Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39:n jälkeen

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • -Tapi
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2004
    • 3117
    • Välisuomi

    Originally posted by kasinafta View Post
    en vittuile mutta myötä häpee tulee kun lukee tästä jumalien luxus korimallin ominaisuuksien loputtomasta ylivoimasta.
    Harmi sinulle.

    Olisi kiva löytää sellainen auto joka olisi sen 40 k€ välirahan verran E39:sia parempi. Tässä ketjussa esilletulleista vaihtoehdoista ei ole vielä löytynyt sopivaa. E39 vanhenee käsiin ja lähivuosina pitänee vaihtaa leiriä jos ei jostain löydy 'ahaa'-elämystä.
    ---

    Comment

    • Esko
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2002
      • 11683
      • Kouvola

      Pysyispä nää keskustelut edes joskus aiheessa..

      Comment

      • JutiM5
        Bimmer Fanatic
        • Aug 2008
        • 328
        • K-system

        Miten jos e39 ruostuu pohjasta? niin onko sekin huonosti tehty kolari korjaus? Pitää varoa et ei kukaan kolaroi mun e60 pohjaa:think:think VITTU myyrät perkele:think:think Satn
        E39 M-sport 530da vm03
        Vw ransuportteri vm03

        ex:E39 ACS5 3.0d vm02 E39 530da E39 528i touring E60 530da M-sport vm05 E39 530dm M-sport vm02
        E34 525i vm90
        E34 525i vm89

        Comment

        • JutiM5
          Bimmer Fanatic
          • Aug 2008
          • 328
          • K-system

          Originally posted by -Tapi View Post
          Harmi sinulle.

          Olisi kiva löytää sellainen auto joka olisi sen 40 k€ välirahan verran E39:sia parempi. Tässä ketjussa esilletulleista vaihtoehdoista ei ole vielä löytynyt sopivaa. E39 vanhenee käsiin ja lähivuosina pitänee vaihtaa leiriä jos ei jostain löydy 'ahaa'-elämystä.
          Parempi e39 on e60 vitun pöky. majavat ei ruostuta pohjaa,kaaria tai muutakaan ja jos ruostuu ni luonto on tehny tehtävänsä
          E39 M-sport 530da vm03
          Vw ransuportteri vm03

          ex:E39 ACS5 3.0d vm02 E39 530da E39 528i touring E60 530da M-sport vm05 E39 530dm M-sport vm02
          E34 525i vm90
          E34 525i vm89

          Comment

          • TJJ
            Bimmer Enthusiast
            • Jun 2003
            • 7591
            • Jyväskylä

            Originally posted by Petri.Kekkonen View Post
            Tämä 550i näyttää halventuneen: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/de...=1&tabNumber=1
            Originally posted by teropa View Post
            Kolaroitu. 20k€ rempat tehty...

            Tero

            :think
            E39 528iA

            Comment

            • JutiM5
              Bimmer Fanatic
              • Aug 2008
              • 328
              • K-system

              20000e verot maksettu köyhät
              E39 M-sport 530da vm03
              Vw ransuportteri vm03

              ex:E39 ACS5 3.0d vm02 E39 530da E39 528i touring E60 530da M-sport vm05 E39 530dm M-sport vm02
              E34 525i vm90
              E34 525i vm89

              Comment

              • JutiM5
                Bimmer Fanatic
                • Aug 2008
                • 328
                • K-system

                Mut eikö toi ruoste homma vois jo jäädä unholaan?? Ketä kiinnostaa?
                E39 M-sport 530da vm03
                Vw ransuportteri vm03

                ex:E39 ACS5 3.0d vm02 E39 530da E39 528i touring E60 530da M-sport vm05 E39 530dm M-sport vm02
                E34 525i vm90
                E34 525i vm89

                Comment

                • peto2
                  BTCF Member
                  • Jan 2007
                  • 8260
                  • Järvikylä (Nakkila)

                  Originally posted by JutiM5 View Post
                  Mut eikö toi ruoste homma vois jo jäädä unholaan?? Ketä kiinnostaa?
                  sua näyttäis ruoste vaivaavan :think
                  F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
                  ex:
                  E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
                  Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
                  Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
                  Nakkaa privaa jos tarvetta.

                  Comment

                  • Juh4
                    Moderator
                    • Oct 2004
                    • 5450
                    • Seinäjoki

                    Originally posted by peto2 View Post
                    sua näyttäis ruoste vaivaavan :think


                    Mites JutiM5:n pinkki 200sx nissanin ruosteongelmat?
                    -Official member of BTCF-Sauna team-

                    Comment

                    • JutiM5
                      Bimmer Fanatic
                      • Aug 2008
                      • 328
                      • K-system

                      öö ei se pinkki enää ole vissiin valkoinen... luulisin, ja se oli mätä paska Jossain Oulun seudulla oli viimeksi:think
                      E39 M-sport 530da vm03
                      Vw ransuportteri vm03

                      ex:E39 ACS5 3.0d vm02 E39 530da E39 528i touring E60 530da M-sport vm05 E39 530dm M-sport vm02
                      E34 525i vm90
                      E34 525i vm89

