Riittääköhän noin 1cm tai vähän alle väliä siipien ja syylärin välissä ettei ota kiinni missään tilanteessa?
E30 Kysymyksiä ja vastauksia VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Vithu itellä ei tunnu riittävän. Tosin eilen vähän parantelin systeemiä kun sähköflektin puhaltamasta ilmasta varmaan puolet meni "huti". M52 + 325i E36 jäähdytin + bilteman sähköflekti niin pitkälle yli 100C on kaupunkipyörittelyssä lämmöt. Diisselin visko oottas asennusta mutta pitäis syyläri ottaa irti että mahtuu kierteilleen tuo visko
Riittääköhän noin 1cm tai vähän alle väliä siipien ja syylärin välissä ettei ota kiinni missään tilanteessa?
-
-välihuutelu vaikken mitään tiiäkkään-Originally posted by Pazi88 View Post
Meikäläisen turbossa on ainakin riittäny vallan hyvin
Noi normi syylärit riittää vaikka ja mihin jos kaikki muut jäähdytysjärjestelmän perusasiat on niin kuin pitää.
Leave a comment:
-
Ilmastoidun m50 e36:n syyläri menee bolt-on facelift e30:iin 318is kiinnikkeillä. En tiedä passaako letkut. Toki siinä on paisari mukana, eli se m20:n oma jää ylimääräseksi :thinkOriginally posted by Miku View PostMikä on isoin e36 m50 tyylinen syyläri mikä e30:ppiin menee? Ja passaako m20 vesiletkut siihen suoraan?
Meikäläisen turbossa on ainakin riittäny vallan hyvin
Leave a comment:
-
Merkkiliike, Ebay, BMW-foorumien osto-ja myyntipalstat. Kaverin autosta yöllä irrottaa. Tossa on tarinaa mun perämurikan mälväyksestä jos ketä kiinnostaa: http://petrolhead.kuvat.fi/blog/8/18...rakentaminen./Originally posted by Bm-w View PostMistähän niitä saa?
Leave a comment:
-
Mikä on isoin e36 m50 tyylinen syyläri mikä e30:ppiin menee? Ja passaako m20 vesiletkut siihen suoraan?
Leave a comment:
-
Hankit lukon siihen olemassaolevaan perääsi.Originally posted by Bm-w View PostPitäisi lukollinen perä hommata 325:seen, mitkä perät sinne siis nyt sopisi? Ei hirveästi näytä olevan noita e30 periä myynnissä..
Teettää vähän työtä ja vaatii huolellisuutta mutta ei oo mitään ydinfysiikkaa.
Leave a comment:
-
Ainakin joistain e28 sekä e34 malleista joissa typ188 takakannen vaihdolla. Mutta ei ainakaan kaikista e34.Originally posted by Bm-w View PostPitäisi lukollinen perä hommata 325:seen, mitkä perät sinne siis nyt sopisi? Ei hirveästi näytä olevan noita e30 periä myynnissä..
Leave a comment:
-
Pitäisi lukollinen perä hommata 325:seen, mitkä perät sinne siis nyt sopisi? Ei hirveästi näytä olevan noita e30 periä myynnissä..
Leave a comment:
-
E30 m40 koneellisessa tulpan kärjet mustia (ei öljyisiä) elikkäs seos vissiin rikkaalla ? Mistä voisi johtua vai olisiko mahdollisesti puolasta kiinni ?
Leave a comment:
-
ota esim tankinluukun moottorin liitin irti ja syötä 12v liittimen pinneihin. Jos ei toimi kokeile kääntää napaisuutta.Originally posted by Juutzo View PostMun e30:stä loppu akku ja keskuslukko veti ittensä "kiinni", eikä nyt aukea kontti eikä tankinluukku ollenkaan. Onko olemassa joku johto mihin suoraa virtaa antamalla saisin keskuslukon auki?
Jos kaikki on kunnossa niin moottorinpuoleiseen liittimeen kun laitat virrat niin aukeaa. Toiseen puoleen niin aukeaa kaikki muut lukot.
Edit: ja on siis sama minkä luukun moottorin piuhoihin temput teet.
Leave a comment:
-
Jarrunesteen taso vissiin on jo katsottu?Originally posted by KanaDimmy View PostHuutomerkki valo syttyy/välähtelee välillä mittaristossa. Välillä voi ajella ilman syttymistä mut sit taas ihan randomilla syttyy ja yleensä pysyy niin kauan kun sammuttaa. Startti ainakin välillä temppuillut että taitaa olla jotain sähköihin liittyvää?
Leave a comment:
-
Huutomerkki valo syttyy/välähtelee välillä mittaristossa. Välillä voi ajella ilman syttymistä mut sit taas ihan randomilla syttyy ja yleensä pysyy niin kauan kun sammuttaa. Startti ainakin välillä temppuillut että taitaa olla jotain sähköihin liittyvää?
Leave a comment:
-
Ei kyllä mä ihan rahalla ostin neOriginally posted by jannmann View PostJos sun iskarit on ns. Käännetyt niin liika öljy kun menee iskarin alapäästä sen sisään , alkaa liikerata lyhenemään.
Normi Konit.
Leave a comment:
-
Jos sun iskarit on ns. Käännetyt niin liika öljy kun menee iskarin alapäästä sen sisään , alkaa liikerata lyhenemään.Originally posted by petrolhead View PostKyllä mä niin paljon tursasin että tuli yli. Laitoin iskariöljyä. Saa katsuri sitte tuomita pamput että vaihtoon ku selvästi vuotavat.
Samalla ku hakkaa kuonahakulla pohjasta ratsupaikat irti.
Leave a comment:
Leave a comment: