Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39:n jälkeen

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TFV
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2006
    • 3080
    • Nurmijärvi

    Kaverilla myynnissä -02 530 ia farkku ajettu 120tkm. hintaan 12000e
    Navit sun muut, mutta kangaspenkit. Eipä soi puhelin.
    E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.

    Comment

    • Matula
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2007
      • 1706

      Originally posted by TFV View Post
      Kaverilla myynnissä -02 530 ia farkku ajettu 120tkm. hintaan 12000e
      Navit sun muut, mutta kangaspenkit. Eipä soi puhelin.
      Myykö se sitä jossain salaa?

      Comment

      • _nixu_
        Bimmer Enthusiast
        • Feb 2006
        • 8972
        • Kellokoski

        Originally posted by Bmw Master View Post
        Ei ole. M-sport ei tarjoa mitään etua normiin verrattuna. Tai no, musta kattoverhoilu olisi kiva.

        Näytäppä satku ajettu 530ia e60 18ke:llä?
        Foorumilainen toi alkupään e60:sen. Maksoi kuulemma kaikkinensa 18500e tjsp. Kilometrejä en muista mutta oli ne jonkin matkaa yli satkun. Vähän toistakymppiä alkaen nuo maksaa saksassa ja verot on 6ke paikkeilla.

        Originally posted by Esko View Post
        Taisi tarkoittaa sillä, että luulisi tuolla hintaa olevan jo M-Sport (kalliimpana) tarjosi sitten etuja tai ei. Onhan toi aika hiton kallis ihan stanumalliksi, mutta toisaalta taas aika sama, jos mieleinen auto on ostettu monivuotiseen käyttöön eikä nettoamismielessä.

        No juu, kyllä tuohon hintaa voisi olettaa saavansa M-Sporttia. Ja jos ei jälleenmyyntiarvoa laske eduksi niin sitten voi aikanaan kirjoitella tuonne bemun myymisen sietämätön vaikeus ketjuun

        Hyviä autoja nämä E39, itselläkin on viides jo menossa. Ihmetyttää vaan tämä hintakehitys. Hinnat on todellakin samoissa kun kaksi vuotta sitten
        E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

        Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

        Comment

        • TFV
          Bimmer Enthusiast
          • Mar 2006
          • 3080
          • Nurmijärvi

          Originally posted by Matula View Post
          Myykö se sitä jossain salaa?
          Ei kait, on näköjään sittenkin ottanut pois.
          Tässä nimi/numero Lasse Piho 040-8200250
          E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.

          Comment

          • 174000
            Bimmer Enthusiast
            • Mar 2008
            • 1178
            • Tuusula

            Originally posted by TKGL View Post
            Halpahan tuo oli. Ite ostin Ruotsista tasan kaks vuotta sitten 90tkm ajetun -03 530ia M-Sport farkun noin hintaan 22000,- Jotkut sitä vielä ulkoa rumaksikin haukkuvat
            Tuo taisi sisältää jo verot?:think
            ’11 E70 X5 40d LCI M-Sport
            '02 VW Golf 1.4i
            Ex: ’09 E91 320xDA LCI Touring M-Sport
            ’01 E39 M5, '08 E61 520dA LCI Touring M-sport, ’01 E38 730dA,´01 E39 530i Touring

            Comment

            • teropa
              Bimmer Enthusiast
              • Oct 2005
              • 3855
              • Oulu

              Heps,

              Ensinnäkin 530iA on syöppö. Tuli todettua, että syö ihmeen paljon suhteessa siihen, mitä esim 525:nen syö (E39 siis). Ihme juttu. Mutta hieno mottihan se on .

              Toisekseen, mua kyllä jaksaa huvittaa tuo, että aina esitetään joku karvalakki E60 hyvinvarustellun E39:n "tottakai ennemmin se" -vaihtoehtona. Eihän nyt karvalakki E60:iä voi verrata varustelluun E39:iin, ei ainakaan mun mielestä. Tai tokihan sitä voi verrata, mutta itse en missään tapauksessa ostaisi pappa E60:iä pre-LCI:nä ennemmin kuin facelift E39:ä hyvillä varusteilla. Taisin tuossa aiemmin mainita, että mulla tuli E39:iä ikävä sen mun karvahattu E60:n kanssa, niin joku sanoi, ettei se edes mikää karvis ollut edes... No ehkäpä ei, active steering ja dyn drivekin siinä oli. Silti E39 maistui ja maistuu hyvälle sen auton jälkeen.

