memebuy23buy

E30 Kysymyksiä ja vastauksia VII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mohko
    replied
    Royalblau metallic löytyy ja kyllä se taittaa violettin sävyyn sitä väriä.

Leave a comment:

• jönsse22
    replied
    Tälläinen kysymys olisi että Onkos kellään teistä eekolmekypän omistajista auton värinä royalblauta? Taittaako teillä se väri auringossa violettiin? Vai onkohan tuo minun auto maalattu jollain muun auton värillä...

Leave a comment:

• jr66
    replied
    Originally posted by Sädde View Post
    En muista millainen avain siihen kävi, mutta sen näkee samalla kun kattoo nuo kilvet sieltä, ellei joku kerro mitä on hyvää öljyä ja millainen avain käy,

Mä olen vaihtanut muutaman kerran, sopivan mittainen vaikka(8mm halk) letku, kone huoneesta syöttänyt ja suppilo konehuoneen letkun päähän, kaveri kaatanut sieltä ja itse ollut auton alla ja täyttö reijästä sisään, niin kauan kun tulee yli täyttö reijästä, sitten jos ei mahdu, että auto on kallellaan, niin sama määrä kuin tuli ulos, about
    17 mm. kuusiokolo ja tämä letkun kautta täyttö on hyvin pätevä keino.

Leave a comment:

• smpovers
    replied
    Laadukkaat korjaamovarusteet kaikille autoilijoille. Tee huolto ja korjaus helposti ja tehokkaasti!

Tommonen on hyvä:think

Leave a comment:

• MikeDry
    replied
    Tuossa edellisellä sivulla oli juttua juuri tästä

Korjausopas sanoo vaihdelaatikko öljyistä, Manuaali
    Ilman tunnuskilpeä:Mobilube GX-A80W
    Oranssi tunnuskilpi:Mobil ATF 220
    Muut tunnuskilvet:Bmw-erikoisöljy (katso auton käyttöohjekirja)

En muista millainen avain siihen kävi, mutta sen näkee samalla kun kattoo nuo kilvet sieltä, ellei joku kerro mitä on hyvää öljyä ja millainen avain käy, sekin kyllä löytyy täältä kun search kokeilee tai google ja youtubessa videoita paaaaljon
    Tuossa on se kiven paikka

Mä olen vaihtanut muutaman kerran, sopivan mittainen vaikka(8mm halk) letku, kone huoneesta syöttänyt ja suppilo konehuoneen letkun päähän, kaveri kaatanut sieltä ja itse ollut auton alla ja täyttö reijästä sisään, niin kauan kun tulee yli täyttö reijästä, sitten jos ei mahdu, että auto on kallellaan, niin sama määrä kuin tuli ulos, about

Leave a comment:

• JormaKone
    replied
    Oon vaihtamassa tohon mun 316i e30, vaihteisto öljyt, niin olisko mitään hyvää kuvaa täyttö ja tyhjennys ruuveista tai jotain videoo ja mitä öljyä sinne kannattaa laittaa? Niin ja tarviiko mitään erityis työkalua, vai pärjääkö iha tippakannulla? Kaikki neuvot ja niksit on tervetulleita

Leave a comment:

• jones56
    replied
    cabrio mtech1

Moi. Onko täällä kellään avossa mtech 1 korisarjaa kiinni?

yst: 0400289060 Jone

Leave a comment:

• JIPSKI
    replied
    Originally posted by Jondezi View Post
    Kuulin että e36 compacteissa olisi samantyylinen takakelkka kuin e30:sissä. Kellään tietoo, että pitääkö paikkaansa ?
    Jos pitää, niin käykö ihan heittämällä kiinni tukivarsineen ja toimiiko e30:sen abs antureilla jne.
    On sama mutta levittää taka-akselia muistaakseni 20mm per puoli.

Leave a comment:

• jr66
    replied
    Originally posted by Jondezi View Post
    Kuulin että e36 compacteissa olisi samantyylinen takakelkka kuin e30:sissä.
    Kaikkihan sen tietää että on ?

Leave a comment:

• Jondezi
    replied
    Kuulin että e36 compacteissa olisi samantyylinen takakelkka kuin e30:sissä. Kellään tietoo, että pitääkö paikkaansa ?
    Jos pitää, niin käykö ihan heittämällä kiinni tukivarsineen ja toimiiko e30:sen abs antureilla jne.

Leave a comment:

• magilainen
    replied
    e30 260 getrakkiin onko muita sopivia kytkimen työsylintereitä kun kuin tuo 21 52 1 116 300 mitä tarjoaa kaikille malleille.

Tunnustaa että jäykemmän asetelman kanssa aivan törky jäykkä polkea.
    Siis tehokkaampi hakusessa.

Sekä. Onko ilmastoidun e30 puhaltimen esivastus sama kuin normaalin mallin? Varaosatiskiltä ei kuulema muuta ole saatavana kuin ilmastoidun mallin, joka hiekan ihmetyttää jo sen harvinaisuudellaan :think
    Last edited by magilainen; 08-09-2015, 19:41. Reason: lisäys

Leave a comment:

• peddee e30
    replied
    onko e30 shadowline ja kromi kattolistoilla eroa muutaku se väri.. ja varmaanki materiaali. tarkotan että saakoha ne yhistettyä jos se takimmainen kattolista on krominen mutta maalattu mustaksi ja se isompi kattolista on shadowline. onkoha poikkileikkaus profiilista katsottuna eroja ?
    vähän sekava kysymys mutta yritetään

Leave a comment:

• jape06
    replied
    Originally posted by Miku View Post
    bmw fans näyttää että e30 m20 termarikotelo vaihtuu vuosimallissa 87. Mitä eroa lie vanhalla ja uudella?
    Real oem näyttää myös muutosta mutta kuitenkin samaa osanumeroa. 87:ssa pari eri vesiletkua ja vesipumpussa vain yksi letkulähtö kun paisari muutuu 87 kuskinpuolelle.

Leave a comment:

• -Jarno-
    replied
    Originally posted by Miku View Post
    bmw fans näyttää että e30 m20 termarikotelo vaihtuu vuosimallissa 87. Mitä eroa lie vanhalla ja uudella?
    Mutuillaan lonkalta että paisuntasäiliön letkulähtö puuttuu uudemmasta.

Leave a comment:

• Miku
    replied

Leave a comment:

Working...
X