memebuy23buy

Mai ex Näästi Biist:M6-05,Koeajo:Harvinainen kaunotar, Maserati Merak, F1-tunnelmaa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Italowestern
    Bimmer Fanatic
    • Oct 2008
    • 507
    • Vantaa

    Homma kuutamolla...

    Eipä tuo ämmä vaan tunnu valmistuvan millään. Taitaa olla parasta ottaa yhteyttä autotalon pääpomoon maanantaina aiheesta. Jospa se jotain auttaisi asioiden hoitoon. Saas näkee nyt sitten. On tämä nyt varsinainen mysteeri :think
    sigpic
    ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
    Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

    Comment

    • Kepa
      Bimmer Fanatic
      • Apr 2008
      • 353
      • Nokia

      Taitaa olla M6 liian haitekkiä korjata. Valmistajan insinööritkin pyörittelee sormiaan, kun ilmaantuu vikaa

      Comment

      • jva
        Bimmer Enthusiast
        • Sep 2006
        • 1419

        Originally posted by Italowestern View Post
        Eipä tuo ämmä vaan tunnu valmistuvan millään. Taitaa olla parasta ottaa yhteyttä autotalon pääpomoon maanantaina aiheesta. Jospa se jotain auttaisi asioiden hoitoon. Saas näkee nyt sitten. On tämä nyt varsinainen mysteeri :think
        Olen mielenkiinnolla seurannut tämän ongelmasi etenemistä ja kannustan kyllä ehdottomasti ottamaan yhteyttä mahdollisimman korkealle taholle palautteen antamisen muodossa.
        Eihän asia nyt vain yksinkertaisesti voi olla niin että tuote joka edustaa valmistajan ehdotonta kärkipäätä, makaa viallisena merkkikorjaamolla viikkokaupalla ilman että asiaan saadaan oikeastaan mitään selvyyttä!!

        Luulisi asian jo kohta kiinnostavan muitakin kuin Autotalon omaa väkeä, en minä ainakaan esimerkiksi valmistajan edustajana Suomessa katsoisi kovin hyvällä tuollaista puuhastelua mitä M6:sesi kanssa näyttäisi harrastetun tuolla korjaamolla!

        Toivotaan että saat asian pikimmiten kuntoon..ja sitten kun saat sen kuntoon, niin ajele Viikkiin ja vaihda tilalle sellainen Saksalaistuote joka osataan huoltaa ja korjata myös Suomessa jos ongelmia ilmenee

        Tuo ei ollut mikään mainos, mutta pakko on tässä yhteydessä mainita että siitä lähtien kun olen omien autojen kanssa asioinut Viikissä, niin termi "huolto" on saanut kokonaan uuden merkityksen niin laadun, osaamisen, ammattitaidon kuin palvelunkin muodossa.
        Sitä kun oli siihen asti tottunut johon aivan muuhun (juuri tällaiseen "autotalopuuhasteluun"), niin vieläkin on melkein kuin puulla päähän lyöty siitä millaista auton huoltopalvelukokonaisuus voi myös olla.

        Toivotaan että saat M:n kuntoon pikimmiten, on se meinaan niin hieno peli ettei sellaisen soisi korjaamolla makoilevan.

        Comment

        • Janza182
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2002
          • 4989
          • 013

          Gallardo ilmeisesti keltainen ja toisilla kivlillä oleva? Siis se mistä puhuit..

          Comment

          • Italowestern
            Bimmer Fanatic
            • Oct 2008
            • 507
            • Vantaa

            Niinpä..

