Announcement

Collapse
No announcement yet.

Auton törkeä käsittely EPDM:n asennuksessa!!!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jube
    Bimmer Enthusiast
    • May 2005
    • 9636
    • ...

    Kyllä sovitteluratkaisua haettaessa on tapana kummallakin osapuolella tulla omalta osaltaan vastaan, ehkä tässä tapauksessa kuitenkin asentajan enemmän kuin asiakaan!
    En luultavasti itsekkään noita puskurin runtuja antaisi anteeksi koska kyseessä on sekä minun että käsittääkseni myös auton omistajankin mittapuun mukaan arvokas auto mutta jotain muuta myönnytystä antaisin omalta puoleltani, muutenhan sovittelu on kokolailla turhaa :think
    Näillä mennään:
    Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
    BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
    BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
    BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
    MB c124 230CE -90 "Badboy"
    MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"

    Comment

    • Guest's Avatar

      Vaikka tuosta EPDM:n viimeisin teksti on jo hieman nöyrempi, huokuu siitä silti läpi suorastaan halveksunta asiakkaita kohtaan. Jaksaa ihmetyttää tuollainen asenne, asiakashan se on joka tuo leivän yrittäjän pöytään.

      Hienoa kuitenkin, että saitte asiaa jo eteenpäin! Toivottavasti sovittelu onnistuu molempia osapuolia tyydyttävällä tavalla puolueettoman välikäden kautta.

      Comment

      • TFV
        Bimmer Enthusiast
        • Mar 2006
        • 3080
        • Nurmijärvi

        Nonni. Jos saan Zantaa lainata, niin ois hyvä antaa tämän asian olla ensiviikkoon.
        Tiedotetaan tietenkin, mutta nyt ei ainakaan ennen torstaita tapahdu mitään.
        Kiitän saamastani kannatuksesta ehkäpä hieman epäkiitolliseen tehtävävään, mutta sekin jo riittää, menee muuten ihan OT:ksi.
        E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.

        Comment

        • Luntti
          2Wheel Driver
          • Jul 2003
          • 5021
          • Yka

          Originally posted by jusni View Post
          ^ minkä takia Heiskateen pitäisi ottaa takkiinsa tässä? en ymmärrä tätä joidenkin paasaamista.

          viet autosi öljynvaihtoon mutta työharjoittelia jättää propun auki ja käynnistää koneen ilman öljyä, et sinä silloinkaan maksa puolia uudesta koneesta ihan vaan sen takia että pitäis asiakkaan tulla vastaan?

          tottakai auto siihen kuntoon kun oli "huoltoon" viedessä, ei tässä pitäis olla mitään ongelmaa?
          Originally posted by TJJ View Post
          Miksi Heistakeen pitää tulla vastaan? Toki puskuri pitää laittaa kuntoon.

          Kun näyttää, ettei sovinto muutenkaan onnistu.
          Ei tuo OIKEIN ole, mutta itse voisin tuon verran ottaa takkiin, että homma etenisi ja tulisi päätökseen.

          Epdm on heikoilla hangilla pitää tietenkin korjata/korvata kaikki.
          Tuo aiempi kirjotus oli vaan tuommonen eräs vaihtoehto tilanteeseen.

          Comment

          • TFV
            Bimmer Enthusiast
            • Mar 2006
            • 3080
            • Nurmijärvi

            Tuli ajattelulihakseen tämmöistä:
            Mitä jos lukittais tämä hetkeksi. Uutta tietoa ei tule kuin minun, EPDM:n tai heiskaten kautta ja siellä rintamalla homma etenee omaa tahtiaan.
            Jäisi turha spekulointi vähemmälle.
            Avataan toki heti kun uutta tietoa on.
            E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.

            Comment

            • Samu_93
              BTCF Member
              • Jun 2012
              • 155
              • Espoo

              Originally posted by Luntti View Post
              Kun näyttää, ettei sovinto muutenkaan onnistu.
              Ei tuo OIKEIN ole, mutta itse voisin tuon verran ottaa takkiin, että homma etenisi ja tulisi päätökseen.

              Epdm on heikoilla hangilla pitää tietenkin korjata/korvata kaikki.
              Tuo aiempi kirjotus oli vaan tuommonen eräs vaihtoehto tilanteeseen.
              Tähänhän on yksi ja ainoa oikea vaihtoehto. EPDM on tehnyt ilkivaltaa ja jäänyt siitä kiinni myöntäessään tekonsa. Lain mukaan toisen henkilön omaisuudelle aiheutettu vahinko on korvattava. Eihän tuota voi sanoa enää edes vahingoksi.

