memebuy23buy

Mai ex Näästi Biist:M6-05,Koeajo:Harvinainen kaunotar, Maserati Merak, F1-tunnelmaa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Maxi
    Bimmer Rookie
    • Nov 2003
    • 190
    • Vaasa

    Kyllä siinä on yksi hyvistä tarinan kertojista tällä foorumilla, täytyy hattua nostaa. Tarinasta kun tekee vielä se erittäin mielenkiintoista että se on pääasiassa täyttä totta ja kyseessä ei ole Honda civic ja Toyota corolla vastakkain. Pakko on olla onnellinen toisen puolesta kun saa käydä tuollaisten autojen kanssa kovaa taistelua itsensä kanssa että kummanko valitsee, itse joutui viimeksi "vastaavassa" tilanteessa miettimään että Honda monkey vai Suzuki pv nykyisin polkupyörällä. On ollut viihdyttävää lukea kyllä kaikki kirjoitukset mitä ketjun aloittaja on kirjoittanut näistä koeajoista, itselleni kelpaisi kyllä aivan kumpiko tahansa noista kulkineista. Jatkakaa samaan malliin!
    rai rai.

    Comment

    • Italowestern
      Bimmer Fanatic
      • Oct 2008
      • 507
      • Vantaa

      Hienoa, että kiinnostaa!

      Originally posted by Maxi View Post
      Kyllä siinä on yksi hyvistä tarinan kertojista tällä foorumilla, täytyy hattua nostaa. Tarinasta kun tekee vielä se erittäin mielenkiintoista että se on pääasiassa täyttä totta ja kyseessä ei ole Honda civic ja Toyota corolla vastakkain. Pakko on olla onnellinen toisen puolesta kun saa käydä tuollaisten autojen kanssa kovaa taistelua itsensä kanssa että kummanko valitsee, itse joutui viimeksi "vastaavassa" tilanteessa miettimään että Honda monkey vai Suzuki pv nykyisin polkupyörällä. On ollut viihdyttävää lukea kyllä kaikki kirjoitukset mitä ketjun aloittaja on kirjoittanut näistä koeajoista, itselleni kelpaisi kyllä aivan kumpiko tahansa noista kulkineista. Jatkakaa samaan malliin!
      Kiitoksia sinulle oikein mukavista kommenteista. Noissa kaksipyöräisissä kulkupeleissä on kyllä ihan oma hohtonsa alusta asti. Kaikki moottorilla kulkevat vehkeet on innostavia laitteita. Muistan vielä aivan mainiosti ne ekat hetket mopon selässä. Uskomaton tunne kun kone vei eteenpäin ja itse vaan käänsi kahvasta. Yhtä upeaa oli oppia peruuttamaan traktoria peräkärryn kanssa..
      Ja traktoreistahan Lamborghinikin aloitti.. Että sellainen aasinsilta taas löytyi tähänkin.
      sigpic
      ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
      Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

      Comment

      • Remotion
        Bimmer Enthusiast
        • Mar 2003
        • 15301
        • Ajamisen Iloa

        Originally posted by Italowestern View Post
        Siksi täytyy yrittää jakaa tuo koeajojen ilo muidenkin kanssa, ainakin verbaalisessa muodossa.

        Uusia kuvia pyrin järkkäämään pian sekä Bemusta että Lambosta, niin saadaan vähän sitä visuaalisuuttakin sekaan.
        Tuo on oikea asenne, kiitos itsellesi!

        ps. tipautin postia privaboksiisi
        Z3 coupé individual

        F01, F02, F10, F11 takakäännön muoviosat
        E36 ilmanotot & Z3 ilmanotot

        Comment

        • Italowestern
          Bimmer Fanatic
          • Oct 2008
          • 507
          • Vantaa

          Lamborghini Gallardo E-Gear 2005

          Ja ohessa niitä luvattuja kuveja testatusta Lambosta..
          Ei kai sitä voi kieltää, että noista muodoista on aika vaikee parantaa..
          Attached Files
          sigpic
          ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
          Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

          Comment

          • Italowestern
            Bimmer Fanatic
            • Oct 2008
            • 507
            • Vantaa

            Ja muutama Lambokuva lisää..

