S50/S52/M52/M50-moottori E30:iin
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
No mistä se kone on peräisin? Joltain yksityis henkilöltä? Kirjottaa tän kans vaikka paperin, että hän on sulle moottorin myyny.
-
-
Ei mullakaan koneesta ollut mitään oikeaa dokumenttiä mikä se on, tulostin vain realoem:sta mitä painaa m50 moottori ja paljonko siinä on jerkkua, ja kun muutoskatsastus lappuja täyteltiin lopuksi niin siihen kun pitää laittaa mistä moottori peräisin niin kelpasi kun laitoin vain paikallisen romu-ukon firman.
Esim. Koneen numeroa tuskin tietää kukaan purkamatta, en sitä talteen dokumentoinut ja ei sitä oikein purkamatta nää
Leave a comment:
-
-
Helphelp
Apuja tarvis muutoskstsastukseen, koneesta ei ole mitään papereita ja nyt pitäisi saada jostakin sellaiset. Auto on 325 vähäpäästöinen. Helppiä ja asiantuntevaa katsastusfirmaa uusimaan alueelta, joka on ennenkin näitä m50 swappeja katsastanut.
Leave a comment:
-
-
Osaako joku sanoa onko tämmösessä boksissa ajonesto, ilmeisesti -93 vuoden 325 coupesta (M50B25TU). Netistä kun hain tolla numerolla niin tuli muutamia bokseja joissa luki EWS tai NON EWS, eli en nyt osaa sanoa mistä sen tietäs. Kuitenkin tilanne on se, että swapin johdotukset on omasta mielestä oikein, ei tuu kuitenkaan bensaa eikä kipinää. Bensaa tulee suoralla virralla pumppuun muttei avaimesta kääntämällä ja startti pyörii..
Leave a comment:
-
-
Katsastus
Missä ootte käyny muutoskatsastamassa?(Etelä-Suomen alue. Missä on asiantuntevaa ja edullista , koska Porvoossa tosiaan väittivät ettei saisi muutoskatsastettua tuolle m50 vähäpäästöistä koria. Joten Porvoossa on turha edes yrittää.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Rumilus View PostEdiittiä:
M50 vanoksella. Johtosykkyrä selvillä lohkon kyljestä muuten, paitsi kaksi liitintä ois tyhjillään.
Molemmat liittimet kolmenapaisia urosliittimiä, mutta niihin tulee vaan kaksi piuhaa. Värit on kirkas ja musta.
Ei löytyny kytkentäkaaviosta, eikä yleismittarilla piippailemalla.
Leave a comment:
-
-
Ediittiä:
M50 vanoksella. Johtosykkyrä selvillä lohkon kyljestä muuten, paitsi kaksi liitintä ois tyhjillään.
Molemmat liittimet kolmenapaisia urosliittimiä, mutta niihin tulee vaan kaksi piuhaa. Värit on kirkas ja musta.
Ei löytyny kytkentäkaaviosta, eikä yleismittarilla piippailemalla.Last edited by Rumilus; 25-03-2015, 17:04.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Jondezi View Poste30 m50b25+zf ja 316i:n vakioperä. e36 328:n kardaani ilmeisesti kävisi tähän välille, mutta tuntuvat olevan kiven alla.
Eli kävisikö esim. e34 525:sen etupätkä tuohon 316i:n kardaanin takapätkään kiinni, ja olisiko pituus oikea ?
Ideoita otetaan avosylin vastaan kuinka toteuttaa kardaani homma.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Jondezi View Poste30 m50b25+zf ja 316i:n vakioperä. e36 328:n kardaani ilmeisesti kävisi tähän välille, mutta tuntuvat olevan kiven alla.
Eli kävisikö esim. e34 525:sen etupätkä tuohon 316i:n kardaanin takapätkään kiinni, ja olisiko pituus oikea ?
Ideoita otetaan avosylin vastaan kuinka toteuttaa kardaani homma.
e36 TDS:ssä on myös samanlainen kardaani kuin 328i ja M3 eli menee keskilaakerin vaihtamalla. Tai sitten e30 TD tai ETA tai M3...
Leave a comment:
-
-
e30 m50b25+zf ja 316i:n vakioperä. e36 328:n kardaani ilmeisesti kävisi tähän välille, mutta tuntuvat olevan kiven alla.
Eli kävisikö esim. e34 525:sen etupätkä tuohon 316i:n kardaanin takapätkään kiinni, ja olisiko pituus oikea ?
Ideoita otetaan avosylin vastaan kuinka toteuttaa kardaani homma.
Leave a comment:
-
Leave a comment: