memebuy23buy

E30 Kysymyksiä ja vastauksia VII

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dre-
    replied
    Mihin vedän johdot penkeiltä kun niissä olisi grillit mutta alunperin niitä ei autossa ole ollut?
    Facelift ja sportpenkit.:think

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Originally posted by Jay_L View Post
    Saako uusia 325:sen jarrukilpiä muualta kuin marmorilta kohtuuhintaan? Olis tarve joka nurkkaan.
    Hinnasta en tiedä mutta kl-varaosat, merteil, schmiedmann.

    Leave a comment:


  • Jay_L
    replied
    Saako uusia 325:sen jarrukilpiä muualta kuin marmorilta kohtuuhintaan? Olis tarve joka nurkkaan.

    Leave a comment:


  • peddee e30
    replied
    osaisko joku kertoa miten tuohon m10 ruiskuun tulee kaasuvaijeri kiinni sinne moottorinpäähän... http://bmwfans.info/parts-catalog/E3..._housing_assy/

    tilasin ton #20 osan mutta en kyllä ymmärrä miten se tohon kiini tulee

    Leave a comment:


  • Bemssi
    replied
    Originally posted by jr66 View Post
    Näin, ja 168 -> 188 n. 9/84, en ole varma. Samalla (?) 240 loota vaihtuu 260:een, omassa 4/84 on kuitenkin 240 ja 168.
    Tämä kunnossa! Kiitos molemmille vastauksista. Täytyy alkaakin etsimään preface 323,325i/e 2d mallia.

    Leave a comment:


  • T3
    replied
    Tai sitten tekee kaikkein helpoimmin ja löysää ne mutterit jo silloin, kun auto vielä seisoo tukevasti pyörillään. Suojakorkki irti, muutama kierros mutteria auki ja sitten vasta tolppa pois. Ei tarvi pilata iskaria pihdeillä, tai kikkailla mitään muutakaan, saati ampua pulttipyssyllä.

    Leave a comment:


  • JJT
    replied
    Tai sitten vaan pyssyllä avaa.

    Leave a comment:


  • Axum
    replied
    itse oon lopettanut iskarin irroituksessa kuusiokoloavaimen kanssa leikkimisen, tolppa pöydälle/lattialle, isoilla pihdillä iskarin varren YLÄOSASTA kiinni (kangasta tai muuta vastaavaa väliin) ja räikällä mutteri vaan auki.

    Leave a comment:


  • Vicious_e36
    replied
    Originally posted by Att1Tude View Post
    Omassa entisessä volsussa oli kuusiokolo (7,5mm -.-) yläpäässä ja ympärillä mutteri tottakai ja kaikki pyöri läpi. Lenkkiavain jossa kulma ja siitä läpi juuri oikean mittaisella kuusiokololla pitää tolppaa paikallaan ja avaa mutterin. Jos tuo on hitusenkaan väljä tuo kuusiokoloavain ni se muljahtaa ihan helkkarin helposti v****s se pää ja rälläkkähommiksi menee tai muuksi vastaavaksi.
    kuullostaa erittäin mukavalta.. mun tuurilla toi yläpää pyörähtää tyhjää ja alapallost hajoo kierteet mutta kiitos vinkistä!

    Leave a comment:


  • Att1Tude
    replied
    Originally posted by smpovers View Post
    Mulla saattaisi olla tommonen jemmassa mutta varmaan marmorin kautta saat sen helpoiten ja samaan hintaan. Käsittääkseni noita saa vielä. Hinta varmaan kympin alle..
    Itse en ainakaan jaksaisi tehdä kiinnitystä itse kun voi sillä autolla ilman tehostintakin väliaikaisesti ajella.
    Joo kyllä se on nyt maltettava tuohon hintaan

    Leave a comment:


  • smpovers
    replied
    Originally posted by Att1Tude View Post
    http://www.etk.cc/bmw/EN/search/sele...CE/32/32_1826/ osa 6(ohjaustehostimen pumpun hihnan kiristin)

    Mitä ootte käyttänyt ratkaisuna jos kyseistä osaa ei ole? Kierretankoa jossa putkenpala joka vastaa pumpun päähän? Se vaan että tietäs tehdä jotain patenttia niin ettei hihnat oo hetkessä poikki ja sais vielä suoraan sen pumpun ohjattua.
    Mulla saattaisi olla tommonen jemmassa mutta varmaan marmorin kautta saat sen helpoiten ja samaan hintaan. Käsittääkseni noita saa vielä. Hinta varmaan kympin alle..
    Itse en ainakaan jaksaisi tehdä kiinnitystä itse kun voi sillä autolla ilman tehostintakin väliaikaisesti ajella.

    Leave a comment:


  • Att1Tude
    replied
    Originally posted by jr66 View Post
    No pitäisikö nuo kilkkeet hankkia ?
    No se tietennii mutta teenkö turhaa työtä siinä, kun tuo pumppu tulee olemaan ns. väljempi semmosella ratkaisulla että meenkö marmorille suoraan Vasta maanantaina. Polttelee kun tuosta kiinni koko jupakka että vuotaako hammastanko miten pahasti jne. Ylimääränen jarruputkenvaihto+jarrujen ilmaus+polkupyörällä 10km+rapula riitti vähäksi aikaa noille vastuksille

    Leave a comment:


  • Att1Tude
    replied
    Originally posted by jvsvmvsv View Post
    kiitoksia neuvoista eiköhän näillä pärjätä kaveri puhu et edessä yläpäässä olis muttereissa myös kuusiokolot? miten ootte noi sit availlu jos pitää paikkaansa?
    Omassa entisessä volsussa oli kuusiokolo (7,5mm -.-) yläpäässä ja ympärillä mutteri tottakai ja kaikki pyöri läpi. Lenkkiavain jossa kulma ja siitä läpi juuri oikean mittaisella kuusiokololla pitää tolppaa paikallaan ja avaa mutterin. Jos tuo on hitusenkaan väljä tuo kuusiokoloavain ni se muljahtaa ihan helkkarin helposti v****s se pää ja rälläkkähommiksi menee tai muuksi vastaavaksi.

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Originally posted by Att1Tude View Post
    http://www.etk.cc/bmw/EN/search/sele...CE/32/32_1826/ osa 6(ohjaustehostimen pumpun hihnan kiristin)

    Mitä ootte käyttänyt ratkaisuna jos kyseistä osaa ei ole? Kierretankoa jossa putkenpala joka vastaa pumpun päähän? Se vaan että tietäs tehdä jotain patenttia niin ettei hihnat oo hetkessä poikki ja sais vielä suoraan sen pumpun ohjattua.
    No pitäisikö nuo kilkkeet hankkia ?

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Originally posted by T3 View Post
    Riippuen vuosimallista. Vanhemmat 323i:t on typ 168-perällä. Kaikki toki 51mm:n etutolpilla ja levyjarrullisilla takatukivarsilla. ABS:iä sitten on ja ei kaikissa noissa malleissa. Lisäksi perävälityksissä eroja.
    Näin, ja 168 -> 188 n. 9/84, en ole varma. Samalla (?) 240 loota vaihtuu 260:een, omassa 4/84 on kuitenkin 240 ja 168.

    Leave a comment:

Working...
X