memebuy23buy

S50/S52/M52/M50-moottori E30:iin

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pazi88
    replied
    No mistä se kone on peräisin? Joltain yksityis henkilöltä? Kirjottaa tän kans vaikka paperin, että hän on sulle moottorin myyny.

    Leave a comment:


  • Bansku
    replied
    Ei mullakaan koneesta ollut mitään oikeaa dokumenttiä mikä se on, tulostin vain realoem:sta mitä painaa m50 moottori ja paljonko siinä on jerkkua, ja kun muutoskatsastus lappuja täyteltiin lopuksi niin siihen kun pitää laittaa mistä moottori peräisin niin kelpasi kun laitoin vain paikallisen romu-ukon firman.
    Esim. Koneen numeroa tuskin tietää kukaan purkamatta, en sitä talteen dokumentoinut ja ei sitä oikein purkamatta nää

    Leave a comment:


  • Bemssi
    replied
    Helphelp

    Apuja tarvis muutoskstsastukseen, koneesta ei ole mitään papereita ja nyt pitäisi saada jostakin sellaiset. Auto on 325 vähäpäästöinen. Helppiä ja asiantuntevaa katsastusfirmaa uusimaan alueelta, joka on ennenkin näitä m50 swappeja katsastanut.

    Leave a comment:


  • Bansku
    replied
    Originally posted by Bemssi View Post
    Olisko se kuuluisa paksujohto maissa joka kuuluis olla +
    Ääni tälle

    Leave a comment:


  • Bemssi
    replied
    Olisko se kuuluisa paksujohto maissa joka kuuluis olla +

    Leave a comment:


  • Tonton
    replied
    ei ole.
    tarkista kampuran asento tunnistin ja maa

    Leave a comment:


  • tmpzk
    replied
    Osaako joku sanoa onko tämmösessä boksissa ajonesto, ilmeisesti -93 vuoden 325 coupesta (M50B25TU). Netistä kun hain tolla numerolla niin tuli muutamia bokseja joissa luki EWS tai NON EWS, eli en nyt osaa sanoa mistä sen tietäs. Kuitenkin tilanne on se, että swapin johdotukset on omasta mielestä oikein, ei tuu kuitenkaan bensaa eikä kipinää. Bensaa tulee suoralla virralla pumppuun muttei avaimesta kääntämällä ja startti pyörii..

    Leave a comment:


  • Bemssi
    replied
    Katsastus

    Missä ootte käyny muutoskatsastamassa?(Etelä-Suomen alue. Missä on asiantuntevaa ja edullista , koska Porvoossa tosiaan väittivät ettei saisi muutoskatsastettua tuolle m50 vähäpäästöistä koria. Joten Porvoossa on turha edes yrittää.

    Leave a comment:


  • Rumilus
    replied
    Originally posted by Tonton View Post
    Voisko olla nakuantureiden liittimet:think
    Samaan lopputulokseen tulin itekki ja löin imusarjan paikoilleen. Ei jääny muita liittimiä irralleen.

    Leave a comment:


  • Tonton
    replied
    Voisko olla nakuantureiden liittimet:think

    Leave a comment:


  • Make H.
    replied
    Originally posted by Rumilus View Post
    Ediittiä:

    M50 vanoksella. Johtosykkyrä selvillä lohkon kyljestä muuten, paitsi kaksi liitintä ois tyhjillään.
    Molemmat liittimet kolmenapaisia urosliittimiä, mutta niihin tulee vaan kaksi piuhaa. Värit on kirkas ja musta.

    Ei löytyny kytkentäkaaviosta, eikä yleismittarilla piippailemalla.
    Ei oo kokemusta ku non-vanoksesta mutta siitä tuu mieleen ainakaan kolminapasia muuta ku tyhjäkäyntimoottorin, kampi- ja nokka-akselin asentotunnistinanturit ja...siinäpä ne tais ollakki, kaikki muistaakseni mustia enkä muista montako johtoa niihin meni

    Leave a comment:


  • Rumilus
    replied
    Ediittiä:

    M50 vanoksella. Johtosykkyrä selvillä lohkon kyljestä muuten, paitsi kaksi liitintä ois tyhjillään.
    Molemmat liittimet kolmenapaisia urosliittimiä, mutta niihin tulee vaan kaksi piuhaa. Värit on kirkas ja musta.

    Ei löytyny kytkentäkaaviosta, eikä yleismittarilla piippailemalla.
    Last edited by Rumilus; 25-03-2015, 17:04.

    Leave a comment:


  • Pazi88
    replied
    Originally posted by Jondezi View Post
    e30 m50b25+zf ja 316i:n vakioperä. e36 328:n kardaani ilmeisesti kävisi tähän välille, mutta tuntuvat olevan kiven alla.

    Eli kävisikö esim. e34 525:sen etupätkä tuohon 316i:n kardaanin takapätkään kiinni, ja olisiko pituus oikea ?
    Ideoita otetaan avosylin vastaan kuinka toteuttaa kardaani homma.
    Harkitteppa samalla uudelleen tuo peräratkaisu. Suora vitonen ja yli nelosen perävälitys ei kuullosta kovin hyvältä yhdistelmältä.

    Leave a comment:


  • Make H.
    replied
    Originally posted by Jondezi View Post
    e30 m50b25+zf ja 316i:n vakioperä. e36 328:n kardaani ilmeisesti kävisi tähän välille, mutta tuntuvat olevan kiven alla.

    Eli kävisikö esim. e34 525:sen etupätkä tuohon 316i:n kardaanin takapätkään kiinni, ja olisiko pituus oikea ?
    Ideoita otetaan avosylin vastaan kuinka toteuttaa kardaani homma.
    Käy mutta ei käy koska liian pitkä.

    e36 TDS:ssä on myös samanlainen kardaani kuin 328i ja M3 eli menee keskilaakerin vaihtamalla. Tai sitten e30 TD tai ETA tai M3...

    Leave a comment:


  • Jondezi
    replied
    e30 m50b25+zf ja 316i:n vakioperä. e36 328:n kardaani ilmeisesti kävisi tähän välille, mutta tuntuvat olevan kiven alla.

    Eli kävisikö esim. e34 525:sen etupätkä tuohon 316i:n kardaanin takapätkään kiinni, ja olisiko pituus oikea ?
    Ideoita otetaan avosylin vastaan kuinka toteuttaa kardaani homma.

    Leave a comment:

Working...
X