Tuosta ikähaaruksta ottaisin w906 korisen aprinterin om646 moottorilla eli noin 2006-2009 paikkeilta. Ja jos oikein saa valita niin yhdellä ahtimella eli välttäisin 15 cdi loppuisia ja kokonaan karttaisin 16cdi loppuisia 906 korisia. Otaksuisin että budjetti ei veny hyvään v6 automaattiin niin silloin tuo 646 on ihan järki vaihtoehto. Carfter, no se on crafter ruma keulasta, ei saa automaattina eikä se 5 pyttyinen konekaan mikään luotettavuuden perikuva ole, 2 litraisesta neloskoneesta puhumattakaan. Tuohon koriin ainut mitä voi suositella on om646 yhdellä ahtimella ja sitten kaikki om642 koneella olevat v6 koneiset.
Piirturia ei tarvita, voi ottaa poiskin. Kannattaa kyllä ruosteet ottaa äkkiä kiinni näissä aina. Hetkenpäästä työmaa on niin iso että homma tuntuu karkaavan käsistä.
Ohjelmointia ei kukaan katsastuksessa tai tienpäällä pysty toteamaan ja tuo on senverran vanha että ureavehkeitä ei edes ole. Toki tuo kun on ka niin menee vähä haskuun kyllä se ohjelmointi mut saa siihen paljon paremman luonteen siihen moottoriin. Itellä on matkis ja se on jo 7g kun on facelifti. Tuikun softalla ja vetää kuin tyhjää vaan vaikka laittais yli 6 tonnin maksimi kokonaismassa mitä usein onkin kun isoa vaunua vedetään. Siinä on moni tavallinen henkilöauto ihmeissään jos tuolla kaasun painaa pohjaan, vaan tuokin ilo taidetaan pilata jos nyt matkiksien verotus muuttuu niin taidan muuttaa kans ka:si ei huvita maksaa toistatonnia veroja vuoteen. Oikeastihan tuolla tulee harvoin ajettua yli sen mihin rajoitin kevyt ka:ssa yleensä säädetään.
Comment