              Mikäli joku tuntematon henkilö parkkipaikalla vetäisee avaimella koko auton kyljen mittaisen naarmun autoosi, maksatko itse puolet auton maalauksesta? Eihän tuossa ole mitään järkeä

              Ja Heiskate:lle vinkkinä; itse kauempana PK-seudusta asuvana olen oppinut vieroksumaan maahanmuuttajia tai huonosti suomen kieltä puhuvia ja kirjoittavia henkilöitä. Heidän kanssaan asiointi on yleensä vaikeaa, varsinkin tällaisen tapauksen sattuessa..
              Last edited by Samu_93; 20-11-2012, 19:04.
              e36 328 Cabriolet -95
              e36 318iS Coupe -92
              e36 325 Coupe -92

              Comment

              • Jube
                Bimmer Enthusiast
                • May 2005
                • 9636
                • ...

                Originally posted by TFV View Post
                Tuli ajattelulihakseen tämmöistä:
                Mitä jos lukittais tämä hetkeksi. Uutta tietoa ei tule kuin minun, EPDM:n tai heiskaten kautta ja siellä rintamalla homma etenee omaa tahtiaan.
                Jäisi turha spekulointi vähemmälle.
                Avataan toki heti kun uutta tietoa on.
                Toteuttamiskelpoinen idea!
                Last edited by Jube; 20-11-2012, 19:05.
                Näillä mennään:
                Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
                BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
                BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
                BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
                MB c124 230CE -90 "Badboy"
                MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"

                Comment

                • Guest's Avatar

                  Originally posted by heiskate View Post
                  Ilmoitan nyt tähän topiciin, että TFV on toteuttanut uhkauksensa ja ollut yhteydessä Nikoon ja myös minuun ja on aloitettu sovittelu asian hoitamiseksi.

                  Nikolle on hänen välittäjänroolinsa sopinut ja se sopii myös minulle. Koitamme lähipäivinä päästä asiassa eteenpäin ja uskon ja toivon, että näin tapahtuukin.

                  Toivottakaa onnea kaikille ja TFV osalta on sanottava, että hieno ele ja todellista autonharrastajahenkeä.
                  No ainakin olette hyvän valtakunnansovittelijan saanet. Herrasmies mies henkeen ja vereen.

                  Comment

                  • MajorDrake
                    Bimmer Enthusiast
                    • Apr 2006
                    • 7509
                    • Jyväshyvä

                    Originally posted by Jube View Post
                    Toteuttamiskelpoinen idea!
                    Kannatetaan.
                    Täällä on porukka käynyt kuumana suuntaan tai toiseen,
                    antaa osallisten setviä asia ja pyydetään kommentit tänne sitten kun välimies on tehtävänsä tehnyt...

                    Sen jälkeen voidaan paskoa suuntaan tai toiseen jos siltä tuntuu...
                    M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
                    Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
                    Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

                    Comment

                    • kuoppala
                      Bimmer Fanatic
                      • Jan 2007
                      • 332

                      Ja vielä jos kukaan, ainakaan vanhat asiakkaat (joilla homma toiminut ok) ei laittaisi epd:tä boikottiin olisi hänellä mahdollisuus tienata eurot auton kuntoon saattamiseen:think.

                      Vaikka sitten koko foorumi boikotois firmaa JOS asia ei tule kuntoon.

                      Itse olen kyllä auton omistajan puolella, mutta jos homma kerta on alkanut selviämään niin annetaanko olla

                      Comment

                      • beemers
                        BTCF Member
                        • Oct 2005
                        • 5136
                        • Oulunsalo/Oulu

                        Topic lukitaan jos aloittaja sen haluaa lukkoon. Olkaa te muut vaikka sillä aikaa hiljaa pistä heiskate privaa vaikka mulle.

                        E36Ticompact -95 HELLROT
                        -: orava : connection-

                        EX:E30///M3 replica Tic
                        EX: E36 328i Touring ///M-sport -97 [TOP SECRET] Showroom EX:E28 518i -85 Karminrot EX:E30 325i touring Malachitgrün metallic EX:E30 316 -88 vaarin helmi

                        Comment

                        • kani
                          Bimmer Fanatic
                          • Mar 2003
                          • 699
                          • Espoo

                          Originally posted by Jube View Post
                          On sulla kaveri lujat hermot, ei voi muuta sanoa!
                          Aika moni saattaisi ajella paikanpäälle neuvottelemaan asioista mutta toki sinun tapasi hoitaa asiaa on oikea, pisteet siitä että et menetä malttiasi
                          Itseasiassa mulla on hyviä kokemuksia siitä että menee itse paikanpäälle neuvottelemaan ja näyttää ongelman ja pyrkii saamaan henkilön oivaltamaan ongelman ja löytämään itse ratkaisun sen korjaamiseksi. Tämän jälkeen loppu sujuu kuin itsekseen. Mutta vaatii vahingon kärsineeltä suurta malttia ja rauhallisuutta sekä tietysti toiselta osapuolelta myös ymmärrystä ja tilannetajua ja/tai sitten puolueettomia sovittelijoita. Juuri oon selvitellyt kaverini yhtä käytetyn auton kaupan jälkeistä konfliktia vikojen/puutteiden korjaamiseksi ja auton ostanut kaverini on ollut tyytyväinen koska hän ei olisi kauppaan liittyvien tunneseikkojen takia olemaan rauhallinen ja saamaan mitään fiksua aikaan. Ja autokaupan myyjä on yksinkertaisesti pässi jonka ei pitäisi olla alalla ollenkaan varsinkaan myyjänä. Toivottavasti tähän löytyisi ehkä joku EPDM:n tunteva BTCF:läinen sovittelemaan tapausta? Ettei mennä käräjien kautta mikä on ikävää kaikille osapuolille.

                          Tämä tapaus tuntuu kyllä sikälikin surulliselta-juuri kun olin EPD:llä onnistuneilla BTCF:n dynopäivillä. Ajattelin että voisin toisen autokerhon kanssa yrittää myös järjestää vastaavat mittauspäivät, nyt ei varmaan löydy halukkaita enää siihen projektiin enkä kehtaa myöskään omaa mainetta sellaisen järjestäjänä riskeerata :(. Muutaman satasen säästäminen/väistely vian korjaamisessa tekee monikymmenkertaiset vahingot sekä imagohaitat ja potentiaaliset tulevat asiakkaat häviävät. Aika osuva oli toi linkitetty dokumentti asiakaspalvelun merkityksestä ja mitä menetetty asiakas ja netissä leviävät vahingolliset keskustelut tarkoittaa tulevaisuudelle.

                          Mä olisin kiukkunen tollasista jäljistä jo halvassakin autossa saati sitten tuon hintaisessa. Vähintä olisi että aiheutettu vahinko korjataan/korvataan mutta vielä vähätellään vikoja ja nauretaan asiakkaalle, vähätellään hänen autoa. Ja vielä hullumpaa että yritys selkeästi profiloituu BMW merkin ympärille, merkin jonka ostajat/omistajat odottavat paljon ja vielä vähän enemmän. Huh huh. Toivottavasti EPDM ymmärtää asian ja korjauttaa auton kuntoon, hoitaa dynomittauksen optimointeineen ja laittaa vaikka ylimääräisiä ledejä/xenoneita korvaukseksi aiheutuneesta mielipahasta. Itse en ainakaan odottaisi yhtään vähempää. :(
                          E46 330Ci cabrio + EP3 Civic Type-R

                          Comment

                          • Laku
                            Bimmer Enthusiast
                            • Apr 2007
                            • 17478
                            • Turku

                            Originally posted by Terno View Post
                            Herrasmies mies henkeen ja vereen.


                            :think:think


                            Näillä mennään:
                            - BMW E81 118i since 2017
                            - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
                            - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
                            - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
                            - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998


                            Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"

                            Comment

                            • Guest's Avatar

                              Originally posted by Laku View Post


                              no sanotaanko, että aina kun olen kasvotusten tavannut tai puhelimessa turissut.

                              Comment

                              • mikkis
                                Bimmer Enthusiast
                                • Mar 2006
                                • 1898
                                • Vantaa

                                Originally posted by Lunar View Post
                                Vaikka tuosta EPDM:n viimeisin teksti on jo hieman nöyrempi, huokuu siitä silti läpi suorastaan halveksunta asiakkaita kohtaan. Jaksaa ihmetyttää tuollainen asenne, asiakashan se on joka tuo leivän yrittäjän pöytään.
                                Juurikin näin ja tätä topicia ei saa hävittää minnekkään niin saa jokainen tehdä omat johtopäätöksensä tuo EPDM:n toiminnasta ja asiakaspalvelusta.

                                Originally posted by kuoppala View Post
                                Ja vielä jos kukaan, ainakaan vanhat asiakkaat (joilla homma toiminut ok) ei laittaisi epd:tä boikottiin olisi hänellä mahdollisuus tienata eurot auton kuntoon saattamiseen:think.

                                Vaikka sitten koko foorumi boikotois firmaa JOS asia ei tule kuntoon.

                                Itse olen kyllä auton omistajan puolella, mutta jos homma kerta on alkanut selviämään niin annetaanko olla
                                Kyllä tuo firma kannattaa boikottiin laittaa kaikesta huolimatta kävi tässä tapauksessa miten hyvänsä, mutta sehän on vaan minun mielipiteeni.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