niin siis mulla on m20 vauhtis ja 320 vanhanmallin startti.
ja kun sanottiin, että voi heittää suoraan uudemman mallin e30 325 1.4kw startin tilalle, mutta eihän se sinne sovi
onko siis m20b20 ja m20b25 vauhtipyörien starttikehissä eroa?
E30 Kysymyksiä ja vastauksia VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
No eikös se pidäkin vaihtaa jos pistää m20 vauhtiksen. Tai vastaavasti se m20 startti sille kaveriksi. Tai sitten m20 vauhtipyörään m50 hammaskehä että voi käyttää omaa starttia.
Eikös ne jotenkin noin mennyt
Leave a comment:
-
-
Originally posted by bmw89 View Postonkos m20 starteilla jotain eroa muutakuin fyysinen koko?
tuli joskus ostettua m50 kylkeen m20b20 vauhtis ja semmonen "iso" startti, joka nyt sano sopimuksen irti ja tekis mieli vaihtaa semmoseen nykyaikasempaan?:think
Eipä tunnu onnistuvan, kun tuossa mun vanhan mallin startissa 25mm ratas ja e30 325 pikku startissa 29mm
Leave a comment:
-
-
e30:in mittariston ja koetaulun taustavalot ei pala.
Sulakkeet tsekattu, pakkivalon johto tsekattu, pakkivalo toimii ja sulake ei pala joten todnäk pakkivalon johto ei maadota. Mittariston, kojetaulun ja etumaisen tuhkakupin polttimot vaihdettu.
Toimivaksi todettu valonkatkaisin vaihdettu ja yhä on taustavalot mykkänä.
Vielä syksyllä valot paloivat joten talven projektin aikana valot ovat mykistyneet.
Koetin FAQ-osion kytkentäkaavioita katsella mutta niin paljoa ei ole autosähköinssin vikaa että osaisin niistä ideoida mahdollista syytä.
Ja auto tosiaan sigun e30.
Jos jollain vinkkiä mitä kannattaa kokeilla seuraavaksi niin arvostaisin suuresti.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by SanMiguel View PostLöytyisikös täältä hyviä ideoita miksi mittariston sulake palaa jatkuvasti? Eli sulake nro.10. Oikosulkuun tai johonkin muuhun näppärään ominaisuuteenhan se viittaa mutta olisikos ideoita mistä kannattaisi lähteä vikaa hakemaan?? Lisätään viellä että välillä se kestää päivän ja välillä minuutin. Palaa myös ainoastaan ajaessa.
Ikinä aikaisemmin kyseistä ongelmaa ei ole ollut auton omistuksen aikana, mutta viimeisen 1,5 vuoden seisonnan jäljiltä tommonen hassun hauska ominaisuus on ilmaantunut. :think
Leave a comment:
-
-
Löytyisikös täältä hyviä ideoita miksi mittariston sulake palaa jatkuvasti? Eli sulake nro.10. Oikosulkuun tai johonkin muuhun näppärään ominaisuuteenhan se viittaa mutta olisikos ideoita mistä kannattaisi lähteä vikaa hakemaan?? Lisätään viellä että välillä se kestää päivän ja välillä minuutin. Palaa myös ainoastaan ajaessa.
Ikinä aikaisemmin kyseistä ongelmaa ei ole ollut auton omistuksen aikana, mutta viimeisen 1,5 vuoden seisonnan jäljiltä tommonen hassun hauska ominaisuus on ilmaantunut. :think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by tomppad View Poste30 m10 moottorilla. lämmöt nousee,keittää ja paine tuntuu myös syylärin letkuilla. mitenkäs päin nuo sisäkennolle menevät letkut pitäisi olla onko merkitystä ees kuin päin laittaa. kun on niin, että kannelta tuleva on alemmassa liitoksessa, ylempi sitten lohkossa näin ollen lämmintäkin tulee ja vesi kiertää, mutta ovatko noin oikein? jos meinaan kääntää toistepäin ei virtaa kunnolla kennon läpion kansipahvia vaihettu, termostaattia, sisäkennoa ohitettu, vesipumppu irroitettu ja tarkastettu, mutta aina vaan sama ongelma ,että keittämään rupeaa. alkaa olee ideat vähissä mistä tämä johtuu. Tosiaan alunperin m40 ja vaihettu m10 tilalle. niin siksi ei varmuutta letkujen paikoista.
Leave a comment:
-
-
e30 m10 moottorilla. lämmöt nousee,keittää ja paine tuntuu myös syylärin letkuilla. mitenkäs päin nuo sisäkennolle menevät letkut pitäisi olla onko merkitystä ees kuin päin laittaa. kun on niin, että kannelta tuleva on alemmassa liitoksessa, ylempi sitten lohkossa näin ollen lämmintäkin tulee ja vesi kiertää, mutta ovatko noin oikein? jos meinaan kääntää toistepäin ei virtaa kunnolla kennon läpion kansipahvia vaihettu, termostaattia, sisäkennoa ohitettu, vesipumppu irroitettu ja tarkastettu, mutta aina vaan sama ongelma ,että keittämään rupeaa. alkaa olee ideat vähissä mistä tämä johtuu. Tosiaan alunperin m40 ja vaihettu m10 tilalle. niin siksi ei varmuutta letkujen paikoista.
Leave a comment:
-
-
Facelift ja torx pultit. Pitäis tuo hiekkapelti saada vaihdettuu parempaa tuossa 320..
Leave a comment:
-
-
Onko ideoita, että millä saan etupuskurin irti? Joku joskus vetänyt toisen pultin pyöreeksi ja toinen on tanan kovaa kiinni.
Leave a comment:
-
-
Menee aika herkästi vilkkuviiksestä paskaksi se palautustoimintovipstaaki.
Leave a comment:
-
Leave a comment: