memebuy23buy

Mai ex Näästi Biist:M6-05,Koeajo:Harvinainen kaunotar, Maserati Merak, F1-tunnelmaa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • x-arttu-x
    Bimmer Fanatic
    • Sep 2007
    • 583
    • Lieto

    Erittäin mukavaa luettavaa tuo 3200GT raportti kuvineen päivineen! Nuokin kuvat, vaikka eivät laadultaan nyt ihan ammattilaistasoa olekaan, tuovat fiilistä hyvin esiin

    Näissä Maserateissa vetoaa myös se, että hinnat alkavat olemaan kohdallaan, oikeastaan jopa pomppaavat silmään myytävien autojen listalta. Hitto että kuumottelisi, mutta pari vuotta itse vielä pitää malttaa...

    Comment

    • smo83
      Banned
      • Dec 2009
      • 1988
      • oulucity

      Originally posted by Italowestern View Post
      En muuten tosiaan pitkään aikaan hiffannut, että tuo kommenttisi olikin totta eikä vitsi...

      Noh, ratkaisuhan se on tuokin, kaiuttimista esiin tuotu auton ääni, vaikka kyllä jotenkin, naapuriystävällisyydestä huolimatta... hmmm ehkä ei niin "motorsport" minusta. Enempi tulee pleikkari mieleen tuosta hommelista.
      eBid Online Auction and Fixed Price Marketplace for United States. Buy and Sell in our great value eBay alternative today.

      Comment

      • Juhaska
        Bimmer Enthusiast
        • Jan 2007
        • 3997
        • Suomi

        Tuli tuosta äänien "korostamisesta" jo puhetta topgear-topic:issa, mutta täytyy kyllä vielä sanoa, että onhan tuo aivan h*lvetin naurettavaa touhua...
        Kuvitellaanpa esim ferrariin samanlainen systeemi, auto jonka äänet vetoaa vieläkin voimakaammin kuljettajaan, kuin Bemarin jokapaikan höylä M5, niin mitä siitä seuraisi?
        Koko autoileva maailma nauraisi ja suunnitelman keksijä ja toteuttaja saisi vähintään mafian peräänsä ja Italian nunnat sylkisivät kadulla päälle, kun vastaan tulisivat...
        Samalla autosta katoaa kolmasosa koko viehätyksestä, jos tämä pyhä kolminaisuus olisi siis ulkonäkö, ajettavuus ja äänet, kuten urheilullisessa autossa kuuluukin olla.

        Ja jos tosiaan ainoa tavoite on pelastaa planeetta ja ajaa turvallisesti, niin eikö se sitten ole sama, kun kaikki istuu kotona ja pelaa vaikka pleikkarilla granturismoa tai forza motorsporttia ja mitä vittuja niitä nyt lienee...
        ex. e39 540i vm-98, ex. audi S8 vm-01. ex. Saab 9-5 aero 2.3t sportcombi vm-05 RE85 stage 5+

        Comment

        • Italowestern
          Bimmer Fanatic
          • Oct 2008
          • 507
          • Vantaa

          Tasan samaa mieltä..

          Originally posted by Juhaska View Post
          Tuli tuosta äänien "korostamisesta" jo puhetta topgear-topic:issa, mutta täytyy kyllä vielä sanoa, että onhan tuo aivan h*lvetin naurettavaa touhua...
          Kuvitellaanpa esim ferrariin samanlainen systeemi, auto jonka äänet vetoaa vieläkin voimakaammin kuljettajaan, kuin Bemarin jokapaikan höylä M5, niin mitä siitä seuraisi?
          Koko autoileva maailma nauraisi ja suunnitelman keksijä ja toteuttaja saisi vähintään mafian peräänsä ja Italian nunnat sylkisivät kadulla päälle, kun vastaan tulisivat...
          Samalla autosta katoaa kolmasosa koko viehätyksestä, jos tämä pyhä kolminaisuus olisi siis ulkonäkö, ajettavuus ja äänet, kuten urheilullisessa autossa kuuluukin olla.

          Ja jos tosiaan ainoa tavoite on pelastaa planeetta ja ajaa turvallisesti, niin eikö se sitten ole sama, kun kaikki istuu kotona ja pelaa vaikka pleikkarilla granturismoa tai forza motorsporttia ja mitä vittuja niitä nyt lienee...
          Ehkä ainoa, jossa tuo on niinkuin "puutteen korjaamista", on puhdas sähköauto. Aikä häröltä vaikutti tuo Bemarin julkaisema uusi video, jossa heidän elektronimoottorilla varustettu uusi avoauto surisi pitkin kattoterassia. Ihan sama saundi kuin Tamiyan rattiradiolla ohjattavissa 1/12-peleissä.

