Mielenkiintoista ja monipuolista kalustoa näyttäisi olevan! Tuo diisselimersu voi olla aika mielenkiintoinen..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Virittäjät @ Mika Salo etsii viriautoja
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by rizzo View PostTämän ohjelman takia? Ei kai sentään
Kattelin mummolassa uusinnasta noita ekan kauden jaksoja, voi jeesus mitä paskaa!
ja ne ritsat on jätetty pois kuvioista, paitsi oha siel joku e30 316ixXx
Comment
-
-
Originally posted by Juh4 View Post"Moi, mä oon Mika "Moi, Juha", "Moi"
Myöhemmin koeajon jälkeen:
"Totanoin ihan kiva auto, vähän yliohjaava, ihan mukavasti tehoja, (heiluttelee käsillään ilmassa kun rattia edestakaisin), vittu, nyt Tomi Tuominen on tulossa tuolta, mun täytyy äkkiä lähteä koska me ei ikinä voida olla yhtä aikaa ruudussa.."e21 320 -79 (M50B25 Turbo)
e28 M535i -85
Comment
-
-
Eilen tuli katsottua uusintajaksoa netistä ja samat fiilikset kuin TV:stä katsottuna.. Vittu mitä paskaa.
Mutta sai repeillä teidän "imitaatiolle". Meni aivan nappiin
"Moi" -Moi" "Mä oon mika" "Mä oon sami"
"Onks jotain mitä pitää tietää jos mä käyn kohta ajaa"
-Ei
"Saaks käydä testaa"
-Joo
"Kääntyy helvetin hyvin. Helvetin hyvä ajaa. Helvetin hyvin toimii jarrut. Ihan jees."
///Pumppu Pojat Racing Team
Metaline sport #40
Comment
-
-
Mystinen.Fi @ FB
IG @tarmohanninen
http://www.facebook.com/pages/Mystin...66319770141043
Käyttöautot: E61 530xd lci, E92 330xd
Harrasteet:E30 M3, E24 636csi, 2xE34 M5, E36 M3 N54, E30 M50 Cabrio, E46 330ci V8, E30 3xx, E32 735, E34 525i mtech
Ex. E28 530 2JZ Haimobiili, E30 M50tt, E30 S54 TIC, E46 330TIC yms.
Comment
-
-
Jospa sieltä edes vähän parempaa settiä ois luvassa kuin viimevuonna. Melkeen kaikki jaksot tuli katsottua viimekaudelta. Onneksi oli kyseenalaisista lähteistä saadut versiot, niin pysty skippaileen kaikki turhat kohdat
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Onko noita vanhoja jaksoja jossain netissä katsottavissa tai ladattavissa?Näillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostOnko noita vanhoja jaksoja jossain netissä katsottavissa tai ladattavissa?
muistaakseni kaiki jaksot on täs threadisTäällä löytyy kiilloitus harrastukseni http://www.aijaa.com/folders.php?act=subfolder&i=28873
Autokerhon Facebook sivu tykkää tökkää jaa
https://www.facebook.com/xtremecustomcars/
Myös projekti kertomus fasessa
Comment
-
-
Viime kautisen shittiin verrattuna traileri anto olettaa että sieltähän olis ehkä tulossa katsottavaakin, Salon lärvi lukematkin on vakavemmat kuin viime vuonna. Toivottavasti Salo vs Tuominen akselin egot olis sulaneet niin ehkä mahtuisivat samaan kuvaankin tulevalla kaudella.Ex: E91 d813 M-Sport le mans blau metallic
Ex: E82 123dA M-Sport Sedonarot metallic
Do not, under any circumstances, buy the 123d in the M-Sport trim. The ride is far too hard.:think
If you're relaxed or want a thrash, this motor lets you be as wild or calm as you like.
Top Gear review
Comment
-
-
Originally posted by huTsu View PostViime kautisen shittiin verrattuna traileri anto olettaa että sieltähän olis ehkä tulossa katsottavaakin, Salon lärvi lukematkin on vakavemmat kuin viime vuonna. Toivottavasti Salo vs Tuominen akselin egot olis sulaneet niin ehkä mahtuisivat samaan kuvaankin tulevalla kaudella.Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Joo huomattavasti parempi ku 1.tuotanto..
Nyt jopa Tuominen ja Saloa mahtuu samaan ruutuun.
Mukava lisä toi suoranopeus ja kierrosaika.
Edelleen ärsyttää radalla kuvien pätkiminen ja epämääränen tekno rämpytys, mutta muuten hyvää viihdettä.
Seuravaa jaksoa erityisesti odotellen.Bmw f11 530d -14 m-sport
Bmw e39 M5 -00
VW T-1 "Adolf" -71
Ex. Bmw e39 540i
Bmw e60 525i -04
Ex.Bmw e34 525i -92
Ex. BMW 528i m5-looker "Raf" -96
Comment
-
Comment