Originally posted by Driver22
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kokemuksia muun merkkisistä autoista.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
MuotoWorks.fi | 3D-tulostetut tuotteet ja ratkaisut.
Makita seinätelineet ja adapterit | MuotoWorks
BMW i4 lumisuojus latausporttiin | MuotoWorks
Käyttis i4 eDrive40
Kesällä E36 M3
Radalla E36 325i track day tool
-
-
Tuo v70 lienee turhan iso auto, mutta miten nuo v40 mallit? 2000-luvun alun malleja saa hyvin tuohon rahaan, löytyy ilmastoinnit jne. Onko jakopäärempat kalliita ja kestääkö tekniikka? Ja kyllä mielellään turbo saisi olla, kun ehkä välillä täytyy kärryä vetää. Toisaalta on sitä pärjätty kärryn vedossa myös 1.4bensa "chevyllä", että tuskin tuollainen SDI paljon heikommaksi jää
Ja kyllä, hajoaa jos hajoaa ja sitten vaan paaliin... mutta ainakin ne pahimmat roskaläjät voisi yrittää välttääF31 330D Xdrive M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by ka00z View PostKaikki VP37-jakajapumpulliset VAG:n dieselit (1.9) käytännössä ikiliikkujia. Ja jakohihnajumppa ei ole yhtä saatanallinen kun V70:ssa - vaikka siinäkin on ekassa korissa VAG:n 2.5 tdi.Ex. E61 525dA LCI Spacegrau Edition Fleet Plus
Ex. E81 118d LCI Bluewater
Comment
-
-
Originally posted by heifetz View PostPlus että nämä pumpparit kuluttavat paljon vähemmän vs vastaavat common railit.
Tässä nyt täytyy tietää, että ne on jo 10-15-vuotiaita ja paljon rullattuja. Ostin omani 260 ajettuna muutama vuosi takaperin ja 390tkm mittarissa ei ollut tarvinut kertaakaan jäädä välille. Tku-Hki-sahatessa kulutus vaihteli niinkin hurjia lukemia, kuin 4.2-4.7/100km.
Driver: ja se oli muuten SDI. Ei mikään ajonautinto rampilta polkiessa, mutta tasanen tappaja kun vauhtiin pääseeLast edited by ka00z; 17-09-2015, 08:48.W124 voll, markalla pidemmälle
Comment
-
-
Joo just veljenkin vähän yli 200tkm ajettuun t5 transportteriin, 1.9tdi pumppusuutin hässäkkä, meni nokat ja nostajat uusiksi. Ei osat ole kovin kalliita saksanmaalta ja vähän jos itsekkin osaa tehdä niin aika halpa remppaloppujen lopuksi ja ompahan moottoria pidemmäksi aikaa kun ne uusi. Samalla tietysti kansipahvit sun muut uusiksi menee muttei tekemätön paikka.
Comment
-
-
Mistäs vuosimallista lähtien tuo kone on sitten muuttunut? Voiko erottaa esim. teholukemasta kumpi tyyppi on kyseessä?
VW Golf IV 98-03 moottorit autowikistä:
1,9 SDI 50 kW (68 hv)
1,9 TDI 66 kW (90 hv)
1,9 TDI PD 66 kW (90 hv)
1,9 TDI PD 74 kW (100 hv)
1,9 TDI 81 kW (110 hv)
1,9 TDI PD 85 kW (115 hv)
1,9 TDI PD 96 kW (130 hv)
1,9 TDI PD 110 kW (150 hv)
Edit. olettaisin että nuo PD-koneet on pumppusuuttimella?Last edited by Driver22; 17-09-2015, 13:15.F31 330D Xdrive M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by Driver22 View PostMistäs vuosimallista lähtien tuo kone on sitten muuttunut? Voiko erottaa esim. teholukemasta kumpi tyyppi on kyseessä?
VW Golf IV 98-03 moottorit autowikistä:
1,9 SDI 50 kW (68 hv)
1,9 TDI 66 kW (90 hv)
1,9 TDI PD 66 kW (90 hv)
1,9 TDI PD 74 kW (100 hv)
1,9 TDI 81 kW (110 hv)
1,9 TDI PD 85 kW (115 hv)
1,9 TDI PD 96 kW (130 hv)
1,9 TDI PD 110 kW (150 hv)
Edit. olettaisin että nuo PD-koneet on pumppusuuttimella?
Comment
-
-
Meillä on Skodassa 1,9 TDI 81 kW (110 hv) ASV
Minkäslainen kone tuo on verrattuna muihin 1.9TDI koneisiin?
Auto on vasta kuukauden ollut ja lähinnä muijan ajossa, joten ei niin hirveästi vielä ole kokemuksia.BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek
BMW 330d touring e46 -05
Ford Cortina Mk2 1600 -70
ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja
Comment
-
-
Originally posted by smpovers View PostMeillä on Skodassa 1,9 TDI 81 kW (110 hv) ASV
Minkäslainen kone tuo on verrattuna muihin 1.9TDI koneisiin?
Auto on vasta kuukauden ollut ja lähinnä muijan ajossa, joten ei niin hirveästi vielä ole kokemuksia.W124 voll, markalla pidemmälle
Comment
-
Comment