Originally posted by huTsu
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E8X (1-sarja) kysymyksiä ja vastauksia (E81,E82,E87,E88)
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
-
-
Originally posted by jaki View PostHöpö höpö. Suurin syy on se, että akku ei lataudu koskaan täyteen = ajellaan lyhyitä matkoja ja käytetään kaikkia sähkövermeitä. Jotkut ovat niin kännykkäfiilareissa, etttä eivät ilmeisesti edes tiedä, että lyijyakku on melkein ikuinen, jos lataus on aina täysi. Varauksen purku on myrkkyä akulle. Erityisesti pakkasessa.
Mun työmatkani kestää 30 minuuttia veikkaisin sen riittävän mutta en ole tutkinut paljonko autoni laturi antaa virtaa (Ah) pihalle jotta voisi laskea riittääkö 30 minuutin ajo lataamaan akkua "tarpeeksi" ja rehellisesti sanottuna ei edes kiinnosta koska tähän mennessä se on riittänyt. Akku lasketaan kuluvaksi auton osaksi joten se pitää joskus uusia.
Lyijyakkuja tuskin enää saa eikös kaikki ole huoltovapaita esim. hopea-kalsium akkuja.Ex: E91 d813 M-Sport le mans blau metallic
Ex: E82 123dA M-Sport Sedonarot metallic
Do not, under any circumstances, buy the 123d in the M-Sport trim. The ride is far too hard.:think
If you're relaxed or want a thrash, this motor lets you be as wild or calm as you like.
Top Gear review
Comment
-
-
ja vittu taas. Kestihän se taas 6kk. Eli samaa pätkimistä kuin ennenkin. Sytyttää vikavalon kun polkaisee kaasun pohjaan kun kierroksia on 4-6. vaihteella alle 2000rpm. Jos nostaa samantien ja ajaa tasakaasulla niin vikavalo häviää, ja mitään ei jää muistiin....
Viimeksi vaihdettiin bensanpaineenanturi. Noh katotaan mitä sieltä nyt löytyy.Helkama S3000
Myydään kutosen alustaosia
This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla
Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"
Comment
-
-
Akku vaihdettu ja vikavalot katosivat samantien.
Pikkusen kismittää vielä tuo kovalla pakkasella vuotava rengas. Alle -10 lämpötiloissa ei tarvitse ilmaa lisäillä. Rengas ja venttiili todettu ehjiksi.Audi e-tron 55
Exiä:
1999 E46 316i, 2005 E46 316i, 2008 E87 120d, 2011 E90 320i, 2012 F30 320iA, 2013 F30 318dA, 2014 F32 435dA, 2014 F30 320d, 2015 F10 530dA, 2014 F32 435iA, 2013 730dA, 2015 520dA + muita merkkejä.
Comment
-
-
Originally posted by Thmas View PostAkku vaihdettu ja vikavalot katosivat samantien.
Pikkusen kismittää vielä tuo kovalla pakkasella vuotava rengas. Alle -10 lämpötiloissa ei tarvitse ilmaa lisäillä. Rengas ja venttiili todettu ehjiksi.Ex: E91 d813 M-Sport le mans blau metallic
Ex: E82 123dA M-Sport Sedonarot metallic
Do not, under any circumstances, buy the 123d in the M-Sport trim. The ride is far too hard.:think
If you're relaxed or want a thrash, this motor lets you be as wild or calm as you like.
Top Gear review
Comment
-
-
Tässä harkitsemassa 118:n ostoa kun pitäisi kulutus saada pieneksi. Varmaan on vakkarin jälkiasentaminen mahdollista, vinkkari(vai missä se namiska on) vaihto ja ohjelmointi? vai tarviiko suurempia hommia tehdä?
Entäs millasia asioita kannattaisi ottaa tälläsen ostossa huomioon, tai mitä korjauksisia n 200tkm tienoilla tulee vastaan / olisi hyvä olla korjattu?
Comment
-
-
Originally posted by huTsu View PostMitä akun koodaus maksoi?Audi e-tron 55
Exiä:
1999 E46 316i, 2005 E46 316i, 2008 E87 120d, 2011 E90 320i, 2012 F30 320iA, 2013 F30 318dA, 2014 F32 435dA, 2014 F30 320d, 2015 F10 530dA, 2014 F32 435iA, 2013 730dA, 2015 520dA + muita merkkejä.
Comment
-
-
Originally posted by Thmas View PostEi tietoa. Autossa on voimassa oleva huoltosopimus.
Autokeskus: noin 150 € koodaus 80Ah -> 95Ah. 50 € 80Ah -> 80Ah
Örumilta hieman akut loppu ei näy akkua vieläkään.Ex: E91 d813 M-Sport le mans blau metallic
Ex: E82 123dA M-Sport Sedonarot metallic
Do not, under any circumstances, buy the 123d in the M-Sport trim. The ride is far too hard.:think
If you're relaxed or want a thrash, this motor lets you be as wild or calm as you like.
Top Gear review
Comment
-
-
Originally posted by Vesper View PostTäältäkin foorumilta löytýy kavereita, jotka tekevät tuon ohjelmoinnin aika paljon halvemmallaEx: E91 d813 M-Sport le mans blau metallic
Ex: E82 123dA M-Sport Sedonarot metallic
Do not, under any circumstances, buy the 123d in the M-Sport trim. The ride is far too hard.:think
If you're relaxed or want a thrash, this motor lets you be as wild or calm as you like.
Top Gear review
Comment
-
-
Originally posted by kaikkone View PostTässä harkitsemassa 118:n ostoa kun pitäisi kulutus saada pieneksi. Varmaan on vakkarin jälkiasentaminen mahdollista, vinkkari(vai missä se namiska on) vaihto ja ohjelmointi? vai tarviiko suurempia hommia tehdä?
Entäs millasia asioita kannattaisi ottaa tälläsen ostossa huomioon, tai mitä korjauksisia n 200tkm tienoilla tulee vastaan / olisi hyvä olla korjattu?------------
f25 X3 30d M-sport -11 Carbonschwartz
e91 325d -07 Alpinweiß
ex:
e39 528i Touring -99 Cosmosschwartz
e81 120d M-sport -08 LeMans blau
e46 328Ci -99 Cosmosschwartz
e36 320i coupé -95 Daytonaviolett
Comment
-
-
Originally posted by DWHLL View PostVakkarille on oma viiksensä vilkkuviiksen alapuolella, joten se pitäisi saada lisättyä sinne. Joku viisaampi kertonee, että miten se käytännössä tapahtuu.
Ei tullut ostettua sitten, ei ollut ihan semmonen jota olisin kaivannut, motariajoa paljon ja tuo E39 on siellä kivempi :/
Comment
-
-
Originally posted by kaikkone View PostTutkailin et vaihtaa sen viiksiyksikön. 450e maksaa. + koodailut.
Ei tullut ostettua sitten, ei ollut ihan semmonen jota olisin kaivannut, motariajoa paljon ja tuo E39 on siellä kivempi :/
e39:ssa on kyllä puolensa matka-ajossa(kin), mutta kyllä diesel-e81 oli myös loistava yhden tai kahden hengen matka-auto, ainakin m-sport alustalla.------------
f25 X3 30d M-sport -11 Carbonschwartz
e91 325d -07 Alpinweiß
ex:
e39 528i Touring -99 Cosmosschwartz
e81 120d M-sport -08 LeMans blau
e46 328Ci -99 Cosmosschwartz
e36 320i coupé -95 Daytonaviolett
Comment
-
Comment