              Jos ja kun vaihdan E60:een myöhemmin, niin pitää huolehtia siitä, että siinä on sitten kaikki mahdollinen, jotta korinvaihdosta alkaa saamaan jotain todellista hyötyä. Pelkkä "uudempi koppa" sitä ei nimittäin omasta mielestä (ainakin mulle, kenties joillekki muillekki) ole. Kokeiltua.

              Tero
              E60 520dA M-sport
              ---Ex
              E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
              E90 330iA, 325iA, 320dA
              E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
              E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)

              PPL(A)

              Comment

              • TJJ
                Bimmer Enthusiast
                • Jun 2003
                • 7591
                • Jyväskylä

                Kävin sitten istumassa E-sarjan mersussa, 2008 vuosimallissa. Siinähän sai hyvän ajoasennon, ratin riittävän lähelle ja kaasupoljinkin oli sopivassa kulmassa, muistikuvani mersujen penkeistä ja ajoasennosta oli ihan toisenlainen. Taidankin seuraavaksi kokeilla C-sarjan mersua. Lähiaikoina saatan jopa koeajaa jotain autoa...
                E39 528iA

                Comment

                • teropa
                  Bimmer Enthusiast
                  • Oct 2005
                  • 3855
                  • Oulu

                  Originally posted by TJJ View Post
                  Kävin sitten istumassa E-sarjan mersussa, 2008 vuosimallissa. Siinähän sai hyvän ajoasennon, ratin riittävän lähelle ja kaasupoljinkin oli sopivassa kulmassa, muistikuvani mersujen penkeistä ja ajoasennosta oli ihan toisenlainen. Taidankin seuraavaksi kokeilla C-sarjan mersua. Lähiaikoina saatan jopa koeajaa jotain autoa...
                  Odotan jo innolla kun TJJ raportoi täällä raastavasta moottorin melusta, joka tulee myös aivan uusissa C-sarjalaisissa ohjaamoon. Sekä ihanaisesta mesen tavaramerkistä, joka saattaa parkkipaikalla tai ahtaassa hallissa pistää ihmetyttään, että miksi se ratti ei vaan tahdo palautua ilman veivausta .

                  Tero
                  E60 520dA M-sport
                  ---Ex
                  E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
                  E90 330iA, 325iA, 320dA
                  E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
                  E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)

                  PPL(A)

                  Comment

                  • TKGL
                    Bimmer Fanatic
                    • Feb 2009
                    • 260
                    • Tampere

                    Originally posted by 174000 View Post
                    Tuo taisi sisältää jo verot?:think
                    Toki verot oli mukana. Oli noin 16000,- Ruotissa. Veroja 5000,- ja muita kuluja 1000,-.

                    Comment

                    • Hemi
                      Bimmer Enthusiast
                      • Apr 2004
                      • 18880
                      • Pirkanmaa

                      Originally posted by teropa View Post
                      Odotan jo innolla kun TJJ raportoi täällä raastavasta moottorin melusta, joka tulee myös aivan uusissa C-sarjalaisissa ohjaamoon. Sekä ihanaisesta mesen tavaramerkistä, joka saattaa parkkipaikalla tai ahtaassa hallissa pistää ihmetyttään, että miksi se ratti ei vaan tahdo palautua ilman veivausta .

                      Tero

                      ...ja "loistavista" ajo-ominaisuuksista loskassa, jääspoorisilla asfalteilla sekä yleensä talviajo-ominaisuuksista kun selkäydin on jo bemariin tottunut.
                      Yleensäkkin vaihto mersuun alkaa tuntua yleensä melkoisen huonolta ajatukselta muutaman kuukauden ajon jälkeen...

