Originally posted by petrolhead
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kokemuksia muun merkkisistä autoista.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Bmw Master View PostPelkkä ajoneuvovero n.600e vuodessaEx: BMW F36 420dA xDrive, BMW F30 320dA, BMW R 850 R, Volvo C30 2.0dA, Volvo S80 2.9 i6, Opel Vectra 1.6 S, Peugeot 309 1.6
Comment
-
-
onkos täällä kenelläkään kokemusta Nissan Nv-400 pakusta? ajettavuus ja kulkupuoli, mukavuus ym siis kiinnostaa.
Vakiona ilmeisesti navi taustapeilin tilalla, bluetooth puheluita ja musan toistoa varten, vakkari ja ilmastointi ym.
kilsoja sen 60-100tkm tulossa vuoteen joten selän puolesta pelottaa onko penkki kuinka paska istua, vai oisko jopa sellainen jolla nää kivut lähtis pois mitä mersun penkki aiheuttanu- F20 Lci 118d B47 -16 & Z900 Kawasaki -22
- MB s205 220cdi -15
- Volvo s80 2.5t -07
- mb s211 280cdi -08
- e46 320i -03
- e36 323i M-Sport tori-coupe -97
- e46 320d Individual "m-sport" -04
- e39 525i -01
Comment
-
-
Originally posted by salmol View PostMinä maksan ajoneuvo- ja polttoaineveroa noin 450€ löpönelarista, niin ei tuo 650€ siihen nähden kova ole jos kyseessä on kunnon pannu...
Mutta eipä niitä pihistelyn vuoksi hankitakaan.-22 Lexus ES300h
-08 Subaru Impreza
...ja toiset on niin köyhii ettei niil oo muut ku rahaa…
Comment
-
-
Originally posted by petrolhead View PostMonessa autossa pätee sama homma, jos ei ole ollut varaa ostaa mallia uutena niin tuskin on varaa korjauttaakaan kunnolla.
Ylläpitokulut kun ei muutu miksikään sadan tonnin autossa sittenkään kun niitä saa käytettynä 20k€llä.
Kun harkittee käytettyä autoa ni kannattaa kattoa mitä siihen maksaa esim. kierros levyjä ja paloja. Jos se tuntuu kalliilta, niin kalliilta voi tuntua myös se kun korjaamo ilmoittaa että pitäs kurkata hieman kannen alle tai laatikon sisään .Ex. E61 525dA LCI Spacegrau Edition Fleet Plus
Ex. E81 118d LCI Bluewater
Comment
-
-
Originally posted by heifetz View PostTämä nyt on vakio. Minun E61 on jo niellyt sen verran ison palan palkkakakkua että jälkikäteen ajateltuna olisi vaan pitänyt ottaa joku V8 (esim cayenne). Fiilis olisi kuitannut ison osan rahanmenosta.
Melko monelle tulee yllärinä että joku 300tkm jyrsitty 4WD tuplaturbo V8 imasee enemmän rahaa korjatessa kuin Corolla.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by petrolhead View PostCaptain Obvious here, hello!
Melko monelle tulee yllärinä että joku 300tkm jyrsitty 4WD tuplaturbo V8 imasee enemmän rahaa korjatessa kuin Corolla.Ex. E61 525dA LCI Spacegrau Edition Fleet Plus
Ex. E81 118d LCI Bluewater
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostMutta onko Cayenne sellainen erikoinen on aivan eri juttu.
Mutta itselle ei cayenne ole nätti mistään vinkkelistä, enkä sellaiseen kyllä rahojani sijoittaisi...
Mutta jos joku sellaisesta tykkää, niin eikait siinä mitään.ex. e39 540i vm-98, ex. audi S8 vm-01. ex. Saab 9-5 aero 2.3t sportcombi vm-05 RE85 stage 5+
Comment
-
-
Originally posted by Tojopa View PostOnkos täällä kellään kokemuksia Jaguar S-Typestä?
