memebuy23buy

E30 Kysymyksiä ja vastauksia VII

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • petrolhead
    replied
    Originally posted by T3 View Post
    Niin, ehkä täyttäminen on hieman väärä sana, koska eihän niitä "täyteen" laiteta Toki niihin kuuluu ja kannattaa laittaa loraus ~0,5dl. Öljy ei ole huono, mutta raaka glykoli on vielä parempaa. Estää myös ruostumisen ja johtaa lämpöä ulos vielä paremmin Lisäksi, kun sinne putkeen lämpenemisen yhteydessä kondensoituu tai muuten pääsee vettä, niin vesi ja öljy yhdessä pikkuhiljaa saostuvat semmoseksi liisteriksi ja lämmönjohtamiskyky alenee merkittävästi, mutta glykoli sekoitettuna veteen ei menetä ominaisuuksiaan, eikä myöskään talvipakkasella jäädy niin herkästi, kuin öljy/vesi-seos.
    Kyllä mä niin paljon tursasin että tuli yli. Laitoin iskariöljyä. Saa katsuri sitte tuomita pamput että vaihtoon ku selvästi vuotavat. Samalla ku hakkaa kuonahakulla pohjasta ratsupaikat irti.

    Leave a comment:


  • ___TK___
    replied
    pitäisikö m21d24->m51d25 swapissa tehdä mitä muutoskatsastukseen löytyy kuitenkin iso tolpat, abs ja levyt takana vm 91 touring e30. pitääkö käydä penkissä mittaamassa ? :think

    Leave a comment:


  • ___TK___
    replied
    terve olisiko jollain linkata tähän joku e30 m21d24-> m51d25 swappi ketju tai joku mistä saisi asiasta tietoa itsellä ei toimi haku puhelimessa

    Leave a comment:


  • T3
    replied
    Originally posted by petrolhead View Post
    Kuuluuko noi E30:n joustintuet täyttää öljyllä kun asentaa iskarin?

    Mä nyt täytin ne. Eipähän ruostu mikään ja lämpö kulkeutuu pampusta ulkokuoreen.
    Niin, ehkä täyttäminen on hieman väärä sana, koska eihän niitä "täyteen" laiteta Toki niihin kuuluu ja kannattaa laittaa loraus ~0,5dl. Öljy ei ole huono, mutta raaka glykoli on vielä parempaa. Estää myös ruostumisen ja johtaa lämpöä ulos vielä paremmin Lisäksi, kun sinne putkeen lämpenemisen yhteydessä kondensoituu tai muuten pääsee vettä, niin vesi ja öljy yhdessä pikkuhiljaa saostuvat semmoseksi liisteriksi ja lämmönjohtamiskyky alenee merkittävästi, mutta glykoli sekoitettuna veteen ei menetä ominaisuuksiaan, eikä myöskään talvipakkasella jäädy niin herkästi, kuin öljy/vesi-seos.

    Leave a comment:


  • petrolhead
    replied
    Kuuluuko noi E30:n joustintuet täyttää öljyllä kun asentaa iskarin?

    Mä nyt täytin ne. Eipähän ruostu mikään ja lämpö kulkeutuu pampusta ulkokuoreen.

    Leave a comment:


  • T3
    replied
    Originally posted by Kapanos View Post
    Mitä eroa 4 sylinterisen ja 6 sylinterisien etukelkoissa?

    Bmwfans antaa erivaraosa numeroa :think
    4-koneisen palkissa on korvakko moottorin iskunvaimentimelle. Poikkeuksena 320iS ja M3:t, joissa korvakkoa ei ole, mutta jälkimmäisissä vahvistettu palkki.

    Leave a comment:


  • Kapanos
    replied
    Mitä eroa 4 sylinterisen ja 6 sylinterisien etukelkoissa?

    Bmwfans antaa erivaraosa numeroa :think

    Leave a comment:


  • Uks
    replied
    Originally posted by Juutzo View Post
    Sillä mää vaan, että en mää täällä kyselis jos sen avaimella sais auki? Sinne on varmaan toinen avain katkastu sisään, kun se ei halua kääntyä suuntaan eikä toiseen. Akussa on virtaa juu, mutta kontti lukossa vieläkin. Mulla ei oo yhessäkää toukassa toiminu lukitus takakontissa, mutta yleensä on nappia painamalla auennu.
    Bimmerforums is the preferred online BMW Forum and community for BMW owners. At Bimmerforums, you will find technical how-to information maintenance specifics audio advice wheel and tire combinations and model specific details not found anywhere else. Our professionals are here to help make sure you find the answers you need to your questions and our community is here to help other brainstorm ideas for the future.


    oisko tosta apua

    Leave a comment:


  • Jauhaja
    replied
    Itellä ainaki jumittaa kans lukkopesä välillä oikein huolella, kun tuppaa etenkin hiekkateitä ajellessa imeä kaiken näköstä sontaa sisällensä. Jos saat lukkopesän purettua irti niin anna sille kunnon pesu vaikka jarrukliinerillä, toista kunnes ei tule enää mustaa sontaa ulos, anna kuivua ja perään vielä jotain lukko öljyä. Ainakin omassa on aina alkanu pelaamaan herkästi aina operaation jälkeen

    Leave a comment:


  • Juutzo
    replied
    Sillä mää vaan, että en mää täällä kyselis jos sen avaimella sais auki? Sinne on varmaan toinen avain katkastu sisään, kun se ei halua kääntyä suuntaan eikä toiseen. Akussa on virtaa juu, mutta kontti lukossa vieläkin. Mulla ei oo yhessäkää toukassa toiminu lukitus takakontissa, mutta yleensä on nappia painamalla auennu.

    Leave a comment:


  • petrolhead
    replied
    Originally posted by Juutzo View Post
    Hehe olipa vitun hyvä läppä... Jos ei oikeesti ymmärrä niin eikö olis parempi pitää pää kii? Mä kokeilin keskuslukon pinniin 6 ja 9 antaa maita, mutta ei kontti auennu. Millä vitulla sen saa auki?
    Nyt rauhotu. Googlen kuvahaun mukaan jopa touringissa on lukkopesä kontissa . Meistä ei kukaan voi tietää että se on paskana tai tuunattu pois.

    Leave a comment:


  • smpovers
    replied
    Vähän ehkä tietämätön kommentti mutta jos sisälle pääset, niin eikö verhoiluja purkamalla saa takaluukun auki ja tankinluukunkin varmaan. Akussa on jo siis virtaa vai?

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Eikö ole avainta vai onko lukkopesä rikki tai poistettu jos ei voi kokeilla ?

    Leave a comment:


  • Juutzo
    replied
    Originally posted by Daa Daa View Post
    Avaimella ainakin omani aukeaa.
    Hehe olipa vitun hyvä läppä... Jos ei oikeesti ymmärrä niin eikö olis parempi pitää pää kii? Mä kokeilin keskuslukon pinniin 6 ja 9 antaa maita, mutta ei kontti auennu. Millä vitulla sen saa auki?

    Leave a comment:


  • Daa Daa
    replied
    Originally posted by Juutzo View Post
    Toukka siis kyseessä. Eikö kukaan tiedä kikkaa, jolla kontin saisi auki? Kokeilin kuskin kajarin takana olevaan boksiin sohia hyppyjohtoja, mutta mitään ei tapahtunut.
    Avaimella ainakin omani aukeaa.

    Leave a comment:

Working...
X