Originally posted by huupi
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E8X (1-sarja) kysymyksiä ja vastauksia (E81,E82,E87,E88)
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
-
-
Originally posted by Laku View PostMulla olisi tehdasuudet OEM kiiltävän mustat nk. Performance-munuaiset tarjolla ei-msportiin. Laita privaa, jos kiinnostaa.
PS. Lisäsin pari kuvaa omastani tuonne rengas- ja vannefittiin.
Comment
-
-
Originally posted by turbotaunus View PostHieman katsellut tuollaista 120d m47 330tkm ajettua, jonka moottoriin ei vielä kajottu. Uhka vai mahdollisuus käyttöauton tarpeeseen?
Comment
-
-
Hei foorumilaiset.
Vaimon 120i:stä sammahti vänkärin enkelit.
Mitkä olisi ne ensimmäiset asiat jotka tulisi tarkistaa/vaihtaa. Onko niille omaa/omat vaihdettavat polttimot ja kuinka sinne pääsee? Halusin ensin kysellä suomenkielisten ohjeiden perään, ennenkuin sukellan internetin ihmeelliseen maailmaan ja yritän ulkomaankielellä.
Pienen googlailun jälkeen näyttää sille että niillä on oma takaa vaihdettava lamppunsa. Pitää perehtyä asiaan lisää.Last edited by A2K; 06-07-2017, 15:01.
Comment
-
-
Originally posted by A2K View PostHei foorumilaiset.
Vaimon 120i:stä sammahti vänkärin enkelit.
Mitkä olisi ne ensimmäiset asiat jotka tulisi tarkistaa/vaihtaa. Onko niille omaa/omat vaihdettavat polttimot ja kuinka sinne pääsee? Halusin ensin kysellä suomenkielisten ohjeiden perään, ennenkuin sukellan internetin ihmeelliseen maailmaan ja yritän ulkomaankielellä.
Pienen googlailun jälkeen näyttää sille että niillä on oma takaa vaihdettava lamppunsa. Pitää perehtyä asiaan lisää.Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostKyllä, oma lamppu sieltä löytyy.
Comment
-
-
Originally posted by -Joo- View PostMitäs näissä yleensä pettää voimansiirossa? Pitää aikamoista mekkalaa perästä kun ajelee hissukseen veto päällä. Kytkin pohjassa/vapaalla ei mitään ääniä. Kyseessä 2005 vuoden 118d
Käyttis: G08 iX3 M-Sport -22
Avokin kesälelu: E93 M3 -09 Alpineweiss
--
Ex: E90 LCI M3 -11, F31 330d M-Sport -13, F15 X5 35i M-Sport -15, F31 330d M-Sport -12, F30 330d M-Sport -12, E93 325i -09, E91 335d M-Sport -07, F31 330d M-Sport, E46 M3 -02, E91 330d M-Sport -06, E87 118d -06, E46 320dA -04, E46 328i -99, E36 328i -92 M-Sport, E91 320d -06, E36 328i -96 M-Sport, E36 325i -93, E39 528iA -97, E39 535iA -98, E36 320i -95
Comment
-
-
Toi kauppakassi kaipas uutta alustaa. Joku mennyt typeryyksissään asentamaan siihen joskus JOM:n alustan ja yllättäen on aivan paska ajaa ja perä, kuin trampoliini.. Camber yläpäitä tai jäykkyyssäätöjä en tarvitse tähän autoon.
Onko täällä jengillä kokemusta AP:n korkeussäädettävistä alustasarjoista E87:ssa? Toinen järkevä vaihtoehto lienee FK Silverline? :think Hintaluokka tosiaan alle 600 EUR ja sillä pitäisi mielestäni järkevä korkeussäädettävä saada.
Käyttis: G08 iX3 M-Sport -22
Avokin kesälelu: E93 M3 -09 Alpineweiss
--
Ex: E90 LCI M3 -11, F31 330d M-Sport -13, F15 X5 35i M-Sport -15, F31 330d M-Sport -12, F30 330d M-Sport -12, E93 325i -09, E91 335d M-Sport -07, F31 330d M-Sport, E46 M3 -02, E91 330d M-Sport -06, E87 118d -06, E46 320dA -04, E46 328i -99, E36 328i -92 M-Sport, E91 320d -06, E36 328i -96 M-Sport, E36 325i -93, E39 528iA -97, E39 535iA -98, E36 320i -95
Comment
-
-
Onko joku vaihdellut manuaalilaatikon öljyjä ja peräöljyjä 1-sarjalaiseen? Olis tarkoitus huomenna vaihdella 116i -06 malliin kyseiset öljyt mutta en ole mistään löytänyt öljymääriä.
Ulkomaisilta foorumeiltakin on vaan löytynyt kysymyksiä samasta aiheesta ja ihmetystä kun yleensähän määrä on siinä vaiheessa oikea kun öljy tulee täyttöaukosta ulos mutta ilmeisesti näissä vehkeissä ei ole tullut öljyä ulos siinä vaiheessa kun on täytetty jonkun huoltoliikkeen ilmoittama määrä öljyä.
Toki jos saa kaiken poisotetun talteen ja mitattua niin sittenhän on helppo laittaa samanverran uutta sisään.
Comment
-
-
Originally posted by 500sarjalainen View PostOnko joku vaihdellut manuaalilaatikon öljyjä ja peräöljyjä 1-sarjalaiseen? Olis tarkoitus huomenna vaihdella 116i -06 malliin kyseiset öljyt mutta en ole mistään löytänyt öljymääriä.
Ulkomaisilta foorumeiltakin on vaan löytynyt kysymyksiä samasta aiheesta ja ihmetystä kun yleensähän määrä on siinä vaiheessa oikea kun öljy tulee täyttöaukosta ulos mutta ilmeisesti näissä vehkeissä ei ole tullut öljyä ulos siinä vaiheessa kun on täytetty jonkun huoltoliikkeen ilmoittama määrä öljyä.
Toki jos saa kaiken poisotetun talteen ja mitattua niin sittenhän on helppo laittaa samanverran uutta sisään.
Comment
-
-
Thx, kohtuu simppeli operaatio.
Samalla selvisi että pitää tilata uusi (käytetty) kardaani.
Auto jyristää kiihdyttäessä ja kun nopeus nousee lähelle 100km/h. Kardaanin ristinivelessä vaikutti olevan väljää joten uskotaan ja toivotaan että vika on sitten tuossa.
Samalla tuli huomattua että pakoputken lämpösuojapellit oli kiinityksistä ruostuneet irti ja pohjapanssari saanu jonkinverran damagea.
Mistähän noita lämpösuojapelliä ja pohjapanssaria (M-sport puskuri) kannattaisi etsiskellä?
Comment
-
-
Merkkiliikkeestä. Juuri ostin pohjapanssarin M-sportina suoraan Saksasta. Ykköseen etenkin M-Sportina löytyy huonosti käytettyä osaa edes Saksasta.Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
Comment