memebuy23buy

Mai ex Näästi Biist:M6-05,Koeajo:Harvinainen kaunotar, Maserati Merak, F1-tunnelmaa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bemu2000
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2003
    • 17797
    • Jämsä

    Originally posted by Italowestern View Post
    Kiitos kiitos

    Tästä Toyotan ja Subarun uutuukaisesta saattaa mitä ilmeisimmin tulla melko suosittu laitos.

    Onhan tuossa nimittäin aikamoinen paketti sekä oikeaa urheiluautoa, että järkeäkin. 4 ihmistä mahtuu sisään ja aika kivasti tavaraakin. Lisäksi bensan hörpintä on kohtuullisella tasolla.

    Ulkonäkö on 4-paikkaiseksi suorastaan superhieno ja tarjoaa kovan ja kivan vastuksen lähes olemattomalle muiden merkkien tarjonnalle vastaavassa luokassa.

    Vielä kun siitä olisi tehty oikeasti tyylikkään hieno, eikä biltema tyylin tuning auto. En millään olisi uskonut sinun kirjoituksissa noin suurta ylistystä 86:n ulkonäöstä Jotenkin menee kehut jo niin yli, että voisi luulla että on oma lehmä ojassa
    TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
    Vanteet edullisesti
    Nostureita ja rengaskoneita

    Comment

    • jva
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2006
      • 1419

      Originally posted by Italowestern View Post
      Ulkonäkö on 4-paikkaiseksi suorastaan superhieno ja tarjoaa kovan ja kivan vastuksen lähes olemattomalle muiden merkkien tarjonnalle vastaavassa luokassa.
      Ensinnä on todettava että mukava nähdä Italon palanneen maisemiin

      Arvostan kokemuksiasi ja näkemyksiäsi urheilu- ja sporttiautoista aikalailla paljon, mutta nyt on kyllä todettava tässä kohtaa että JOS viittaa tuossa lainauksessasi Subaruun niin nielen tuon jotenkuten - jos taas viittaat GT86:seen, niin sitten olen kyllä vahvasti eri mieltä - ja melkein epäilen että oletko sittenkään sama kaveri kuin aiemmin..
      Olen nyt katsellut päivittäin tuollaista punaista GT86:sta - ja mitä enemmän sitä katselen, sitä....no, sanon suoraan niinkuin ajattelen..typerämmältä se näyttää!
      Se on kuin suoraan Biltema-osilla teinituunattu nyky-Toyota..ja tuo lähinnä mieleen Hyundai Coupen..jos melkein sekin on paremman näköinen. Ei se näytä sen enempää urheilu- kuin GT-autoltakaan.

      Comment

      • smo83
        Banned
        • Dec 2009
        • 1988
        • oulucity

        siellä missä autoveroa ei ole tai on pinenpi tuo on suunnattu 18-25v jampoille
        sitten kun tyttöystävän maha paisuu niin anjovis on luonnollinen vaihtoehto kun kavereille on kehuttu sitä tojoa

        sama toisinpäin sittenkun lapset ja hiukset on lähteny, niin pitää saada itsetunnon kohotin ja kun on ikänsä anjovista kehunut niin eihän sitä voi ostaa ku 86

        Comment

        • Italowestern
          Bimmer Fanatic
          • Oct 2008
          • 507
          • Vantaa

          Originally posted by bemu2000 View Post
          Vielä kun siitä olisi tehty oikeasti tyylikkään hieno, eikä biltema tyylin tuning auto. En millään olisi uskonut sinun kirjoituksissa noin suurta ylistystä 86:n ulkonäöstä Jotenkin menee kehut jo niin yli, että voisi luulla että on oma lehmä ojassa
          Noh, Biltema-tyylin, ei kai nyt sentään??