            Originally posted by Kepa View Post
            Taitaa olla M6 liian haitekkiä korjata. Valmistajan insinööritkin pyörittelee sormiaan, kun ilmaantuu vikaa
            No, ehkä nyt ei valmistajan inssit sentään. Mutta "tavallisiin" Bemuihin keskittynyt huolto ei taida olla niin pitkälle valikoitunutta porukkaa, että osaisi riittävästi tuota spitzenmodellin aivojärjestelmää tulkita ja korjailla. Tai sitten ongelma vaan on niin mystinen, että ei ratkea kuin autoa vaihtamalla..
            sigpic
            ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
            Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

            Comment

            • E38
              Bimmer Fanatic
              • Feb 2005
              • 269
              • HKI,TKU

              Se on p*ska juttu kun autoa ei saada kuntoon edes merkkikorjaamolla. Minulla makasi edellinen seiska Laakkosella 7 viikkoa kun EWS hajosi, tehtaalta tuli rikkinäistä osaa tilalleja ja homma oli yhtä sirkusta viikosta toiseen. Kai olet saanut / vaatinut vara-auton veloituksetta heiltä käyttöösi? Selvästi korjaus kestää koska pojilta ei löydy tietotaitoa tarpeeksi M6:een. Ota yhteyttä johtoon, autosi on kuitenkin ns. lippulaiva ja edelleen myynnissä oleva malli.

              Olen itsekkin nyt 6 vuoden BMW kauden jälkeen ajatellut, että seuraavaksi voisi siirtyä johonkin muuhun merkkiin. Valinta on vain aika vaikeaa ja vain harvat autot (enää) sytyttävät. Iso valintakriteeri on myös huoltojen / vikojen korjaus (onnistuneesti) pääkaupunkiseudulla. Tuntuu, että kaikkien autojen kanssa on aina tasasesti enemmän tai vähemmän ongelmia... (nyt esim Audimme uudet 19" kromipyörät täristää ja auto menee kolmannen kerran tutkittavaksi...).

              Mitä sitten seuraavaksi? CLS AMG tuli koeajettua Ruotsissa ja vaikutti hyvälle. Sisältä vähän ankee ja "jotain" kuitenkin puuttuu.

              Maserati Quattroporte olisi tosi jees mutta niiden semiautomaattiset laatikot ovat kuulemma aivan per*eestä ja niitä kannattaa välttää. Uudemmissa malleissa on normi automaatti mutta siihen ei ylety. Näiden huoltaminen voi olla myös aika jäätä.

              Dodge Challenger STR8 on myös sellainen epätoivoinen pikkupojan huuto kun mitään muu ei oikeen kiinnosta. Laadultaan nämä ovat varmaan aika tuubaa, sisältä hirveitä, mutta on se vaan niin äijän näkönen laite...

              Villinä jokerina olen pitänyt itselleni Fisker Karmaa! Sitä voisi jopa vuoden vielä odotellakkin. Tekniikkan kestävyydestä ei sitten tiedä mitään ja huoltaminen voi olla tyyliin "vie auto Tukholmaan".
              Autotalli:
              -07 Lexus GS300
              -96 Mercedes-Benz SL320
              -79 Wartburg 353W Tourist
              -66 Cadillac Coupe De Ville


              Ex: BMW E65/735i, E38/728iA, E36/328Ci

              Comment

              • Italowestern
                Bimmer Fanatic
                • Oct 2008
                • 507
                • Vantaa

                Olen samoilla linjoilla..

                Originally posted by jva View Post
                Olen mielenkiinnolla seurannut tämän ongelmasi etenemistä ja kannustan kyllä ehdottomasti ottamaan yhteyttä mahdollisimman korkealle taholle palautteen antamisen muodossa.
                Eihän asia nyt vain yksinkertaisesti voi olla niin että tuote joka edustaa valmistajan ehdotonta kärkipäätä, makaa viallisena merkkikorjaamolla viikkokaupalla ilman että asiaan saadaan oikeastaan mitään selvyyttä!!

                Luulisi asian jo kohta kiinnostavan muitakin kuin Autotalon omaa väkeä, en minä ainakaan esimerkiksi valmistajan edustajana Suomessa katsoisi kovin hyvällä tuollaista puuhastelua mitä M6:sesi kanssa näyttäisi harrastetun tuolla korjaamolla!

                Toivotaan että saat asian pikimmiten kuntoon..ja sitten kun saat sen kuntoon, niin ajele Viikkiin ja vaihda tilalle sellainen Saksalaistuote joka osataan huoltaa ja korjata myös Suomessa jos ongelmia ilmenee

                Tuo ei ollut mikään mainos, mutta pakko on tässä yhteydessä mainita että siitä lähtien kun olen omien autojen kanssa asioinut Viikissä, niin termi "huolto" on saanut kokonaan uuden merkityksen niin laadun, osaamisen, ammattitaidon kuin palvelunkin muodossa.
                Sitä kun oli siihen asti tottunut johon aivan muuhun (juuri tällaiseen "autotalopuuhasteluun"), niin vieläkin on melkein kuin puulla päähän lyöty siitä millaista auton huoltopalvelukokonaisuus voi myös olla.

                Toivotaan että saat M:n kuntoon pikimmiten, on se meinaan niin hieno peli ettei sellaisen soisi korjaamolla makoilevan.
                Nimenomaan se, että M6 on valmistajan ehdoton huippumalli, pitäisi automaattisesti tarkoittaa että asiakas saa myös huippuluokan palvelua ja että ongelmiin tartutaan lentokonemekaanikon ripeydellä ja ammattitaidolla. Taistelussa ei koneet voi olla kentällä, vaan ne pistetään kuntoon nopeasti aina.

                Katsotaan onko autotalon johdolla lääke asiaan vai joudutaanko ääritapauksessa etenemään lakimiesten kanssa aiheessa.

                Porsche on kyllä aina myös kiinnostanut mutta katsotaan nyt ensin mitä BMW-huolto saa aikaan. Surullisintahan tällaisissa tapauksissa on juuri se, että asiakas joutuu olemaan ilman kalliilla ostettua hermolepuutuslaitetta, josta kuitenkin jo tänä seisonta-aikana on makseltu huippuhintaisia vakuutuksia, korkoja ja lyhennyksiä useilla tuhansilla euroilla.

                Se Gallardokaan ei ole kokonaan pois suljettu mutta toki se, että lähin huolto sijaitsee Tukholmassa, hiukan rasittaa hinnan ja auton epäkäytännöllisyyden lisäksi. Lambohan on myös Laakkosella myynnissä koska sen joku vaihtoi uuteen Murcielagoon.
                sigpic
                ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                Comment

                • beemers
                  BTCF Member
                  • Oct 2005
                  • 5140
                  • Oulu

                  Originally posted by Italowestern View Post
                  No, ehkä nyt ei valmistajan inssit sentään. Mutta "tavallisiin" Bemuihin keskittynyt huolto ei taida olla niin pitkälle valikoitunutta porukkaa, että osaisi riittävästi tuota spitzenmodellin aivojärjestelmää tulkita ja korjailla. Tai sitten ongelma vaan on niin mystinen, että ei ratkea kuin autoa vaihtamalla..
                  Tästä ei kenenkään pidä herneitä vetää mut eihän nuo nyky ämmäläisetkään mitään avaruustekniikkaa oo. Toki onhan siellä sitä sähköä ja tietokonetta joka paikasa mutta tuskin motorsportit on yhtään sen vaikeampia korjata kuin esim samanikäinen "normaali" bemari. En tietenkään sano että jossain 50v kyläpajassa jossa on totuttu et mitä pienempi vika, sitä suurempi leka saatais tommosta kuntoon. Mitä nyt olen tässä lukenut tätä topiccia nii autohan on merkkihuollossa??? Kylhän niillä on tietokoneet ja laitteet jolla ne pääsee joka laitteeseen käsiksi. MUTTA! Vaikka ne pääsiskin joka paikkaan käsiksi ei välttämättä vian hakeminen ole helppoa. Kokemuksella voin tuon sanoa. Ihmisen tekemiähän nämä on nii ihmiset ne korjaakin. Itse en osaa kyl sanoa mikä autossasi on vikana ja mikä siellä korjaamolla kestää. Kannattaa ottaa yhteyttä aina korkeampaan portaaseen niin kauan et tiedät varmasti missä mennään.

                  E36Ticompact -95 HELLROT
                  -: orava : connection-

                  EX:E30///M3 replica Tic
                  EX: E36 328i Touring ///M-sport -97 [TOP SECRET] Showroom EX:E28 518i -85 Karminrot EX:E30 325i touring Malachitgrün metallic EX:E30 316 -88 vaarin helmi

                  Comment

                  • Italowestern
                    Bimmer Fanatic
                    • Oct 2008
                    • 507
                    • Vantaa

                    Hieno Caddy!

                    Originally posted by E38 View Post
                    Se on p*ska juttu kun autoa ei saada kuntoon edes merkkikorjaamolla. Minulla makasi edellinen seiska Laakkosella 7 viikkoa kun EWS hajosi, tehtaalta tuli rikkinäistä osaa tilalleja ja homma oli yhtä sirkusta viikosta toiseen. Kai olet saanut / vaatinut vara-auton veloituksetta heiltä käyttöösi? Selvästi korjaus kestää koska pojilta ei löydy tietotaitoa tarpeeksi M6:een. Ota yhteyttä johtoon, autosi on kuitenkin ns. lippulaiva ja edelleen myynnissä oleva malli.

                    Olen itsekkin nyt 6 vuoden BMW kauden jälkeen ajatellut, että seuraavaksi voisi siirtyä johonkin muuhun merkkiin. Valinta on vain aika vaikeaa ja vain harvat autot (enää) sytyttävät. Iso valintakriteeri on myös huoltojen / vikojen korjaus (onnistuneesti) pääkaupunkiseudulla. Tuntuu, että kaikkien autojen kanssa on aina tasasesti enemmän tai vähemmän ongelmia... (nyt esim Audimme uudet 19" kromipyörät täristää ja auto menee kolmannen kerran tutkittavaksi...).

                    Mitä sitten seuraavaksi? CLS AMG tuli koeajettua Ruotsissa ja vaikutti hyvälle. Sisältä vähän ankee ja "jotain" kuitenkin puuttuu.

                    Maserati Quattroporte olisi tosi jees mutta niiden semiautomaattiset laatikot ovat kuulemma aivan per*eestä ja niitä kannattaa välttää. Uudemmissa malleissa on normi automaatti mutta siihen ei ylety. Näiden huoltaminen voi olla myös aika jäätä.

                    Dodge Challenger STR8 on myös sellainen epätoivoinen pikkupojan huuto kun mitään muu ei oikeen kiinnosta. Laadultaan nämä ovat varmaan aika tuubaa, sisältä hirveitä, mutta on se vaan niin äijän näkönen laite...

                    Villinä jokerina olen pitänyt itselleni Fisker Karmaa! Sitä voisi jopa vuoden vielä odotellakkin. Tekniikkan kestävyydestä ei sitten tiedä mitään ja huoltaminen voi olla tyyliin "vie auto Tukholmaan".
                    Maserati mullakin pyörii eniten mielessä. Ei se loota ole sen kummempi kuin M6:ssa. Toimii vakioasetuksilla paremmin kuin Bemu. Mutta sen kaltaiseen autoon sopii paremmin "oikea" automaatti, joka vaihtaa sivistyneesti ja huomaamatta. Konehan Maseratissa on upea ja saundi sitäkin parempi. Ajo-ominaisuudet myös on paremmalla tasolla kuin BMW:ssä tai varsinkaan Mersuissa.

                    Mersun AMG:n kone tosin yksi parhaista ja upean jyhkeä saundi siinäkin, varsinkin 6.3 litraisissa.

                    Kiinnostavaa sinänsä kuulla mitä Laakkosen johto sanoo asiaan.

                    Mulla ei ole ollut mitään sijaisautoa, koska ainoa, joka olisi jotenkin samalla tasolla olisi joku M3 tai M5 tai se Lambo ja niitä ei oikein siihen tarkoitukseen saane.. No, tarttee kysyä.