          Fisker Karmassa on sentään pellin alla 260hv tuplaturbomoottori, mutta mutta, ihan vaan agregaattina. Vetomoottorina on siinä aina sähkömoottorit, joista irtoaa se 400hv. Urheiluauto kyllä siis.

          Mutta missä se pointti on? Se on siinä, että tehoa tuotetaan akuille paremmalla hyötysuhteella tarvittava määrä ja käytetään sitten "vihreästi" sähkömoottoreita painon siirtämiseen paikasta toiseen ja lataillaan jarruilla yms. Kiva ajaa, ei haise kaupungissa, mutta ei itsessään kuulosta miltään.

          Kaupungissa ja muuallakin turvallisuuden takia ylimääräiseksi kuuluvaksi lakisääteiseksi ääneksi otan kuitenkin mieluummin vaikka sen feikki-V8-äänen kun jotain tympeää pirinää, niinkuin postin kulkupeleissä. MöööööÖÖÖÖÖÖööööö...

          Fisker Karmassa ei siis enää itse kaasutella tuota turbomoottoria vaan sen ohjauksen hoitaa tietämyskoje. Itse säädetään vaan älykästä virransyöttöä sähkömoottoreille eli ei muuta kuin pyykkipojat tukivarsiin ja muovilevystä räpättimet roikamaan. Voi elämän kevät.

          Nou elektrisitee mösjöö.
          Last edited by Italowestern; 16-04-2012, 09:30.
          sigpic
          ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
          Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

          Comment

          • Titansilber
            BTCF Member
            • Apr 2006
            • 526

            Originally posted by Italowestern View Post
            Nou elektrisitee mösjöö.
            Jotta syntyisi vilkasta keskustelua, ajattelin ryhtyä PUOLUSTAMAAN sähköautoja!

            Mutta sitten mietin, että siitä nousee sellainen haloo, että koko hieno threadisi menee ihan sivuraiteille. Joten postasin provoni tänne:

            Kaikki joilla on vahvoja mielipiteitä sähköautoista, tervetuloa kommentoimaan.

            Anssi

            Comment

            • Remotion
              Bimmer Enthusiast
              • Mar 2003
              • 15299
              • Ajamisen Iloa

              Originally posted by Italowestern View Post
              Fisker Karmassa on sentään pellin alla 260hv tuplaturbomoottori, mutta mutta, ihan vaan agregaattina. Vetomoottorina on siinä aina sähkömoottorit, joista irtoaa se 400hv. Urheiluauto kyllä siis.

              Fisker Karmassa ei siis enää itse kaasutella tuota turbomoottoria vaan sen ohjauksen hoitaa tietämyskoje. Itse säädetään vaan älykästä virransyöttöä sähkömoottoreille eli ei muuta kuin pyykkipojat tukivarsiin ja muovilevystä räpättimet roikamaan. Voi elämän kevät.

              Nou elektrisitee mösjöö.
              Toi Fisker Karma kannattaa muuten unohtaa sit välittömästi, paitsi siinä mielessä että painaa kalloon ettei ikinä harkitse edes käytettynäkään.

              Tossa on kuva Fiskerin pohjasta, hieman hävettää olla suomalainen tuon esityksen jälkeen.



              Välittömästi keulagrillin takana on kuulemma vaahtomuovia joka ei tahdo oikeen kestää vettä.
              Last edited by Remotion; 16-04-2012, 16:27.
              Z3 coupé individual

              F01, F02, F10, F11 takakäännön muoviosat
              E36 ilmanotot & Z3 ilmanotot

              Comment

              • Italowestern
                Bimmer Fanatic
                • Oct 2008
                • 507
                • Vantaa

                Hmmm..

                Niin, meinaatko noita pohjalevyn tukia ja niiden saumoja? Jos tuo matsku ei ruostu, niin mielestäni ihan ok rakenne. Ei kai sinne pohjan alle yleensä kauheasti tuijotella.

                Mitä taas tulee Fiskerin rakenteeseen, niin sehän on muualla suunniteltu. Ulkonäkö on ihan kaunis, hieno ja urheilullinen. Mun silmiin se on muuten ihan mukavan oloinen paketti, mutta se, että polttis on vaan agregaatti, vaivaa itseäni kylläkin.

                Enempi kuitenkin vaivaa se, että uudessa ämmä viitosessa on jokin stereoista kuuluva moottoriääni. Dääämm...
                sigpic
                ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                Comment

                • JNIJNI
                  Bimmer Enthusiast
                  • Mar 2006
                  • 1487

                  Originally posted by Italowestern View Post
                  Enempi kuitenkin vaivaa se, että uudessa ämmä viitosessa on jokin stereoista kuuluva moottoriääni. Dääämm...
                  Kaiuttimet tai ei, pääsee kuitenki isoa kovaa, jos osaa ajaa

                  G21 LCI 330e xDrive 2022
                  E93 M3

                  Comment

                  • Italowestern
                    Bimmer Fanatic
                    • Oct 2008
                    • 507
                    • Vantaa

                    Originally posted by JNIJNI View Post
                    Kaiuttimet tai ei, pääsee kuitenki isoa kovaa, jos osaa ajaa
                    Auts.. Siinä hieno uusi auto rutussa ja hiukan kärynneenä, mutta tuostahan saisi vielä pelin kun hiukan korjailisi...
                    sigpic
                    ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                    Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                    Comment

                    • Juhaska
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jan 2007
                      • 3997
                      • Suomi

                      Originally posted by Italowestern View Post
                      Auts.. Siinä hieno uusi auto rutussa ja hiukan kärynneenä, mutta tuostahan saisi vielä pelin kun hiukan korjailisi...
                      Itsensä nyt voi teloa vaikka polkupyörällä...
                      Ja silti EN sano, että olisin kykenevä käskyttämään uutta M5:sta.
                      ex. e39 540i vm-98, ex. audi S8 vm-01. ex. Saab 9-5 aero 2.3t sportcombi vm-05 RE85 stage 5+

                      Comment

                      • Italowestern
                        Bimmer Fanatic
                        • Oct 2008
                        • 507
                        • Vantaa

                        Originally posted by Juhaska View Post
                        Itsensä nyt voi teloa vaikka polkupyörällä...
                        Ja silti EN sano, että olisin kykenevä käskyttämään uutta M5:sta.
                        Ongelma taitaa pikemminkin olla se, että uuden M5:n käskyttäminen on tehty jo melkeinpä liian helpoksi. Auto menee kuin kiskoilla rataa kuin rataa paitsi kun ajetaan sitten niin lujaa, että fysiikka ottaa vallan. Tässä se perstuntumakaan ei normikuskilla heti kerro, että jotain on tapahtumassa kun auto tuntuisi hanskaavan lähes ylimaalliset vauhdit ongelmitta. Sitten odottamaton iso töyssy ja Bimmeri kiitää kohti pusikkoa.

                        Uuden M5:n ajonhallinta sallisi varmasti aika pienillä lisäyksillä täydellisen esim. GPS-pohjaisen automaattiohjauksen, jolla auto sitten kameroiden ja oman älykkyyden plus tunteettomuuden perusteella luotsaisi liikenteessä herrasmiesmäisen notkeasti ja tehokkaasti ilman vaaran häivää.

                        Siihenhän tämä liikenne jossain vaiheessa menee tietty. Soittelet vaan kuppilasta autollesi ja pyydät hakemaan sut ja mamman himaan. Ei tartte enää vaivata taksia tolpalla.
                        sigpic
                        ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                        Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                        Comment

                        • Italowestern
                          Bimmer Fanatic
                          • Oct 2008
                          • 507
                          • Vantaa

                          Mikäs on tää peli uus?

                          No tietty geetee kasikuus.

                          Nih, siis Toyota.. ???**/¨¨¨¨...tä h***ttiä??

                          Noni noni, otetaas ihan rauhallisesti. Nimittäin pakkohan tuo TV:ssä mainostettu terhakka pikkuinen GT-auto oli käydä kokasemassa.

                          Kun kerran sitä oli TopGearissakin kehuskeltu ja autohan on siten tietyllä lailla "yleisesti hyväksytty". Vai mitä? No on se.

                          Kas kun se vielä jotenkin heti miellytti silmää ja jopa korvia ja kun vielä persuskin ilmoitti penkin olevan aivan istuvan, niin eihän siinä muuta kuin koeajolupaa väsäämään.

                          Itiksen Toyotan myyjä on kyllä ihka oikea automies itsekin ja on siis omistanut Porschea yms. yms. joten osasi kertoa oikealla tavalla autosta, jotta mielenkiinto sen ajotuntumaakin kohtaan heräsi.

