M135i / M235i -kokemuksia

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • tonkka alpina b3 3.3
    replied
    Mitä näistä PWG versioista on otettua tehoa perus vireillä? Esim katti plus ohjelmointi?

    Leave a comment:


  • msalojaa
    replied
    Originally posted by BFI18 View Post
    Lienee alkupään PWG- versio pre 7/2013 valmistettu.
    Tää on hyvä huomio, jos kiinnostaa virit. Paremmin irtoaa tehoa myöhemmistä EWG-versioista.

    Leave a comment:


  • tonkka alpina b3 3.3
    replied
    Varuste listauksesta kyllä risuja annan myös itse! Kova kuume ollut näihin ja ajattelin jos nyt kävisi kiinni. Pitkä prosessi edessä vielä ennen kun nimiä paperissa, mutta jostain se on lähettävä

    Leave a comment:


  • BFI18
    replied
    Originally posted by Tommix View Post
    Ja miksi varustelistassa lukee sähkösäätöiset penkit muistilla? Manuaalit nuo on. Ja vakio takapönttö. Alkaa tuntua ettei tuossa ole mitään muuta varustetta ruksattu kuin nahkapenkit.
    Proffanavi ja CA taitaa olla. Adaptiiviset xenonit saattaa olla?
    140 tkm ei pahat metrit? Lienee alkupään PWG- versio pre 7/2013 valmistettu.

    Leave a comment:


  • Tommix
    replied
    Ja miksi varustelistassa lukee sähkösäätöiset penkit muistilla? Manuaalit nuo on. Ja vakio takapönttö. Alkaa tuntua ettei tuossa ole mitään muuta varustetta ruksattu kuin nahkapenkit.
    Mutta kysymykseen, ei 140 th km ole mikään este hankinnalle. Yksilöitä kaikki tosin on, joku menee ilman yhtään vikaa, joku ei.
    Last edited by Tommix; 08-11-2019, 16:52.

    Leave a comment:


  • BFI18
    replied
    Originally posted by kooma View Post
    Kyllä mun silmään näyttäisi että on hifit, jos oikein näin että keskikajarin ritilä pilkottaa näytön takaa. F20 tapauksessa erilliset diskantit tulee vasta HK option kanssa.
    Mun käsittääkseni F2X M135i on aina 676 hifi- kaiutinjärjestelmä vakiona.
    Tosiaan vasta H/K- setissä diskantit mukana.

    Leave a comment:


  • kautsi300
    replied
    Etupuskurissa näkyvät vanhat rekkarin reijät viitaa Ruotsin tuontiin.

    Leave a comment:


  • Norkin
    replied
    Originally posted by msalojaa View Post
    Putkenpäät näyttää mun silmään ihan vakiopöntöltä. Mites idrive-kontrolleri on tuollainen pikkuinen? Mulla ainakin leveänäyttöisen pro-navin kanssa on se isompi touch.
    Alkupään autoissa on vielä tuo pienempi rulla. Tuossa mun vanhassa oli NBT ja pikkurulla. Olisko ollut 3/2013 valmistettu kippo.

    Leave a comment:


  • msalojaa
    replied
    Putkenpäät näyttää mun silmään ihan vakiopöntöltä. Mites idrive-kontrolleri on tuollainen pikkuinen? Mulla ainakin leveänäyttöisen pro-navin kanssa on se isompi touch.

    Leave a comment:


  • Tiik
    replied
    Originally posted by kooma View Post
    Kyllä mun silmään näyttäisi että on hifit, jos oikein näin että keskikajarin ritilä pilkottaa näytön takaa. F20 tapauksessa erilliset diskantit tulee vasta HK option kanssa.
    Okei, tämä olikin itselleni uutta tietoa! Omassa oli HK ja luulin, että menee samalla lailla kuin isoveljessään.

    Mutta tosiaan jos hifissä ei ole erillisiä diskantteja ja HK:ssa ei DSP:tä, niin tämä sopinee "hinnat alkaen"-mallin ideologiaan.
    Last edited by Tiik; 07-11-2019, 23:05.

    Leave a comment:


  • kooma
    replied
    Originally posted by Tiik View Post
    Nopeasti katsottuna muuta performancea ei taida olla kuin teipit. Ehkä takapönttö, vaikeaa sanoa kuvasta.

    Lisäksi autossa ei ole:

    - listassa mainittua hifi-kaiutinjärjestelmää, vaan sysihuono perusaudio
    - sähköpenkkejä

    Nuo + CAPS LOCK kirjoitus huomioiden olisin melko skeptinen loppuilmoituksenkin suhteen.
    Kyllä mun silmään näyttäisi että on hifit, jos oikein näin että keskikajarin ritilä pilkottaa näytön takaa. F20 tapauksessa erilliset diskantit tulee vasta HK option kanssa.

    Leave a comment:


  • Tiik
    replied
    Originally posted by tonkka alpina b3 3.3 View Post
    https://www.nettiauto.com/bmw/m135i/10914845
    Tarvis kipeisesti tietoja tästä yksilöstä! Ja mietityttää myös kilsat , miten on muilla kestäny vehkeet kyseisillä kilometreillä?
    Nopeasti katsottuna muuta performancea ei taida olla kuin teipit. Ehkä takapönttö, vaikeaa sanoa kuvasta.

    Lisäksi autossa ei ole:

    - listassa mainittua hifi-kaiutinjärjestelmää, vaan sysihuono perusaudio
    - sähköpenkkejä

    Nuo + CAPS LOCK kirjoitus huomioiden olisin melko skeptinen loppuilmoituksenkin suhteen.

    Leave a comment:


  • tonkka alpina b3 3.3
    replied
    https://www.nettiauto.com/bmw/m135i/10914845
    Tarvis kipeisesti tietoja tästä yksilöstä! Ja mietityttää myös kilsat , miten on muilla kestäny vehkeet kyseisillä kilometreillä?

    Leave a comment:


  • Laku
    replied
    Originally posted by 4llu- View Post
    Ompa hyvän hintaset! Just kävi tänään auto huollossa ja seuraavassa saisi sitten tehdä jarrut myös. Tilaan kyllä ehdottomasti nuo levyt, laakkosen hintaa en viitti ees sanoa ääneen
    Aika samoissa hinnoissa muuallakin:



    Leave a comment:


  • isolohko
    replied
    Mahtaako Zimmermann levyissä olla valmistuserä- tai mallikohtaisia eroja, kun viime kesänä ostetut kesti hyvin myös radalla e60 535d:ssä, käytössä motonetin palat ja likasivat kiitettävästi vanteet, pidossa ei valittamista.

    Leave a comment:

Working...
X