                    Itse en nimittäin jaksa oikein uskoa, että tuo ämmä tulee kovin nopeasti kuntoon edelleenkään, kun vika piileskelee niin pahasti. Oisko joku virus??:think
                    sigpic
                    ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                    Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                    Comment

                    • wtr
                      Bimmer Rookie
                      • Feb 2007
                      • 112
                      • Turku

                      Todella upea laite Tuntuis kyllä olevan erikoinen vika, kun ei millään tahdo löytyä, itse ehkä koittaisin kysellä vielä m6boardilta. Ties vaikka jollain jossain päin maailmaa olis ollut sattumalta samanlainen ongelma joka olisi vieläpä ratkastu...?
                      myydään:
                      - E34 M5 putkiston osia

                      Comment

                      • Italowestern
                        Bimmer Fanatic
                        • Oct 2008
                        • 507
                        • Vantaa

                        Tää onkin jo poliittinen kysymys.

                        Originally posted by beemers View Post
                        Tästä ei kenenkään pidä herneitä vetää mut eihän nuo nyky ämmäläisetkään mitään avaruustekniikkaa oo. Toki onhan siellä sitä sähköä ja tietokonetta joka paikasa mutta tuskin motorsportit on yhtään sen vaikeampia korjata kuin esim samanikäinen "normaali" bemari. En tietenkään sano että jossain 50v kyläpajassa jossa on totuttu et mitä pienempi vika, sitä suurempi leka saatais tommosta kuntoon. Mitä nyt olen tässä lukenut tätä topiccia nii autohan on merkkihuollossa??? Kylhän niillä on tietokoneet ja laitteet jolla ne pääsee joka laitteeseen käsiksi. MUTTA! Vaikka ne pääsiskin joka paikkaan käsiksi ei välttämättä vian hakeminen ole helppoa. Kokemuksella voin tuon sanoa. Ihmisen tekemiähän nämä on nii ihmiset ne korjaakin. Itse en osaa kyl sanoa mikä autossasi on vikana ja mikä siellä korjaamolla kestää. Kannattaa ottaa yhteyttä aina korkeampaan portaaseen niin kauan et tiedät varmasti missä mennään.
                        Uskon kyllä että huollon ihmiset on tehneet töitä vian löytämiseksi ja tiedän toki, että joskus viat voi olla tosi mystisiä. M6:n tekniikasta tekee vaikean juuri se, että siihen ei ole rakennettu sisään redundanssia vaan kaikki vaikuttaa kaikkeen keskenään.

                        Mutta kun huippumalli jätetään korjaamolle, se tarkoittaa, että asioihin pureudutaan ripeästi ja ajatuksella ja asiakkaalle TARJOTAAN vaihtoehtoista ratkaisua tilalle korjauksen ajaksi jos alkaa kestää tai mielellään jo heti kun tiedetään että kyseessä ei ole normaali huolto.

                        Lisäksi tehdas ei voi vetäytyä vastuusta itsekään, koska kyseessä ei ole ikäloppu auto vaan edelleen myynnissä oleva huippumalli, johon ei juurikaan ole tullut muutoksia elinkaaren aikana.

                        Tulen vaatimaan ainakin 5k€ suuruista korvausta tähän astisesta huomattavasta viiveestä tai muuta vastinetta kuten tuo LAMBO käyttöön tms. Jos sitten haluavat vain jatkaa korjaamista rauhassa niin korvauksen kera homma ok. Mistään en ole enää juurikaan valmis mitään maksamaan vaikka auto nyt tulevalla viikolla tulisikin kuntoon.
                        sigpic
                        ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                        Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                        Comment

                        • jussi_r
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jan 2004
                          • 1655
                          • Nurmijärvi

                          Originally posted by Italowestern View Post
                          Se Gallardokaan ei ole kokonaan pois suljettu mutta
                          Ole erilainen nuori ja osta Wiesmann!
                          M3 Cabrio Individual
                          530d GT xDrive
                          GL420 CDI
                          ZX-12R

                          Comment

                          • Italowestern
                            Bimmer Fanatic
                            • Oct 2008
                            • 507
                            • Vantaa

                            Liian mystistä arvailtavaksi..

