Originally posted by Ramzez
View Post
Isoveli lopetti valvomisen....
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
siis kyllähän niissä salama on mutta kun se on IR salama niin silmä ei sitä näeOriginally posted by Vehkis View PostMiten sitten nämä uudet kamerat toimivat pimeällä, jos se ei kerran ota salamaa?F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
Infrapuna.Originally posted by Vehkis View PostMiten sitten nämä uudet kamerat toimivat pimeällä, jos se ei kerran ota salamaa?LR RRS 2.7D -05 (2020-) / Honda CB1000R -10 (2010-)
eksälista:
E61 530i -08 (2012-2020), E60 530i -07 (2010-2012), E91 320d -05 (2009-2010), E39 M5 -02 (2005-2009), E34 AC Schnitzer S5 3.7 silhouette -90 (2006-2007), E34 535i -91 (2005), E34 525i -89 (2003-2004)

Comment
-
-
Navit laskevat tämän puolestasiOriginally posted by Ramzez View Post
Nykyiset kamerat pystyy välttämään siten, että hidastaa kameran kohdalla tai koukkaa vastaantulojoiden kaistalle hetkeksi, mutta kuten täällä aiemmin laskettiin keskinopeuksia, täytyy olla melko hyvä laskupää, että osaat ajaessasi laskea keskinopeutesi, jotta et aja liian lujaa seuraavaan kameraan.
Hidastat siis vain riittävästi ennen seuraavaa kameraa! Näin saadaan kunnon jonot aikaiseksi. Nythän on paljastunut että keskinopeus valvontakamera kokeilu on heinolassa 6km matkalla.
Lisäksi englannissa on ainakin IR kuvauksen estävää teippiä. Eiköhän siis näihinkin keinot keksitä..tai sitten mahdollisesti IR säteen tunnistajat navaihin(?)
Jos tästä kokeilusta saataisiin epäonnistunut niin sittenhän nämä häviäisivät..Pitäisi hidastella todella paljon ja aiheuttaa ruuhkia, jotta tuohon puututtaisiin. Uskon että myös tahattomasti näin tapahtuu kun moni ottaa varman päälle eikä täysin ymmärrä keskinopeuden käsitettä. Ruuhkia voi olla vaikea muodostaa kun paikaksi on sovittu noin rauhallinen väylä..(ainakin syys-talvi aikaan) vrt pksLast edited by Vanquish; 23-08-2010, 17:46.
Comment
-
Mitään asiasta tietämättä, salaperäinen pommimies on ainakin kuulusteluissa käynyt asian tiimoilta.Originally posted by okko View PostToivottavasti tämä salaperäinen "pommimies" olis nyt tilanteen tasalla ja lopettais tämän kokeilun tyylillä
Jolli Detailing -kulkupelit kiiltäväksi-
Myös vikakoodien luvut, huollot sekä korjaukset. Kaikki merkit!
PM tavoittaa, puhelimella ei.
Comment
-
Eikös jotkut tutkanpaljastimet tunnista tuon IR säteen? Ainakin joitain erillaisia tutkatyyppejä ne näyttäis tunnistavan...Originally posted by Vanquish View PostNavit tekevät tämän puolestasi
Hidastat siis vain riittävästi ennen seuraavaa kameraa! Näin saadaan kunnon jonot aikaiseksi. Nythän on paljastunut että keskinopeus valvontakamera kokeilu on heinolassa 6km matkalla.
Lisäksi englannissa on ainakin IR kuvauksen estävää teippiä. Eiköhän siis näihinkin keinot keksitä..tai sitten mahdollisesti IR säteen tunnistajat navaihin(?)
