memebuy23buy

S50/S52/M52/M50-moottori E30:iin

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • janke
    replied
    Originally posted by bmw89 View Post
    Taitaa mennä liian vaikeeksi mulle:think

    Leave a comment:


  • bmw89
    replied
    Originally posted by janke View Post
    Mitäs kaikkea pitäisi vaihtaa jos laittaisin tuohon 316 e30 m50b20 koneen? Luovuttaja olisi e34 ja tuossa olisi tarjolla tollanen mylly ja muut osat jos ne saisi sovitettua tuohon?
    sama operaatio kuin m50b25

    http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=289561 ..

    Leave a comment:


  • janke
    replied
    Mitäs kaikkea pitäisi vaihtaa jos laittaisin tuohon 316 e30 m50b20 koneen? Luovuttaja olisi e34 ja tuossa olisi tarjolla tollanen mylly ja muut osat jos ne saisi sovitettua tuohon?
    Last edited by janke; 22-02-2015, 22:56.

    Leave a comment:


  • pazq
    replied
    No perkele. Siel alvadilla yritti tarjota mulle 3 pulttista viskoa kun kävin. Sanoin että neljällä on vanhakin. Se 3 oli niiden koneen mukaan 193hp :think Voi olla että niil on vaan sattunu pieni moka..

    Leave a comment:


  • Pazi88
    replied
    Originally posted by pazq View Post
    Eiks noita saa alvadilta 33€? 328 tais olla kans 3pultilla jos oikein muistan?
    about 40€ on jotku x merkkiset tarvikkeet, mutta itse en ainakaan uskaltais ostaa. Ja ei ole 328 3:lla pultilla.

    neljällä pultilla: http://realoem.com/bmw/partxref.do?p...%09&showeur=on

    kolmella pultilla: http://realoem.com/bmw/partxref.do?p...042&showeur=on

    Leave a comment:


  • pazq
    replied
    Eiks noita saa alvadilta 33€? 328 tais olla kans 3pultilla jos oikein muistan?

    Leave a comment:


  • Tonton
    replied
    Originally posted by Rumilus View Post
    Siivet on fanssin mukaan samat E34/E36, mutta visko on eri osanumerolla. Mikä lie ero?
    Se on tuolla jo aiemmin selitetty. Nostin yuon jos joku haluaa ostaa kun ei ole pahan hintainen eikä niitä varmaan hirveästi liiku

    Leave a comment:


  • Rumilus
    replied
    Siivet on fanssin mukaan samat E34/E36, mutta visko on eri osanumerolla. Mikä lie ero?

    Leave a comment:


  • Tonton
    replied
    Originally posted by Pazi88 View Post
    Diisselin flekti on n. puolet bensaversion paksuudesta. Ja lisäksi siipien ympärillä on muovikehä, eli tuollaista ei pääse tapahtumaan. Ongelma on vaan, että se on 3:lla pultilla kiinni viskossa ja bensassa neljällä. Joutuu siis uuden viskon ostamaan. Mutta vanhat viskot on nyt muutenki jo aina paskana, niin väliäkö tuolla.

    Leave a comment:


  • Jondezi
    replied
    http://i9.aijaa.com/b/00879/13706614...3b58a02f362270 näyttäis olevan kampiakselin asentotunnistin kunnossa, eli mistäs kannattais lähtee seuraavaks vikaa hakemaan ? http://i6.aijaa.com/b/00655/13706615...a98bb832b56b09 virtaa tulee noin puolanjohdoille. Ei siis tuu bensaa eikä kipinää

    Leave a comment:


  • Make H.
    replied
    Originally posted by Rumilus View Post
    Sama kai se on sitte laittaa suoraan sähköpotkuri, eikä turhaan kikkailla viskojen kanssa. Riittääkö toi syylärin päässä oleva 91/99 asteinen oem anturi ja 14" rupelli pitämään lämmöt kurissa?

    E: Joojoo ei se potkurin koko kaikkea kerro, todennäköisesti jotain 800-1200 m³/h
    87/92 tms. asteinen anturi ainakin riittää 14" 1200m3/h sähköpotkurin kans vaparissa hyvin pitään lämmöt normilla pikkusyylärillä Tyhjäkäynnil 30C helteellä tais 30sec pyörii ja 15sec olla pyörimättä ja lämmöt pysy aina keskiviival vaik polettiki....
    Last edited by Make H.; 07-02-2015, 12:45.

    Leave a comment:


  • Skarpa
    replied
    Originally posted by Bansku View Post
    Paljonko jäivät loppujen lopuksi maksamaan noi pakosarjat, itseä kiinnostaisi :think
    150e maksoin täällä foorumilla. Mulla on siis vaan toi alempi sarja, ei ylempää.

    Leave a comment:


  • Bansku
    replied
    Paljonko jäivät loppujen lopuksi maksamaan noi pakosarjat, itseä kiinnostaisi :think

    Leave a comment:


  • Rumilus
    replied
    Sama kai se on sitte laittaa suoraan sähköpotkuri, eikä turhaan kikkailla viskojen kanssa. Riittääkö toi syylärin päässä oleva 91/99 asteinen oem anturi ja 14" rupelli pitämään lämmöt kurissa?

    E: Joojoo ei se potkurin koko kaikkea kerro, todennäköisesti jotain 800-1200 m³/h
    Last edited by Rumilus; 06-02-2015, 19:44.

    Leave a comment:


  • Bemssi
    replied
    Originally posted by Skarpa View Post
    Tossa on vaan kahesta sarjasta kuvia: kokonaisuutena ja erillään. Edit: tai no joo, onhan kummassakin sarjassa erillinen etuosa ja takaosa.

    Edit2: Kävin kattomassa kuvat Kimsun myymästä sarjasta ja primäärit on aika lailla saman muotoset kuin tossa, joka mulla nyt on, että eiköhän se sinne sovi. Lambdoillekin on kaks vaihtoehtosta paikkaa.
    Kyllä menee! Korkeintaan vähän siitä koneenkiinnikkeen kohtaa joutuu moukaroimaan, sekä alas meneviä putkia jouduin itse taivuttamaan pohjaa kohti.

    Leave a comment:

Working...
X