M135i / M235i -kokemuksia
Collapse
X
-
Mitä näistä PWG versioista on otettua tehoa perus vireillä? Esim katti plus ohjelmointi?
-
Varuste listauksesta kyllä risuja annan myös itse! Kova kuume ollut näihin ja ajattelin jos nyt kävisi kiinni. Pitkä prosessi edessä vielä ennen kun nimiä paperissa, mutta jostain se on lähettävä
Leave a comment:
-
Proffanavi ja CA taitaa olla. Adaptiiviset xenonit saattaa olla?Originally posted by Tommix View PostJa miksi varustelistassa lukee sähkösäätöiset penkit muistilla? Manuaalit nuo on. Ja vakio takapönttö. Alkaa tuntua ettei tuossa ole mitään muuta varustetta ruksattu kuin nahkapenkit.
140 tkm ei pahat metrit? Lienee alkupään PWG- versio pre 7/2013 valmistettu.
Leave a comment:
-
Ja miksi varustelistassa lukee sähkösäätöiset penkit muistilla? Manuaalit nuo on. Ja vakio takapönttö. Alkaa tuntua ettei tuossa ole mitään muuta varustetta ruksattu kuin nahkapenkit.
Mutta kysymykseen, ei 140 th km ole mikään este hankinnalle. Yksilöitä kaikki tosin on, joku menee ilman yhtään vikaa, joku ei.Last edited by Tommix; 08-11-2019, 16:52.
Leave a comment:
-
Mun käsittääkseni F2X M135i on aina 676 hifi- kaiutinjärjestelmä vakiona.Originally posted by kooma View PostKyllä mun silmään näyttäisi että on hifit, jos oikein näin että keskikajarin ritilä pilkottaa näytön takaa. F20 tapauksessa erilliset diskantit tulee vasta HK option kanssa.
Tosiaan vasta H/K- setissä diskantit mukana.
Leave a comment:
-
Etupuskurissa näkyvät vanhat rekkarin reijät viitaa Ruotsin tuontiin.
Leave a comment:
-
Alkupään autoissa on vielä tuo pienempi rulla. Tuossa mun vanhassa oli NBT ja pikkurulla. Olisko ollut 3/2013 valmistettu kippo.Originally posted by msalojaa View PostPutkenpäät näyttää mun silmään ihan vakiopöntöltä. Mites idrive-kontrolleri on tuollainen pikkuinen? Mulla ainakin leveänäyttöisen pro-navin kanssa on se isompi touch.
Leave a comment:
-
Putkenpäät näyttää mun silmään ihan vakiopöntöltä. Mites idrive-kontrolleri on tuollainen pikkuinen? Mulla ainakin leveänäyttöisen pro-navin kanssa on se isompi touch.
Leave a comment:
-
Okei, tämä olikin itselleni uutta tietoa!Originally posted by kooma View PostKyllä mun silmään näyttäisi että on hifit, jos oikein näin että keskikajarin ritilä pilkottaa näytön takaa. F20 tapauksessa erilliset diskantit tulee vasta HK option kanssa.
Omassa oli HK ja luulin, että menee samalla lailla kuin isoveljessään.
Mutta tosiaan jos hifissä ei ole erillisiä diskantteja ja HK:ssa ei DSP:tä, niin tämä sopinee "hinnat alkaen"-mallin ideologiaan.Last edited by Tiik; 07-11-2019, 23:05.
Leave a comment:
-
Kyllä mun silmään näyttäisi että on hifit, jos oikein näin että keskikajarin ritilä pilkottaa näytön takaa. F20 tapauksessa erilliset diskantit tulee vasta HK option kanssa.Originally posted by Tiik View PostNopeasti katsottuna muuta performancea ei taida olla kuin teipit.
Ehkä takapönttö, vaikeaa sanoa kuvasta.
Lisäksi autossa ei ole:
- listassa mainittua hifi-kaiutinjärjestelmää, vaan sysihuono perusaudio
- sähköpenkkejä
Nuo + CAPS LOCK kirjoitus huomioiden olisin melko skeptinen loppuilmoituksenkin suhteen.
Leave a comment:
-
Nopeasti katsottuna muuta performancea ei taida olla kuin teipit.Originally posted by tonkka alpina b3 3.3 View Posthttps://www.nettiauto.com/bmw/m135i/10914845
Tarvis kipeisesti tietoja tästä yksilöstä! Ja mietityttää myös kilsat , miten on muilla kestäny vehkeet kyseisillä kilometreillä?
Ehkä takapönttö, vaikeaa sanoa kuvasta.
Lisäksi autossa ei ole:
- listassa mainittua hifi-kaiutinjärjestelmää, vaan sysihuono perusaudio
- sähköpenkkejä
Nuo + CAPS LOCK kirjoitus huomioiden olisin melko skeptinen loppuilmoituksenkin suhteen.
Leave a comment:
-
https://www.nettiauto.com/bmw/m135i/10914845
Tarvis kipeisesti tietoja tästä yksilöstä! Ja mietityttää myös kilsat , miten on muilla kestäny vehkeet kyseisillä kilometreillä?
Leave a comment:
-
Aika samoissa hinnoissa muuallakin:Originally posted by 4llu- View PostOmpa hyvän hintaset! Just kävi tänään auto huollossa ja seuraavassa saisi sitten tehdä jarrut myös. Tilaan kyllä ehdottomasti nuo levyt, laakkosen hintaa en viitti ees sanoa ääneen
Leave a comment:
-
Mahtaako Zimmermann levyissä olla valmistuserä- tai mallikohtaisia eroja, kun viime kesänä ostetut kesti hyvin myös radalla e60 535d:ssä, käytössä motonetin palat ja likasivat kiitettävästi vanteet, pidossa ei valittamista.
Leave a comment:
Leave a comment: