Mulla on tuollainen kiinalainen OBD2 wifi mokkula ja iPhone 5 ja ainakin tuolla onnistuu vikakoodien luku/nollaus ja koodaamiset. Live dataa en tuolla ole ulos saanut, vaan vaatinee ilmeisesti juurikin sen bmwhatin sivuilla kaupan olevan BT mokkulan. http://www.dx.com/p/wi-fi-obd-ii-car...1#.VCByO_l_t8E
Mutta kyseessä on juurikin "fiksuluuri appi millä saa hoidettua lähes kaikki obd2 portin kautta suoritettavat touhut aina vikakoodinluvusta koodauksiin".
WIFI mokkula tainnu toimia ainaki aiemmin paremmin omppuvehkeitten kans mitä minä oon koklaillu. Padilla en saanu ollenkaan BT versioon yhteyttä. Ja nyt testattuna padilla/ wifi palikalla näkyy livedata.. -07 ylöspäin voi jotain koodaillakin jopa, oma kun on 06 niin ei onnistu
ja tämä tuolla bmwhatilla..
BMW F25 xDrive 20d ex BMW e91 320dA ex BMW e36 325i - SAWO CONNECTION - - Normaalisti kännissä ja alasti
Normaalisti peukalo keskellä kämmentä
Nyt jos tyhmänä kysäsee niin millanen piuha tohon android puhelimeen pitäisi tilata että toi bmwhatti pelaa? On minulla toki se bluetooth palikkakin, muttei se taida ihan joka hommaan kelvata.
Petteri80: siellä Joensuun mutunetissä ei sitten tuota otg piuhaa ole vaikka niin netissä lukee, tai ei ainakaan viimeksi ollut, eikä gigantissa ja mistähän muualtakin etsin..
Petteri80: siellä Joensuun mutunetissä ei sitten tuota otg piuhaa ole vaikka niin netissä lukee, tai ei ainakaan viimeksi ollut, eikä gigantissa ja mistähän muualtakin etsin..
Ei forssasakaan tiedetty normi kaupassa mikä on OTG. Siksipä ostin alunperin normi adapterin, jolla ei yhteys pelitä.
Nyt on OTG-kaapeli ja yhteys toimii. Vielä kun ostaisi ohjelmasta täysversion niin olisi siitä jotain hyötyäkin
Mulla on kaksi tuollaista usb-to-microusb adapteria. Toinen on tuollainen piuhamallinen ja toinen tuollainen avaimenperämallinen.
Mistä tietää onko nämä OTG-mallia? Siis voiko tuon jotekin testata tms?
Ainakin android osaa kyllä ihan itekkin kertoa asian. Menee isäntätilaan, kun kaapeli kytketään. Ja toki löytyy myös sovelluksia, joilla asian voi tarkastaa. Niitä sovelluksia nyt pitäisi olla muillekkin alustoille.
Siis mitä tekee? En ainakaan omassa huomannut mitään muutosta kun kaapelin kytkin.
Android 4.xx ainakin ilmottaa yläpalkissa olevansa isäntätilassa. Silloin puhelin toimii usb:n kanssa ihan, kun tietokone. Toimiiko sulla se host, jos ei kerta mitään huomaa?
Android 4.xx ainakin ilmottaa yläpalkissa olevansa isäntätilassa. Silloin puhelin toimii usb:n kanssa ihan, kun tietokone. Toimiiko sulla se host, jos ei kerta mitään huomaa?
Käytössä androidin versio 4.2.2. Ei kyllä huomaa mitään tapahtuvan kun kaapelin kytkee.
Tässä luurissa huomasin ettei pysty kahta kertaa putkeen luomaan yhteyttä autoon, vaan joka vikakoodilukukerran jälkeen täytyy käynnistää puhelin uusiks.
Comment