                            Originally posted by wtr View Post
                            Todella upea laite Tuntuis kyllä olevan erikoinen vika, kun ei millään tahdo löytyä, itse ehkä koittaisin kysellä vielä m6boardilta. Ties vaikka jollain jossain päin maailmaa olis ollut sattumalta samanlainen ongelma joka olisi vieläpä ratkastu...?
                            M6 boardilta en ole kysellyt, mutta kun ongelmat näytössä ovat niin laajat kattaen konevian, ajonhallinnan, vakionopeussäätimen yms. niin paha mennä arpomaan. Huollossa ovat testanneet ja vaihtaneetkin mm, Vanoksen venttiilit kaasuläppämoottorit, mitanneet ABS-anturit, tutkineen CAN-väylää jne. ja kun viat on nollattu, ei systeemi enää herjaa mitään.

                            Kuitenkin, heti kun kone käynnistetään, vika palaa suht pian näyttöön ja koneen äänessä kuuluu "nyökähdys" kun tehot alennetaan ja homma palaa kirottuun tilaan.. Scheisse!
                            sigpic
                            ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                            Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                            Comment

                            • E38
                              Bimmer Fanatic
                              • Feb 2005
                              • 269
                              • HKI,TKU

                              Originally posted by Italowestern View Post
                              Maserati mullakin pyörii eniten mielessä. Ei se loota ole sen kummempi kuin M6:ssa. Toimii vakioasetuksilla paremmin kuin Bemu. Mutta sen kaltaiseen autoon sopii paremmin "oikea" automaatti, joka vaihtaa sivistyneesti ja huomaamatta. Konehan Maseratissa on upea ja saundi sitäkin parempi. Ajo-ominaisuudet myös on paremmalla tasolla kuin BMW:ssä tai varsinkaan Mersuissa.

                              Mersun AMG:n kone tosin yksi parhaista ja upean jyhkeä saundi siinäkin, varsinkin 6.3 litraisissa.

                              Kiinnostavaa sinänsä kuulla mitä Laakkosen johto sanoo asiaan.

                              Mulla ei ole ollut mitään sijaisautoa, koska ainoa, joka olisi jotenkin samalla tasolla olisi joku M3 tai M5 tai se Lambo ja niitä ei oikein siihen tarkoitukseen saane.. No, tarttee kysyä.

                              Itse en nimittäin jaksa oikein uskoa, että tuo ämmä tulee kovin nopeasti kuntoon edelleenkään, kun vika piileskelee niin pahasti. Oisko joku virus??:think
                              Kiitos, se on auto ja nämä muut rimpuloita

                              QP:n semiautomaattiset laatikot kuulemma kestää se 15-20tkm ja sitten ovat vaihtokunnossa. Ainakin minun hermoille (ja kukkarolle) liikaa.

                              Se sijaisauto on varmasti jonkin E90 tai vastaava, mutta kun saat sen niin silloin korjaamiseen voi tulla sitäkin kautta "vauhtia". Vaadi sellainen periaatteessa. Minulla oli sijaisauto 4 viikkoa ilmaiseksi ja silloin korjattavana oli E38(!).

                              Jos E63 on samanalainen digiboxiauto kuin E65 niin siihen tarvitaa manaaja paikalle, että tulee kuntoon!
                              Autotalli:
                              -07 Lexus GS300
                              -96 Mercedes-Benz SL320
                              -79 Wartburg 353W Tourist
                              -66 Cadillac Coupe De Ville


                              Ex: BMW E65/735i, E38/728iA, E36/328Ci

                              Comment

                              • Italowestern
                                Bimmer Fanatic
                                • Oct 2008
                                • 507
                                • Vantaa

                                BMW mitt altere form

                                Originally posted by jussi_r View Post
                                Ole erilainen nuori ja osta Wiesmann!
                                Upeita ovat, mutta kun se tekniikka on just BMW..:think
                                sigpic
                                ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                                Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                                Comment

                                Working...
                                X