memebuy23buy

Nettiautosta bongailtua XLIII

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ritariässä
    replied
    Harrastajat tietää, uudelleen verhoilu ratti nostaa myyntihintaa 2000€ ja uusi nahkainen vaihdekepin nuppi 1000€ Uusi keulamerkki myös about +500€.

    Leave a comment:


  • ritariässä
    replied
    Samanlailla se +25 vuotias Bemari kuluu kuin samanikäinen 100€ Punto. Keulamerkeistä joutuu vaan näissä maksamaan enemmän, kunnosta riippumatta.

    Leave a comment:


  • Jarger
    replied
    Ratti varmaan kulahti alle 200 tonnin ja tehty uusi "tyylikkäästi", kuskin penkin kilsat 300+tkm, ja takakontin verho repsottelee. Ei edes sähköpenkkejä, ei kääntyviä peilejä. Takalasinpyyhin "korjattu" ja edessä joku haistapaskamerkki tms.
    Takaluukun listat repsottaa ja alapuolella ruostetta, joka tarttunut tiivisteeseenkin. Ruostetta myös lampun juuressa takana ja varmaan vähän muuallakin, koska sitä ei tummasta autosta huomaa helposti.
    Ilmastoinnin keskisuulake rikki.
    Sumarit onkin jääneet teinimallin asentoon, josta kertoo nuo led-sisävalotkin. En ymmärrä ihmisiä jotka priorisoivat tuollaista paskaa yli sen että autosta korjauttaisi vaikka ruosteita pois.. toki kai vaan makuasioita ja oon väärässä
    Takavalossa jotain halkeamaa ja keula kiveniskuja täynnä.

    Normaaleja juttuja iäkkäässä autossa, mutta ei 190 tonnia ajetussa "harvinaisuudessa" jota moisena myydään. Eikä autossa, joka maksaa 30 tonnia..

    Saatoin missata jotain ja tämä on vaan mielipide. Ihan kelpo rassi varmaan on, mutta arvosta itsellä on vähän erilainen näkemys ainoastaan. Näkisin sen alkavan ykkösellä.

    Leave a comment:


  • pyroz
    replied
    Kovat pyynnit Alpinoista sopii oikein hyvin. Voi kirjata omaan taseeseen aina vähän lisää arvoa ja torpataan muiden tuonteja pitämällä verot ylhäällä. Omasta voi siis kohta laittaa vitosella alkavan pyynnin tätä menoa

    Enemmän tosissaan: Aidot oikeat ALPINAt ovat vähenemään päin. Uusia ei enää tehdä kun brändi myytiin BMW:lle. Buchloessa on kerrottu alettavan valmistaa klassikoihin "oikeisiin Alpinoihin" osia uudelleen. Arvokehitys on siis ylöspäin pidemmälläkin tähtäimellä.

    Tottakai tuossa on myös hieman liikkeen ilmaa ja riskiä hintapyynnössä.

    Leave a comment:


  • TheRipper
    replied
    Originally posted by Jarger View Post
    Prööt https://www.nettiauto.com/bmw-alpina/b10/15122377

    No, eihän se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa.
    Mikäs tuosta nyt niin superharvinaisuuden tekee? Itse en niin noista Alpinoista tiedä? Mutta eikö nuo pitäisi ainakin olla numeroituja. Tuon numeroa kovin ainakin yritellään peitellä jostain syystä?

    Jos kilsoja olisi 19000 eikä 190000 niin ehkä ymmärtäisin tuon hinnan. Nyt ei tuossa ole mitään järkeä.

    Leave a comment:


  • Jarger
    replied
    Prööt https://www.nettiauto.com/bmw-alpina/b10/15122377

    No, eihän se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa.

    Leave a comment:


  • Jarger
    replied
    En katsoisi kyllä kilsoja niinkään kuin käyttöä. Toki normi käytössä olleista tuo pätee. Ja hyvä osviitta, vuosimallin lailla. Sama pätee itseeni, vahingoista viisastuneena
    Last edited by Jarger; 25-06-2025, 17:06.

    Leave a comment:


  • Zeta
    replied
    Originally posted by 325TI View Post
    https://www.nettiauto.com/bmw/135/15115663
    Zetan märkä päiväuni suhteellisen edullisesti myynnissä
    Jos viittaat minuun niin en osta koskaan yli 200tkm ajettuja enkä nykyään enää 2-ovisia ellei ole ihan joku helmi. Vanhana tulee mukavuuden haluiseksi ja takapenkille on kiva heittää kauppakassi omasta ovesta!

    Leave a comment:


  • 325TI
    replied

    Zetan märkä päiväuni suhteellisen edullisesti myynnissä

    Leave a comment:


  • Jarger
    replied
    Harvemmin tulee noita varaosia nykyään tilattua, yleensä jotain käytettyä tai muualta, Eestin pojilta ehkä kerran kuussa jos tuuri käy. Toki se on ehkä paljon huomioonottaen sen että omista autoistani yksikään ei oo leimattu moneen vuoteen.. Muut ajaneet rikki ja nihilistinä ei IKINÄ pitäisi ostaa paljon ajettuja autoja, vaikka kilsat oiskin oikeat
    Toki eihän se kilometrilukema auton yleiskuntoon juurikaan vaikuta, sen näkee aika nätisti kattelemalla ympäriinsä ja koeajamalla.

    Koeajokin on lopen vähän sellainen tuntuma-juttu enemmänkin. Esim. mulla ollut D10 tuntui tosi "nihkeälle" vaikka kilsoja pitkästi yli 400tkm. Toki se johtuu siitä että oli kokenut yhden harrastajan ainakin noille kilsoille ennen mua ja minäkin ajoin sillä varmaan kaks tonnia ja ainakin 20-kertaisen määrän koskettelua harrastin sitten tallissa.

    Nämä nettiautot ja huutokaupat on petollisia paikkoja kahtella jos on vähänkään ylimääräistä pankkitilillä, voi olla että nopeasti löytävät paikkansa - voiskohan noita kieltää

    Leave a comment:


  • ritariässä
    replied
    Toistaiseksi liikkuu ilman että tarttee joka viikko Aeromotorsilta tilailla osia

    Leave a comment:


  • Jarger
    replied
    Kilsoista en tiedä, mutta aika pommin oloinen, varsinkin tuolle mittarilukemalle.

    Leave a comment:


  • ritariässä
    replied
    Ja tyypillisesti mailit väärin ( luultavasti ihan tahallaan ) kilsoiksi käännetty eli lähes 230tkm kilsoina ajettu eikä 207tkm

    Leave a comment:


  • Jarger
    replied
    Vähän väärään ketjuun, mutta lähinnä aihepiirin vuoksi, pisti silmään: https://huutokaupat.com/kohde/547344...flex-fuel-2006

    Leave a comment:


  • Jarger
    replied
    Näyttää molemmat osaavan ruostua aika hyvin, näin jopa Bemaristin näkökulmasta kun asiaa googletteli.

    Leave a comment:

Working...
X