Joo ei varmasti huono ajatus vaihdattaa nuo ölpät. Itsellä vielä tehtaan öljyt sisässä mutta keväällä ajattelin vaihdattaa, ei ole ollut vielä mitään ongelmia jakolaatikon kanssa onneksi.
Mhd ja xhp muuttaa auton luonteen kyllä kertaheitolla
Ei oikeastaan. Siistikuntoinen oli tämä.
Lukuunottamatta Saksalaisten tapaa kiinnittää kilvet ihan päistä.
Ajamassa en käynyt. Myyjä on varmasti ihan kuutamolla niinkuin automyyjät yleensä.
Voin koittaa ma saada parempia tietoja historiasta
Kaikkia leimoja ei ollut sähköisessä kirjassa, mutta leimat oli silti kaikki vihreänä, eli ajallaan tehty? Keskiviikolle varasin huoltoon ajan rk- cityhuoltoon.
Kiitoksia paljon. Nakkaa inffoa mikäli saat autosta vielä lisätietoja
Originally posted by tonkka alpina b3 3.3View Post
No hitto onko sulla jotain muuta infoa autosta kertoa?
Ei oikeastaan. Siistikuntoinen oli tämä.
Lukuunottamatta Saksalaisten tapaa kiinnittää kilvet ihan päistä.
Ajamassa en käynyt. Myyjä on varmasti ihan kuutamolla niinkuin automyyjät yleensä.
Voin koittaa ma saada parempia tietoja historiasta
Kaikkia leimoja ei ollut sähköisessä kirjassa, mutta leimat oli silti kaikki vihreänä, eli ajallaan tehty? Keskiviikolle varasin huoltoon ajan rk- cityhuoltoon.
Leave a comment: