No joo, mutta eipä tuossa ole mitään järkeä,
kalliit nuo no ja
minä en ainakaan lähettelis orkkis brieffejä mihinkään...
Ja saa olla aika poikkeustapaus jos tuota meinaa käyttää,
ei taida ihan päivässä parissa onnistua...
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
No joo, mutta eipä tuossa ole mitään järkeä,
kalliit nuo no ja
minä en ainakaan lähettelis orkkis brieffejä mihinkään...
Ja saa olla aika poikkeustapaus jos tuota meinaa käyttää,
ei taida ihan päivässä parissa onnistua...
No ei Paitsi jossain erikoistapauksessa, jos on menossa hakemaan auton esim. perjantaina iltapäivällä ja tarvitsee ne kilvet, eikä myyjä saa hommattua.
No ei Paitsi jossain erikoistapauksessa, jos on menossa hakemaan auton esim. perjantaina iltapäivällä ja tarvitsee ne kilvet, eikä myyjä saa hommattua.
Meinasitko saada myyjän lähettämään otteet jonnekin?
Tietysti jos näkemättä uskallat auton maksaa...
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Meinasitko saada myyjän lähettämään otteet jonnekin?
Tietysti jos näkemättä uskallat auton maksaa...
Olen ostanut jokusen uudehkon auton näkemättä ja osan on joku välittäjä käynyt ensin katsomassa. Ei ole silti ikinä tarvinut noita kilpiä tilata, kun ajan keltaisilla kilvillä. Ainakin keltaisten kilpien toimitus tuolla firmalla toimii loistavasti.
Taas uutta keltapäistä. Alkuviikosta ostin Düsseldorf:sta auton ja myyjä (liike) kysyi onko minulle jotain virallista paperia, jossa on kotiosoite. Kysyin, että miksi. Siksi, että Dusselissä vaativat tuon keltapäisiin. Häh, sanoin minä, ei tuollaista ole koskaan ennenkään vaadittu. Mutta nyt täällä vaaditaan, sanoi myyjä. No otettiin kilvet sitten myyjän nimiin, mutta allekirjoitin paperin, jossa vakuutin osoitteeni (oli paperilla Vollmach:iin kirjoitettu) olevan se. Ja laittoivat kopion mukaansa.
PS nyt on pankkitili avattu Saksassa, niin ei tarvitse enää rahdata käteistä mukana
BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Minkälainen operaatio tämä oli ulkomailla asuvalle?
Esim menemällä pankkiin
Luonnolisesti sain Saksalaisen pankkikortin, joka tietysti sitten käy esim Mediamarkt:ssa ja kaikkialla muuallakin.
Suurin etu on luonnollisesti se, ettei tarvitse roudata enää rahaa riittää paikanpäällä pelkkä tilisiirto netissä.
Esim menemällä pankkiin
Luonnolisesti sain Saksalaisen pankkikortin, joka tietysti sitten käy esim Mediamarkt:ssa ja kaikkialla muuallakin.
Suurin etu on luonnollisesti se, ettei tarvitse roudata enää rahaa riittää paikanpäällä pelkkä tilisiirto netissä.
Mielenkiintoista, mulla on ollut sellanen käsitys, että saksassa pitää olla osoite, että saa tilin. Mikä pankki kyseessä? Voisi ottaa tilin sinne ihan huvikseen, jos ei ole tule mitään jatkuvia maksuja.
Mielenkiintoista, mulla on ollut sellanen käsitys, että saksassa pitää olla osoite, että saa tilin. Mikä pankki kyseessä? Voisi ottaa tilin sinne ihan huvikseen, jos ei ole tule mitään jatkuvia maksuja.
Ilmaistako luulet tilin pitämisen olevan?
Taas uutta keltapäistä. Alkuviikosta ostin Düsseldorf:sta auton ja myyjä (liike) kysyi onko minulle jotain virallista paperia, jossa on kotiosoite. Kysyin, että miksi. Siksi, että Dusselissä vaativat tuon keltapäisiin. Häh, sanoin minä, ei tuollaista ole koskaan ennenkään vaadittu. Mutta nyt täällä vaaditaan, sanoi myyjä. No otettiin kilvet sitten myyjän nimiin, mutta allekirjoitin paperin, jossa vakuutin osoitteeni (oli paperilla Vollmach:iin kirjoitettu) olevan se. Ja laittoivat kopion mukaansa.
PS nyt on pankkitili avattu Saksassa, niin ei tarvitse enää rahdata käteistä mukana
frankfurtista hain auton jokunen viikko sitte ja kilpiä touhutessa siellä myös tuli ilmi että ei onnistunu edes keltapäisiä kilpiä saada jos ei saksalaista osotetta ole.. piti jollekki jouto saksalaiselle maksaa muutama kymppi että saatiin sen osoitteella kilvet mukaan konttorilta!! vaikka koitin sanoa että eikai ennen oo keltasiin kilpiin tarvittu mutta nyt kuulema tarvii!?!?!?
Esim menemällä pankkiin
Eipä tuo pääongelmaa ratkaise, raha ei siirry samantien joten edelleenkin pitää odotella yönyli että auton saa matkaan tai maksaa käteisellä...
Isommiss liikkeissä tietysti kortti käy...
Tämän verran arvasinkin, mutta minullakin on ollut sama käsitys kuin Bemu2000:lla että pitäisi olla osoite Saksassa.
Eikö tämä topicin idea ole jakaa tietoa auton hakuun liittyvissä asioissa? Jos täällä mainitaan omia kokemuksia kilpien ostamisesta tai juuri pankkitilien avaamisesta niin eikö niistä voisi asiallisesti kertoa jonkun kysyessä ilman viisasteluita itsestään selvistä asioista?
Ja keltakilvistä vielä että Berliinistä Jüterboger Str 3:sta sai vielä kesäkuun puolessa välissä keltakilvet pelkällä passilla ilman virallisia osoitepapereita. Toki jos tähän aiheeseen on juuri nyt tullut joku laki niin tilanne on voinut muuttua, mutta sekin selvinnee soittamalla.
Itse olen tuolta hakenut kilpiä valmiiksi kun autot ovat osuneet sellaiselle alueelle että lensin joka tapauksessa Berliiniin.
Comment