Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39:n jälkeen

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bemu2000
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2003
    • 17799
    • Jämsä

    Originally posted by joko View Post
    Lipsutaan vähä aiheesta, mutta mikä olisi hiljainen rengas kokoluokassa 20"? nankangit oli melko hiljaiset ensimmäiset 5tkm, senjälkeen aika kamalat suoraan sanottuna.
    tää sopisi ehkä tuonne halpis rengas keskusteluun... esim. nexen on pehmeällä seoksella ja hiljainen.
    TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
    Vanteet edullisesti
    Nostureita ja rengaskoneita

    Comment

    • teropa
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2005
      • 3855
      • Oulu

      Originally posted by bemu2000 View Post
      tää sopisi ehkä tuonne halpis rengas keskusteluun... esim. nexen on pehmeällä seoksella ja hiljainen.
      Pojat se on Kumho KU31.

      Tero
      E60 520dA M-sport
      ---Ex
      E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
      E90 330iA, 325iA, 320dA
      E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
      E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)

      PPL(A)

      Comment

      • bemu2000
        Bimmer Enthusiast
        • Jul 2003
        • 17799
        • Jämsä

        Originally posted by teropa View Post
        Pojat se on Kumho KU31.

        Tero
        mulla oli yhdessä E39:ssä uudet Kumhon KU31 ja ne ei kyllä ollut erityisen hiljaiset.
        TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
        Vanteet edullisesti
        Nostureita ja rengaskoneita

        Comment

        • teropa
          Bimmer Enthusiast
          • Oct 2005
          • 3855
          • Oulu

          Originally posted by bemu2000 View Post
          mulla oli yhdessä E39:ssä uudet Kumhon KU31 ja ne ei kyllä ollut erityisen hiljaiset.
          Ok, mulla ei ole siltä osin pahaa sanottavaa.

          Mutta, sanokaapas mikä on hiljainen ja epäuraherkkä rengas E60:een, 19" koossa?

          Tero
          E60 520dA M-sport
          ---Ex
          E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
          E90 330iA, 325iA, 320dA
          E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
          E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)

          PPL(A)

          Comment

          • Hemi
            Bimmer Enthusiast
            • Apr 2004
            • 18880
            • Pirkanmaa

            Originally posted by joko View Post
            Lipsutaan vähä aiheesta, mutta mikä olisi hiljainen rengas kokoluokassa 20"? nankangit oli melko hiljaiset ensimmäiset 5tkm, senjälkeen aika kamalat suoraan sanottuna.
            Sitten ei olleet kulmat kunnossa ja/tai Narinahela tai/ja reaktiotangot loppu.

            Comment

            • tuumas
              Bimmer Enthusiast
              • Feb 2007
              • 2564
              • Lapland, Finland

              Originally posted by teropa View Post
              Ok, mulla ei ole siltä osin pahaa sanottavaa.

              Mutta, sanokaapas mikä on hiljainen ja epäuraherkkä rengas E60:een, 19" koossa?

              Tero
              Itellä hyviä kokemuksia seuraavista, Hankook ventus v12, kumho ku31 (mutta se oli pienemmässä kokoluokassa, ei kokemusta isossa koossa), misukan ps2/3... contin sportcontact oli myös hyvä mutta en muista mikä niistä, nythän tuli uusi malli. sori ot.

              Comment

              • joko
                Bimmer Enthusiast
                • May 2004
                • 1960
                • Seinäjoki

                Originally posted by Hemi View Post
                Sitten ei olleet kulmat kunnossa ja/tai Narinahela tai/ja reaktiotangot loppu.
                Totta tämäkin, narinahela oli aika heikossa hapessa jolloin kulutti rengasta hivenen epätasaisesti. Melu kuitenkin alkoi voimistua jo paljon ennempää. Täytynee varmaan jossainvälissä taas tsekata kulmat ja olisko vaihdettavia osia kenties ja sitten uusi renkaat. Tosi paljon vain renkaiden hinnat saksassakin nousseet tai sitten katselen niitä vääristä paikoista
                F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
                W906 319 sprinter - 14

                Comment

                • TJJ
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jun 2003
                  • 7591
                  • Jyväskylä

                  Originally posted by TJJ View Post
                  Kävin sitten istumassa E-sarjan mersussa, 2008 vuosimallissa. Siinähän sai hyvän ajoasennon, ratin riittävän lähelle ja kaasupoljinkin oli sopivassa kulmassa, muistikuvani mersujen penkeistä ja ajoasennosta oli ihan toisenlainen. Taidankin seuraavaksi kokeilla C-sarjan mersua. Lähiaikoina saatan jopa koeajaa jotain autoa...
                  Kävinpä istumassa uudenmallisessa (W212) E-sarjan mersussa ja taaskin oli sama juttu tuon ajoasennon suhteen. Ja jopas oli hyvin optimoitu ovien sulkemisen ääni, piti paukutella niitä kiinni monta kertaa kun kuulosti niin hyvältä. Harkitsen yhä koeajojen aloittamista...
                  E39 528iA

                  Comment

                  • bemu2000
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jul 2003
                    • 17799
                    • Jämsä

                    voi pojat että on auton vaihto vaikeaa ostaa sen mikä kiinnostaa ja myy pois, jos ei tykkää, tai jos alkaa kiinnostaa joku toinen enemmän
                    TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
                    Vanteet edullisesti
                    Nostureita ja rengaskoneita

                    Comment

                    • TJJ
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jun 2003
                      • 7591
                      • Jyväskylä

                      Originally posted by bemu2000 View Post
                      voi pojat että on auton vaihto vaikeaa ostaa sen mikä kiinnostaa ja myy pois, jos ei tykkää, tai jos alkaa kiinnostaa joku toinen enemmän
                      On se varmaan helppoa jos: on autokuume, on kova kauppamies, osaa päättää kiinnostuksen kohteen, löytää jonkun järkevän syyn vaihtoon eikä muiden autojen katselun jälkeen koe parkkipaikalla seisovaa omaa autoaan yhä melkoisen hienon näköiseksi. Tosi vaikeaksi se vaihto näyttää menevän kun mikään ylläolevista ei toteudu...
                      E39 528iA

                      Comment

                      • sonikk
                        Bimmer Enthusiast
                        • Nov 2010
                        • 1664
                        • Kerava

                        Nyt on pakko kehaista tota kolmeysiä jos joku ei ole sitä tässä topicissa vielä tehnyt..

                        Tuli oltua pari viikkoa Jenkeissä lomalla ja ainoat kulkuneuvot oli Possu Panamera 4S ja SL500 Mese. Viimeyönä kun hyppäsin taas oman E39:n rattiin niin ei tullut ollenkaan "vittu mikä paska" fiilistä, vaan tuntui yhtä laatuautolta kun ennenkin ja suorastaan kivalta ajella. Myös selvästi hiljaisin kolmikosta. Aika hyvin mun mielestä kun muut kuitenkin yli 10x kalliimpia. Ei tietenkään poistu valoista ihan yhtä vaivattomasti mutta positiivinen yllätys anyway.
                        Last edited by sonikk; 06-05-2011, 22:26.

                        Comment

                        • Ruffryder
                          Bimmer Rookie
                          • Jun 2007
                          • 136
                          • Klaukkala

                          Originally posted by sonikk View Post
                          Nyt on pakko kehaista tota kolmeysiä jos joku ei ole sitä tässä topicissa vielä tehnyt..

                          Tuli oltua pari viikkoa Jenkeissä lomalla ja ainoat kulkuneuvot oli Possu Panamera 4S ja SL500 Mese. Viimeyönä kun hyppäsin taas oman E39:n rattiin niin ei tullut ollenkaan "vittu mikä paska" fiilistä, vaan tuntui yhtä laatuautolta kun ennenkin. Myös selvästi hiljaisin kolmikosta. Aika hyvin mun mielestä kun muut kuitenkin yli 10x kalliimpia.
                          A:sta B:hen on pitkä matka loppujen lopuksi

                          Comment

                          • sonikk
                            Bimmer Enthusiast
                            • Nov 2010
                            • 1664
                            • Kerava

                            Hahah no sepä se..

                            Comment

                            • bemu2000
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jul 2003
                              • 17799
                              • Jämsä

                              Originally posted by TJJ View Post
                              On se varmaan helppoa jos: on autokuume, on kova kauppamies, osaa päättää kiinnostuksen kohteen, löytää jonkun järkevän syyn vaihtoon eikä muiden autojen katselun jälkeen koe parkkipaikalla seisovaa omaa autoaan yhä melkoisen hienon näköiseksi. Tosi vaikeaksi se vaihto näyttää menevän kun mikään ylläolevista ei toteudu...
                              noh, harvoin sitä järjellä auton vaihtoa voi perustella. varsinkin jos sen vaihdokin ostaa suomesta. itse en edes jaksaisi paria vuotta ajaa samalla autolla.

                              ensin päätät budjetin, sitten laitat auton myyntiin ja samalla avaat mobilen. heti kun auto on myyty, varaat lennot saksaan ja haet mieluisan auton

                              jos vanha auto on hyvä ja ei meinaa uudempaan vaihtaa, niin sitten voi olla vaikea perustella vaihtoa muussa kuin kauppamielessä...
                              TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
                              Vanteet edullisesti
                              Nostureita ja rengaskoneita

                              Comment

                              • snoub
                                Bimmer Fanatic
                                • Jul 2006
                                • 220
                                • Oulu

                                Tietyllä tapaa tuon vaikeuden ymmärtää, jos on ostamassa autoa "omaksi" eli useamman vuoden pitää ja päivittelee+ylihuoltaa reilulla kädellä sekä rahalla mieleiseksi omistussuhteen aikana, niin ymmärrettävästi haluaa valita auton joka sopii omiin tarpeisiin ja kantaa mahdollisimman pitkälle. Jos taas jobbaamishommia varten tai kokeilumielessä hankkii, niin etsii vaan kivasti varusteita sisältävän ja hankintahinnaltaan mahdollisimman hyvin linjassa olevan yksilön ulkomaalta, pääsee sitten puolenvuoden sisään eroon eikä kuluja juuri synny, jos ei kovin innostu sinä aikana kalliita vanne ym. päivityksiä tuunailemaan.
                                BMW G20 330e M-Sport Dravit Grey metallic Individual
                                BMW F15 X5 30d M-Sport Mineralweiss metallic Semivoll
                                BMW E21 315 Alpinweiß Originell zustand

                                Ex.
                                BMW E90 335dA M-Sport 2011 Saphirschwarz Vollaustattung
                                BMW E39 530dA M-Sport Topasblau Touring, BMW E39 530dA M-Sport Touring Estorilblau Individual , BMW E46 330d M-Sport II Topasblau, BMW E36 328iA M-Sport Daytonaviolet Individual, BMW E39 528i M fahrwerke Cosmosschwarz, BMW E36 328i M-Sport Cosmosschwarz

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