                      Comment

                      • JutiM5
                        Bimmer Fanatic
                        • Aug 2008
                        • 328
                        • K-system

                        Originally posted by peto2 View Post
                        sua näyttäis ruoste vaivaavan :think
                        NE MYYRÄT PERKELE:think Jani ja Pekka Pahimmat
                        E39 M-sport 530da vm03
                        Vw ransuportteri vm03

                        ex:E39 ACS5 3.0d vm02 E39 530da E39 528i touring E60 530da M-sport vm05 E39 530dm M-sport vm02
                        E34 525i vm90
                        E34 525i vm89

                        Comment

                        • TFV
                          Bimmer Enthusiast
                          • Mar 2006
                          • 3080
                          • Nurmijärvi

                          Tuskin ketään kiinnostaa, mutta E39 vaihtui 38:iin, joka vaihtui E46 330ia:han
                          joka vaihtui Cadillac DeVilleen, joka vaihtuu Cadillac CTS-V:hen ihan kohta.
                          Vaimo pysyy BMW:ssä ja minäkin palaan kun uusi seiska maksaa käytettynä alle viisikymppiä.
                          E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.

                          Comment

                          • Hemi
                            Bimmer Enthusiast
                            • Apr 2004
                            • 18880
                            • Pirkanmaa

                            Originally posted by Bemu500 View Post
                            Hemi voisi kyllä vastata siihenkin kysymykseen, että jos kerran tuon ikäluokan autoissa moottori kestää pidempään kuin muu auto, laatikko ei lopu ennen muuta autoa ja kori on pomminvarma, niin mikäs helvetti se tällaiset ikiliikkujat lopulta ajaa paalaimen leukoihin? Vai joudutaanko nämä kaikki ajamaan lunastukseen ennen sitä? :think Vai ajetaanko näillä vielä tulevaisuudessa paalaimelle ja paiskataan avaimet perään? :think
                            Perusmoottori, kori ja ja laatikko ovat tosiaan 90-luvun jälkeen valmistetuissa autoissa pikkujuttuja siihen kaikkeen muuhun.
                            Nykyisin uutta koritekniikkaa edustavat sinkkikopat ovat paalissa ilman ensimmäistäkään läpireikää tai hylkyä ruostevian takia katsastuksella.
                            Samoin kuin peruskoneet ja laatikot itsessään, eli lähes pääsääntöisesti kuitenkin autot nykyisin tuodaan ajamalla romutus/keräys pisteisiin.
                            Alusta, päästöt, sähköt, vanheneva elektroniikka ja puhtaasti olematon myyntiarvo ovat ne jotka tuovat 80-luvun lopun ja 90-luvun alun autot romutuspisteisiin, ei todellakaan mitkään katsastukselle pysähtyvät ruostevauriot tai perusmoottorista johtuvat koneviat itsessään.
                            Eli, jos et sitä vielä tiedä, niin se "paalaimelle ajo" ja avaimien "perään paiskaaminen" on jo 90% romutuksista nykypäivää, ei todellakaan tulevaisuutta.

                            Comment

                            • MajorDrake
                              Bimmer Enthusiast
                              • Apr 2006
                              • 7521
                              • Jyväshyvä

                              Originally posted by TJJ View Post
                              Huhhuh... Lupaan tuoda kympin halvemmalla ;-)
                              M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
                              Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
                              Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

                              Comment

                              • Bemu500
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jul 2005
                                • 2992
                                • INvaLA

                                Originally posted by Hemi View Post
                                Perusmoottori, kori ja ja laatikko ovat tosiaan 90-luvun jälkeen valmistetuissa autoissa pikkujuttuja siihen kaikkeen muuhun.
                                Nykyisin uutta koritekniikkaa edustavat sinkkikopat ovat paalissa ilman ensimmäistäkään läpireikää tai hylkyä ruostevian takia katsastuksella.
                                Samoin kuin peruskoneet ja laatikot itsessään, eli lähes pääsääntöisesti kuitenkin autot nykyisin tuodaan ajamalla romutus/keräys pisteisiin.
                                Alusta, päästöt, sähköt, vanheneva elektroniikka ja puhtaasti olematon myyntiarvo ovat ne jotka tuovat 80-luvun lopun ja 90-luvun alun autot romutuspisteisiin, ei todellakaan mitkään katsastukselle pysähtyvät ruostevauriot tai perusmoottorista johtuvat koneviat itsessään.
                                Eli, jos et sitä vielä tiedä, niin se "paalaimelle ajo" ja avaimien "perään paiskaaminen" on jo 90% romutuksista nykypäivää, ei todellakaan tulevaisuutta.


                                Kerrotkos vielä, mitä ovat nämä pienet jutut joita voi tulla näihin 90 luvun jälkeisiin tuotteisiin? :think

                                No montakos sellaista autoa olet tavannut jonka omistaja tyytyväisenä ajaa paalaimen leukoja kohti? :think
                                -Official member of BTCF-Sauna team-


                                e91 325i -06

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