Originally posted by Hunt
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Carly for Bmw ohjelma
Collapse
X
-
Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
-
-
Originally posted by Tommix View PostEikös nuo apsit ole tilikohtaisia ei laitekohtaisia? Itse myös tablettia olen miettinyt ja juuri mm. tästä syystä anroid tab kiinnostaa.Bemari ohjelmistot, myös uusimmat autot.
Comment
-
-
Originally posted by Tommix View PostEikös nuo apsit ole tilikohtaisia ei laitekohtaisia? Itse myös tablettia olen miettinyt ja juuri mm. tästä syystä anroid tab kiinnostaa.Originally posted by walopower View PostOn tilikohtaisia, itse ostin Torquen ja pidän autossa vanhaa android puhelinta siltä varalta jos tulee vikaa tien päällä niin voi diagnosoida.BMW F25 xDrive 20d
ex BMW e91 320dA
ex BMW e36 325i
- SAWO CONNECTION - - Normaalisti kännissä ja alasti
Normaalisti peukalo keskellä kämmentä
Comment
-
-
Tuli tilattua tuollanen elm327 ebaystä. Aika hyvän katteen vetää e-ville tosta kuvien perusteella ainakin samasta palikasta 17.95€ hinnalla.e30 328i Alpinweiss 2
e46 330i M-sport2
Comment
-
-
Ostin tollasen halpis elm327 adapterin ja käytän sitä bt:n yli tuossa äksässä. Löytyy 4 modulia mitä voi koodata, onko normaalia ? Vai pitäisikö olla enemmän?Helkama S3000
Myydään kutosen alustaosia
This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla
Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"
Comment
-
-
Originally posted by marsep View PostOnnistuuko tällä e61 huoltovalojen nollaus?Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
-
Originally posted by Kissvesala View Postjoku "tulossa" oleva ominaisuus tämä kai on, kaikesta huolimatta nuo huollot ny on helpoin kuitata mittarista suoraan(taas menee hermot kun yritän öljynvaihtoo kuitata) Joskus onnistuin jarrunesteen kuittaan.
E61 535d -05 "377/747"
ex. E38 728 -97
Comment
-
-
Originally posted by Zeta View PostOis kannattanut panostaa joku kymppi enemmin niin oisit saanut mini-elmin jossa on virtanappi. Mahtuu mukavemmin olemaan koko ajan paikallaa ja saa virrat pois päältä niin ei ole viikonlopun jälkeen akku tyhjänäBMW 530iA Touring -05
Comment
-
-
Originally posted by Zeta View PostOis kannattanut panostaa joku kymppi enemmin niin oisit saanut mini-elmin jossa on virtanappi. Mahtuu mukavemmin olemaan koko ajan paikallaa ja saa virrat pois päältä niin ei ole viikonlopun jälkeen akku tyhjänäe30 328i Alpinweiss 2
e46 330i M-sport2
Comment
-
-
HeiOriginally posted by _Pietu_ View PostWIFI mokkula tainnu toimia ainaki aiemmin paremmin omppuvehkeitten kans mitä minä oon koklaillu. Padilla en saanu ollenkaan BT versioon yhteyttä. Ja nyt testattuna padilla/ wifi palikalla näkyy livedata.. -07 ylöspäin voi jotain koodaillakin jopa, oma kun on 06 niin ei onnistu
ja tämä tuolla bmwhatilla..///BMW M550d LCI
Comment
-
-
Ja tosiaan vain lukea vikakoodit. Arvatkaas mitä tapahtuu moduulille kun koodaatte sitä ja yhteys katkeaa hetkeksikin...:think
En kuuna päivänä koodaisi mitään ilman johtoyhteyttä. Mutta kukin tavallaan.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by markok View PostEikö obd pistokkeelta katkea virta kun auto nukahtaa?
Comment
-
Comment