Originally posted by Jjaniiii
View Post
S50/S52/M52/M50-moottori E30:iin
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Niinhän se on, vähä konttorikohtasta miten noita prosentteja lätkivät. Itellä 316i->325i muutoskatsastettu joskus 2001 tms. ja prosentteja joku +40, merkattu toki mm. sisusta jne., mutta en keksi enää mistä vois tulla lisää rosentteja jossei rupea typeryyksissään jotain ovia, luukkuja, puskureita tms. muutoskatsasteleen. m50:sen heitin v. 2010 kun muutoskatsastuksen yhteydessä merkattu vaan "vaihdettu vapaastihengittävä 2,5L moottori", eikä oo teho-kohtaan laitettu mitään, harmi vaan että tuo "vapaastihengittävä" niin nyt joutuu ens kesänä muutoskatsastaa turbolle jne. vaikkei prosentteja tulekkaan niin ainaki mitattu teho tullee näkyviin otteeseen
-
Noh eehän sinne nyt mittää ovia kannata merkkaillaOriginally posted by Make H. View PostNiinhän se on, vähä konttorikohtasta miten noita prosentteja lätkivät. Itellä 316i->325i muutoskatsastettu joskus 2001 tms. ja prosentteja joku +40, merkattu toki mm. sisusta jne., mutta en keksi enää mistä vois tulla lisää rosentteja jossei rupea typeryyksissään jotain ovia, luukkuja, puskureita tms. muutoskatsasteleen. m50:sen heitin v. 2010 kun muutoskatsastuksen yhteydessä merkattu vaan "vaihdettu vapaastihengittävä 2,5L moottori", eikä oo teho-kohtaan laitettu mitään, harmi vaan että tuo "vapaastihengittävä" niin nyt joutuu ens kesänä muutoskatsastaa turbolle jne. vaikkei prosentteja tulekkaan niin ainaki mitattu teho tullee näkyviin otteeseen
Jospa oisi ensi viikolla aikaa käydä konttorilla niin selviää tääkin ja osaa jatkaa suunnitelmia
Comment
-
Okei kiitos. Entäs sopiiko m51 koneisen e34 öljypohja m52 koneen kanssa e30:neen.Originally posted by Pazi88 View PostE39:n öljypohja on melkeen samanlainen kuin e36:n, eli ei passaa e30:iin. Pahka on takapäässä, kun se pitäs olla etupäässä. Myöskään e39 koneenkorvat ei sovi e30:n korissa olemaan.
Ko tossa toisessa topicissa joku oli laittanaut että sopisi mutta onkos tästä varmuutta?e46 330ci
Comment
-
Minä taas olen kuullut että se on sentin erimittainen. En lähtis kokeilemaan :thinkOriginally posted by velis View PostOkei kiitos. Entäs sopiiko m51 koneisen e34 öljypohja m52 koneen kanssa e30:neen.
Ko tossa toisessa topicissa joku oli laittanaut että sopisi mutta onkos tästä varmuutta?E39 ja E91
Comment
-
Mahtuuko tän sortin pakosarjat M5X koneen kylkeen E30 konehuoneessa?
Comment
-
Nuokin tod.näk. ei sovi kun toinen sarjoista menee kohti vakaajaa. Ja kun sitä kääntää niin toinen sarjoista ei mahdu olemaan joten sitäkin pitää muuttaa. Mutta kyllä ne sinne saa sovitettuaOriginally posted by Skarpa View PostMahtuuko tän sortin pakosarjat M5X koneen kylkeen E30 konehuoneessa?
http://www.ebay.co.uk/itm/Header-Equ...item1c471bbd76
Katsoppa oskun topikista sopivat
Olisko ollu supersprint kopiot e36eenLast edited by Tonton; 17-12-2014, 00:14.sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
Kimsun kiinan pakosarjat menevät lähes heittämällä.Originally posted by Skarpa View PostMahtuuko tän sortin pakosarjat M5X koneen kylkeen E30 konehuoneessa?
http://www.ebay.co.uk/itm/Header-Equ...item1c471bbd76
Comment
-
Check panelin kytkentä?
M50 koneessa kiinni e34 ö-pohja ja siinä on anturi, mutta pystyykö sitä hyödyntämään että saisi check panelin öljyn määrän valon sammumaan? m50 johtosarja peräisin e36 ja e30 on alkuperäinen 325i vm.88 eli facelift kyseessä. Näin joulun aikaan valo ei kauheesti häiritse mut kesää kohti mennessä se ois kyllä saatava sammumaan! Muuten sain kaikki pelaamaan mutta, check panelissa palaa se ledi! Jos joku tietää miten tehdä niin kertokaas. Kiitos!
Comment
-
Originally posted by larppani12 View PostM50 koneessa kiinni e34 ö-pohja ja siinä on anturi, mutta pystyykö sitä hyödyntämään että saisi check panelin öljyn määrän valon sammumaan? m50 johtosarja peräisin e36 ja e30 on alkuperäinen 325i vm.88 eli facelift kyseessä. Näin joulun aikaan valo ei kauheesti häiritse mut kesää kohti mennessä se ois kyllä saatava sammumaan! Muuten sain kaikki pelaamaan mutta, check panelissa palaa se ledi! Jos joku tietää miten tehdä niin kertokaas. Kiitos!
Pystyy, anturi on ainakin ETM:n mukaan samanlainen e30 ja e34, liitin on erilainen. E36:ssa ei sellaista ole, joten johtosarjassa ei ole sille piuhojakaan. Joudut hankkimaan sopivan liittimen ja siitä johdot e30:n omiin pinneihin 2 ja 10 C101-liittimelle. Keskimmäinen maihin.
edit: anturi siis ei ole fyysisesti samanlainen, mutta toiminnaltaan kyllä.Last edited by hellion; 21-12-2014, 17:28.E30
Forever and still counting
Comment
-
-
Toimii!
Nyt toimii! Itse otin liittimen m20 ö-pohjasta kun on vielä vanha kone jäljellä! Kiitos neuvosta ja tsemppiä omaan projektiin!
Comment
-
Onkos tuolla jotain väliä kumminpäin laittaa johot?Originally posted by hellion View PostPystyy, anturi on ainakin ETM:n mukaan samanlainen e30 ja e34, liitin on erilainen. E36:ssa ei sellaista ole, joten johtosarjassa ei ole sille piuhojakaan. Joudut hankkimaan sopivan liittimen ja siitä johdot e30:n omiin pinneihin 2 ja 10 C101-liittimelle. Keskimmäinen maihin.
edit: anturi siis ei ole fyysisesti samanlainen, mutta toiminnaltaan kyllä.
Comment
-
On. 1 on dynaaminen, 2 maihin, 3 on staatinen. Anturin ykkönen pinniin 10 ja kolmonen pinniin 2 C101-liittimessä. Näin ainakin mun tulkinnan mukaan, kannattaa varmistaa itse ETM:stä, tai kokeilla käytännössä. Tuskin se räjähtää, vaikka piuhat menisikin väärinpäinOriginally posted by Make H. View PostOnkos tuolla jotain väliä kumminpäin laittaa johot?
E30 M20:n ja E34 M50:n anturissa pinnit on kyllä samassa järjestyksessä, mutta liitin on vähän eri mallinen.Last edited by hellion; 23-12-2014, 14:22.E30
Forever and still counting
Comment
Comment