lähtiä kauemmaksikin.
Leave a comment:
Leave a comment: