no joo, vw-sivuston tipsit, jos passaa ZW1 Cupeihin
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Vanteiden kiillotus..
Collapse
X
-
Originally posted by Dualfun View Post...
Omat kehät kävi silloisen Customworksin kautta sorvissa ja lumputettiin peilikiiltäviksi Meinasin ryhtyä itse hommiin, mutta kanttariosumien vuoksi päätin viedä koneistamoon. Eikä harmita.
...e60 530iA -04 Olivine Grün
e34 525i touring -94 Calypsorot///ex
e28 518 -83 Tikkurila-optik///ex
e36 328CiA -96 Aegaeisch Blau ///ex
e34 540iA -94 Arktissilber///ex
Comment
-
-
Itse aattelin kans kunnostaa noista E30:n BBS:tä kehät, kun ovat hieman ottaneet likapinttymää ja ehkä vähän hapettuneet. Eli millä nuo kannattaa puhdistaa/kiillottaa? Nuo on siis joku jo aikaisemmin kiilloittanut, mutta nyt kesän aikana vähän on kärsineet. Metal polishilla aattelin ainakin kokeilla, mutta onko jotain muuta tököttiä millä ensin kannattaa hinkata?
Sais nuo pinttymät ja muutamat pienet maalijäämät pois.
Comment
-
-
Originally posted by Dualfun View Postpultit Felgenmannilta Saksasta (~160e original BBS pultit + mutterit kierros, vanhat vaihdossa),
Miltäs se näyttää jos vaan sorvilla pyyhkäsee puhtaaksi tuon lipan ja lakkaa päälle?
Comment
-
-
Kuka tekee moista hommaa, eli yhteys tietoja tarttis saada jotta kesällä BBS kiiltäisi.
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostKäsittämättömän hapokas hinta pussilliselle pultteja ja muttereita. Mikäs koko tuo on, kai rauta kaupasta saa haponkestäviä kuusiokolopultteja ja kuusikantaisia muttereita?
Miltäs se näyttää jos vaan sorvilla pyyhkäsee puhtaaksi tuon lipan ja lakkaa päälle?
Kokeileppa vetää sorvissa, huomaat pian että lopputulos ei ole kovin kummonen koska RS:n monikulmapultteja et yksinkertaisesti saa puhtaaksi järkevällä työmäärällä. Siinä vaiheessa muutaman kympin sijoitus klassikkovanteisiin ei tunnu kovalle. Työ on kuitenkin sen verran tuskainen, että miksi ei tekisi kerrasta kunnolla.
Sen sijaan RC:n pultit, mistä sinä taidat nyt puhua ovat toinen juttu. RS pultit ovat kromattuja, nämä puolestaan perus teräspultteja (joissa toki lakka niskassa) ja ilman niitä kulmia. Ne saat EGomanin mukaan varsin helpolla pyöräytettyä siistiksi ja lakka päälle vaan. Empä tänään edes pikaisella etsinnällä löytänyt moisia uutenaE90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic
Muut talouden vehkeet: E36 320i Cabrio ///M-Sport '98, Clio TCe 100 Intens '20, Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84
Vikakoodien lukua ja diagnosointia, koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostSiis tarkoitin sen vanteen lipan sorvaamista
No unohda se lakka ainakin suosiolla jos on kyseessä kesävanteet ja jaksat hieman vaivaa nähdä vanteiden puhtaanapidossa! Muutenhan lopputulos riippuu täysin siitä millaiset työkalut ja hermot sulla on, tietty tällöin varmaan pultit ja pulttien välit jäisi toimenpiteen ulkopuolelle...(?)E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic
Muut talouden vehkeet: E36 320i Cabrio ///M-Sport '98, Clio TCe 100 Intens '20, Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84
Vikakoodien lukua ja diagnosointia, koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
Comment
-
-
Originally posted by Dualfun View Posttietty tällöin varmaan pultit ja pulttien välit jäisi toimenpiteen ulkopuolelle...(?)
Vakionahan nuo on vain sorvattu, ei kiillotettu. Eli jos hyvin sorvaisi ja sitten vaan vahailis kun kaipaa, niin kai ne uuden veroiset siltä osin olisi? Kun kyseessä ei ole näyttely peli niin ei se lakkajämä pulttien välissä haittaa, kukaan huomaa kun ajan
Vaihto ehto HC: Hiekkapuhaltaa ja maalaa koko vanteen. Sitten ehkä sorvaa sen lipan... No katotaan nyt, pitää soitta koneistamoon mitä sorvaus maksaa ja löytää taatusti keskikupin väristä maalia. Tai sitten korinväriin tai mustaksi...
Comment
-
Comment