Yllättävän rennosti jengi ottaa tollasien lainojen erääntymiset. Ite olisin jo junan alla jos tilanne eskaloitus tohon pisteeseen, mut tsemppii!!
Mai ex Näästi Biist:M6-05,Koeajo:Harvinainen kaunotar, Maserati Merak, F1-tunnelmaa
Collapse
X
-
Originally posted by rasanttu View PostYllättävän rennosti jengi ottaa tollasien lainojen erääntymiset. Ite olisin jo junan alla jos tilanne eskaloitus tohon pisteeseen, mut tsemppii!!
Elämänkokemus on opettanut, että asioilla on taipumus järjestyä kunhan itse oikeasti myös yrittää parhaansa. Kaikki narut kun eivät ihmisparan omissa käsissä ole, niin sitä kannattaa silti pitää itsensä kondiksessa ja silmät auki uusille ideoille aina. Aina ne hyvätkin päivät sieltä tulevat.
Pessimistin ei varmaankaan kannata ruveta yrittäjäksi, se kun loppuisi ennen kuin ehtisi alkaakaan. Helppoa ei ole ollut missään vaiheessa, mutta välillä erittäin antoisaa. Nää hetket ei tietenkään ole niitä parhaita, mutta kaikesta voi oppia jotain.
Esim. tänään tuli toisesta HooDeesta tilityshinta kirjeessä. Se oli ehkäpä jonkin asteinen pettymys, mutta osoittaa samalla, että tarkkana pitää olla ja jos vain johonkin asiaan voi itse vaikuttaa, niin se kannattaa aina yrittää.
Yksi murhe vähemmän joka tapauksessa, vaikka sitten menisi tuollakin hinnalla. Tuosta lähes ajamattomasta pelistä olisi pitänyt irrota ehkä realistisesti pari kolme tonnia enemmän, mutta suuruusluokka oli aika odotettu kuitenkin.
Tilityksen ja takaisinoton huono puoli on tietenkin niistä aiheutuvat lisäkulut ja täytäntöönpanomaksu, jotka tekivät n. 500,- ko. pyörän kohdalla ja koska velkaa oli ehditty lyhentää vasta pari vuotta viidestä, niin reilu tonni hintaa jäi siten edelleen maksettavaksi, joka omaksi tyhmyydekseni luettakoon, kun en vaan messukiireiden takia päässyt tilitykseen paikalle omaa kommenttiani kertomaan. Liekö sitten olisi jotain vaikuttanut asiaan eli ei.sigpic
ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.
Comment
-
-
Originally posted by Italowestern View PostKiitos kannustuksesta.
Elämänkokemus on opettanut, että asioilla on taipumus järjestyä kunhan itse oikeasti myös yrittää parhaansa. Kaikki narut kun eivät ihmisparan omissa käsissä ole, niin sitä kannattaa silti pitää itsensä kondiksessa ja silmät auki uusille ideoille aina. Aina ne hyvätkin päivät sieltä tulevat.
Jos aloittaa itsesyyttelyn ym. turhan nii sitten on sama heittää lusikka nurkkaan. Edelleen toivotan onnea ja menestystä, kyllä se siitä.
Comment
-
-
Tilitystä..
Do dii. Onpahan taas tullut koettua jotain uutta elämässä. Tilitystapahtumassa tänään oli mukana Vouti, rahoitusyhtiön mies argumentteineen ja minä ite. Ja olipa hyvä että olin paikalla, koska sillä selvästi oli vaikutusta asiaan. Vaikka lopputulos olisi toki voinut olla parempikin.
Ehkä raastuvanoikeuden kautta valittamalla tilityshinta olisi vielä hiukan nostettavissa, mutta ei se ollut likikään niin huono kuin Santanderin perintäosaston pomo antoi vapaaehtoisen tilityksen suorakaupan huutojen kautta arvioiduksi arvoksi. Autoani ei siis vielä oltu myyty minnekään, vaan kyse oli ollut ns. avoimesta huutokaupasta, kuten oletinkin.
Pääasia, joka vaikutti hinnan muodostukseen positiivisesti, ja mikä on tässä erityisen huomionarvoista, on että auto oli omissa nimissäni, niin auton hintaa kohdeltiin yksityisasiakkaan eikä tukkuostajan näkökulmasta.
Asia joka jäi kuitenkin mietityttämään oli kuulemma "tavan mukainen" ns. "käteisalennus", joka alensi hintaa. Kolme viikkoa on aikaa asiasta valittaa, jos niin haluaa.
Noh, Maanantaina tuosta vielä neuvottelen rahoitusyhtiön ja korkeimman tarjouksen tehneen autoliikkeen kanssa.
Palataan aiheeseen, josko tälläkin tapahtumalla jotain informaatioarvoa olisi. Kuitenkin aika iso kivi jo tänään vierähti sydämeltä. Jospa nuo loputkin lohkareet saisi vähemmäksi vielä.
Rahallahan siitä selviäisi tietty, mutta ihan kaikkea saatavilla olevaa ei voi noihin kulkuneuvoihinkaan laittaa kuiteskaan.sigpic
ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.
Comment
-
-
Originally posted by Italowestern View PostNoh, Maanantaina tuosta vielä neuvottelen rahoitusyhtiön ja korkeimman tarjouksen tehneen autoliikkeen kanssa.