          Tuo muoto ja ulkonäköseikat on tietenkin makuasioita ja nykyautot on kaikki muovisen näköisiä, koska niissä on niin paljon muovia, mutta varsinkin Subaru BRZ on mielestäni varsinkin keulasta erittäin mukiin menevä eikä GT86 siitä kauheasti huonommaksi jää, kun huomioidaan pelien hinta, pyörien koko ja kokonaisuus.

          2-paikkaisena ja isommilla pyörillä tuosta kopasta saisi kauniimman, mutta 4-paikkaiseksi ja tavallisehkoilla pyörillä varustetuksi ei ole varsinkaan metallisinisenä hassumpi todellakaan. Punainen on jotenkin Ferrarille liimattu väri, mutta esim mustana tuo voisi olla aika makea.

          Mua ei kyllä mitenkään haittaa, jos nuo sisarukset ei kaikkia sytytä. Jotenkin vain muodoissa on jo sitä jotakin, mitä ei Japseissa mielestäni ole aiemmin ollut. Esim. Nissan GTR ei mielestäni ole läheskään näin onnistunut ulkonäöltään. Muuten toki ihan eri planeetalta..

          Ja hei, nyt ei puhuta superautoluokasta vaan suhteellisen kohtuuhintaisesta urheiluautosta, joka on harvinaisen hyvä ajaa, varsinkin kun verrataan aiempiin Japseihin.

          Käykää tosiaan itse kokeilemassa ja kertokaa sitten oma näkemys asiasta.

          Seuraavan raportin auto on ehkä hiukan mielenkiintoisempi, mutta kritisoikaa vaan tätä "riisi"-testiä vapaasti, ei haittaa millään lailla...
          Ajossa postitiivista hymyä nousi naamalle paljon enemmän kuin olisin odottanut. Uskokaa pois.
          Last edited by Italowestern; 07-09-2012, 01:22.
          sigpic
          ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
          Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

          Comment

          • Italowestern
            Bimmer Fanatic
            • Oct 2008
            • 507
            • Vantaa

            Originally posted by jva View Post
            Ensinnä on todettava että mukava nähdä Italon palanneen maisemiin

            Arvostan kokemuksiasi ja näkemyksiäsi urheilu- ja sporttiautoista aikalailla paljon, mutta nyt on kyllä todettava tässä kohtaa että JOS viittaa tuossa lainauksessasi Subaruun niin nielen tuon jotenkuten - jos taas viittaat GT86:seen, niin sitten olen kyllä vahvasti eri mieltä - ja melkein epäilen että oletko sittenkään sama kaveri kuin aiemmin..
            Olen nyt katsellut päivittäin tuollaista punaista GT86:sta - ja mitä enemmän sitä katselen, sitä....no, sanon suoraan niinkuin ajattelen..typerämmältä se näyttää!
            Se on kuin suoraan Biltema-osilla teinituunattu nyky-Toyota..ja tuo lähinnä mieleen Hyundai Coupen..jos melkein sekin on paremman näköinen. Ei se näytä sen enempää urheilu- kuin GT-autoltakaan.
            Tänks, aim bäk. Sana on vapaa. Hih hih..
            No miltäs se sitten näyttää?? Sportilta nyt kummiskin.

            Ei oikein superautomiehille taida nuo Tojon eväät kuitenkaan riittää..

            Mutta mutta.. Ei tarttekkaan. Täytyy olla avarakatseinen ja kun nykyisin ei ole joka päivä itsellä alla M6 tai "edes" Maserati, niin erottaa paremmin ne autot, joissa on todellista potentiaalia autona. Niin, ja Hyundai Coupe on nätti, mutta muuten se on aika vakioauto.

            On totta, että ehkäpä juuri noiden alimittaisten pyörien takia GT86 lopputulos ulkonäössä jää jotenkin hiukan koomiseksi. Ajoltaan se ei kyllä jää. Tarttis kokeilla BRZ myös mutta en usko että ero on aivan kauhean iso.. Isoja katulaillisia mikroautoja hauskuudeltaan kuitenkin.

