M135i / M235i -kokemuksia

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rale
    replied
    Wavetrac asenettu. On kyllä mainio parannus näissä pienempi korisissa teho versioissa.

    Leave a comment:


  • 4llu-
    replied
    Voisi olla kokoontuminen jossain paikassa X, missä olisi mahdollisuus myös kahvitella ja vaikka napata jotain purtavaa, jonka jälkeen kävisi ajelemassa vaikka porukalla jonkun mukavan reitin :think Vähän kun saisi hahmoteltua niin tästähän voisi tehdä oman threadin tuonne tapahtumien puolelle niin saisi enemmän huomiota, vaikkapa "M-Lite Miitti" nimellä

    Leave a comment:


  • Jussi140i
    replied
    Hyvä juttu ! Alkaa löytymään jengiä kasaan, ei mene ihan Kummeli sketsiksi . Nyt on hyvää aikaa pohtia, mitenkä se toteutetaan. :think

    Leave a comment:


  • zimmardi
    replied
    Täältä tullaan myös

    Leave a comment:


  • Rale
    replied
    Voisin tulla myös.

    Leave a comment:


  • tommi69
    replied
    👍 jep

    Leave a comment:


  • BFI18
    replied
    Viides

    Leave a comment:


  • msalojaa
    replied
    Originally posted by Jussi140i View Post
    Kyllä toi kevät on parempi , toivottavasti saadaan ajan kuluessa enemmän kuin 3 osallistujaa kasaan.
    Voisin olla neljäs

    Leave a comment:


  • Jussi140i
    replied
    Originally posted by Tommix View Post
    Kannatetaan. Toivomuksena olisi että kevätaikaan...

    Kyllä toi kevät on parempi , toivottavasti saadaan ajan kuluessa enemmän kuin 3 osallistujaa kasaan.

    Leave a comment:


  • Tommix
    replied
    Kannatetaan. Toivomuksena olisi että kevätaikaan...

    Leave a comment:


  • Jussi140i
    replied
    Originally posted by 4llu- View Post
    Itse huomannut saman, että aika pieni porukka näitä suomessa harrastaa! Olisi mukava nähdä muitakin kanssaharrastajia joten kannatetaan Ajankohtaa pitää vain miettiä että yrittääkö saada järjestymään talvella vai siirtääkö suosiolla keväälle.

    Hyvä juttu ! Kaippa se kesä/kevät aika olis mukavampi, mutta ei suljeta mitään vaihtoehtoa pois. Jos intoa löytyy, niin nähdään vaikka esim. pienemmällä porukalla jo talven aikana. Myös BTCF Ratapäivien yhteyteen olis hauskaa sopia tapaaminen.

    Leave a comment:


  • 4llu-
    replied
    Originally posted by Jussi140i View Post
    Tervehdys, itsellä on herännyt kiinnostus jonkinlaiseen M135/235 - M140/240 tapaamiseen. Vaikuttais että kyseiset autot ovat melko harvinaisia, ja jäävät aika lailla paitsioon harrastaja piireissä. Olisi hauska vaihtaa ajatuksia kyseisistä autoista, ja tietysti niiden Tuunauksesta, ihan kasvotusten porukan kanssa. Se voisi olla hyvinkin vapaamuotoinen kokoontuminen esim. jollain isolla parkkialueella, ilman mitään "virallista ohjelmaa".
    Itse huomannut saman, että aika pieni porukka näitä suomessa harrastaa! Olisi mukava nähdä muitakin kanssaharrastajia joten kannatetaan Ajankohtaa pitää vain miettiä että yrittääkö saada järjestymään talvella vai siirtääkö suosiolla keväälle.

    Leave a comment:


  • Jussi140i
    replied
    M135/235 - M140/240 tapaaminen

    Tervehdys, itsellä on herännyt kiinnostus jonkinlaiseen M135/235 - M140/240 tapaamiseen. Vaikuttais että kyseiset autot ovat melko harvinaisia, ja jäävät aika lailla paitsioon harrastaja piireissä. Olisi hauska vaihtaa ajatuksia kyseisistä autoista, ja tietysti niiden Tuunauksesta, ihan kasvotusten porukan kanssa. Se voisi olla hyvinkin vapaamuotoinen kokoontuminen esim. jollain isolla parkkialueella, ilman mitään "virallista ohjelmaa".

    Leave a comment:


  • asse21
    replied
    Originally posted by zimmardi View Post
    Lueskelin tuolta, että nuo öljyt vasta 150tkm jälkee. Onko tuohon uskominen vai onko porukka tehnyt aikasemmin? Kaveri sano, että oli kiskonu e61 535d +300tkm eikä kertaaka vaihtanu laatikkoöölejä. Itse en uskaltaisi noin kauaa
    Jos pitkään meinaat pitää, niin kannattaa ne ölpät vaihtaa koko voimansiirtoon mahd. pian.
    Ensimmäisenä luultavasti jakolaatikko kaipailee öljynvaihtoa.
    Omassa f11 meni aikanaan alle 70tkm kohdilla jakolaatikkoöljyt vaihtoon, kun vedättäessä alkoi nypyttämään.

    Leave a comment:


  • zimmardi
    replied
    Originally posted by 4llu- View Post
    Joo ei varmasti huono ajatus vaihdattaa nuo ölpät. Itsellä vielä tehtaan öljyt sisässä mutta keväällä ajattelin vaihdattaa, ei ole ollut vielä mitään ongelmia jakolaatikon kanssa onneksi.

    Mhd ja xhp muuttaa auton luonteen kyllä kertaheitolla
    Lueskelin tuolta, että nuo öljyt vasta 150tkm jälkee. Onko tuohon uskominen vai onko porukka tehnyt aikasemmin? Kaveri sano, että oli kiskonu e61 535d +300tkm eikä kertaaka vaihtanu laatikkoöölejä. Itse en uskaltaisi noin kauaa

    Leave a comment:

Working...
X