Ei ruostu kovinkaan helposti tai näin olen käsittänyt, kun itsekkin aikanaan jaggea katselin (S-type, XJ8 ja näiden R-malleja myös)...
Sähkövikaa on, mutta ei mitään ihmeellistä, saa korjata jos joku tietää tapauksia, että on ollut kallista vikaa.
S-typessä tuntuu jo osien hinnassa, se "jagge lisä", mutta kuinka kalliista osista on kyse, niin hankala näin lonkalta heittää vertauta vs. Saksalaiset kilpailijat.
V6 bensa- ja diesel- malleista ei ole mitään hajua...ex. e39 540i vm-98, ex. audi S8 vm-01. ex. Saab 9-5 aero 2.3t sportcombi vm-05 RE85 stage 5+
Comment
-
-
Originally posted by Juhaska View PostJakopää jumppaa V8 malleissa, vaikka onkin ketjukone ja yllättävän vähillä kilometreillä vielä.
Ei ruostu kovinkaan helposti tai näin olen käsittänyt, kun itsekkin aikanaan jaggea katselin (S-type, XJ8 ja näiden R-malleja myös)...
Sähkövikaa on, mutta ei mitään ihmeellistä, saa korjata jos joku tietää tapauksia, että on ollut kallista vikaa.
S-typessä tuntuu jo osien hinnassa, se "jagge lisä", mutta kuinka kalliista osista on kyse, niin hankala näin lonkalta heittää vertauta vs. Saksalaiset kilpailijat.
V6 bensa- ja diesel- malleista ei ole mitään hajua...
Ruostuu ja kukkii kyllä, ainakin ennen 2001 tehdyt joista omakohtainen näkemys ja kokemus on, tosin alkavat jo olemaankin vanhoja. Pahin ruostuva paikka on takakelkka. Tutulla noita kaksi kappaletta ja molempiin joutuu vaihtamaan, toiseen jo löysikin uuden osan metsästyksen jälkeen, suolaiseen hintaan. Samallahan sinne löysi tiensä uudet puslat.
V6-bensana kulkee jo ihan hyvin, pitää hyvät murinat ja on samalla äärimmäisen hyvää kyytiä. Muita ongelmia ei tutulla taida olla S-typen kanssa ollut kuin edellämainittu.Last edited by E39Fin; 28-11-2015, 19:33.Jaguar XF Sportbrake R-sport.
E39 523iA Oxfordgreen
Comment
-
-
Originally posted by E39Fin View PostRuostuu ja kukkii kyllä, ainakin ennen 2001 tehdyt, tosin alkavat jo olemaankin vanhoja. Pahin ruostuva paikka on takakelkka. Tutulla noita kaksi kappaletta ja molempiin joutuu vaihtamaan, toiseen jo löysikin uuden osan metsästyksen jälkeen, suolaiseen hintaan. Samallahan sinne löysi tiensä uudet puslat.
V6-bensana kulkee jo ihan hyvin, pitää hyvät murinat ja on samalla äärimmäisen hyvää kyytiä. Muita ongelmia ei tutulla taida olla S-typen kanssa ollut kuin edellämainittu.
S-type jakaa kyllä mielipiteitä ulkonäöllään, mutta omaan silmään se on kyllä komea ja positiivisesti massasta erottuva auto.
Sitä piti toki tovi pällistellä livenä, ennen kuin osasi sanoa siitä mitään, kun ensimmäisen kerran kyseisen mallin näki.
Puhumattakaan yhdestä mustasta S-type R yksilöstä, jota sain tutkailla ihan ajan kanssa...
XJ-korimalli pääsee sitten TOP-3 porukkaan omassa asteikossa, kun puhutaan tyylikkäistä edustusluokan autoista.ex. e39 540i vm-98, ex. audi S8 vm-01. ex. Saab 9-5 aero 2.3t sportcombi vm-05 RE85 stage 5+
Comment
-
Comment