Originally posted by jr66
View Post
E30 Kysymyksiä ja vastauksia VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Originally posted by Juutzo View PostJoo kyllä se on iha kunno limpiks hitsattu siitä päästä.. Mahtuskohan isolla lentävällä vetämään napan takaa poikki, jos hommaa uuden navankin?:think Prkl että tulee laakerirempalle hintaa...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Aosod View Posthttp://www.motonet.fi/fi/varaosat/54...arjan-tiiviste
tuommoisesta osasta kysymys että onko tossa mukana se "lämpösuoja" pakosarjan ja tulpanhattujen väliin kun yleensä on tiivisteessä kiinni mutta tuossa kun ei kuvaa näy.
tuollaista siis metsästän.
Leave a comment:
-
-
Niin siitä on se mutteri nylpätty paskaks ja sen päälle on sitte veetty kunnon kerros kemppiliimaa. Voi olla aika työmaa ruveta sitä hitsausta siitä jyystämään, vähän näytti sille ainakin. Vetaria ei tarvii säästellä ollenkaan, kun hommasin uuden sillon kun huomasin että joku idiootti on menny sen hitsaamaan sinne...
Leave a comment:
-
-
Niin että ei kannata yrittää jäystää veke sitä hitsiä? Mistä sen tietää, voi irrota helpollakin jos joku on vetäny pienellä virralla kökköä rasvasten osien päälle. En nyt ekana alkas laikkaamaan vetoniveltä paskaks.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by petrolhead View PostNo onko se hitsattu ympäriasti?
lähtisin koittamaan hioa nauhahiomakoneella ja/tai käpyterällä hitsit veke. Vaikee sanoo miten toimiva idea kun ei oo näkemässä työmaata..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Juutzo View PostMikäköhän olis kivuttomin keino saaha vetari irti, kun joku valopää on menny hitsaamaan sen mutterin siihen kiinni? :thinkTarpeeks isolla poralla poraa sen pään paskaks ja hakkaa pois? Siinä ei sitä työskentelytilaa ole niin mahottomasti kummiskaan... Uus vetari löytyy kyllä.
lähtisin koittamaan hioa nauhahiomakoneella ja/tai käpyterällä hitsit veke. Vaikee sanoo miten toimiva idea kun ei oo näkemässä työmaata..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Aosod View Postkerta nyt puhetta m40 jaosta niin miten laitatte ton nokkapyöränä just oikeen kun siinähän on se välys elikkä kääntyy vähäsen myötä- ja vastapäivään. Vai meneekö vaan tollein että nokka-akseli oikeeseen asentoon ja se tappi sinne alas ja sitten vaan toi pyörä tohon merkin kohalle ja hihna kiinni ?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Aosod View Postkerta nyt puhetta m40 jaosta niin miten laitatte ton nokkapyöränä just oikeen kun siinähän on se välys elikkä kääntyy vähäsen myötä- ja vastapäivään. Vai meneekö vaan tollein että nokka-akseli oikeeseen asentoon ja se tappi sinne alas ja sitten vaan toi pyörä tohon merkin kohalle ja hihna kiinni ?
Leave a comment:
-
-
Mikäköhän olis kivuttomin keino saaha vetari irti, kun joku valopää on menny hitsaamaan sen mutterin siihen kiinni? :thinkTarpeeks isolla poralla poraa sen pään paskaks ja hakkaa pois? Siinä ei sitä työskentelytilaa ole niin mahottomasti kummiskaan... Uus vetari löytyy kyllä.
Leave a comment:
-
-
kerta nyt puhetta m40 jaosta niin miten laitatte ton nokkapyöränä just oikeen kun siinähän on se välys elikkä kääntyy vähäsen myötä- ja vastapäivään. Vai meneekö vaan tollein että nokka-akseli oikeeseen asentoon ja se tappi sinne alas ja sitten vaan toi pyörä tohon merkin kohalle ja hihna kiinni ?
Leave a comment:
-
-
Kaikki mitä minä olen nähnyt on varustettu nokka-akselin lovella ja nokkapyörän pykälällä joka siihen tapaa. Mutta en mä kaikkia ole nähnuäytkään.
Miten sä säädät ajoitusta M40-moottorissa?:think
Leave a comment:
-
-
Oikeassa olet, mutta eipä tuosta merkistä ole paljoakaan iloa, jos joutuu nokkapyörää säätämään, niinkuin yleensä joutuukin jos haluaa jaon oikeasti kohdalleen. Ja kuka tietää että onko jo etukäteen nokkapyörää säädetty? Sen takia itse luotan enemmin 8mm tappiin ja nokka akselin asentoon.
Leave a comment:
-
Leave a comment: