Vithu itellä ei tunnu riittävän. Tosin eilen vähän parantelin systeemiä kun sähköflektin puhaltamasta ilmasta varmaan puolet meni "huti". M52 + 325i E36 jäähdytin + bilteman sähköflekti niin pitkälle yli 100C on kaupunkipyörittelyssä lämmöt. Diisselin visko oottas asennusta mutta pitäis syyläri ottaa irti että mahtuu kierteilleen tuo visko
Riittääköhän noin 1cm tai vähän alle väliä siipien ja syylärin välissä ettei ota kiinni missään tilanteessa?
Mikä on isoin e36 m50 tyylinen syyläri mikä e30:ppiin menee? Ja passaako m20 vesiletkut siihen suoraan?
Ilmastoidun m50 e36:n syyläri menee bolt-on facelift e30:iin 318is kiinnikkeillä. En tiedä passaako letkut. Toki siinä on paisari mukana, eli se m20:n oma jää ylimääräseksi :think
Meikäläisen turbossa on ainakin riittäny vallan hyvin
E30 m40 koneellisessa tulpan kärjet mustia (ei öljyisiä) elikkäs seos vissiin rikkaalla ? Mistä voisi johtua vai olisiko mahdollisesti puolasta kiinni ?
Mun e30:stä loppu akku ja keskuslukko veti ittensä "kiinni", eikä nyt aukea kontti eikä tankinluukku ollenkaan. Onko olemassa joku johto mihin suoraa virtaa antamalla saisin keskuslukon auki?
ota esim tankinluukun moottorin liitin irti ja syötä 12v liittimen pinneihin. Jos ei toimi kokeile kääntää napaisuutta.
Jos kaikki on kunnossa niin moottorinpuoleiseen liittimeen kun laitat virrat niin aukeaa. Toiseen puoleen niin aukeaa kaikki muut lukot.
Edit: ja on siis sama minkä luukun moottorin piuhoihin temput teet.
Huutomerkki valo syttyy/välähtelee välillä mittaristossa. Välillä voi ajella ilman syttymistä mut sit taas ihan randomilla syttyy ja yleensä pysyy niin kauan kun sammuttaa. Startti ainakin välillä temppuillut että taitaa olla jotain sähköihin liittyvää?
Huutomerkki valo syttyy/välähtelee välillä mittaristossa. Välillä voi ajella ilman syttymistä mut sit taas ihan randomilla syttyy ja yleensä pysyy niin kauan kun sammuttaa. Startti ainakin välillä temppuillut että taitaa olla jotain sähköihin liittyvää?
Kyllä mä niin paljon tursasin että tuli yli. Laitoin iskariöljyä. Saa katsuri sitte tuomita pamput että vaihtoon ku selvästi vuotavat. Samalla ku hakkaa kuonahakulla pohjasta ratsupaikat irti.
Jos sun iskarit on ns. Käännetyt niin liika öljy kun menee iskarin alapäästä sen sisään , alkaa liikerata lyhenemään.
Leave a comment: