Originally posted by Laku
View Post
Mai ex Näästi Biist:M6-05,Koeajo:Harvinainen kaunotar, Maserati Merak, F1-tunnelmaa
Collapse
X
-
No, lisää koeajoja seurannee piakkoin:
Seuraavaksi Porsche, Maserati ja Ferrari, ei välttämättä tuossa järjestyksessä. Muita en tähän hätään enää keksi. Ja noita löytyy Suomestakin jonkin verran.
PS. Missä viipyy uusittu BMW M1 keskimoottoriauto? Vai onko sellaisesta edes mitään huhuja liikkeellä? Luulisi olevan markkinoita sellaisellekin.
Ajantuhlausta taas tiedossa.[/quote]
Kun kerta näitä koeajoja ja sitä järjenvievää laitetta yrität hakea niin koeajappa sitten kun tulee markkinoille(jos ei ole jo) http://www.iltalehti.fi/autot/200906129734126_at.shtml
tuo uusi audi TT RS se olis varmasti ainkin koeajon arvoinen, uusi viisisylinterinen turbo, ainakin mielenkiintoinen
järjellä en voi perustella ehdotustani, koska ainakaan vanhassa tt:ssä mitä olen niitä ajanut ei ole tilaa/ulkokuori on ruma paitsi jos ei ole musta väriltään, mutta mönkijän koko ja ohjattavuus 165kw nelivedolla on talvella yliveto, ainoastaa mönkijällä kokee samanlaisen näpäryyden tunteen
btw sisältä tosi siisti, jos tykkää pyöreistä tuuletus aukoista yms.:think
Comment
-
-
Originally posted by Kanerv4 View PostNo, lisää koeajoja seurannee piakkoin:
Seuraavaksi Porsche, Maserati ja Ferrari, ei välttämättä tuossa järjestyksessä. Muita en tähän hätään enää keksi. Ja noita löytyy Suomestakin jonkin verran.
PS. Missä viipyy uusittu BMW M1 keskimoottoriauto? Vai onko sellaisesta edes mitään huhuja liikkeellä? Luulisi olevan markkinoita sellaisellekin.
Ajantuhlausta taas tiedossa.
Kun kerta näitä koeajoja ja sitä järjenvievää laitetta yrität hakea niin koeajappa sitten kun tulee markkinoille(jos ei ole jo) http://www.iltalehti.fi/autot/200906129734126_at.shtml
tuo uusi audi TT RS se olis varmasti ainkin koeajon arvoinen, uusi viisisylinterinen turbo, ainakin mielenkiintoinen
järjellä en voi perustella ehdotustani, koska ainakaan vanhassa tt:ssä mitä olen niitä ajanut ei ole tilaa/ulkokuori on ruma paitsi jos ei ole musta väriltään, mutta mönkijän koko ja ohjattavuus 165kw nelivedolla on talvella yliveto, ainoastaa mönkijällä kokee samanlaisen näpäryyden tunteen
btw sisältä tosi siisti, jos tykkää pyöreistä tuuletus aukoista yms.:think[/quote]
Tässä etitään nyt ilmeisesti astetta tyylikkäämpää ja tunteita herättävämpää autoa kun jotain nelirinkulaa
Comment
-
-
Originally posted by Sopiva View PostKun kerta näitä koeajoja ja sitä järjenvievää laitetta yrität hakea niin koeajappa sitten kun tulee markkinoille(jos ei ole jo) http://www.iltalehti.fi/autot/200906129734126_at.shtml
tuo uusi audi TT RS se olis varmasti ainkin koeajon arvoinen, uusi viisisylinterinen turbo, ainakin mielenkiintoinen
järjellä en voi perustella ehdotustani, koska ainakaan vanhassa tt:ssä mitä olen niitä ajanut ei ole tilaa/ulkokuori on ruma paitsi jos ei ole musta väriltään, mutta mönkijän koko ja ohjattavuus 165kw nelivedolla on talvella yliveto, ainoastaa mönkijällä kokee samanlaisen näpäryyden tunteen
btw sisältä tosi siisti, jos tykkää pyöreistä tuuletus aukoista yms.:think[/quote]
näinhän se on mutta siinä tapauksessa jos sellaisia "superautoja" etsii niin ei kyllä itsellä bemari juolahtaisi mieleen, kun se on verrattavissa bmw, mercedes,audi akselille, ja sitten on lambo,ferrari,porsche... tossa painitaan kukin kuitenkin omissa sarjoissaan... mutta komeileehan sen audin hintalapussa vajaa satatonnnia et kyllä se sitten vissiin on a4tdi:hin verrattavissamutta näin on näppylät punaiset ja pienet.
ja tunteita saa herätettyä aivan tarpeeksi kun ostaa vanhan 80-luvun takaveto dexterin ja sinne nappaa jonkun yläkouluikäisen takapenkille mohlaamaan, niin jo on tunnetta autossa...