            Subarussa muoto sen sijaan on selvästi sukunäköinen, kun Subarulla on koko ajan ollut urheiluautoja. Toyotalla tuossa asiassa on enempi hakemista. Kun GT86 pitäisi olla jotenkin Toyota-look mutta ei kuitenkaan arkinen. Vaikea homma ja siksi pidän lopputulosta kivana muovisuudesta huolimatta.

            Tää on kuitenkin tehdas-tuunattu.. Ja kevyt, tehokas, tunnokas, nopea.. Kun tuolla on ajanut, niin tietää, että se todellakin on urheiluauto, eikä vaan tuunattu mopo.

            Minusta se on joka tapauksessa paljon enemmän hauska auto, kuin osasin odottaa. Vaikea on siksi keksiä siitä oikein mitään negatiivista sanottavaa.

            No jos on ihan pakko, niin en mä neloskoneen saundista kuitenkaan ihan kauheasti diggaa vaikka aika rough tuo boxeri onkin :think

            Sorry... mutta omassa kategoriassaan GT86 tai BRZ, kumpi vain, on paha rasti muille hintaluokkansa haastajille. Ja varmasti verottomana kisaversiona vielä hauskempi. Tuostapa saattaa hyvinkin oma merkki-/malliluokka tulla tulevaisuudessa. On aika sopiva treenausaihio rata-autona. Ideahan on pitää nopeus mutkissa ja siihen harjoitteluun ei etuvetoiset ole niin hauskoja.
            Last edited by Italowestern; 07-09-2012, 07:17.
            sigpic
            ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
            Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

            Comment

            • jva
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2006
              • 1419

              Originally posted by Italowestern View Post
              Minusta se on joka tapauksessa paljon enemmän hauska auto, kuin osasin odottaa. Vaikea on siksi keksiä siitä oikein mitään negatiivista sanottavaa.

              Sorry... mutta omassa kategoriassaan GT86 tai BRZ, kumpi vain, on paha rasti muille hintaluokkansa haastajille
              Kuten sanoin; arvostan näkemyksesi aika korkealle näissä asioissa, joten koitanpa sittenkin käydä itsekin tuon GT86:sen ajamassa kunhan vain ehdin..

              Sen kyllä allekirjoitan että sekä GT85 että BRZ on hintaluokassaan varmasti tiukka haastaja samanhintaisile autoille..kun puhutaan uutena ostettavista autoista. Jos taas katsotaan raha ja se mitä sillä saa, niin uuden BRZ:n ja GT:n hinnalla saa jo aika paljon muutakin..ja oli tilanne mikä tahansa niin uuden GT:n hinnalla saa suht tuoreen esim 2.7 Caymanin..ei sekunnin miettimistä tarvita siihen kumman ottaisin. Caymanin ajettavuutta ei liene maailmalla kukaan moittinut ja jos auton arvo on ostajalle merkityksellinen asia niin ei liene epäselvää kummalla on rahallista arvoa esim ostohetki +3 vuotta enemmän: uutena ostetulla GT:llä vai käytettynä ostetulla Caymanilla..

              Summasummarum: Minusta GT86 on (ainakin Suomessa) liian kallis tullakseen suosikkiautoksi uutena ostettaessa. Käytettynä se varmasti tulee olemaan tuontiautohitti tietyssä ostajakunnassa kun hankintahinta on pudonnut käytetyn tasolle

              Comment

              • Juppe
                Bimmer Enthusiast
                • Aug 2002
                • 4541
                • TURKU

                Musta se menee vetotapaa lukuunottamatta samaan kategoriaan Sciroccojen, mini coopereiden, cuppi rellujen ja muiden vastaavien vessojen kanssa. Siinä kategoriassa toi hinta on ihan posketon. Jos tota haluttais myydä paljon, niin kyllä tosta hinnasta tarttis sivaltaa vähintään 15ke pois. Sitten olis hinta/laatu kohdallaan. 50ke perheauton tehoilla varustetusta tuninkikoupesta on ihan pölö hinta.

                Comment

                • jva
                  Bimmer Enthusiast
                  • Sep 2006
                  • 1419

                  Originally posted by Juppe View Post
                  Musta se menee vetotapaa lukuunottamatta samaan kategoriaan Sciroccojen, mini coopereiden, cuppi rellujen ja muiden vastaavien vessojen kanssa. Siinä kategoriassa toi hinta on ihan posketon. Jos tota haluttais myydä paljon, niin kyllä tosta hinnasta tarttis sivaltaa vähintään 15ke pois. Sitten olis hinta/laatu kohdallaan. 50ke perheauton tehoilla varustetusta tuninkikoupesta on ihan pölö hinta.
                  Samaa mieltä..ja esim Mini Cooperilla on monen mielessä aivan eri imago ja sen myötä todennäköisesti myös kiinnostavuus ko. automallin historiankin takia.
                  Toyota iskee varmaankin lähinnä japsi-harrastajien sydämiin - joita tietysti löytyy niitäkin aika paljon.

                  Jos taas mietin esim itseäni, niin Mini voisi jopa jollain tasolla kiinnostaa - GT ei varmaankaan missään tapauksessa. Urheilu-/sporttiautosta kun pitää löytyö myös paljon muuta - "henkimaailman asioita" - kuin vain hauska ajettavuus. GT voi olla hauskempi ajettava kuin Mini, mutta Minissä on paljon muuta kiehtovaa ja kuitenkin riittävä ajettavuus
                  Last edited by jva; 07-09-2012, 13:57.

                  Comment

                  • jyrbba69
                    Bimmer Enthusiast
                    • Feb 2008
                    • 2394
                    • Kouvola

                    Originally posted by jva View Post
                    Kuten sanoin; arvostan näkemyksesi aika korkealle näissä asioissa, joten koitanpa sittenkin käydä itsekin tuon GT86:sen ajamassa kunhan vain ehdin..

                    Sen kyllä allekirjoitan että sekä GT85 että BRZ on hintaluokassaan varmasti tiukka haastaja samanhintaisile autoille..kun puhutaan uutena ostettavista autoista. Jos taas katsotaan raha ja se mitä sillä saa, niin uuden BRZ:n ja GT:n hinnalla saa jo aika paljon muutakin..ja oli tilanne mikä tahansa niin uuden GT:n hinnalla saa suht tuoreen esim 2.7 Caymanin..ei sekunnin miettimistä tarvita siihen kumman ottaisin. Caymanin ajettavuutta ei liene maailmalla kukaan moittinut ja jos auton arvo on ostajalle merkityksellinen asia niin ei liene epäselvää kummalla on rahallista arvoa esim ostohetki +3 vuotta enemmän: uutena ostetulla GT:llä vai käytettynä ostetulla Caymanilla..

                    Summasummarum: Minusta GT86 on (ainakin Suomessa) liian kallis tullakseen suosikkiautoksi uutena ostettaessa. Käytettynä se varmasti tulee olemaan tuontiautohitti tietyssä ostajakunnassa kun hankintahinta on pudonnut käytetyn tasolle
                    + Että Cayman on omasta mielestäni ehkä yks mageimpia porscheja koriltaan. Tiedän ettei moni ole varmasti sitä mieltä, mutta itse tykkään kovasti
                    2015 AMG GTS
                    -----------------------------

                    www.fotomonza.com kamerat ja tarvikkeet. Forumilaisille erikoishinnat!
                    [email protected]

                    Comment

                    • Italowestern
                      Bimmer Fanatic
                      • Oct 2008
                      • 507
                      • Vantaa

                      Juu, ajattelin nyt vaan kerrankin ajella jollain uudellakin kotilolla ihan vaihtelun ja vertailun vuoksi. Noita GeeTee kasikuutosia on jo ehditty aika monta myymään, joten parin vuoden sisään tulee varmaan jokunen sitten halvemmalla myyntiin, jos ei kuume ole liian korkea saada tollasta pippurista Toyotaa heti alle.

                      Kaukana nuo on Sciroccosta tms. kyllä, joka esimerkkinä on ihan boullabaise verrattuna tohon. Ei se vaan pölömpi ole hinnasta huolimatta. Se maksaa, joka tahtoo. Ihan totta, kokeilkaa itse. On GT86 ja BRZ kyllä aika paljon ns. sportteja edellä alustan suhteen. Vertaan niitä ennemmin ihan suoraan vaikkapa Lotus Eliseen yms.

                      Uudet Minitkin on aivan naurettavia halkoja tuohon verrattuna versiosta riippumatta, eikä niissä mitään oikeaa fiilistä ole muutenkaan. Aito -67-69 Mini Cooper onkin sitten ihan toinen juttu. Eihän nykyminissä ole mitään ministä jäljellä. Saman verran kuin kuplassa, pompannapissa tai kusiaisessa. Kaikki vastaavat nykyretrot on aivan feikkejä. Hauskan näköisiä, mutta ei mistään kotoisin oikeesti.

                      Eri asia on Jenkkien retro-tuotokset, Mustang, Camaro, Challenger ja Charger. Siellä on ruutia peltien alla ja asioita mietitty ihan eri kantilta.

                      Tottakai uudessa autossa arvo yleensä tippuu sen 15-20% välittömästi kun auto ajetaan liikkeestä pihalle. Hiukan kun malttaa, niin esittelyautoja saa pikkuisen halvemmalla ja myöhemmin sitten käytettyjä vielä halvemmalla.

                      Japsifaneja on Suomessa aikas valtavasti, joten eiköhän tuo yleistyne jossain määrin katukuvassa ja sitten saadaan nähdä niitä isompia ja komeampia pyöriä alla, jotka kruunaa kakun.

                      Apropoo...
                      Tänään tiukasti mietiskelin seuraavan tykin hankintaa itselle ja vahvoja ehdokkaita on muutama, joista vähän ajettu, musta -05 M5 olisi ehkäpä se järkevin. Toiset on musta -05 Jagge XKR Ardenin palikoilla terästettyinä, se koeajettu sininen -00 Maserati 3200 Turbo Coupe ja musta -02 XJR tai hopeinen -06 XJR sekä tumman metallivihreä -05 CLS 55AMG.

                      Kaikki siinä 30-60k€-haarukassa. Jokaisessa on puolensa, mutta parhaiten sisälle mahtuu muihin paitsi tuohon XKR-malliin, jonka takasitsi on aika mitätön.

                      Tarkoitus kun ehkä olisi yksinkertaistaa ja kutistaa kalustoa ja vaihtaa sekä Ducati 999R ja KIA Magentis tai Grand Voyager yhteen kovempikulukuiseen kotteroon, niin nuo nyt ekana on pyörineet mielessä.

                      M5 toki näistä vähiten ajettu, tilavin ja kulkevin, kalleinkin XKR:n ohella, mutta Jaggen ja Mesen ahdetut kasit kulkee vähemmällä sopalla eikä paljoa handikappia suorituskyvyssä ole. Meseä ei ole ikinä mulla ollut, mutta jotenkin silmät ei vieläkään ole tottuneet CLS:n jenkkimuotoiluun.

                      Bimmeri M5 on edelleen tyylikäs, vaikka onkin vanha ja Jagget sekä Maserati sitten tosi hienoja kukin tavallaan. 911 Porschejakin kattelin 996 Turboja, yms. mutta kun se takasitsi on siinäkin niin tosi pieni eikä tavaraa mahdu kuin nimeksi, niin ei oikein ainoana autona sytytä. Muuten kyllä kuola valuu aina kun Turbon näkee mallisarjasta riippumatta.
                      Last edited by Italowestern; 07-09-2012, 23:52.
                      sigpic
                      ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                      Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                      Comment

                      • jva
                        Bimmer Enthusiast
                        • Sep 2006
                        • 1419

                        Originally posted by Italowestern View Post
                        911 Porschejakin kattelin 996 Turboja, yms. mutta kun se takasitsi on siinäkin niin tosi pieni eikä tavaraa mahdu kuin nimeksi, niin ei oikein ainoana autona sytytä. Muuten kyllä kuola valuu aina kun Turbon näkee mallisarjasta riippumatta.
                        Samaa "painia" on käyty - mutta päätöstasolle on päästy ja 997 menee 996TT:n ohi tiukahkon pohdinnan jälkeen sitten kuitenkin
                        996TT on upea peli, mutta edelleen mulla tökkii aika pirusti se 996:sen 90-luvun alkupuoliskolta oleva sisusta -se ei ole enää tätä päivää mitenkään..ja nyt kun on Boksun ja Caymanin kautta tottunut modernimpaan sisustaan nii 996:sen sisusta tökkii aina vain enemmän, vaikkakin paukkua ja ajettavuutta 996TT:stä löytyy huikeasti, mutta jos sisusta alkaa harmittaa heti kun oven avaa niin silloin se on väärä valinta

                        E92 M3, M6 ja JAgge XK oli kaikki listalla nekin, mutta Porsche koukuttaa niin vahvasti meikäläisen ettei sille mitään voi..ja kun ilmeinen loistotilaisuus avautui 997:aan niin vahvassa uskossa olen että se myös toteutuu..sekä ostajalla että myyjällä kun on vahva halu se kauppa tässä kohdilleen vääntää

                        Mutta sen sanon että onpa mukava nähdä että Italolla on taas hyvä meininki päällä
                        Last edited by jva; 08-09-2012, 10:34.

                        Comment

                        • Italowestern
                          Bimmer Fanatic
                          • Oct 2008
                          • 507
                          • Vantaa

                          Originally posted by jva View Post
                          Samaa "painia" on käyty - mutta päätöstasolle on päästy ja 997 menee 996TT:n ohi tiukahkon pohdinnan jälkeen sitten kuitenkin
                          996TT on upea peli, mutta edelleen mulla tökkii aika pirusti se 996:sen 90-luvun alkupuoliskolta oleva sisusta -se ei ole enää tätä päivää mitenkään..ja nyt kun on Boksun ja Caymanin kautta tottunut modernimpaan sisustaan nii 996:sen sisusta tökkii aina vain enemmän, vaikkakin paukkua ja ajettavuutta 996TT:stä löytyy huikeasti, mutta jos sisusta alkaa harmittaa heti kun oven avaa niin silloin se on väärä valinta

                          E92 M3, M6 ja JAgge XK oli kaikki listalla nekin, mutta Porsche koukuttaa niin vahvasti meikäläisen ettei sille mitään voi..ja kun ilmeinen loistotilaisuus avautui 997:aan niin vahvassa uskossa olen että se myös toteutuu..sekä ostajalla että myyjällä kun on vahva halu se kauppa tässä kohdilleen vääntää

                          Mutta sen sanon että onpa mukava nähdä että Italolla on taas hyvä meininki päällä
                          Joo, toi on aivan saletti, että 997 on 20v uudemman näköinen sisustan puolella kuin 996. 997:ssa on tosi tuoreen oloinen interiööri.

                          Ulkoapäin taas autojen ero on aika pieni, molemmat on superhienoja. Uusin on eniten tavallaan alkuperäisen näköinen ja todella upea. Ja laatu paistaa kaikessa. Joku päivä vielä tommonen Turbo saattaa ehkä tulla hankittua, kunhan tuo jälkikasvu kotiutuu jonnekin omiin oloihinsa.

                          Mamman kanssahan tuohon mahtuu kahdestaan mainiosti.

                          Toki sitten saattaa jo olla Ferrari ja Lambokin listalla mukana.
                          sigpic
                          ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                          Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                          Comment

                          • jva
                            Bimmer Enthusiast
                            • Sep 2006
                            • 1419

                            Originally posted by Italowestern View Post
                            Joo, toi on aivan saletti, että 997 on 20v uudemman näköinen sisustan puolella kuin 996. 997:ssa on tosi tuoreen oloinen interiööri.
                            Jep..jos hiukan pohdiskellaan noita eri 911-sukupolvien sisustoja niin 996:ssa se on siis jo väistämättä hiukan vanha..90-luvun puolivälissä suunniteltu, joten se on ymmärrettävääkin. Suurin heikkous 996:sen sisustassa on minusta ehkä kuitenkin vakiosisustan halvanoloinen muovi..se kun on lähes "ämpärimuovia"..omassani oli vakiosisusta ja se oli minusta todella halvan oloinen sen hintaluokan autoon. Kun 996:sessa on täysnahat, se muuttaa asiaa monta pykälää paremmaksi.
                            997:ssa on sitten taas jo vakiosisustankin materiaalit laatuvaikutelmaltaan hintaluokkaan sopivia. Siinä vakion ja täysnahan ero on selvästi pienempi kuin 996:ssa. Muuten 997:n sisustan muotoilu on kestänyt minusta aikaa todella hyvin. Se ei vielä tänäkään päivänä hyppää silmille "vanhana".
                            Uusin..991..on sitten sisustaltaan selvästi moderni. Se vaikutelma mikä minulle siitä yhdellä katsomisella jäi, oli se että sisusta on ehkä aavistuksen liikaa "luksus-GT:tä" sensijaan että se olisi 996:n ja 997:n tapaan urheiluautomaisen karua ja karsittua.
                            Sen kuitenkin uskallan jo tässä kohtaa sanoa 991:sen sisusta tulee muotoilunsa puolesta kestämään ajan hammasta vähintään yhtä hyvin kuin 997:n ja 987:n sisustat ovat kestäneet.

                            Comment

                            • _nixu_
                              Bimmer Enthusiast
                              • Feb 2006
                              • 8975
                              • Kellokoski

                              Originally posted by Italowestern View Post
                              Apropoo...
                              Tänään tiukasti mietiskelin seuraavan tykin hankintaa itselle ja vahvoja ehdokkaita on muutama, joista vähän ajettu, musta -05 M5 olisi ehkäpä se järkevin. Toiset on musta -05 Jagge XKR Ardenin palikoilla terästettyinä, se koeajettu sininen -00 Maserati 3200 Turbo Coupe ja musta -02 XJR tai hopeinen -06 XJR sekä tumman metallivihreä -05 CLS 55AMG.

                              Kaikki siinä 30-60k€-haarukassa. Jokaisessa on puolensa, mutta parhaiten sisälle mahtuu muihin paitsi tuohon XKR-malliin, jonka takasitsi on aika mitätön.




                              No et ole tämmöisiä ottanut mukaan listalle..?
                              Tietysti eipä näitä montaa Suomessa ole joten koeajot voi olla hankalampi järjestää
                              E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

                              Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

                              Comment

                              • Italowestern
                                Bimmer Fanatic
                                • Oct 2008
                                • 507
                                • Vantaa

                                Originally posted by _nixu_ View Post
                                http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=218741089



                                No et ole tämmöisiä ottanut mukaan listalle..?
                                Tietysti eipä näitä montaa Suomessa ole joten koeajot voi olla hankalampi järjestää
                                Noku noku noi pari ajoneuvoo pitäs työntää vaihdossa, niin eipä oikein muut kuin tietyissä liikkeissä olevat onnistu. Miksei muuten, hienoja vehkeitähän nuo Alpinat on.
                                sigpic
                                ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                                Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                                Comment

                                Working...
                                X