Edit: toisaalta ei tästä ois mitään hyötyä, kun se kamera ois jo ottanut kuvan sinusta, kun se paljastin vasta huomaa sen..Last edited by Vehkis; 23-08-2010, 17:51.Nyt: VW Golf 1.4 TSI 118kW -10
ex E39 535iA -97
sekä x määrä riisikippoja
Kesäautona toimii vw kupla -65
Comment
-
-
Ongelma on siinä, että vaikka tietäisit kameroiden sijainnin, niin jäätkö sitten odottamaan tien sivuun, ennen kuin ohitat seuraavan kameran, koska keskinopeutesi ratkaisee sen, saatko sakot. Se, että hidastat vasta kameran kohdalla, ei välttämättä auta. Jotta navit osaisivat auttaa, pitäisi niissä olla jonkinlainen tietokanta, missä kamerat ovat ja mitkä kamerat mittaavat kulloistakin keskinopeutta. Jos esim. kameroita on peräkkäin, kuten nyt, niin kaikki eivät välttämättä mittaa samaa keskinopeutta, vaan esim. ensimmäinen kamera aloittaa ajanoton ja seuraavaan se päättyy. Sitten ohitettuasi kolmannen kameran, ajanotto alkaa alusta. Tämän lisäksi navissa tulisi olla myös keskinopeuden mittaus, joka reagoisi näihin kameroihin ja osaisi neuvoa, kuinka kovaa tai hiljaa täytyy ajaa. MUTTA moni tuskin käyttää navia keskinopeuden mittaamiseen ja varmasti on myös sitä porukkaa, joka ottaa varman päälle ja ajaa 80-alueella 65-70 km/h. Joten käytännössä ajamisesta ei tule yhtään mitään.Originally posted by Vanquish View PostNavit laskevat tämän puolestasi
Hidastat siis vain riittävästi ennen seuraavaa kameraa! Näin saadaan kunnon jonot aikaiseksi. Nythän on paljastunut että keskinopeus valvontakamera kokeilu on heinolassa 6km matkalla.
Lisäksi englannissa on ainakin IR kuvauksen estävää teippiä. Eiköhän siis näihinkin keinot keksitä..tai sitten mahdollisesti IR säteen tunnistajat navaihin(?)
Comment
-
Ei varsinaisesti tähän aiheeseen liity mutta liikenteeseen ja sakottamiseen kuitekin : http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010...30448_uu.shtmlOriginally posted by JubeEihän sen tyylikkäämpää ja parempaa autoa olekkaan kuin hienokuntoinen vanha kunnon w124
Comment
-
Ihmettelen vain, miksi kännykkään puhuminen on muka vaarallista? Olen huomannut, että enemmän vaaratilanteita aiheutuu, kun porukka lähtee etsimään niitä euron nappeja jostain auton penkiltä tai taskusta, eikä kiinnitetä huomiota liikenteeseen. Ainoa toimiva ratkaisu on, jos autossa on kiinteä puhelin, johon sitten lätkäisee multisimin tai ostaa prepaid-liittymän ja laittaa numeronsiirron päälle omaan kännykkään.Originally posted by TNT View PostEi varsinaisesti tähän aiheeseen liity mutta liikenteeseen ja sakottamiseen kuitekin : http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010...30448_uu.shtml
Turvavyön käyttöpakon kyllä ymmärrän, koska se säästää ihmishenkiä, jos ei omaa, niin ainakin sen edessä istuvan, jonka päälle lennät istuessasi takana ilman vöitä.
Minua vain pelottaa se, että homma menee tulevaisuudessa siihen, että ajamisesta tehdään niin stessaavaa, että ainoastaan pakolliset ajot pitää ajaa, mutta muuten ei liikenteeseen kiinnosta mennä, koska saa aina pelätä korttinsa ja sakkojen puolesta, puhumattakaan siitä valvonnan tasosta, mitä autoilijoita kohtaan käytetään.
Comment
-
Hidastelusta on nimenomaan rekkojenkanssa hyötyä siksi, että rekkakuskeilla on varsin hyvä edunvalvontaorganisaatio. Jokaisen rekkakuskin velvollisuus on valittaa omalle edunvalvontaorganisaatiolle ongelmista tuolla tieosuudella.Originally posted by O-Peksi View PostAjan ite työkseni rekkaa, eli tiedän millasen vitutuksen toi aiheuttaa rekkakuskille, niin en taida hölläillä...
Tosin ihan oikeessa oot sen suhteen, että noin siinä vaan tulee tapahtumaan, jos ei halua maksumieheksi.
Tavallisten henkilöautojen kiusaamisella tuskin saa mitään aikaan.Ilmastokusetusta vastaan:http://www.ilmastofoorumi.fi/
Comment
-
Miksei Bluetooth-liitäntäinen autosarja toimi?Originally posted by Ramzez View PostAinoa toimiva ratkaisu on, jos autossa on kiinteä puhelin, johon sitten lätkäisee multisimin tai ostaa prepaid-liittymän ja laittaa numeronsiirron päälle omaan kännykkään.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
Comment