F10_newbie
Comment
-
-
Originally posted by e46_newbie View PostTäytyy ihailla tapaa jolla käsittelet asiaa! Mikä olisi siis hinta jolla voisit itse myydä auton vaikka klubilaiselle ja selviäisit helpommalla?
F10_newbie
Joku 87.000 ois pyyntö ja tarjotakin saa toki ihan mielellään.
Huom: Jos on todellista potentiaalia ostaa tuo pois rahalla tai rahoituksellakin, niin soitelkaa toki ja jutellaan asiasta.
Santanderhan tuon virallisesti omistaa mutta haluaa siitä kyllä pian eroon.
Joku kimppaomistuskin voisi tulla asiallisella sopimuksella kyseeseen.
Toimittava on kuitenkin nopeasti.
Soitella voi kännyyn 0400-441677 klo 9-20, jos vihainen Ämmä Kuutonen kiinnostaa.
terv. PekkaLast edited by Italowestern; 03-03-2011, 11:26.sigpic
ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.
Comment
-
-
Originally posted by herrakani View PostEi taida onnistua ihan noin vaan.
Muutenhan tuo on heille toimintamallina ns. vakiokauraa, mutta tämä auto on siellä hintahaarukan yläpäässä ja se antaa aina hiukan enempi motivaatiota ja aikaa sovitella asiaa.
Joku Nussan Savett olisi jo myyty päivänä no.1 kun se oli haettu pois ja tilitetty.sigpic
ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.
Comment
-
-
Voi nyt kertakaikkiaan vitunvittu.
Tunnen saatananderilta väkeä, voin ehkä olla avuksi jos sopparin siirto tulee kysymykseen.
Taitaa vaan mennä näin: Päivän hinnaksi katsotaan loppuvelka ja siitä xx%
käsirahaa. Sopparin siirto toiselle henkilölle ei onnistu maksamalla erät päivän tasalle.
Hengessä mukana...TomiE70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.
Comment
-
-
herrakani
Originally posted by Italowestern View PostJoo, kyllä se onnistunee rahalla tai mahdollisesti vielä rahoituksellakin ihan noin vaan kunhan toimii nopeasti.
Muutenhan tuo on heille toimintamallina ns. vakiokauraa, mutta tämä auto on siellä hintahaarukan yläpäässä ja se antaa aina hiukan enempi motivaatiota ja aikaa sovitella asiaa.
Comment
-
Originally posted by TFV View PostVoi nyt kertakaikkiaan vitunvittu.
Tunnen saatananderilta väkeä, voin ehkä olla avuksi jos sopparin siirto tulee kysymykseen.
Taitaa vaan mennä näin: Päivän hinnaksi katsotaan loppuvelka ja siitä xx%
käsirahaa. Sopparin siirto toiselle henkilölle ei onnistu maksamalla erät päivän tasalle.
Hengessä mukana...Tomi
Tuo se kaava tosiaan suurinpiirtein on, eli rahoitussopimus on siirrettävissä ns. "sopimuksen mukaan" jossa toki tsekataan asiat päivän tasalle hinnan ja käsirahan osalta sekä luottokelpoisuuden yms. perusteella.Last edited by Italowestern; 03-03-2011, 11:23.sigpic
ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.
Comment
-
-
Originally posted by herrakani View PostRiippuu pitkälti voudistakin. Aloin itekkin tos toki ajatella et jos lunastushinta on vaik 87te ja siit tarjotaan toisaalta 88te niin tyhmäähän se olis olla myymättä sille kalliimman tarjouksen tehneelle.Last edited by Italowestern; 03-03-2011, 11:22.sigpic
ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.
Comment
-
-
Tsemppiä toivottelen! Toivon että asia järjestyisi jotakin kautta vielä parhain päin.
Toisaalta..auto on vain auto ja jos se menee, niin sitten menee ja jos siitä jää vaikka vähän velkaakin, niin sitten jää - koko rahalla on kuitenkin myös iloa ja nautintoa varmasti autosta saanut?!
Tsemppiä
Comment
-
-
Originally posted by jva View PostTsemppiä toivottelen! Toivon että asia järjestyisi jotakin kautta vielä parhain päin.
Toisaalta..auto on vain auto ja jos se menee, niin sitten menee ja jos siitä jää vaikka vähän velkaakin, niin sitten jää - koko rahalla on kuitenkin myös iloa ja nautintoa varmasti autosta saanut?!
Tsemppiä
Eli sitä velkaa ei oikein voisi jäädä, vai onko jollain uudempaa tietoa näistä asioista?E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.
Comment
-
-
Originally posted by jva View PostTsemppiä toivottelen! Toivon että asia järjestyisi jotakin kautta vielä parhain päin.
Toisaalta..auto on vain auto ja jos se menee, niin sitten menee ja jos siitä jää vaikka vähän velkaakin, niin sitten jää - koko rahalla on kuitenkin myös iloa ja nautintoa varmasti autosta saanut?!
Tsemppiä
Joo, autohan se vaan lopulta on..
Nyt vain on hiukan pakko priorisoida muita asioita, jotta firman bisnes saadaan jatkumaan, kun se vihdoin on taas kasvussa pitkästä aikaa.
Mutta katsotaan kui äijän käy.
Pitäkääpä peukkuja ja tarjotkaa ihmeessä, jos yhtään kiinnostaa.Last edited by Italowestern; 03-03-2011, 11:20.sigpic
ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.
Comment
-
Comment