memebuy23buy

E30 Kysymyksiä ja vastauksia VII

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • jukkae
    replied
    Vithu itellä ei tunnu riittävän. Tosin eilen vähän parantelin systeemiä kun sähköflektin puhaltamasta ilmasta varmaan puolet meni "huti". M52 + 325i E36 jäähdytin + bilteman sähköflekti niin pitkälle yli 100C on kaupunkipyörittelyssä lämmöt. Diisselin visko oottas asennusta mutta pitäis syyläri ottaa irti että mahtuu kierteilleen tuo visko

    Riittääköhän noin 1cm tai vähän alle väliä siipien ja syylärin välissä ettei ota kiinni missään tilanteessa?

    Leave a comment:


  • petrolhead
    replied
    Originally posted by Pazi88 View Post

    Meikäläisen turbossa on ainakin riittäny vallan hyvin
    -välihuutelu vaikken mitään tiiäkkään-
    Noi normi syylärit riittää vaikka ja mihin jos kaikki muut jäähdytysjärjestelmän perusasiat on niin kuin pitää.

    Leave a comment:


  • Pazi88
    replied
    Originally posted by Miku View Post
    Mikä on isoin e36 m50 tyylinen syyläri mikä e30:ppiin menee? Ja passaako m20 vesiletkut siihen suoraan?
    Ilmastoidun m50 e36:n syyläri menee bolt-on facelift e30:iin 318is kiinnikkeillä. En tiedä passaako letkut. Toki siinä on paisari mukana, eli se m20:n oma jää ylimääräseksi :think

    Meikäläisen turbossa on ainakin riittäny vallan hyvin

    Leave a comment:


  • petrolhead
    replied
    Originally posted by Bm-w View Post
    Mistähän niitä saa?
    Merkkiliike, Ebay, BMW-foorumien osto-ja myyntipalstat. Kaverin autosta yöllä irrottaa. Tossa on tarinaa mun perämurikan mälväyksestä jos ketä kiinnostaa: http://petrolhead.kuvat.fi/blog/8/18...rakentaminen./

    Leave a comment:


  • Bm-w
    replied
    Originally posted by petrolhead View Post
    Hankit lukon siihen olemassaolevaan perääsi.
    Teettää vähän työtä ja vaatii huolellisuutta mutta ei oo mitään ydinfysiikkaa.
    Mistähän niitä saa?

    Leave a comment:


  • Miku
    replied
    Mikä on isoin e36 m50 tyylinen syyläri mikä e30:ppiin menee? Ja passaako m20 vesiletkut siihen suoraan?

    Leave a comment:


  • petrolhead
    replied
    Originally posted by Bm-w View Post
    Pitäisi lukollinen perä hommata 325:seen, mitkä perät sinne siis nyt sopisi? Ei hirveästi näytä olevan noita e30 periä myynnissä..
    Hankit lukon siihen olemassaolevaan perääsi.
    Teettää vähän työtä ja vaatii huolellisuutta mutta ei oo mitään ydinfysiikkaa.

    Leave a comment:


  • Miku
    replied
    Originally posted by Bm-w View Post
    Pitäisi lukollinen perä hommata 325:seen, mitkä perät sinne siis nyt sopisi? Ei hirveästi näytä olevan noita e30 periä myynnissä..
    Ainakin joistain e28 sekä e34 malleista joissa typ188 takakannen vaihdolla. Mutta ei ainakaan kaikista e34.

    Leave a comment:


  • Bm-w
    replied
    Pitäisi lukollinen perä hommata 325:seen, mitkä perät sinne siis nyt sopisi? Ei hirveästi näytä olevan noita e30 periä myynnissä..

    Leave a comment:


  • Aosod
    replied
    E30 m40 koneellisessa tulpan kärjet mustia (ei öljyisiä) elikkäs seos vissiin rikkaalla ? Mistä voisi johtua vai olisiko mahdollisesti puolasta kiinni ?

    Leave a comment:


  • Miku
    replied
    Originally posted by Juutzo View Post
    Mun e30:stä loppu akku ja keskuslukko veti ittensä "kiinni", eikä nyt aukea kontti eikä tankinluukku ollenkaan. Onko olemassa joku johto mihin suoraa virtaa antamalla saisin keskuslukon auki?
    ota esim tankinluukun moottorin liitin irti ja syötä 12v liittimen pinneihin. Jos ei toimi kokeile kääntää napaisuutta.

    Jos kaikki on kunnossa niin moottorinpuoleiseen liittimeen kun laitat virrat niin aukeaa. Toiseen puoleen niin aukeaa kaikki muut lukot.

    Edit: ja on siis sama minkä luukun moottorin piuhoihin temput teet.

    Leave a comment:


  • smpovers
    replied
    Originally posted by KanaDimmy View Post
    Huutomerkki valo syttyy/välähtelee välillä mittaristossa. Välillä voi ajella ilman syttymistä mut sit taas ihan randomilla syttyy ja yleensä pysyy niin kauan kun sammuttaa. Startti ainakin välillä temppuillut että taitaa olla jotain sähköihin liittyvää?
    Jarrunesteen taso vissiin on jo katsottu?

    Leave a comment:


  • KanaDimmy
    replied
    Huutomerkki valo syttyy/välähtelee välillä mittaristossa. Välillä voi ajella ilman syttymistä mut sit taas ihan randomilla syttyy ja yleensä pysyy niin kauan kun sammuttaa. Startti ainakin välillä temppuillut että taitaa olla jotain sähköihin liittyvää?

    Leave a comment:


  • petrolhead
    replied
    Originally posted by jannmann View Post
    Jos sun iskarit on ns. Käännetyt niin liika öljy kun menee iskarin alapäästä sen sisään , alkaa liikerata lyhenemään.
    Ei kyllä mä ihan rahalla ostin ne


    Normi Konit.

    Leave a comment:


  • jannmann
    replied
    Originally posted by petrolhead View Post
    Kyllä mä niin paljon tursasin että tuli yli. Laitoin iskariöljyä. Saa katsuri sitte tuomita pamput että vaihtoon ku selvästi vuotavat. Samalla ku hakkaa kuonahakulla pohjasta ratsupaikat irti.
    Jos sun iskarit on ns. Käännetyt niin liika öljy kun menee iskarin alapäästä sen sisään , alkaa liikerata lyhenemään.

    Leave a comment:

Working...
X