            Pari kunnon takakuvaakin pitäisi laittaa mutta kun horisontti meni pieleen..
            Attached Files
            Last edited by Italowestern; 29-05-2009, 00:33.
            sigpic
            ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
            Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

            Comment

            • Remotion
              Bimmer Enthusiast
              • Mar 2003
              • 15301
              • Ajamisen Iloa

              Originally posted by Robi View Post
              Ps. Taitaa olla sama SuperHiiri joka oli aikoinaan tehnyt pesän vaimokkeen FX Corollan subbarikoteloon... toki vanhetessaan alkanut ymmärtämään autojen päälle.


              Hyvältä näyttää!
              Last edited by Remotion; 29-05-2009, 00:25.
              Z3 coupé individual

              F01, F02, F10, F11 takakäännön muoviosat
              E36 ilmanotot & Z3 ilmanotot

              Comment

              • sipi
                Bimmer Fanatic
                • Nov 2005
                • 320
                • Helsinki

                Upean näköinen! Tuossa lambossa on kyllä kohtuu miehekkäät äänet. Espoon laakkosen pihalla muutama viikko sitten mekaanikot anto happea urakalla
                e39 M5 Carbonschwarz '2001
                ex: e36/7 Z3M Roadster '1998 - "Hamann"
                ex: e36 328i Coupe '1995 - Powered by Dr. Shrick (232hp)

                Comment

                • jani
                  BTCF Member
                  • Jul 2002
                  • 5187
                  • Kuopio

                  Kovin tutulle näyttää Lambo, voisikohan kyseinen yksilö olla samainen joka oli taannoin täällä Kuopiossa? Silloin autossa oli toiset kilvet, jotka siirtyivät autokauppojen ohessa uuteen menopeliin.

                  F33 435d Mineral-grau metallic
                  K40 K1200s sondermodell

                  Comment

                  • samuzz
                    Bimmer Fanatic
                    • Mar 2006
                    • 422
                    • 017

                    Originally posted by jani View Post
                    Kovin tutulle näyttää Lambo, voisikohan kyseinen yksilö olla samainen joka oli taannoin täällä Kuopiossa? Silloin autossa oli toiset kilvet, jotka siirtyivät autokauppojen ohessa uuteen menopeliin.
                    Kyllä, sama peli kyseessä ja entinenkin omistaja joskus täälläkin kirjoitellut.

                    Lambo siirtyi kai joensuun laakkoselta, helsinkiin joskus viime syksynä.

                    E: Ja toi murci se vasta kyrväkäs laite livenä onkin.
                    RR Sport

                    Ex.
                    330D M-Sport | 320i | CL500 | 120d | Z3QP | 328i M-Tech Cabriolet | 328i M-Tech Coupè | A8 Quattro

                    Comment

                    • Janza182
                      Bimmer Enthusiast
                      • Aug 2002
                      • 4989
                      • 013

                      Originally posted by samuzz View Post
                      Kyllä, sama peli kyseessä ja entinenkin omistaja joskus täälläkin kirjoitellut.

                      Lambo siirtyi kai joensuun laakkoselta, helsinkiin joskus viime syksynä.

                      E: Ja toi murci se vasta kyrväkäs laite livenä onkin.
                      Kyllä. Täällä se Joensuussa oli lippisjannujen kuolattavana R8:n kaverina.
                      En tiiä sitten oliko myyjät miten tosissaan ku sanoivat ett ärsyttävä auto kun aina akku tyhjä ja mittaristossa varoitusvalot palaa vai oliko ne vain heittoja

                      Autollehan meinasi käydä ikävästi 2007 vuonna Joku jarrujuttu oli mutta enpä sano enempää kun en tiiä.. Näin vain.

                      Comment

                      • Stone
                        BTCF Member
                        • Jan 2005
                        • 4074
                        • Helsinki

                        Originally posted by Italowestern View Post
                        Ei kai sitä voi kieltää, että noista muodoista on aika vaikee parantaa..
                        Hienohan se on ja vielä sata-vuotiaanakin saavuttamattomissa omassa tapuksessa, mutta nuo muodot.. Kyllä niissä parannettavaa löytyy kuten tuossa janin postaamassa "päivitetystä" versiosta voi hyvin todeta..

