memebuy23buy

Mai ex Näästi Biist:M6-05,Koeajo:Harvinainen kaunotar, Maserati Merak, F1-tunnelmaa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Italowestern
    Bimmer Fanatic
    • Oct 2008
    • 507
    • Vantaa

    Pelottavaa..

    Originally posted by Robi View Post
    Joskus aikoinani lukenut tota Lambounfall sivustoa mutta nyt sinne oli tullut huolestuttavan paljon lisää noita selittämättömiä onnettomuuksia.

    Ja mitä omia kokemuksia noista Gallardoista on niin mulla ainakin kävi mielessä että mitä olisi tapahtunut siinä tuttavan Gallardossa jos en olisi huomannut takakelkan kiinnityspulttien olevan sormin avattavissa/täysin irti. Eihän se vaadi kuin pienen töyssyn tiessä kun koko takakelkka on irti ja auto lähtee mihin sattuu...jos jotain pitää huomioida niin oikealta puolelta pultti oli täysin irti ja "lepäsi" käsijarruvaijerin varassa ja vasemmalla oli kahdella kierteellä vielä kiinni.

    Lisäksi tuttavan edellinen Gallardo varastettiin tanskassa ajamalla ja sitä autoa ei ole koskaan löydetty. Avaimet oli kaikki tallessa.
    Melko pelottavaa, että tuo pulttien irtoaminen voi tapahtua noin. Muistatko, montako niitä pultteja on yhteensä ja missä ne sijaitsee, eli onko se sitten taka-akselisto, joka siinä kelkassa on kiinni?

    Onkohan noissa myös ruuvilukitetta käytössä? Pulttien lisäksi pitäisi olla jokin systeemi, joka estää avautumisen tai sitten anturi joka pultissa.. Oliskos hitsaus mitä.. Tai joka pultissa pieni vipuvarsi, jonka päässä jousi, joka toisesta päästään siten, että se kiristää pulttia aina kun se tärähtää ja meinaa löystyä..

    No, joka tapauksessa huolellisuutta vaativa auto Lambo mitä ilmeisimmin on. Mitä varkaisiin tulee, niin kaikenhan voi varastaa, kun vain osaa joko murtaa turvasysteemin tai sitten ottaa hinurilla kyytiin.

    Hyvä kuitenkin, että nuo huonotkin asiat tässä tuli esille, jotta Lambokaan ei näytä liian täydelliseltä.
    Last edited by Italowestern; 04-06-2009, 21:58.
    sigpic
    ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
    Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

    Comment

    • Italowestern
      Bimmer Fanatic
      • Oct 2008
      • 507
      • Vantaa

      Niin just. Rakkaus olisi tärkeämpää kuin raha..

      Originally posted by LCN View Post
      Pitää saada katteet kohdilleen ja käyttää pennin pultteja.
      Lienee turvallisempaa ajella vanhalla Sunnyllä.
      Niin se on tässä maailmassa, että teollisuusyrityksen pitää saada tuotteesta katetta, ainakin jos kyse ei ole esim. valtiovetoisesta tutkimuslaitoksesta, jonka tehtävä ei ole olla kannattava.

      Urheiluautoja pitäisi tehdä samalla periaatteella. Vain paras pitäisi kelvata suunnittelussa, osissa ja työn laadussa. Hinta olisi sitten mitä olisi, mutta tuote olisi kunnollinen ja siihen olisi varaa kuitenkin jollakin. Ei riitä, että on maailman parhaan näköinen ja nopein, pitää olla myös maailman paras ja luotettavin. Niinhän se on F1-autoissakin. Vain paras ja luotettavin voi voittaa mestaruuden.

      Isona ongelmana tässä on jatkuva tehon ja särkyvien osien määrän kasvu. Hevosvoimasota on tosiaan iskenyt. Kun osia piiskataan viidellä sadalla hevosvoimalla, on niiden oltava "military"-laatua.