                      Comment

                      • ApriliaMan
                        Bimmer Fanatic
                        • Nov 2006
                        • 235
                        • Lohja

                        Originally posted by teropa View Post
                        Heps,

                        Ensinnäkin 530iA on syöppö. Tuli todettua, että syö ihmeen paljon suhteessa siihen, mitä esim 525:nen syö (E39 siis). Ihme juttu. Mutta hieno mottihan se on .
                        Kyllähän tuo kieltämättä vähän enemmän vie ku edellinen 528 toukka, mutta ei mitenkään ihan hirveesti. Mut liikkuu tietty paremmin

                        Kait se kulutus nousee ihan perävälityksen ansiosta, kun maantiellä ei millään saa kierroksia yhtä alas ku 528:lla
                        e39 530iA ///M Sport -02
                        Kawasaki zx10r -07 (vihree tottakai )

                        ex: e39 528iA touring R.I.P, Volvo 740 GLE -88 (löytyy vielä tallista), Aprilia RSV mille Factory -04 R.I.P, Kawasaki zx-6r -99 ja Suzuki RG125f

                        Comment

                        • Martti
                          Bimmer Fanatic
                          • Mar 2005
                          • 787
                          • Suomi

                          Originally posted by teropa View Post
                          Heps,

                          Ensinnäkin 530iA on syöppö. Tuli todettua, että syö ihmeen paljon suhteessa siihen, mitä esim 525:nen syö (E39 siis). Ihme juttu. Mutta hieno mottihan se on .


                          Tero
                          :think
                          Itse taas pidän tuota omaa 530i farkkua (joskin manuaali) yllättävänkin taloudellisena.. Enkä toisekseen oikein allekirjoita tuota 525i vs. 530i kulutuseroakaan. Isäukolla 523iA sedan (M52B25TU) syö jotakuinkin saman verran kuin tuo mun toukka samanlaisessa ajossa.

                          Ihan verrokkina, mitä 540iA syö? Ei taida taajama-ajossa alle 14litran kulkea?

                          Comment

                          • TJJ
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jun 2003
                            • 7591
                            • Jyväskylä

                            Originally posted by teropa View Post
                            Odotan jo innolla kun TJJ raportoi täällä raastavasta moottorin melusta, joka tulee myös aivan uusissa C-sarjalaisissa ohjaamoon. Sekä ihanaisesta mesen tavaramerkistä, joka saattaa parkkipaikalla tai ahtaassa hallissa pistää ihmetyttään, että miksi se ratti ei vaan tahdo palautua ilman veivausta .Tero
                            Eihän ratti E39:ssäkään mitenkään innokkaasti palauta ja veivata saa ihan riittävästi. C-mersussa on kuitenkin pienempi kääntösäde ja nopeampi ohjaus.
                            E39 528iA

                            Comment

                            • maako77
                              BTCF Member
                              • Apr 2006
                              • 234
                              • Kotka

                              Originally posted by Martti View Post
                              :think
                              Itse taas pidän tuota omaa 530i farkkua (joskin manuaali) yllättävänkin taloudellisena.. Enkä toisekseen oikein allekirjoita tuota 525i vs. 530i kulutuseroakaan. Isäukolla 523iA sedan (M52B25TU) syö jotakuinkin saman verran kuin tuo mun toukka samanlaisessa ajossa.

                              Ihan verrokkina, mitä 540iA syö? Ei taida taajama-ajossa alle 14litran kulkea?
                              just aikaisempia postauksia lukiessani ihmettin et "katos nuo vie saman ku 540"
                              manuaalina. Mulla ajotietokone näyttää 11,5 - 12,5 ajotavasta riippuen ja kaverilla automaatti muutaman desin enempi...
                              535xd f11 -11
                              Ex.
                              550iA Touring -06
                              -545i A -04
                              -535i sedan -88-
                              -540i -10/97- 6-speed sedan
                              -525i -89-
                              -320i -98 4d-
                              -535i sedan -88-
                              -525tdsa touring -93-

                              Comment

                              • cba
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jul 2006
                                • 3464
                                • Ylivieska

                                Originally posted by maako77 View Post
                                just aikaisempia postauksia lukiessani ihmettin et "katos nuo vie saman ku 540"
                                manuaalina. Mulla ajotietokone näyttää 11,5 - 12,5 ajotavasta riippuen ja kaverilla automaatti muutaman desin enempi...
                                Ja ero suorituskyvyssä on kyllä mainittava seikka myös Jouduin kerran "sokkotestiin" tietämättäni. Eli ajoin autoa luullen sen olevan 540, mutta joka paljastui sitten 535:seksi. Luulin oikeasti että autossa on jotain vikaa vaikka en edes jalka lattiassa sitä käskenyt.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