                        Ja alkuperäiseen kysymykseen niin laitat 2/3-osaiset vanteet kiillotetulla lipillä ja kaksilla keskiöillä. Voisitten vaihtaa kiiltävän ja mustan välillä, koska aika vaikea valinta voi olla kummat on paremmat..
                        E92 M330XD Klik (vaimon kauppakassiPROJEKTI)
                        VW Pornstarter (työjuhta)
                        Dodge RAM Cummins (venejuhta)
                        Finnmaster T8







                        Autojen kolarikorjaukset, korimuutokset, faceliftaukset, maalaukset ja muovikorjaukset ym laatutakuulla! KLIK nyt myös facebookissa KLIK Tai suoraan Whats App 041591103

                        Comment

                        • user
                          Bimmer Rookie
                          • Jun 2007
                          • 61
                          • Mikä-vi7un-connection

                          Originally posted by Italowestern View Post
                          Ei kai sitä voi kieltää, että noista muodoista on aika vaikee parantaa..
                          No facelift-etupuskurilla voi esimerkiksi aloittaa parantelun

                          Comment

                          • Italowestern
                            Bimmer Fanatic
                            • Oct 2008
                            • 507
                            • Vantaa

                            Juu, no Murcielago onkin jo ihan toinen laite..

                            Originally posted by Stone View Post
                            Hienohan se on ja vielä sata-vuotiaanakin saavuttamattomissa omassa tapuksessa, mutta nuo muodot.. Kyllä niissä parannettavaa löytyy kuten tuossa janin postaamassa "päivitetystä" versiosta voi hyvin todeta..

                            Ja alkuperäiseen kysymykseen niin laitat 2/3-osaiset vanteet kiillotetulla lipillä ja kaksilla keskiöillä. Voisitten vaihtaa kiiltävän ja mustan välillä, koska aika vaikea valinta voi olla kummat on paremmat..
                            Onhan Murcielago toki vielä rajumman ja halutumman oloinen myös ulkonäöltään, mutta se onkin sitten myös isompi ja raskaampi. Gallardo on mielestäni erittäin sopusuhtainen ja olen aika varma, että se ei näytä kahdenkymmenenkään vuoden päästä kovin vanhanaikaiselta.

                            Kyseinen Gallardo on tosiaan vaihdettu uuteen Murcielagoon ja siitä jäänyt Joensuun Laakkoselle kaupattavaksi vaihtoautona. Nyt kun olen ehtinyt tuohon tutustua melko hyvin, niin selvää on, että se on vaativampi ylläpidoltaan kuin esim. M6 mutta tavallaan kilpa-automaisena sen ansainnutkin.

                            Mitä tulee M6:n vanteisiin, niin hetken joutuu asiaa vielä hautomaan, että ehtii saada M6:n korjauksen laskun hoideltua. Sinänsä ihan hienon kompromissin Laakkosella tekivät korjauslaskun suhteen, joten siitä suuret kiitokset Juntusen Terolle. Eivät esim. töistä ottaneet asian venymisen takia mitään korvausta.
                            sigpic
                            ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                            Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                            Comment

                            • Italowestern
                              Bimmer Fanatic
                              • Oct 2008
                              • 507
                              • Vantaa

                              Uusi on aina uuden näköinen...

                              Originally posted by user View Post
                              No facelift-etupuskurilla voi esimerkiksi aloittaa parantelun
                              Onhan tuokin erittäin makea, mutta minusta Gallardon orggis ulkoasu on todella tasapainoinen ja upea. Hienoja variaatioita siitä toki saa aikaiseksi, mutta ei alkuperäinen niitä häpeä.

                              Lamborghini on aina todellinen katsemagneetti ja samalla vielä huippulaite muutenkin. Jotenkin ihmiset kaipaa näin lama-aikana piristystä arkeen ja siksi ilmeet ovat useimmiten hyvin valoisat kun Lambolla ajaa. Ei M6 herätä aivan sellaista tunnelmaa. Se on kuitenkin perusmuodoiltaan aika lähellä tavallisia autoja vaikka upee kupee onkin.:think
                              sigpic
                              ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                              Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                              Comment

                              • Robi
                                Bimmer Enthusiast
                                • Nov 2002
                                • 7606
                                • Vantaa

                                Originally posted by Italowestern View Post
                                Sinänsä ihan hienon kompromissin Laakkosella tekivät korjauslaskun suhteen, joten siitä suuret kiitokset Juntusen Terolle. Eivät esim. töistä ottaneet asian venymisen takia mitään korvausta.
                                Samanlaisia kokemuksia mullakin Laakkoselta...asia jota tietyissä tilanteissa osaa arvostaa erittäin suuresti.
                                Kaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
                                Tiedustelut priva tai 0452210069

                                Current
                                E61 530d
                                E39 530d
                                E39 520iA
                                E46 330xd
                                E28 528i

                                Comment

                                Working...
                                X