No mitäs helvettiä Sittehä se kannattaa vaa muutoskatastaa nyt sit m50 koneelle ja 325 alustalle. Seuraavana vuonna lyö tjurpon kylkeen ja käy penkkilapun kanssa leimaamassa niin prosentteja ei pitäs tulla lisää?? :think
E: Niin ja pittäähä tämä nyt eka konttorilta varmistaa tietty. Kuha nyt kyselen mielipiteitä/tietämystä täältä
Niinhän se on, vähä konttorikohtasta miten noita prosentteja lätkivät. Itellä 316i->325i muutoskatsastettu joskus 2001 tms. ja prosentteja joku +40, merkattu toki mm. sisusta jne., mutta en keksi enää mistä vois tulla lisää rosentteja jossei rupea typeryyksissään jotain ovia, luukkuja, puskureita tms. muutoskatsasteleen. m50:sen heitin v. 2010 kun muutoskatsastuksen yhteydessä merkattu vaan "vaihdettu vapaastihengittävä 2,5L moottori", eikä oo teho-kohtaan laitettu mitään, harmi vaan että tuo "vapaastihengittävä" niin nyt joutuu ens kesänä muutoskatsastaa turbolle jne. vaikkei prosentteja tulekkaan niin ainaki mitattu teho tullee näkyviin otteeseen
Niinhän se on, vähä konttorikohtasta miten noita prosentteja lätkivät. Itellä 316i->325i muutoskatsastettu joskus 2001 tms. ja prosentteja joku +40, merkattu toki mm. sisusta jne., mutta en keksi enää mistä vois tulla lisää rosentteja jossei rupea typeryyksissään jotain ovia, luukkuja, puskureita tms. muutoskatsasteleen. m50:sen heitin v. 2010 kun muutoskatsastuksen yhteydessä merkattu vaan "vaihdettu vapaastihengittävä 2,5L moottori", eikä oo teho-kohtaan laitettu mitään, harmi vaan että tuo "vapaastihengittävä" niin nyt joutuu ens kesänä muutoskatsastaa turbolle jne. vaikkei prosentteja tulekkaan niin ainaki mitattu teho tullee näkyviin otteeseen
Noh eehän sinne nyt mittää ovia kannata merkkailla Jospa oisi ensi viikolla aikaa käydä konttorilla niin selviää tääkin ja osaa jatkaa suunnitelmia
Instagram & Facebook E30 316 M50
E36 coupe 608hp/665nm
E36 328 F-cup coupe
E90 320D M-sport
E39:n öljypohja on melkeen samanlainen kuin e36:n, eli ei passaa e30:iin. Pahka on takapäässä, kun se pitäs olla etupäässä. Myöskään e39 koneenkorvat ei sovi e30:n korissa olemaan.
Okei kiitos. Entäs sopiiko m51 koneisen e34 öljypohja m52 koneen kanssa e30:neen.
Ko tossa toisessa topicissa joku oli laittanaut että sopisi mutta onkos tästä varmuutta?
Okei kiitos. Entäs sopiiko m51 koneisen e34 öljypohja m52 koneen kanssa e30:neen.
Ko tossa toisessa topicissa joku oli laittanaut että sopisi mutta onkos tästä varmuutta?
Minä taas olen kuullut että se on sentin erimittainen. En lähtis kokeilemaan :think
Nuokin tod.näk. ei sovi kun toinen sarjoista menee kohti vakaajaa. Ja kun sitä kääntää niin toinen sarjoista ei mahdu olemaan joten sitäkin pitää muuttaa. Mutta kyllä ne sinne saa sovitettua
Katsoppa oskun topikista sopivat
Olisko ollu supersprint kopiot e36een
M50 koneessa kiinni e34 ö-pohja ja siinä on anturi, mutta pystyykö sitä hyödyntämään että saisi check panelin öljyn määrän valon sammumaan? m50 johtosarja peräisin e36 ja e30 on alkuperäinen 325i vm.88 eli facelift kyseessä. Näin joulun aikaan valo ei kauheesti häiritse mut kesää kohti mennessä se ois kyllä saatava sammumaan! Muuten sain kaikki pelaamaan mutta, check panelissa palaa se ledi! Jos joku tietää miten tehdä niin kertokaas. Kiitos!
M50 koneessa kiinni e34 ö-pohja ja siinä on anturi, mutta pystyykö sitä hyödyntämään että saisi check panelin öljyn määrän valon sammumaan? m50 johtosarja peräisin e36 ja e30 on alkuperäinen 325i vm.88 eli facelift kyseessä. Näin joulun aikaan valo ei kauheesti häiritse mut kesää kohti mennessä se ois kyllä saatava sammumaan! Muuten sain kaikki pelaamaan mutta, check panelissa palaa se ledi! Jos joku tietää miten tehdä niin kertokaas. Kiitos!
Pystyy, anturi on ainakin ETM:n mukaan samanlainen e30 ja e34, liitin on erilainen. E36:ssa ei sellaista ole, joten johtosarjassa ei ole sille piuhojakaan. Joudut hankkimaan sopivan liittimen ja siitä johdot e30:n omiin pinneihin 2 ja 10 C101-liittimelle. Keskimmäinen maihin.
edit: anturi siis ei ole fyysisesti samanlainen, mutta toiminnaltaan kyllä.
Pystyy, anturi on ainakin ETM:n mukaan samanlainen e30 ja e34, liitin on erilainen. E36:ssa ei sellaista ole, joten johtosarjassa ei ole sille piuhojakaan. Joudut hankkimaan sopivan liittimen ja siitä johdot e30:n omiin pinneihin 2 ja 10 C101-liittimelle. Keskimmäinen maihin.
edit: anturi siis ei ole fyysisesti samanlainen, mutta toiminnaltaan kyllä.
Onkos tuolla jotain väliä kumminpäin laittaa johot?
Onkos tuolla jotain väliä kumminpäin laittaa johot?
On. 1 on dynaaminen, 2 maihin, 3 on staatinen. Anturin ykkönen pinniin 10 ja kolmonen pinniin 2 C101-liittimessä. Näin ainakin mun tulkinnan mukaan, kannattaa varmistaa itse ETM:stä, tai kokeilla käytännössä. Tuskin se räjähtää, vaikka piuhat menisikin väärinpäin
E30 M20:n ja E34 M50:n anturissa pinnit on kyllä samassa järjestyksessä, mutta liitin on vähän eri mallinen.
Comment