S50/S52/M52/M50-moottori E30:iin
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Niin kuinka moni nyt on edes varmistanu että se tehostin edes toimii. Itse testasin paineilmalla kevyesti, ettei suhise mistään ja imurin alipaineella, että poljin oikeasti kevenee alipaineella. Ei siellä iso reikä tarvi olla tai tiiviste vuotaa, niin ei pelaa. Tai jos esim. Tossa golffin tehostimessa ei oo spaceria, niin se äkkiä pohjaa.
-
-
Ei ainakaan ite tarttenu e21 tehostajan kans mitää speisereitä laitella. Enkä kyllä oikeen ymmärrä jarrujen tehottomuutta tai kovaa poljinta kun ei itellä oo ainakaan mitään ongelmia ollu sen kaa. Tosin etujarrut 312mm että pysähtyy vakiota paremmin mutta ei siis oo jarrutuntumaan mitään valittamista ollu
Leave a comment:
-
-
Mulla oli 2 päivää mk2 golffin tehostin ja totesin että ei saatn* eihän tälläsellä aja hullukaa.
Vakio tehostinta
Leave a comment:
-
-
En tiiä. Sehän selviää, kun kattoo kuinka pitkälle se tappi tulee tehostajan sisällä. Havainnollistavat kuvat:
E30:n oma:
Golf:
Spaceri:
Mulla tolla setupilla ja teräspunos letkuilla poljin on aivan kivikova. Mutta ei sitä tarvi kovasti polkea, että jarruttaa. Lähinnä se vakio polkimen löysä, kumimainen tuntuma puuttu, mikä on minusta vaan hyvä.Last edited by Pazi88; 20-03-2015, 14:16.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostAinakin mk2 tehostaja passas. Tuo peltinen välihäkkyrä pois, varren lyhennys ja pikku spaceri jarrupääsylinterin sisään.
Leave a comment:
-
-
Ainakin mk2 tehostaja passas. Tuo peltinen välihäkkyrä pois, varren lyhennys ja pikku spaceri jarrupääsylinterin sisään.
Leave a comment:
-
-
-
Originally posted by bmwcruiser View PostLuin tuosta silmälaakeriongelmastakin. En oo ikinä nähny kaksoismassavauhtista livenä, että vois kattoa mallia siitä, mut pitää ratkasta se jollakin holkilla (sorvi löytyy omasta takaa).
Leave a comment:
-
-
Originally posted by bmwcruiser View PostKytkimen kyllä löydän, ei ongelmaa (ja jousitettu myös), esim:
mutta en ole ollenkaan varma saanko tuota pelkkää levyä laitettua paikalleen halkaisijan puolesta, tällä hetkellä kiinni on M20 kova vauhtipyörä ja kytkin + asetelma <---mahtuuko näiden alle 240 mm kytkinlevy?
Luin tuosta silmälaakeriongelmastakin. En oo ikinä nähny kaksoismassavauhtista livenä, että vois kattoa mallia siitä, mut pitää ratkasta se jollakin holkilla (sorvi löytyy omasta takaa).
Leave a comment:
-
-
Terve! tämmöstä kyselisin elikkä oon vaihtamassa 260getraggia, niin mimmonen se "lukitus" on jolla saa painelaakerin kiinni siihen levyyn joka on kytkinakselissa? vanhassa laatikossa joka myöskin oli 260 ei ollut mitään kiinnitystä sille, en ymmärrä.
Kytkin on m20
Toivottavasti joku sai jotain selvää. Kiitos ja anteeksi
edit. Jaa nyt ku katoin jotain videoita nii se ei vissin tosissaan tule ees millään siihen kiinni?
kohta 5:40 niin saatatte ymmärtää minua paremminLast edited by poikelap; 14-03-2015, 16:37.
Leave a comment:
-
-
Kytkimen kyllä löydän, ei ongelmaa (ja jousitettu myös), esim:
mutta en ole ollenkaan varma saanko tuota pelkkää levyä laitettua paikalleen halkaisijan puolesta, tällä hetkellä kiinni on M20 kova vauhtipyörä ja kytkin + asetelma <---mahtuuko näiden alle 240 mm kytkinlevy?
Luin tuosta silmälaakeriongelmastakin. En oo ikinä nähny kaksoismassavauhtista livenä, että vois kattoa mallia siitä, mut pitää ratkasta se jollakin holkilla (sorvi löytyy omasta takaa).
Leave a comment:
-
-
Siis periaatteessa sinnehän menee mikä vaan perus 5v zf lootienkin kanssa sopiva vauhtis. Sun pitää vaan hommata ton laatikon booreilla oleva 240mm kytkinlevy. Esim sen auton kykinlevy, mostä loota on alunperin peräisinkin. Nehän ei kyllä ole jousitettuja ja en tiedä että onko sen lootan boorille sopivaa jousitettua kytkinlevyä edes olemassa. Mut mitä itse olen lukenu netistä, niin ko. lootassa kytkinakseli on niin lyhyt, että se ei yllä m50 silmälaakeriin. Eli joudut teettään semmosen holkin, joka tuo silmälaakerin ulos sieltä kampuran sisästä. Tai terttääse.moisen billet vauhtipyörän, jossa on silmälaakerin paikka itsessään. Niinkuin ton lootan kanssa käytettävissä kaksoismassavahtiksissa on alunperin.
Leave a comment:
-
-
GS6-37DZ asennus M50 perään
Hello,
osaisko joku kertoa, että minkä vehkeen kova vauhtipyörä kävis tuohon M50 perään, jotta saan 240 mm kytkimen käymään paikoilleen (jonka siis tuo GS6-37DZ vaatii, jotta saa booritukset osumaan kohilleen).
Leave a comment:
-
Leave a comment: