Vapailla markkinoilla (vaikka sixt-neuwagen.de) Cashcow 48kk/10t km/0% käsiraha hinnat alkaen €8100.
Suomilisää varusteista riippuen arviolta €2500-€4500. Ihanan helppoa!
Menee kyllä tosi pitkälle OT:n puolelle, mutta toi oli 24kk / 30 tkm hinta. Sixt tarjoaa 15tkm / vuosi 30kk (lyhyin) sopparia hintaan 225,14 € / kk. On siinä eroa, mutta ottaen huomioon ALVin erot ja viiden tonnin autoveron, ollaan ihan kohtuudessa.
Bernerin liikenneverkon rahoitusmallia tutkivan työryhmän toimikausi päättyy alkavalla viikolla. Vielä en ole löytänyt koska seuraava veret (ja automynnin) seisauttava loppuraportti julkistetaan. Onko jollakulla tietoa onko se yleensä odotettavissa heti kun tuo toimikausi loppuu?
Semmonen ois hyvä, minkä työpäivän aikana saa semmoseen latinkiin että kotona voi ajaa autostapäin, taloon lämmitys ja käyttösähkön, etes päiväksi. Loisteen siirtohinnoilla semmonen kosla maksaa viikossa ihtesä takasin.
Semmonen ois hyvä, minkä työpäivän aikana saa semmoseen latinkiin että kotona voi ajaa autostapäin, taloon lämmitys ja käyttösähkön, etes päiväksi. Loisteen siirtohinnoilla semmonen kosla maksaa viikossa ihtesä takasin.
Meinasit, että työnantaja kustantaa sen sähkön sinne auton akkuun vai? Aika lyhytnäköistä liiketoimintaa mikäli noin tekisi. Eiköhän sieltä oteta ainakin se hienoinen kate sinulta lisäksi eli kalliimmaksi tulee kuin maksella itse suoraan ne siirtohinnat...
Semmonen ois hyvä, minkä työpäivän aikana saa semmoseen latinkiin että kotona voi ajaa autostapäin, taloon lämmitys ja käyttösähkön, etes päiväksi. Loisteen siirtohinnoilla semmonen kosla maksaa viikossa ihtesä takasin.
Ajatuksen tasolla sekin on mahdollista. Ei kaksisuuntainen lataus mikään uusi juttu ole ollut jo vuosiin. Suomen takapajulassa ehkä kyllä.
Vaatii vaan jonkin verran investointia sekin jos ihan kotiin mielii.
Meinasit, että työnantaja kustantaa sen sähkön sinne auton akkuun vai? Aika lyhytnäköistä liiketoimintaa mikäli noin tekisi. Eiköhän sieltä oteta ainakin se hienoinen kate sinulta lisäksi eli kalliimmaksi tulee kuin maksella itse suoraan ne siirtohinnat...
Meillä duunissa mietitään vapaan autoedun mallia myös sähköautoihin. Siinä mielessä liiketoiminta ei oo sen lyhytnäköisempää kuin niiden työsuhdebensojen makselu. Se se vasta kallista onkin.
Mutta autoedun ulkopuolella ymmärrän kyllä hyvinkin sun pointtis.
-22 Lexus ES300h
-23 Nissan Leaf
...ja toiset on niin köyhii ettei niil oo muut ku rahaa…
Ajatuksen tasolla sekin on mahdollista. Ei kaksisuuntainen lataus mikään uusi juttu ole ollut jo vuosiin. Suomen takapajulassa ehkä kyllä.
Vaatii vaan jonkin verran investointia sekin jos ihan kotiin :
Onhan tuo vitsin tasolla suunniteltu ja laskettu. Kerta investointina maalämmön tai kunnon aurinkopaneeliston hinta. Käyttöikä ja viranomaisten mielipiteet ei tiedossa, eikä se miten lomien aikana lataillaan...
Forttumin äijien kanssa keskusteltiin kanssa, tuumasivat että mielenkiintoinen idea, tai sitten vittuilivat.
Kävin kattoo livenä uuden Leafin tänään. On se kumma kun noi Japsit on ollu täällä euroopassa jo vuosikymmeniä tehtaineen ja suunnittelustudioineen niin silti se sisusta on ämpärimuovia, penkinlämmittimien katkaisijat kuin biltemasta, ratissa ei pituussäätöä, penkki ei mee tarpeeksi alas, etc, etc. Aivan älytön laatuero vaikka vertais mihin vaan eurooppalaiseen saksalaisten premium merkkien ulkopuolelta.
Vaikka tiedänkin jotain myynti portfoliosta ja että ns. cash cow:ta ei saa missään nimessä vaarantaa, niin olisivat nyt laittaneet silti tuon tekniikan vaikka paskain runkoon niin olisi mahdollinen ostajakunta laajempi.
On se kumma kun noi Japsit on ollu täällä euroopassa jo vuosikymmeniä tehtaineen ja suunnittelustudioineen niin silti se sisusta on ämpärimuovia, penkinlämmittimien katkaisijat kuin biltemasta, ratissa ei pituussäätöä, penkki ei mee tarpeeksi alas, etc, etc. Aivan älytön laatuero vaikka vertais mihin vaan eurooppalaiseen saksalaisten premium merkkien ulkopuolelta.
Suomalaiselle tuulipukukuluttajalle ei näillä nappuloilla ole niin väliä. Pääasia että auto on japanilainen, ja siten kestävä. Näin on kerrottu valtamedioissa. Sillä ne menee kaupaksi
Comment