                          Tämä on muutenkin mielenkiintoinen isohko Japanilainen projekti, jossa on mukana sekä Subaru että Toyota. Jopa siinä määrin, että molemmilla on nyt sitten myynnissä täsmälleen samanlaiset autot. Vain sillä erolla, että toinen on Toyota GT86 ja toinen Subaru BRZ.:think

                          Tehoa 1300-kiloisessa autossa on painoon nähden juhlalliset 200hv ja autosta on olemassa myös kilpa-auto, joka tarjoaa hintaansa nähden loistavan suorituskyvyn radalle.

                          Myyjän mukaan pelkkä kiihtyvyys ei kuulemma ole varsinaisesti se juttu tässä vaan auton agiliteetti ja erittäin hyvä alusta. Kuten sanottu, itsehän tuo pitää päästä toteamaan.

                          Lyhyen oppikurssin jälkeen auton oleelliset salat on käyty lävitse ja perusasiat opittu. Ei muuta kuin auto ulos hallista ja starttailemaan.

                          Sisusta on tässä mallissa varsin ilmeikäs ja kiinnostava sekä asiallinen. Sanalla sanoen urheilullisen hieno. Sekä kojelauta että istuimet ovat ergonomialtaan erittäin hyvät ja ajoasento on saatavissa ainakin normimittaiselle varmasti kohdilleen.

                          Tämä GT86-versio on varustettu rattivalintaisella automaatilla, 6 vaihdetta eteen. Valittavissa on myös kova laatikko n. kolme tonnia halvemmalla hinnalla. Ei varmasti hassumpi vaihtoehto sekään.

                          Auton ulkomuoto on varmasti useimpien mielestä iskevä ja hieno. Metallisininen matala monikäyttö urheilukupee neljälle. Näkee, että suunnitteluun on satsattu aikaa ja rahaa. Ja tietenkin, tämä auto on takavetoinen. Ainoastaan pyörävarustus on minun silmään hiukan alimittainen ja siis liian pienillä ja kapeilla nakeilla päällystetty. Mutta annettakoon se anteeksi, koska kyse ei ole parin kolmen sadan tuhannen superautosta vaan viiden kymppitonnin urheilukupeesta. Ei nyt mikään ilmainen mutta hintaisekseen sulava ja paperilla teknisesti edistyksellinen.

                          Starttinapin painallus tuo ilmoille yllättävän vakuuttavan nelosboxerin murinan. Ei paha, siis ei muuta kuin vyöt kiinni ja asento kohdilleen ja heipat autokauppiaalle. Keula kohti kehää ja Lahden tietä. Vaihteisto on mukavan napakka automaatti, joka vaihtaa nopeasti ja täsmällisesti ja kuskin halutessa F1-rattivivuilla. Toimii.

                          Ruuhkasta päästyäni on aika kokeilla auton tehokkuutta ja eikun lapasta lattiaan. No hei! Täähän lähtee paremmin kuin paperinumeroista arvelisi. Auto on kevyt ja se 200 hepoa on kaikki kotona ja kuumaverisiä. Mikä makeinta, alusta ja ohjaus alkaa ilmoitella viestejä ja tuntumia erittäin positiivisella tavalla. Tämä auto todellakin viihtyy mutkissa ja sen huomaa joka tavalla.

                          Ote on jopa tällaisilla "vajailla" nakeilla loistava ja ainoastaan perä luiruuu tai sutii aavistuksen herkästi, josta ongelmasta pääsee helposti eroon valitsemalla tuumaa tai paria isommat vanteet ja paremmat renkaat. Nämä on 17-tuumaiset aivan tavalliset henkilöautoMisukat, samat kuin jossain Priuksessa. Mutta silti, ei ole huonot nämäkään tuntumaltaan. Ja toki ovat melko mukavat ja hiljaiset.

                          Vaude! Tästähän voisi tykätä merkistä huolimatta ja kun polttoainetalous on samalla melko hyvä, niin tämä geetee sopisi jopa ihan jokapäiväiseen käyttöönkin. Tässä istuu varsin alhaalla ja sekin antaa oman fiiliksensä. Tämä koppa ei juuri killistele eikä kallistele. Tietenkin, jos tähän ne hiukan otteeltaan paremmat kumit laittaisi, olisi se tuntuma jo kilpuriluokkaa. Varmaan sitten kääntöpuolella lisääntynyt taustamelu..

