Originally posted by BeamR
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pienet autoaiheiset kysymykset II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by BeamR View Postmatkailuautotransussa taitaa dieselvero olla 90€/a luokkaa (ihan vaan muistikuvan varjo takaraivosta). Isompi ero on matkailuautolla ja henkilöautolla (eli pikkubussilla kuten Multivan), pakettiautoon ero on pienempi.
Kyse taitaa siis enemmänkin olla, että tarviitko pakua vai henkilöautoa, matkailuautossa kun pitää olla vuode, liesi ja 220V pistoke. Ihan pakettiautokäytössä tuo ei ole kovin järkevä kokonaisuus, kun tilaa menee turhuuksiin.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by Koo_ View PostEi, tätä nyt lähinnä meinasinkin että toimiiko tommonen joka autossa oikeesti niinkun kuuluukin vai pitääkö ostaa "kalliimpi". Tietty jos yhtä hyvin pelaa niin 3e kuulostaa paremmalle kun 20e Mutta jos ei varmuutta ole niin eikun marmorille ostoksilleF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostPitääkö ? Eikö tankki huohota erilliseen pönttöön kuten esim. e21, 30, 36 ym ?
tuo yleismallinen korkki ei muutenkaan ole tarkoitettu pitkäaikaiseen käyttöön, vaan tilapäiskorkiksi jos oikea korkki hukkuu.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Onko tosiaan niin, että vaihteistoissa se kolmen numeron sarja tarkoittaa väännön"kestoa"?
Eli S5D 260Z = 260nm? Tuohan ylittyy jo vakionakin, joskin mitättömän vähän. Silti erikoisen kuulosta, että olisi laitettu vaihteisto, jolle ei luvata riittävää kestoa moottoriin nähden.
Ps. Olen käsittänyt nelosen olevan suora vaihde tässä, mutta parilla sivulla taasen sanottiin vitosen olevan välityssuhteeltaan 1,00. Kumpi nyt on oikein?
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View PostYleistä jälkituontiautoissa, laiska inssi kirjottaa vain sen ensimmäisen (=pienimmän mahdollisen) koon suomen otteeseen. Loput koot saa sitten kätevästi käydä muutoskatsastamassa
Comment
-
-
Originally posted by mixout View PostKellään tietoa miten Citroen Jumperista (vm 2009) nollataan huoltoväli? Onnistuuko tuolla vanhalla kikalla trippinappi pohjassa, virrat päälle ja odotetaan numerot 10->0? Vai pystyykö näitä uudempia itse edes nollaamaan?
Comment
-
-
Originally posted by Esko View PostEi pysty enää "kotikonstein" nollaamaan tätä uusinta koppaa eli tarvii oman nollaimen.
Comment
-
-
Originally posted by mixout View PostOnko suositella mitään edullista, riittää että nollaus onnistuu tietysti plussaa jos yleiset koodit saa ulos? Lähipajalla missä iäkäs sukulainen autoa käyttää huollossa ei omaa sellaista laitetta millä nollaus onnistuisi.
Comment
-
-
E21, 320/6 jarrurummullinen taka-akselisto.
Pyörännapamutteri ei yksinkertaiseti aukea. Koitettu toholla lämmittää punahehkuiseksi, jäädyttää akseli, upotettu litroittain erilaisia luikkareita ja muita mäihiä, väännetty 3/4 tuuman hylsy jatkovarrella paskaksi ja ammuttu 1000nm pulttipyssyllä tuumasella hylsyllä. Ei mitään, toistan, ei mitään aikomustakaan aukeamiseen. Millä mutteri lähtee auki, en enään vaan keksi.
Oikotienä onneen, olisi korjata se oikea vika ilman napamutterin aukaisua. Eli jarrujen säätöpultit ovat mulvautuneet entisten ja nykyisen omistajan käsissä yhtä ympäripyöreiksi kuin poliitikon puheet, eli ei mitään otetta ole mahdollista saada. Napamutterin aukaisemalla, olisin saanut koko höskän purettua ja suolahappokylpyyn, hionut pultin kannan pyöreäksi ja sovittanut sopivan kokoisen mutterin päähän ja vetänyt kovalla saumalla kiinni. Mutta ei voi tätäkään tehdä, onko ideoita millä saada jumissa olevat säädöt paikoillaan pyörimään, kun kantaa ei enään ole?E36 323ti Compact JOKKIS-D, E36 325i Coupe Driftmissile, E61 535d Touring, Passat 3bg 1.9tdi veronkiertopaku, Scania 124 Topline 6x2/4
Follow us on Facebook! https://www.facebook.com/panicrevdrift/
Comment
-
Comment