Comment
-
-
Originally posted by Heku View PostMahdatko tuntea Sipilät hyvinkin? epäilen. Nuo sinun kommentit nyt ei ehkä ole millään muodoin perusteltuja kirjoitella julkisesti, ei vaikka profiili kuvasi perusteella et heidän asiakasryhmään taida kuulua, lie tahtoisit kuulua kun moista paskaa kirjoitat.
Odotinkin, että joku koira älähtää. Mitäpä luulet, tunnenko heidät? Luettelin kuitenkin mm. kaksosten toisetkin nimet vai tiesitkö ne itse?
Olet oikeassa, en kuulu heidän ystäviinsä, mutta Turku on pieni kaupunki, jossa jokainen tuntee melkein toisensa tai on yhteisiä tuttavia. Täytyy kyllä sanoa, että tiedän heistä paljonkin. Jopa isän tuomioista 60-luvulla...Lienee oma asiani, mitä kirjoitan julkisesti, sillä itsehän niistä vastaan.
En kuulu ostajakuntaan, kosken ko. liikkeestä ostaisi ikinä mitään. Toki en tuollaista rahamäärää laittaisi autoon, vaikka siihen olisi varaakin. Avattareni (tai kenenkään avattaren) perusteella ei kannata tehdä johtopäätöksiä taloustilanteeseeni tai potentiaaliini ostaa kyseisiä ajoneuvoja.
Voinemme käydä tätä keskustelua jatkossa vaikka privassa, ettemme pilaa hienoa topicia.
Jatketaan topicin perustajan johdolla!
Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Nyt ois sipilässä sellanen "aukkari" joka ainakin mun mielestäni kuuluu tuohon luokkaan, mistä täällä on puheltu, nimttäin R8
Tällä hetkellä ainoita hienoja audeja, uuden S8:n lisäksiAjamisenIloa jo vuodesta ysikuus!
E61 530xd M-Sport Touring -07
Nissan Maxima QX 3.0 V6 -04 (kauppakassi)
Duunissa: F11 520d x-drive -17
Comment
-
-
Pakkohan tuo R8 on myös testata..
Johan tuo on melkein velvollisuus testata se Audimpikin "Lambo" eli siis Audi itse. Todella eksoottinen laitos se kyllä on ja nelivetona sekä matalana autona varmaan aika lähellä Lambon ajettavuutta. No sehän nähdään sitten.:think
Mulla on vaan elämässä BMW:stä niin paljon hyviä kokemuksia ja hetkiä, että se biasoi BMW:n reilusti yli Audin ja Mersun, joista oikeastaan Mersu on se lähempänä verrattavissa oleva merkkinä ja varsinkin AMG-tagilla varustettuna.
Audihan on hypermerkkinä ns. tuoreempi tapaus näistä, jonka ensimmäinen todella hieno auto eli Quattro valtasi aikoinaan rallit Mikkolan ja kumppanien johdolla.
Audit on nykyisin todella tyylikkäitä ja nuorekkaita autoja mutta Über-BMW on aina ollut mulla lähellä sydäntä jo Konnankoukkuja kahdelle sarjan ajoilta, jolloin sen ekan kuussatasen sain hommattua.
Se päivä ei kyllä hevillä unohdu. Edullisesti ostamani ja vesivahingosta kunnostamani tuoreehko 732i haluttiin eräälle silloisen Malmin Vehon asiakkaalle puoliväkisin ja siten pääsin heillä vaihtoautona olleen vähän ajetun 633 CSiA:n omistajaksi välirahan osalta erittäin fiksulla vaihtokaupalla.
Siihen aikaan kuussatanen oli niin moderni ja upea auto, että se löi tuolloin huomiossa nykyisen M6:n helposti. Se oli ikään kuin tulevaisuudesta kotoisin verrattuna ihan mihin vain muihin autoihin, jopa Ferrariin tai Lamboon.
Se onkin mielestäni koko automaailman merkittävin auto edelleen. M635CSi 286hv koneella oli niin kateutta herättävä auto, että eräs silloinen tuore tuttavani, rata-ajajanakin oikein nimekäs kaveri, meni ihan sekaisin kun tajusi, että autoni todellakin on aito ämmä.
Hän itse ajoi komeita aikoja erityisesti M3:lla Ahvenistolla ja monella muullakin radalla. Menipä M635:llä mihin vain, sai aina erittäin paljon huomiota auton takia.
Melkein Lambon Gallardoon verrattavissa olevaa uteliaisuutta ja innostusta se herätti tuolloin vielä kahdeksankymmentä luvun lopullakin.
M6:n kanssa saa olla aika rauhassa, vaikka kyllä sekin juttua herättää kun oikeeta porukkaa sattuu paikalle. Mietinkin tuossa minkälaista hämminkiä se aiheuttaisi Lambon keltaisena..
On se nimittäin selvästi Lambossakin niin näyttävä ja hieno väri, että tuskin esim. mustana Gallardoa kaikki huomaisikaan. Todellinen kesänamu, joka on äärimmäisen vaikeaa olla huomaamatta.
Sipilän Lambo taisi olla taas Vantaalla käymässä kun tuossa vilahti päivällä keltaista matalaa ja oli kovakattoinen ainakin etäältä katsottuna. Paikallinen Stadissa kurvaileva Gallardohan on avo. Tosin en tiedä onko siihen kova katto myös olemassa. On se vaan upea ilmestys.Lisää tuollaisia liikenteeseen.
Audin R8:ssa on aika jännä tuo sivupaneeli. Jotenkin är-kasi muistuttaa urheilutossua. Siihenkin se keltainen sopisi aika mainiosti.. Hmmm..
Se on kuitenkin pakko todeta, että M6:lle ei tosiaan ole oikein samoja sisämittoja ja ulkomuotoa noudattelevaa kilpailijaa. Maserati Gran Sport tai Grand Tourismo 4,7 ovat ainoat lähes vastaavat, mutta aika paljon niihin täytyisi potkua lisätä, että olisivat samalla viivalla muussa kuin 0-100 kiihdytyksessä. Ajoltaanhan ne ovat varmasti mainioita, ainakin Top Gearin mukaan. Itse olen ajanut vain pikku lenkin Gran Sportilla ja se ei oikein vielä auennut sillä reissulla. Tarkoitan siis sitä, että muissa nuo takapenkit on tarkoitettu lähinnä kauppakasseille. M6:ssa niihin mahtuu istumaankin ja Maserateissakin aika hyvin.
Porschen tehokkaampia eli nykyisiä Carrera-malleja en ole ehtinyt kokeilla, ainoastaan 928-mallia olen jonkin verran ajanut ja se oli kyllä upea auto ajaa. Muistaakseni aika saman oloinen kuin tuo kuutonen. Cayenne ei sytytä tippaakaan kuten ei mitkään katumaasturit ja Panamera on kyllä vielä rumempi luonnossa kuin M6, joten Carrera se olisi, jos Porschesta pitäisi valita ja varmaan mieluiten Turbo tai GT2..
Terveisin matalalentokapteeni Vantaalta. Lupakirja vielä tallella, mutta toivottavasti jatkossakin. M6-vauhtiaddiktion vaivaa on nimittäin hankalaa hillitä. Sama vika tuossa Ducatin 999R:ssä, se nyt vaan jotenkin kulkee vajaallakin ranneliikkeellä melko kevyesti..Last edited by Italowestern; 15-06-2009, 00:57.sigpic
ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.
Comment
-
-
Originally posted by Italowestern View PostPorschen tehokkaampia eli nykyisiä Carrera-malleja en ole ehtinyt kokeilla, ainoastaan 928-mallia olen jonkin verran ajanut ja se oli kyllä upea auto ajaa. Muistaakseni aika saman oloinen kuin tuo kuutonen. Cayenne ei sytytä tippaakaan kuten ei mitkään katumaasturit ja Panamera on kyllä vielä rumempi luonnossa kuin M6, joten Carrera se olisi, jos Porschesta pitäisi valita ja varmaan mieluiten Turbo tai GT2..
Panamerasta ajattelen niin että se on ensin nähtävä livenä ennenkuin sen ulkonäöstä osaa sanoa sen enempää. Useimmat autot ovat livenä selvästi paremman näköisiä kuin kuvissa, joten siinä mielessä odottelen Panameran näkemistä livenä ihan odottavalla mielellä..eikä se nyt niin huonolta näyttänyt esim niissä kuvissa joita posti jokin aika sitten toi maahantuojan esittelymateriaalin tiimoilta.
911 on tietysti sitten jo mallina legenda lähes vailla vertaa urheiluautoluokassa. 911-malliston vahvuus on mielestäni se että mallisto on todella laaja, taitaa tällä hetkellä käsittää 14-15 erilaista 911 mallia alkaen takaveto-Carrerasta päätyen GT2:seen ja lisäksi jokainen on vielä personoitavissa hyvin laajalla valikoimalla asiakkaan mieleiseksi. Personointivalikoima kattaa hyvin laajasta kaikenlaista alkaen ulkonäköjutuista moottorien viripaketteihin ( + sitten vielä muiden valmistajien tarjolla olevat tuotteet)
Niinpä 911-sarjasta löytyy malli jokseenkin jokaiseen tarpeeseen ja haluun. Löytyy "mukavuuspainotteista", mutta kuitenkin täysiveristä urheiluautoa joka kuitenkin sopii erinomaisen hyvin ympärivuotiseen jokapäiväiseen arkikäyttöön (esim 911 Carrera, 911 Carrera 4, 911 Turbo) ja toisaalta toisesta ääripäästä löytyy 911-malleja jotka sopivat lähes sellaisenaan vaikkapa kilparadalle (911 GT3 ja 911 GT3 RS, sekä 911 GT2)
Oikeastaan ainoa pieni puute 911-sarjassa on se että se on tiloiltaan suhteellisen ahdas, ainakin jos on tottunut M6:sen tiloihin.
Eikä myöskään kannata unohtaa Boxsteria ja Caymania, vaikka niitä monesti helposti aliarvioidaankin "köyhän miehen Porscheina" jne jne.
Kumpainenkin on kuitenkin osoittanut olevansa sopivilla radoilla esim 911 Carreraa nopeampia ja muissakin vertailuissa sekä Boxster että Cayman ovat pärjänneet erinomaisesti. Useammassakin ratavertailussa esim E92 M3 on ollut todella tiukoilla Cayman S:n kanssa.
Boxsterin ja Caymanin salaisuus piilee varmaankin siinä että niissä on hyödynnetty ansiokkaasti ison veljen, eli 911:sta tekniikkaa, mutta niistä poiketen moottoriratkaisu on takamoottorin sijaan keskimoottori, joka kiistatta tuo tiettyjä etuja takamottiin verrattuna.
Monessa yhteydessä onkin todettu että Boxster/Cayman kärsivät selvästi siitä ettei niistä ole voitu tehdä niin hyviä kuin niistä helposti olisi voinut, koska silloin isoveli 911:sta monet mallit jäisivät selkeästi pikkuveljensä varjoon suorituskyvyssä. Tiedä häntä sitten kuinka on, mutta henk.koht pidän kyllä erityisesti Caymania, mutta miksei myös Boxsteria erittäin hyvänä urheiluautona ja hintaluokassaan melkeinpä selvästi parhaina ja sellaisina jotka pistävät kovasti kampoihin kalliimmillekin kilpailijoilleen.
No, tietysti nuo ovat vain yhden ihmisen, eli minun, käsityksiä ja sellaisina ne tuskin ovat täysin puolueettomiakaan..koska sen verran taitaa olla silmälaseissa Zuffenhausenin väriä jo tarttunut ettei ihan objektiivisesti osaa omien intohimojen kohdetta katsoa, mutta kuitenkin..
Jos minun pitäisi Porsche-mallistosta etsiä M6:selle seuraajaa niin kääntäisin kyllä todennäköisesti katseeni Panameraan JOS takapenkin tilojen ja tavarankuljetuskyvyn pitäisi olla suunnilleen samaa tasoa kuin M6:sessa.
Panamera on todennäköisesti livenä paljon paremmannäköinen kuin kuvissa ja varmasti sitä kestää katsella sekä omistajat että naapurit ja muut liikenteessä kulkevat.