      Missään ei tuolla Lambounfall-sivustolla mainittu Diabloja tai muita vanhempia malleja. Liekö ne jotenkin yksinkertaisempaa ja luotettavampaa tekniikkaa. Jos on, niin Diablo kelpaisikin mainiosti ja olikos se mieluiten suhteellisen tuoreena versiona, jossa oli jokin perään ja vetoakselistoon liittyvä ongelma ratkaistu. Hmmm...:think
      Last edited by Italowestern; 04-06-2009, 21:35.
      sigpic
      ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
      Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

      Comment

      • Robi
        Bimmer Enthusiast
        • Nov 2002
        • 7606
        • Vantaa

        Originally posted by Italowestern View Post
        Melko pelottavaa, että tuo pulttien irtoaminen voi tapahtua noin. Muistatko, montako niitä pultteja on yhteensä ja missä ne sijaitsee, eli onko se sitten taka-akselisto, joka siinä kelkassa on kiinni?

        Onkohan noissa myös ruuvilukitetta käytössä? Pulttien lisäksi pitäisi olla jokin systeemi, joka estää avautumisen tai sitten anturi joka pultissa.. Oliskos hitsaus mitä.. Tai joka pultissa pieni vipuvarsi, jonka päässä jousi, joka toisesta päästään siten, että se kiristää pulttia aina kun se tärähtää ja meinaa löystyä..

        No, joka tapauksessa huolellisuutta vaativa auto Lambo mitä ilmeisimmin on. Mitä varkaisiin tulee, niin kaikenhan voi varastaa, kun vain osaa joko murtaa turvasysteemin tai sitten ottaa hinurilla kyytiin.

        Hyvä kuitenkin, että nuo huonotkin asiat tässä tuli esille, jotta Lambokaan ei näytä liian täydelliseltä.
        Pultteja oli kaksi... Kanta 21mm ja kierrettä en muista...pultit sijaitsi sivulta katsottuna takapyörän edessä mutta noin 30cm kohti auton keskiosaa... Yritin tutkia jos löytyisi muita löysiä pultteja mutta en löytänyt noin 10min etsimisen perusteella.. mutta jo kaksi noinkin tärkeässä paikassa olevaa pulttia jotka ovat noin löysällä ja periaatteessa ne jotka koko takakelkan pitävät paikallaan on mielestäni melko pelottava yhdistelmä auton luonteen / tehojen suhteen. Mitään ruuvilukitetta ei ko pulteissa ollut enkä myöskään laittanut koska auto lähti siltä seisomalta käymään ruotsissa huollossa kun mainitsin pulttien löysyydestä...edellisestä huollosta muistakseni 3000km ja siellä oli mainittu että osaa pulteista pitää kiristellä. Pulteissa oli muuuten ihan normaali prikka ilman mitään lukitetta yms eli ei kovin pitkäkestoinen ratkaisu.
        Kaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
        Tiedustelut priva tai 0452210069

        Current
        E61 530d
        E39 530d
        E39 520iA
        E46 330xd
        E28 528i

        Comment

        • Italowestern
          Bimmer Fanatic
          • Oct 2008
          • 507
          • Vantaa

          Anbiliivabl..

          Originally posted by Robi View Post
          Pultteja oli kaksi... Kanta 21mm ja kierrettä en muista...pultit sijaitsi sivulta katsottuna takapyörän edessä mutta noin 30cm kohti auton keskiosaa... Yritin tutkia jos löytyisi muita löysiä pultteja mutta en löytänyt noin 10min etsimisen perusteella.. mutta jo kaksi noinkin tärkeässä paikassa olevaa pulttia jotka ovat noin löysällä ja periaatteessa ne jotka koko takakelkan pitävät paikallaan on mielestäni melko pelottava yhdistelmä auton luonteen / tehojen suhteen. Mitään ruuvilukitetta ei ko pulteissa ollut enkä myöskään laittanut koska auto lähti siltä seisomalta käymään ruotsissa huollossa kun mainitsin pulttien löysyydestä...edellisestä huollosta muistakseni 3000km ja siellä oli mainittu että osaa pulteista pitää kiristellä. Pulteissa oli muuuten ihan normaali prikka ilman mitään lukitetta yms eli ei kovin pitkäkestoinen ratkaisu.
          Että "elämäni kahden pultin varassa" ilman lukitusprikkaa..