                          Reteoistakin löytyy ihan kunnolla saundia ja ainoa pikkumiinus tulee musiikin kuuntelumielessä taustameluista. Auto on urheiluauto hyvässä ja pahassa. Nii-in, urheiluauto ja ihan sanan varsinaisessa merkityksessä. Tokihan tehoa voisi olla hiukan enemmänkin ja auto hanskaisi sen kyllä, mutta tämä lähtee ja kulkee todella ripeästi ja upeasti näilläkin eväillä. Kiertävässä vaparissa on aina oma hohtonsa ja kaasuvaste on loistava.

                          Radalle tämän kanssa pitäisi päästä kokeilemaan. On nimittäin sen verran mahtava balanssi alustassa. Kurvatiellä merkillepantavaa on erityisesti se mitä monista normi nykyautoista ei löydy, eli Bemarimainen takavetoauton herkkyys. Ohjaus toimii tarkasti eikä uratkaan häiritse kun veto ja voima tulee takaa. GT86-mallin ajokäytös on vakuuttavaa. Se kulunut sanonta kiskoista kurveissa pätee tähän autoon hyvin.

                          Tovin kurvailtuani ja itseäni viihdytettyäni palailen lopulta liikkeeseen ja totean Mitjalle, että hiton hauska peli. Todellakin.

                          Käykääs vaan rohkeesti testaamassa. Harva pettyy tuollaiseen katumikroautoon. Tosi siisti ja viilee raaseri. Ja saundit kohdillaan. Ikä väheni parilla kympillä hetkessä.

                          ..Ai niin, mutta täähän on vaan Tojota.. Noh, ei todellakaan "vaan" vaan tässä on sitä toivottua imagoboostia, jota ei ole sitten nelivetoisen turbo-Celican nähty. Samaa sukujuurta mutta parempi, niinkuin uutukaisen pitääkin olla. Hatunnosto Toyotalle ja Subarulle. Yhteistyö on poikaa.

                          PS.
                          Eipä unohdeta Bimmereitäkään.. Seuraavaksi sitten koeajoraporttia uudesta Ämmy-viitosesta... On se vaan vihainen laite...
                          Last edited by Italowestern; 04-09-2012, 23:56.
                          sigpic
                          ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                          Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                          Comment

                          • bemu2000
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jul 2003
                            • 17797
                            • Jämsä

                            Kovasti on lähes myyntimiestason mainospuhetta, mutta missä on se koeajokertomus? Vai oliko niin mitäänsanomaton, että ei ole kirjoitettavaksi asti juttua?


                            Edit: no tulihan sitä tarinaa
                            TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
                            Vanteet edullisesti
                            Nostureita ja rengaskoneita

                            Comment

                            • Janza182
                              Bimmer Enthusiast
                              • Aug 2002
                              • 4989
                              • 013

                              Tämä pitäisi kyllä käydä koeajaa. Ihan vaan siksi että ei nykypäivänä suomesta oikein saa mitään autoa mikä olisi kohtalaisen kevyt ja takaveto kohtuu tehokkaalla moottorilla. Moni merkki muutenkin unohtanut tämän ajamisen ilon


                              Erittäin hyvä raportti enkä epäile paikkansapitävyyttä yhtään!

                              Jatka samaan malliin ja kiitos!

                              Comment

                              • Italowestern
                                Bimmer Fanatic
                                • Oct 2008
                                • 507
                                • Vantaa

                                Originally posted by Janza182 View Post
                                Tämä pitäisi kyllä käydä koeajaa. Ihan vaan siksi että ei nykypäivänä suomesta oikein saa mitään autoa mikä olisi kohtalaisen kevyt ja takaveto kohtuu tehokkaalla moottorilla. Moni merkki muutenkin unohtanut tämän ajamisen ilon


                                Erittäin hyvä raportti enkä epäile paikkansapitävyyttä yhtään!

                                Jatka samaan malliin ja kiitos!
                                Kiitos kiitos

                                Tästä Toyotan ja Subarun uutuukaisesta saattaa mitä ilmeisimmin tulla melko suosittu laitos.

                                Onhan tuossa nimittäin aikamoinen paketti sekä oikeaa urheiluautoa, että järkeäkin. 4 ihmistä mahtuu sisään ja aika kivasti tavaraakin. Lisäksi bensan hörpintä on kohtuullisella tasolla.

                                Ulkonäkö on 4-paikkaiseksi suorastaan superhieno ja tarjoaa kovan ja kivan vastuksen lähes olemattomalle muiden merkkien tarjonnalle vastaavassa luokassa.
                                sigpic
                                ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                                Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                                Comment

                                Working...
                                X