Tämä se taikasana oli. Onpa tuokin tehty vaikeaksi verratuna E-sarjaan . Siinä riitti muistipaikkaan tallennus omilla avaimilla. Nyt pitää molemille avaimille luoda omat profiilit. Mutta kerran kun tuon tekee, niin setupin saa jemmaan vaikka usb tikulle
Kellään tietoa tästä Raisiossa myynnissä olevasta yksilöstä? Kukaan käynnyt paikan päällä katsomassa? Pitkän ajan ollut myynnissä ainakin...
Mäkin miettinyt että miksi niin kauan myynnissä. Ehkä vaan yksinkertaisesti hinta ei tuossa kilometreissä, kunnossa nyt ole kohdannut. Ehkä jotain häiritsee sen sen huonompi viritettävyys kuin jos oli 8/2013 valmistunut tai sen jälkeen..
Kävin koeajamassa. Ravisti niin perkeleesti kun vauhtia noin 120-130km/h, outoa oli, myyjä ei tiennyt moisesta mitään. Tosi pikaseen sitä ajoin ja tsiigasin. Ihan ok kunnossa oleva peli. En tiiä onko mikään helmi...Mutta ei mitään muuta vikaa kuin se koko auton tärisyttäminen. Sisältä oli siistissä kunnossa, vaaleat nahat hyvässä tikissä.
Kuten arvata voi, on Performance putkisto / vaimentajat kyllä aika karkkia!
Mäkin miettinyt että miksi niin kauan myynnissä. Ehkä vaan yksinkertaisesti hinta ei tuossa kilometreissä, kunnossa nyt ole kohdannut. Ehkä jotain häiritsee sen sen huonompi viritettävyys kuin jos oli 8/2013 valmistunut tai sen jälkeen..
Kävin koeajamassa. Ravisti niin perkeleesti kun vauhtia noin 120-130km/h, outoa oli, myyjä ei tiennyt moisesta mitään. Tosi pikaseen sitä ajoin ja tsiigasin. Ihan ok kunnossa oleva peli. En tiiä onko mikään helmi...Mutta ei mitään muuta vikaa kuin se koko auton tärisyttäminen. Sisältä oli siistissä kunnossa, vaaleat nahat hyvässä tikissä.
Olikohan siinä nyt talvirenkaat alla kun ravisti? Koeajoin tuon loppukesästä ja mun mielestä toimi hyvin, varusteet oli plussaa. Mutta kaupat jäi tekemättä koska auton hinta on vaan liian kova, oikeasti jos tiputaisivat pari tonnia niin menis varmaan?
Olikohan siinä nyt talvirenkaat alla kun ravisti? Koeajoin tuon loppukesästä ja mun mielestä toimi hyvin, varusteet oli plussaa. Mutta kaupat jäi tekemättä koska auton hinta on vaan liian kova, oikeasti jos tiputaisivat pari tonnia niin menis varmaan?
Onhan hinta aika kova, ollakseen yli satkun ajettu pre-lci ja vielä PWG-versio, jopa hyvät varusteet huomioiden.
Tuli myytyä oma f11. Takana on nyt 4 kappaletta 3 litrasia dieseleitä, on kyllä kiva päästä taas bensavehkeiden pariin. Monien vaihtoehtojen jälkeen päädyin Saksassa m235i malliin. En malta odottaa että huomenna saan sen alle ja pääsee syöttämään kotiinpäin. Jatkojalostamalla näistä taitaa saada aika kivoja laitteita. Mitäs jousia näihin porukka on laittanut? Kyseessä siis adaptiivisella alustalla oleva versio.:think
BMW F82 M4 -16
BMW F20 116d M-sport -14
Aprilia Dorsoduro 900 -20
Sea-Doo RXP300RS -16
Tuli myytyä oma f11. Takana on nyt 4 kappaletta 3 litrasia dieseleitä, on kyllä kiva päästä taas bensavehkeiden pariin. Monien vaihtoehtojen jälkeen päädyin Saksassa m235i malliin. En malta odottaa että huomenna saan sen alle ja pääsee syöttämään kotiinpäin. Jatkojalostamalla näistä taitaa saada aika kivoja laitteita. Mitäs jousia näihin porukka on laittanut? Kyseessä siis adaptiivisella alustalla oleva versio.:think
Onnea hankinnasta! Itselle tuli samanlainen maahan viikko takaperin. Tilasin H&R jouset coiloverien sijaan, kun on tosiaan tuo adaptiivinen alusta. Mitä oon lukenut, niin niitä kehuttu ja saa kivasti alaspäin.
Maanantaina menee alle ni voin kertoa kokemuksia.
Onnea hankinnasta! Itselle tuli samanlainen maahan viikko takaperin. Tilasin H&R jouset coiloverien sijaan, kun on tosiaan tuo adaptiivinen alusta. Mitä oon lukenut, niin niitä kehuttu ja saa kivasti alaspäin.
Maanantaina menee alle ni voin kertoa kokemuksia.
Samoin! Joo kerro ihmeessä kokemuksia. Jos viittit niin ota napa-kaari mitta ennen ja jälkeen.
BMW F82 M4 -16
BMW F20 116d M-sport -14
Sea-Doo RXP300RS -16
Niin tosiaan jäi nuo jouset odottamaan kevättä. Tuli pistettyä etulippa ja auto on sen verran matala keulasta jo nyt, ettei uskalla laskea talveksi..
Miltä on H3nu auto tuntunut? Oletko ollut tyytyväinen?
Nojoo, ehkä fiksuinta tosiaan madaltaa vasta keväällä
Oon kyllä tykännyt autosta, ajettavuus on kyllä parasta antia tolla. Kevättä kyllä jo odottaa että sais vähän tehoa siirrettyä tiehen
Mites ootko itse ollu tyytyväinen?
BMW F82 M4 -16
BMW F20 116d M-sport -14
Sea-Doo RXP300RS -16
Ja ensi talvena ei sitten ajeta kun on lippa+jouset???
Sinä ja muut profiloimani autonkäyttäjät vaihtavat autoa ensi talveen mennessä .
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Nojoo, ehkä fiksuinta tosiaan madaltaa vasta keväällä
Oon kyllä tykännyt autosta, ajettavuus on kyllä parasta antia tolla. Kevättä kyllä jo odottaa että sais vähän tehoa siirrettyä tiehen
Mites ootko itse ollu tyytyväinen?
Joo oon ollu tosi tyytyväinen! Ei mitään huonoa sanottavaa. Lompakko ei kyl tollasesta vehkeestä tykkää
Ja ensi talvena ei sitten ajeta kun on lippa+jouset???
Ei muuta kuin jouset alle heti vaan ja kovaa ajoa!
Toi on totta.. No mut säilyis se lippa nyt edes ekaan kesään ehjänä ni hyvä on. Toisaalta on ollu vähän epäilyksiä et siinä olis jo alla jotkut miedosti madaltavat jouset. Kaverilla ollu pari 220:tä madallusjousilla ja ne ollu hädin tuskin noin matalia. En sitten tiedä onko tuo M235i adaptiivisella alustalla tehtaalta jo reippaasti matalampi. Pitäis käydä ottamassa kaari-napamitta. M135i on kyllä adaptiivisella alustalla huomattavasti korkeampi mitä minun :think
Comment