          Aika originelli ratkaisu. No, ehkä tuohon joku lääke löytyisi, koska tuskin on tarkoituksenmukaista kiristellä takakelkan pultteja joka tankkauksen yhteydessä. Italiaanot pitää luomustaan Gallardoa varmaan kilpa-autona, jota omistaja haluaa itse koko ajan ruuvata ja säätää. Hohhoijakkaaa..

          Toisaalta tietty olisi mielenkiintoista kehitellä tuohon "päivityksiä". Elektroniikkapuolella olisi kyllä syytä korjata tuo bensantulvimismahdollisuus poies sekä se fataali ja kummallinen vetosysteemin yhden pyörän lukittumismahdollisuus kesken ajon, jotta ei henkiä menisi.

          Eipä kyllä ihan lentokonemaiselta laadulta kuulosta nuo kauhutarinoiden syyt. Auto, joka kääntyy itsekseen silmänräpäyksessä poikittain kesken ajon, vaatii "tosimiehen" kuskikseen. Ja turvakehikon plus sammutusjärjestelmän tuekseen..

          Ehkäpä M6 on sitten todellakin oivaakin oivempi laitos ja laadukas kokonaisuus. Kun noista Super-Hiiren tuhoista päästiin eroon ja laatumielikuva palautettiin alkuperäiselle tasolle.
          Last edited by Italowestern; 04-06-2009, 23:38.
          sigpic
          ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
          Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

          Comment

          • Robi
            Bimmer Enthusiast
            • Nov 2002
            • 7606
            • Vantaa

            Hassu sattuma mutta tänään tuli puhelua ruotsista. Tuttavan Lambo oli huollossa ja mekaanikko halusi jutella kanssani ko pulteista. Selvisi sitten että ne oli konepaketin kiinnityspultit. Mekaanikko oli selvästi huolissaan siitä että ne oli löystynyt ja kiitteli että olin kiristänyt ne. Lupasi tutkia kaikki muutkin pultit alustasta.
            Kaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
            Tiedustelut priva tai 0452210069

            Current
            E61 530d
            E39 530d
            E39 520iA
            E46 330xd
            E28 528i

            Comment

            • moody
              Bimmer Fanatic
              • Nov 2008
              • 400

              Originally posted by Robi View Post
              Hassu sattuma mutta tänään tuli puhelua ruotsista. Tuttavan Lambo oli huollossa ja mekaanikko halusi jutella kanssani ko pulteista. Selvisi sitten että ne oli konepaketin kiinnityspultit. Mekaanikko oli selvästi huolissaan siitä että ne oli löystynyt ja kiitteli että olin kiristänyt ne. Lupasi tutkia kaikki muutkin pultit alustasta.
              Noi pulttien mutterit pitäis varmistaa varmistus langalla tai sokalla niinkuin lentokoneissa tehdään. Ei muuten enää löystyisi.
              www.orangebeauty.net

              Comment

              • Italowestern
                Bimmer Fanatic
                • Oct 2008
                • 507
                • Vantaa

                Jotain tuollaista olis hyvä..

                Originally Posted by Robi
                Hassu sattuma mutta tänään tuli puhelua ruotsista. Tuttavan Lambo oli huollossa ja mekaanikko halusi jutella kanssani ko pulteista. Selvisi sitten että ne oli konepaketin kiinnityspultit. Mekaanikko oli selvästi huolissaan siitä että ne oli löystynyt ja kiitteli että olin kiristänyt ne. Lupasi tutkia kaikki muutkin pultit alustasta.
                Originally posted by moody View Post
                Noi pulttien mutterit pitäis varmistaa varmistus langalla tai sokalla niinkuin lentokoneissa tehdään. Ei muuten enää löystyisi.
                Samaa mieltä. Eli ne olikin konepaketin pultit.. Aika hurjaa, että ne voi tuolla lailla löystyä. Kyllä nuo varmistukset tarttis ehdottomasti.

                Onneksi BMW:t on kasattu toisella tavalla ja kovaa käyttöä varten. Respektiä vaan sinne Baijeriin.
                Last edited by Italowestern; 05-06-2009, 19:48.
                sigpic
                ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                Comment

                • janikoo
                  Bimmer Enthusiast
                  • Feb 2007
                  • 1262
                  • Lahti

                  tästähän on tullu nyt oikein auto testi topikki onks tää se ajoneuvos vai? :think , mukava kyllä lukea asiaa
                  BIGBROTHER kommentti team

                  Comment

                  • Italowestern
                    Bimmer Fanatic
                    • Oct 2008
                    • 507
                    • Vantaa

                    Kiitos kiitos..

                    Originally posted by Janimon View Post
                    tästähän on tullu nyt oikein auto testi topikki onks tää se ajoneuvos vai? :think , mukava kyllä lukea asiaa
                    Joo tässä topikissa mopo on karannut sopivasti käsistä ja juttua on riittänyt M6:n ja myös Lambon Gallardon tiimoilta. Lambo olikin sitten näköjään matkustellut Laakkoselta Turun suunnalle Autoliike Sipilän hoteisiin, josta ovat juuri pistämässä kyseistä kaunotarta Tallinnaan Lamborghinille määräaikaishuoltoon. Kas kun Tallinnassa on merkkihuolto mutta Helsingissä ei, mihin tää maailma on menossa.. Ollaanko me Suomessa siis ihan syrjäkylällä..:think

                    Katsotaan nyt minkälaisia neuvotteluita saadaan Lambosta Sipilän kanssa aikaiseksi. Pojat on ainakin oikeasti myös urheiluautoihin erikoistunutta porukkaa ja suhtautuvat niiden myyntiin oikealla asenteella, tyyliin ensin vehkeet kuntoon ja sitten vasta myyntiin.

                    Toisaalta M6 toimii nyt pitkän korjaamoreissun jälkeen kuin Sveitsiläinen kello, joten ajonautintoja on piisannut. Kiitokset siitä Laakkosen pojille ja tytöille.

                    M6 on menossa uuden hiukan äänekkäämmän matalasaundisen putkiston suunnitteluun. Katsotaan tuleeko siitä hyvä.. Vakioputki kun on hiukan vaisuhko.
                    sigpic
                    ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                    Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                    Comment

                    • jva
                      Bimmer Enthusiast
                      • Sep 2006
                      • 1419

                      Originally posted by Italowestern View Post
                      Katsotaan nyt minkälaisia neuvotteluita saadaan Lambosta Sipilän kanssa aikaiseksi. Pojat on ainakin oikeasti myös urheiluautoihin erikoistunutta porukkaa ja suhtautuvat niiden myyntiin oikealla asenteella, tyyliin ensin vehkeet kuntoon ja sitten vasta myyntiin.
                      Nimenomaan osaavat tehdä sitä mihin ovat erikoistuneet, eli erikoisautokauppaa kokonaisuutena!
                      Suomessa on nykyään jo useampiakin paikkoja jotka ovat mielestään erikoistuneet erikoisautokauppaan, mutta taitaa kuitenkin olla niin että helposti yhden käden sormiin mahtuvat ne jotka oikeasti osaavat erikoisautokauppaa tehdä.

                      Tietysti sen näkee myös siitä että siinä missä toisilla autoliikkeillä erikoisautot vaihtavat omistajaa, seisovat ne toisilla myynnissä kuukausi- jos ei jopa vuosikaupalla.

                      Erikoisautokauppa on erikoisalaa ja jotkut sen osaa, toiset ei.

