kyllä varmasti menee siihen putken päähän tulpaksi, mutta onko se 10-20€ nyt sitten ihan liikaa rahaa, kun sen korkin kautta pitää vähän liikkua ilmaakin sinne tankkiin päin
Ei, tätä nyt lähinnä meinasinkin että toimiiko tommonen joka autossa oikeesti niinkun kuuluukin vai pitääkö ostaa "kalliimpi". Tietty jos yhtä hyvin pelaa niin 3e kuulostaa paremmalle kun 20e Mutta jos ei varmuutta ole niin eikun marmorille ostoksille
matkailuautotransussa taitaa dieselvero olla 90€/a luokkaa (ihan vaan muistikuvan varjo takaraivosta). Isompi ero on matkailuautolla ja henkilöautolla (eli pikkubussilla kuten Multivan), pakettiautoon ero on pienempi.
Kyse taitaa siis enemmänkin olla, että tarviitko pakua vai henkilöautoa, matkailuautossa kun pitää olla vuode, liesi ja 220V pistoke. Ihan pakettiautokäytössä tuo ei ole kovin järkevä kokonaisuus, kun tilaa menee turhuuksiin.
Sen minä jo tiesinkin että henkilöautoksi rekattu on helvetin kallis, se ei ole vaihtoehto. Vaan saattaa olla ettei tuokaan 3 istumapaikan auto (pakettiauto) aina riitä. Siksi myös tätä matkailuautoa vaihtoehtona mietin.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Ei, tätä nyt lähinnä meinasinkin että toimiiko tommonen joka autossa oikeesti niinkun kuuluukin vai pitääkö ostaa "kalliimpi". Tietty jos yhtä hyvin pelaa niin 3e kuulostaa paremmalle kun 20e Mutta jos ei varmuutta ole niin eikun marmorille ostoksille
Ei sen orkkis korkin pitäisi maksaa kuin jotakuinkin 12€ suomilisälläkin :think
Pitääkö ? Eikö tankki huohota erilliseen pönttöön kuten esim. e21, 30, 36 ym ?
huohottaa aktiivihiilipönttöön toki, mutta siellä korkin sisällä pitäisi olla yksisuuntainen venttiili, jonka tarkoitus on estää alipaineen muodostuminen, jotta korkki ei jumita.
tuo yleismallinen korkki ei muutenkaan ole tarkoitettu pitkäaikaiseen käyttöön, vaan tilapäiskorkiksi jos oikea korkki hukkuu.
Onko tosiaan niin, että vaihteistoissa se kolmen numeron sarja tarkoittaa väännön"kestoa"?
Eli S5D 260Z = 260nm? Tuohan ylittyy jo vakionakin, joskin mitättömän vähän. Silti erikoisen kuulosta, että olisi laitettu vaihteisto, jolle ei luvata riittävää kestoa moottoriin nähden.
Ps. Olen käsittänyt nelosen olevan suora vaihde tässä, mutta parilla sivulla taasen sanottiin vitosen olevan välityssuhteeltaan 1,00. Kumpi nyt on oikein?
Ps. Olen käsittänyt nelosen olevan suora vaihde tässä, mutta parilla sivulla taasen sanottiin vitosen olevan välityssuhteeltaan 1,00. Kumpi nyt on oikein?
Yleistä jälkituontiautoissa, laiska inssi kirjottaa vain sen ensimmäisen (=pienimmän mahdollisen) koon suomen otteeseen. Loput koot saa sitten kätevästi käydä muutoskatsastamassa
Joo ja rekisteröinti katsastuksen suorittanut konttori lisää jälkeenpäin vaadittuna jokaisen tyyppihyväksytyn koon siihen otteeseen, ilmaiseksi. (varmasti melkosen mutinan ja vittuilun kera).
Kellään tietoa miten Citroen Jumperista (vm 2009) nollataan huoltoväli? Onnistuuko tuolla vanhalla kikalla trippinappi pohjassa, virrat päälle ja odotetaan numerot 10->0? Vai pystyykö näitä uudempia itse edes nollaamaan?
Kellään tietoa miten Citroen Jumperista (vm 2009) nollataan huoltoväli? Onnistuuko tuolla vanhalla kikalla trippinappi pohjassa, virrat päälle ja odotetaan numerot 10->0? Vai pystyykö näitä uudempia itse edes nollaamaan?
Ei pysty enää "kotikonstein" nollaamaan tätä uusinta koppaa eli tarvii oman nollaimen.
Ei pysty enää "kotikonstein" nollaamaan tätä uusinta koppaa eli tarvii oman nollaimen.
Onko suositella mitään edullista, riittää että nollaus onnistuu tietysti plussaa jos yleiset koodit saa ulos? Lähipajalla missä iäkäs sukulainen autoa käyttää huollossa ei omaa sellaista laitetta millä nollaus onnistuisi.
Onko suositella mitään edullista, riittää että nollaus onnistuu tietysti plussaa jos yleiset koodit saa ulos? Lähipajalla missä iäkäs sukulainen autoa käyttää huollossa ei omaa sellaista laitetta millä nollaus onnistuisi.
Empä osaa sanoa. Itekkin ettiny säädyllisen hintaista jo pidempään mut ei tahdo löytyä
E21, 320/6 jarrurummullinen taka-akselisto.
Pyörännapamutteri ei yksinkertaiseti aukea. Koitettu toholla lämmittää punahehkuiseksi, jäädyttää akseli, upotettu litroittain erilaisia luikkareita ja muita mäihiä, väännetty 3/4 tuuman hylsy jatkovarrella paskaksi ja ammuttu 1000nm pulttipyssyllä tuumasella hylsyllä. Ei mitään, toistan, ei mitään aikomustakaan aukeamiseen. Millä mutteri lähtee auki, en enään vaan keksi.
Oikotienä onneen, olisi korjata se oikea vika ilman napamutterin aukaisua. Eli jarrujen säätöpultit ovat mulvautuneet entisten ja nykyisen omistajan käsissä yhtä ympäripyöreiksi kuin poliitikon puheet, eli ei mitään otetta ole mahdollista saada. Napamutterin aukaisemalla, olisin saanut koko höskän purettua ja suolahappokylpyyn, hionut pultin kannan pyöreäksi ja sovittanut sopivan kokoisen mutterin päähän ja vetänyt kovalla saumalla kiinni. Mutta ei voi tätäkään tehdä, onko ideoita millä saada jumissa olevat säädöt paikoillaan pyörimään, kun kantaa ei enään ole?
E36 323ti Compact JOKKIS-D, E36 325i Coupe Driftmissile, E61 535d Touring, Passat 3bg 1.9tdi veronkiertopaku, Scania 124 Topline 6x2/4 Follow us on Facebook! https://www.facebook.com/panicrevdrift/
Comment