Jos taas tilat eivät ole kynnyskysymys niin varmasti se katse kääntyisi sitten sinne 911-malliston suuntaan ja jos budjetti ei luo liikaa rajoja niin minun valintani olisi 911 Turbo. GT3:sen, GT3RS:n ja GT2:sen jättäisin sen vuoksi pois listalta koska mielestäni ne on kuitenkin niin vahvasti suunniteltu radalle kovaan ajoon että jokapäiväinen ajo ei välttämättä ole kovin miellyttävää. Äkkiseltään tuo tietysti voi tuntua asialta joka ei haitaksi ole laskettavissa, mutta kokemuksesta voin sanoa että rataa silmällä pitäen tehty auto ei ole kovin kauaa kiva..varsinkin kun 99% ajosta on normaalia ajoa normaalissa liikenteessä.
911 Turbo sensijaan on auto jossa on mukavuusaspektia riittämiin vaikka mummon ajella kauppareissuja, mutta josta kuitenkin tarvittaessa löytyy potkua ja kapasiteettia niin paljon että suurimmalta osalta meistä loppuu kantti PAAAAAAALJON ennemmin kuin autosta kapasiteetti, jos siellä radalla tykkää joskus iloitella.
Enkä kyllä kiistä sitäkään että sekä Cayman että Boxster, erityisesti S-malleina ovat tutustumisen arvoisia pelejä nekin. Kuitenkin esim 911 Carrera on suht kallis ostaa, varusteltuna sen hinta nousee helposti parilla kympillä ja toisaalta sitten varustelemattoman Carreran hinnalla saa lähes täydellisesti varustellun Cayman S:n, jonka suorituskyky ei tosiasiallisesti jää oikeastaan yhtään Carreran varjoon.
No, ei muuta kuin koeajamaan vain Porsche-mallistoa, henk.koht uskon vakaasti että sieltä löytyy lähes jokaiselle jotakin joka osuu oikein hyvin kohdalle vaatimuksiin ja toiveisiin. Oikeastaan ainoa mikä voi tökkiä, on Porschen muotoilu, siitä kun joko pitää tai sitten ei pidä.
Comment
-
-
Porsaita äidin oome kaikki..
Originally posted by jva View Postklips..Ajettavuus jne eivät ole sen kummempaa luokkaa kuin X5:ssa tai muissakaan, mutta ainakin minun silmääni Cayennen "rumuus" tekee siitä selvän ykkösen luokassaan.
Panamerasta ajattelen niin että se on ensin nähtävä livenä ennenkuin sen ulkonäöstä osaa sanoa sen enempää. klips..
911 on tietysti sitten jo mallina legenda lähes vailla vertaa urheiluautoluokassa. klipsis.. Oikeastaan ainoa pieni puute 911-sarjassa on se että se on tiloiltaan suhteellisen ahdas, ainakin jos on tottunut M6:sen tiloihin.
Eikä myöskään kannata unohtaa Boxsteria ja Caymania, vaikka niitä monesti helposti aliarvioidaankin "köyhän miehen Porscheina" jne jne.
Kumpainenkin on kuitenkin osoittanut olevansa sopivilla radoilla esim 911 Carreraa nopeampia ja muissakin vertailuissa sekä Boxster että Cayman ovat pärjänneet erinomaisesti. Useammassakin ratavertailussa esim E92 M3 on ollut todella tiukoilla Cayman S:n kanssa.
klipsis..
Jos minun pitäisi Porsche-mallistosta etsiä M6:selle seuraajaa niin kääntäisin kyllä todennäköisesti katseeni Panameraan JOS takapenkin tilojen ja tavarankuljetuskyvyn pitäisi olla suunnilleen samaa tasoa kuin M6:sessa.
Panamera on todennäköisesti livenä paljon paremmannäköinen kuin kuvissa ja varmasti sitä kestää katsella sekä omistajat että naapurit ja muut liikenteessä kulkevat.
Jos taas tilat eivät ole kynnyskysymys niin varmasti se katse kääntyisi sitten sinne 911-malliston suuntaan ja jos budjetti ei luo liikaa rajoja niin minun valintani olisi 911 Turbo. klipsu..
911 Turbo sensijaan on auto jossa on mukavuusaspektia riittämiin vaikka mummon ajella kauppareissuja, mutta josta kuitenkin tarvittaessa löytyy potkua ja kapasiteettia niin paljon että suurimmalta osalta meistä loppuu kantti PAAAAAAALJON ennemmin kuin autosta kapasiteetti, jos siellä radalla tykkää joskus iloitella.
klips..
No, ei muuta kuin koeajamaan vain Porsche-mallistoa, henk.koht uskon vakaasti että sieltä löytyy lähes jokaiselle jotakin joka osuu oikein hyvin kohdalle vaatimuksiin ja toiveisiin. Oikeastaan ainoa mikä voi tökkiä, on Porschen muotoilu, siitä kun joko pitää tai sitten ei pidä.