                      Comment

                      • Laku
                        Bimmer Enthusiast
                        • Apr 2007
                        • 17573
                        • Turku

                        Originally posted by Italowestern View Post
                        Katsotaan nyt minkälaisia neuvotteluita saadaan Lambosta Sipilän kanssa aikaiseksi. Pojat on ainakin oikeasti myös urheiluautoihin erikoistunutta porukkaa ja suhtautuvat niiden myyntiin oikealla asenteella, tyyliin ensin vehkeet kuntoon ja sitten vasta myyntiin.
                        Tätä ei kyllä voi allekirjoittaa. Erikoisautokaupan voivat kyllä hoitaa, mutta isä Ari, vähämieliset kaksoset (Mika Michael ja Marko Marcus) ja heidän isoveljensä (Arto) tuskin ovat järjellä pilattuja. Jutut on kyllä reteitä . Ja kyllä: kaksosten toiset nimet oikeasti ovat ja kirjoitetaan noin .

                        Veikkaukseni on, että Lambo "huolletaan" Turussa Lipposilla eikä Tallinnassa. Ja jos Tallinnassa, hinta kyllä lisätään tuplana autoon !
                        Näillä mennään:
                        - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
                        - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
                        - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
                        - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998


                        Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"

                        Comment

                        • jva
                          Bimmer Enthusiast
                          • Sep 2006
                          • 1419

                          No, se pitää kyllä sanoa että ainakaan Suomenkieli ei ilmeisesti ole heillä ollut vahvuutena, ainakin mitä muistelee vuosien mittaan Sipilän myyntilmoituksissa olleita tekstejä oikeinkirjoituksen kannalta..
                          Hyvin usein on ilmoituksissa ollut mm "Audi Quotro" ja monenmonta muuta jokseenkin hassutusti kirjoitettua "ulkomaan sanaa"

                          Comment

                          • Remotion
                            Bimmer Enthusiast
                            • Mar 2003
                            • 15303
                            • Ajamisen Iloa

                            Originally posted by Italowestern View Post
                            Missään ei tuolla Lambounfall-sivustolla mainittu Diabloja tai muita vanhempia malleja. Liekö ne jotenkin yksinkertaisempaa ja luotettavampaa tekniikkaa. Jos on, niin Diablo kelpaisikin mainiosti ja olikos se mieluiten suhteellisen tuoreena versiona, jossa oli jokin perään ja vetoakselistoon liittyvä ongelma ratkaistu. Hmmm...:think
                            Ei todellakaan, diablo on vielä sitä aitoa lamborghinia mihin tulee vaikka mitä vikoja, kuten myös kaikki aiemmatkin mallit.

                            Murci & Gallardo ovat kuin eri puusta noihin vanhempiin verrattuna.

                            Silti esim Gallardojakin on palanut useita yksilöitä maantasalle siten että tankatessa jos sattuu sylkäisemään kyljelle bensaa niin se valuu ilmanottoaukosta pakosarjalla ja koko auto palaa maantasalle.

                            Ihan niinkuin näistä itse mitään tietäisin mutta kohta vuodenverran päivittäin lueskellut lambopower forumia ja jotain jäänyt päähän.
                            Z3 coupé individual

                            F01, F02, F10, F11 takakäännön muoviosat
                            E36 ilmanotot & Z3 ilmanotot

                            Comment

                            • Italowestern
                              Bimmer Fanatic
                              • Oct 2008
                              • 507
                              • Vantaa

                              Hulluutta siinä tarvitaankin..

                              Originally posted by Laku View Post
                              Tätä ei kyllä voi allekirjoittaa. Erikoisautokaupan voivat kyllä hoitaa, mutta isä Ari, vähämieliset kaksoset (Mika Michael ja Marko Marcus) ja heidän isoveljensä (Arto) tuskin ovat järjellä pilattuja. Jutut on kyllä reteitä . Ja kyllä: kaksosten toiset nimet oikeasti ovat ja kirjoitetaan noin .

                              Veikkaukseni on, että Lambo "huolletaan" Turussa Lipposilla eikä Tallinnassa. Ja jos Tallinnassa, hinta kyllä lisätään tuplana autoon !
                              No ainakin Gallardo oli Tallinnaan menossa koskapa sen huollon kaverin kanssa toissapäivänä juttelin aiheesta. Ja hintahommathan on sellaisia, että ei sitä autoa kenenkään tartte väkisin ostaa pyyntihinnalla. Sanotaanhan, että ei se ole hullu joka osaa pyytää vaan se joka maksaa..

                              Mitä tulee noihin Sipilän poikien juttuihin, niin sopivan pikkupoikamaisia ovat toisaalta ja toisaalta just ehkä aavistuksen hullunkurisia, jota autokaupassa osittain vaaditaankin, jos meinaa sellaisia autoja myydä kuin heillä.

                              Siinä on tosissaan tunteet ja fiilarit pelissä, sillä millään järkisyillä ei yli 30kE henkilöautoja osteta, eikä varsinkaan yli 100kE.. Mutta muutenkin itseoppineet immeiset ovat aina omia persooniansa. Ei ole muotteihin valettuja kavereita ei.

                              Heillä on sitäpaitsi noita Lamboja muutama ajan mittaan ollut ja nyt kun kyselin aiheesta, niin kehuivat kyllä näitä uusia paljon luotettavammiksi tapauksiksi kuin niitä vanhempia.

                              Kaipa se pitänee paikkaansa noista Lambounfall sivuston jutuista huolimatta. Ja ainakin tuo 80.000 ajettua kilometriäkin kertoo kyseisestä Gallardosta jo jotakin. Jos jotain suurempaa tehtaan asennusvirhettä tai materiaaliongelmaa olisi, niin johan tuo olisi ajat sitten lauennut.

                              Aiheesta toiseen eli ämmäkuutoseen. Tänään alkoi taas jotenkin paremmin päästä tuon auton kanssa sinuiksi ja voi veljet mikä vehje se onkaan! Varmaan toistan itseäni jo ärsyttävästi, mutta kun auto kiihtyy ja kulkee ja kääntyy ja pysähtyy kuin ajatus, niin on se aikamoinen saavutus.

                              Erityisesti moottorin kaikki muut ominaisuudet paitsi ehkä bensankulutus ovat suorastaan hämmästytttäviä positiivisessa mielessä. Ja alustakin seuraa niin tarkasti ja neutraalisti kuskin toiveita kuin nyt tuollaisilla leveillä kumeilla ja vajaan kahden tonnin massalla vaan on mahdollista.

                              Tarttee taas ruveta vahtimaan itseään, koska muuten menee helposti yliannoksen puolelle tuo nautiskelu.

                              Pakko ottaa joku yö taas Boxin lenkki ja heittää siitä tunnelmia peliin. Olisi se mahtavaa päästä jollekin pitkälle moottoriradalle nautiskelemaan ja ottamaan mittaa itsestään.
                              sigpic
                              ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                              Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                              Comment

                              • Esko
                                Bimmer Enthusiast
                                • Sep 2002
                                • 11738
                                • Kouvola

                                Taitaa noi Rytsölän Diablot olla ainoita vanhempia Lamboja Suomen rajojen sisäpuolella. Se Sininen taitaa olla ihan hyvissä hoivissa, mutta keltainen on toiminu melkoisena kiertopalkintona. Eli en ihmettele jos sattuu jotain vikaa olemaan pidemmässä juoksussa "vanhempana" mutta aitona Lambona! Uusiin voisi melkein lyödä Audin badget keulaan ja perään, sillä niin pahasti kuitenkin Audi ollut tökkimässä sormiaan noiden suunnittelusta lähtien. Eli voiko jostain löystyvistä moottorin kiinnityksistäkään syyttää suoraan Lamboa? Toki onhan se Lamborghini tehnyt muutakin hyvää kuten vaikkapa traktoreita. Meilläkin on yksi Lambo tuolla autotallissa, nimittäin maakaasupoltin..

                                Comment

                                Working...
                                X