Voi vaan visioida miltä 6 sarjaan perustuva supra näyttäis. Sisälle kilotolkulla ämpärimuovia, kytkimet corollasta ja konehuoneeseen joku tsuihtsuih venttiili. Sitten terot väittäis sitä bemariksi?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW alkaa valmistamaan etuvetoja
Collapse
X
-
Originally posted by SaQwa View Post
Comment
-
-
vittu mitä paskaa..F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
"Auto on BMW:n muusta mallistosta poiketen etuvetoinen." kaikki muu vielä menettelisi... mutta, mietitäänköhän BMWllä yhtään kuinka paljon automerkin nykyisestä suosiosta itse asiassa perustuu nimenomaan takavetoon. Toki käyttäjissä on niitä joille ei vetotavalla ole merkitystä ja niitä jotka jopa mieluummin haluaisivat etuvetoisen mutta enemmistö haluaa nykyistä, ei halvemmalla tuotettua etuvetoa.
Comment
-
-
Originally posted by WSE1 View Post"Auto on BMW:n muusta mallistosta poiketen etuvetoinen." kaikki muu vielä menettelisi... mutta, mietitäänköhän BMWllä yhtään kuinka paljon automerkin nykyisestä suosiosta itse asiassa perustuu nimenomaan takavetoon. Toki käyttäjissä on niitä joille ei vetotavalla ole merkitystä ja niitä jotka jopa mieluummin haluaisivat etuvetoisen mutta enemmistö haluaa nykyistä, ei halvemmalla tuotettua etuvetoa.
edit sähköllä pääsee 30km riittää monelle kauppa reissuun
Comment
-
-
Yllättävän hyvältä näyttää verrattuna moneen muuhun tän hetken bmw:n malliin. Tiedä sitten mikä on lopullinen tuotantomalli. Etuveto alkaa olla tänä päivänä käytännössä pakollinen, jos perheautoksi suunnitellaan. Valitettavaa kyllä... Itselle kelpais kyllä paremmin takavetoisena. Noi activehybriditkin on aika mielenkiintoisia. http://www.motortrend.com/roadtests/...3_first_drive/Last edited by bemu2000; 16-09-2012, 23:57.
Comment
-
-
Monien hybridien ja sähköautojen ongelma vaan on tahtonut olla se, että tuo systeemi on jossain määrin monimutkainen ja erityisesti akuston ikä on rajallinen. Syö aika paljon auton jälleenmyyntiarvoa, jos joutuu useammalla tuhannella ostamaan uuden erän akkuja. Lisäksi suomalaisissa talviolosuhteissa pelkällä sähköllä ajaminen voi olla kokolailla rajallista.
Comment
-
-
Originally posted by Ramzez View PostMonien hybridien ja sähköautojen ongelma vaan on tahtonut olla se, että tuo systeemi on jossain määrin monimutkainen ja erityisesti akuston ikä on rajallinen. Syö aika paljon auton jälleenmyyntiarvoa, jos joutuu useammalla tuhannella ostamaan uuden erän akkuja. Lisäksi suomalaisissa talviolosuhteissa pelkällä sähköllä ajaminen voi olla kokolailla rajallista.
Comment
-
-
Originally posted by WSE1 View Post"Auto on BMW:n muusta mallistosta poiketen etuvetoinen." kaikki muu vielä menettelisi... mutta, mietitäänköhän BMWllä yhtään kuinka paljon automerkin nykyisestä suosiosta itse asiassa perustuu nimenomaan takavetoon. Toki käyttäjissä on niitä joille ei vetotavalla ole merkitystä ja niitä jotka jopa mieluummin haluaisivat etuvetoisen mutta enemmistö haluaa nykyistä, ei halvemmalla tuotettua etuvetoa.Harraste: TYE e28 518i 11/84 Alpinweiß 146, e28 520i 10/84 Platanengruen, e85 Z4 3.0si Nachtblau metallic
Käyttis: e61 530xd 11/07, Volvo V70 1,6d -11
Comment
-
Comment