Rata-ajosession päätteeksi Salmenautio sai korkattua kytkimen totaalisesti ja RintaJoupin Mika joutui ajamaan sen kotiin ilman kytkintä.
No, katsotaanpa mistä puusta ne on tehty kunhan tässä ehditään..:thinksigpic
ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.
Comment
-
-
Kunhan keritään..
Originally posted by Olio View PostItsehän odottelen sen parhaimman ja kauneimman, maranellolaisen testiä
Siihen periaatteessa kaikkia muita kuitenkin lopulta verrataan. Lambo ja M6 asettaa riman aika korkealle, mitä niiden tyyppisiin autoihin tulee. 456M ja 355 mallit sekä mahdollisesti Lamboa lähimpänä oleva Modena voisi olla sopivat vaihtoehdot.
Sipilällähän on näköjään tuollainen Modenakin, joten se olisi hauska vertailukohta Lambolle, kun on vielä keltainen väriltäänkin.:thinksigpic
ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.
Comment
-
-
Kyllähän se tietysti niin on että sanotaan mitä sanotaan niin kyllähän Ferrarissa on jotakin sellaista maagista viehätystä jota muissa ei välttämättä sitten kuitenkaan ole.
Tietysti tässä jos omalta kohdalta miettii että jos budjetti olisi rajaton ja autokaupoille lähtisi niin varmaan sieltä 911 Turbo, 911 GT3 tai 911 GT2 mukaan lähtisi...mutta pakko se on kuitenkin tunnustaa totuuden nimessä että enpä tiedä, vaikka Porsche-fani olenkin, niin kuinkahan kävisi jos siinä rinnalla olisi tarjolla esim F430?! Näinköhän lähtisin sitten kuitenkaan jollakin 911-malliston huipulla kotiin, ehkä sitten kuitenkin Maranellon ori veisi voiton Stutgartin orista?!Last edited by jva; 22-06-2009, 20:55.
Comment
-
-
Onhan se F 430 melko muikea peli.
Käytiin vähän aikaa sitten Maranellossa ja fefe museon vieressä joku paikallinen manolo pyörittää putiikkia jossa voi käydä kokeilemassa 430:stä.
100e se vinku parinkymmenen minutin kepityksestä mutta kyllä se oli koko rahan arvosta. Kai siinä gasoakin palo jo viidellä kympillä
On se vaan melko raaka peli verrattuna esim. johonkin bemarin motorsportteihin. Ja ne äänet...
Semmosta ois kiva kokeilla joskus toiste vähän pidemmän aikaa, niin ehtis keskittyä muuhunkin ku maksimaaliseen revittelyyn ennen kun tuomari viheltää pelin poikki.Last edited by culli; 22-06-2009, 21:15.G20 320i M-sport
Alfa GTV 1750
Comment
-
-
Niin no, ehkä 430 olisi vielä parempi...
Originally posted by culli View PostOnhan se F 430 melko muikea peli.
Käytiin vähän aikaa sitten Maranellossa ja fefe museon vieressä joku paikallinen manolo pyörittää putiikkia jossa voi käydä kokeilemassa 430:stä.
100e se vinku parinkymmenen minutin kepityksestä mutta kyllä se oli koko rahan arvosta. Kai siinä gasoakin palo jo viidellä kympillä
On se vaan melko raaka peli verrattuna esim. johonkin bemarin motorsportteihin. Ja ne äänet...
Semmosta ois kiva kokeilla joskus toiste vähän pidemmän aikaa, niin ehtis keskittyä muuhunkin ku maksimaaliseen revittelyyn ennen kun tuomari viheltää pelin poikki.sigpic
ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.
Comment
-
-
Originally posted by Italowestern View PostKyllähän se on selvä, että F 430 Scuderia olisi se äärimmäisimpiiin kuuluva takaveto, mutta voi olla, että sellaista ei ihan noin vain koeajoon löytyisikään..
sensijaan tää vois mennä sun budjettiin paremmin, jos siis ajattelee M6.n arvoa. http://www.nettiauto.com/ferrari/360/2579824
Tosin enhän mä voi tietää... voihan se olla että sieltä taskunpohjalta löytyy kuin löytyykin se puuttuva "100 000e"Last edited by Olio; 23-06-2009, 10:07.
Comment
-
Comment