Announcement

Collapse
No announcement yet.

pakettiautot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • poke
    BTCF Member
    • Feb 2005
    • 3096

    Originally posted by joko View Post
    Tuosta ikähaaruksta ottaisin w906 korisen aprinterin om646 moottorilla eli noin 2006-2009 paikkeilta. Ja jos oikein saa valita niin yhdellä ahtimella eli välttäisin 15 cdi loppuisia ja kokonaan karttaisin 16cdi loppuisia 906 korisia. Otaksuisin että budjetti ei veny hyvään v6 automaattiin niin silloin tuo 646 on ihan järki vaihtoehto. Carfter, no se on crafter ruma keulasta, ei saa automaattina eikä se 5 pyttyinen konekaan mikään luotettavuuden perikuva ole, 2 litraisesta neloskoneesta puhumattakaan. Tuohon koriin ainut mitä voi suositella on om646 yhdellä ahtimella ja sitten kaikki om642 koneella olevat v6 koneiset.
    Autoksi valikoitui Mersun Sprinter, 3-litran V6 moottorilla. Vm. 2007.

    Kiitoksia kaikille vinkeistä.
    Kulkineet/projektit:

    640D F06
    530iA E39
    635 CSi E24
    518i E28 M54B30 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
    1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991

    Comment

    • joko
      Bimmer Enthusiast
      • May 2004
      • 1964
      • Seinäjoki

      Hyvä valinta jos vain korista joku on pitänyt huolta. Moottori on kyllä luja. Sitten vaan tuikun softaa sisälle ellei jo ole
      F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
      W906 319 sprinter - 14

      Comment

      • Jarger
        Bimmer Enthusiast
        • Mar 2005
        • 3708
        • Finnland

        Mitenkä tuo softan muutto jos meinaa leimaillakin onnistuneesti, vai onko paku poikkeus?
        Negatiiviset kauppakokemukset:
        Kaj Blomqvist nick kaizzu ja juttu sekä suolaus

        Comment

        • Heguli 31
          BTCF Member
          • Oct 2004
          • 9988
          • KVLA

          Aika paha sitä (laadukasta) ohjelmointia konttorilla(kaan) on havaita, jo mitään ns. "teknisiä muutoksia" ei lisäksi autoon tehdä.

          Comment

          • ritariässä
            BTCF Member
            • Jan 2006
            • 3503
            • Raisio

            Kyllähän näinen turbollisten nokipönttöjen kohdalla vielä viedään trafia kuin litran mittaa vaikka parhaansa tekevät meitä kiusatessaan.
            G30 M-sportilla ja häkäpönttö ym ADHD bluu vehkeillä

            Comment

            • poke
              BTCF Member
              • Feb 2005
              • 3096

              Originally posted by joko View Post
              Hyvä valinta jos vain korista joku on pitänyt huolta. Moottori on kyllä luja. Sitten vaan tuikun softaa sisälle ellei jo ole
              Kori on harvinaisen siisti. Takakaarien kantissa pientä rupea mut ei mahdottomat. Otetaan kiinni ja laitetaan minttiin siltä osin.

              Kevyt kuorkki niin riittää motti ihan tuoltaankin. Ei tuntuis olevan ohjelmaa. Rouvan käyttikseksi se tuli.

              Miten noissa on yleensä nooeusrajoitin toteutettu? Tässä se on tehty vakkarin limitterillä. Limiter pois päältä ja kulkee

              Mites se digipiirturin käyttö yksityisajossa? Vai voisiko sen jopa katsastaa pois?
              Kulkineet/projektit:

              640D F06
              530iA E39
              635 CSi E24
              518i E28 M54B30 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
              1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991

              Comment

              • joko
                Bimmer Enthusiast
                • May 2004
                • 1964
                • Seinäjoki

                Piirturia ei tarvita, voi ottaa poiskin. Kannattaa kyllä ruosteet ottaa äkkiä kiinni näissä aina. Hetkenpäästä työmaa on niin iso että homma tuntuu karkaavan käsistä.
                Ohjelmointia ei kukaan katsastuksessa tai tienpäällä pysty toteamaan ja tuo on senverran vanha että ureavehkeitä ei edes ole. Toki tuo kun on ka niin menee vähä haskuun kyllä se ohjelmointi mut saa siihen paljon paremman luonteen siihen moottoriin. Itellä on matkis ja se on jo 7g kun on facelifti. Tuikun softalla ja vetää kuin tyhjää vaan vaikka laittais yli 6 tonnin maksimi kokonaismassa mitä usein onkin kun isoa vaunua vedetään. Siinä on moni tavallinen henkilöauto ihmeissään jos tuolla kaasun painaa pohjaan, vaan tuokin ilo taidetaan pilata jos nyt matkiksien verotus muuttuu niin taidan muuttaa kans ka:si ei huvita maksaa toistatonnia veroja vuoteen. Oikeastihan tuolla tulee harvoin ajettua yli sen mihin rajoitin kevyt ka:ssa yleensä säädetään.
                F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
                W906 319 sprinter - 14

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