Mihin vedän johdot penkeiltä kun niissä olisi grillit mutta alunperin niitä ei autossa ole ollut?
Facelift ja sportpenkit.:think
E30 Kysymyksiä ja vastauksia VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Saako uusia 325:sen jarrukilpiä muualta kuin marmorilta kohtuuhintaan? Olis tarve joka nurkkaan.
Leave a comment:
-
osaisko joku kertoa miten tuohon m10 ruiskuun tulee kaasuvaijeri kiinni sinne moottorinpäähän...
http://bmwfans.info/parts-catalog/E3..._housing_assy/
tilasin ton #20 osan mutta en kyllä ymmärrä miten se tohon kiini tulee
Leave a comment:
-
Tai sitten tekee kaikkein helpoimmin ja löysää ne mutterit jo silloin, kun auto vielä seisoo tukevasti pyörillään. Suojakorkki irti, muutama kierros mutteria auki ja sitten vasta tolppa pois. Ei tarvi pilata iskaria pihdeillä, tai kikkailla mitään muutakaan, saati ampua pulttipyssyllä.
Leave a comment:
-
itse oon lopettanut iskarin irroituksessa kuusiokoloavaimen kanssa leikkimisen, tolppa pöydälle/lattialle, isoilla pihdillä iskarin varren YLÄOSASTA kiinni (kangasta tai muuta vastaavaa väliin) ja räikällä mutteri vaan auki.
Leave a comment:
-
kuullostaa erittäin mukavalta..Originally posted by Att1Tude View PostOmassa entisessä volsussa oli kuusiokolo (7,5mm -.-) yläpäässä ja ympärillä mutteri tottakai ja kaikki pyöri läpi. Lenkkiavain jossa kulma ja siitä läpi juuri oikean mittaisella kuusiokololla pitää tolppaa paikallaan ja avaa mutterin. Jos tuo on hitusenkaan väljä tuo kuusiokoloavain ni se muljahtaa ihan helkkarin helposti v****s se pää ja rälläkkähommiksi menee tai muuksi vastaavaksi.
mun tuurilla toi yläpää pyörähtää tyhjää ja alapallost hajoo kierteet
mutta kiitos vinkistä!
Leave a comment:
-
Joo kyllä se on nyt maltettava tuohon hintaanOriginally posted by smpovers View PostMulla saattaisi olla tommonen jemmassa mutta varmaan marmorin kautta saat sen helpoiten ja samaan hintaan. Käsittääkseni noita saa vielä. Hinta varmaan kympin alle..
Itse en ainakaan jaksaisi tehdä kiinnitystä itse kun voi sillä autolla ilman tehostintakin väliaikaisesti ajella.
Leave a comment:
-
Mulla saattaisi olla tommonen jemmassa mutta varmaan marmorin kautta saat sen helpoiten ja samaan hintaan. Käsittääkseni noita saa vielä. Hinta varmaan kympin alle..Originally posted by Att1Tude View Posthttp://www.etk.cc/bmw/EN/search/sele...CE/32/32_1826/ osa 6(ohjaustehostimen pumpun hihnan kiristin)
Mitä ootte käyttänyt ratkaisuna jos kyseistä osaa ei ole? Kierretankoa jossa putkenpala joka vastaa pumpun päähän? Se vaan että tietäs tehdä jotain patenttia niin ettei hihnat oo hetkessä poikki ja sais vielä suoraan sen pumpun ohjattua.
Itse en ainakaan jaksaisi tehdä kiinnitystä itse kun voi sillä autolla ilman tehostintakin väliaikaisesti ajella.
Leave a comment:
-
No se tietennii mutta teenkö turhaa työtä siinä, kun tuo pumppu tulee olemaan ns. väljempi semmosella ratkaisulla että meenkö marmorille suoraan Vasta maanantaina. Polttelee kun tuosta kiinni koko jupakka että vuotaako hammastanko miten pahasti jne. Ylimääränen jarruputkenvaihto+jarrujen ilmaus+polkupyörällä 10km+rapula riitti vähäksi aikaa noille vastuksilleOriginally posted by jr66 View PostNo pitäisikö nuo kilkkeet hankkia ?
Leave a comment:
-
Omassa entisessä volsussa oli kuusiokolo (7,5mm -.-) yläpäässä ja ympärillä mutteri tottakai ja kaikki pyöri läpi. Lenkkiavain jossa kulma ja siitä läpi juuri oikean mittaisella kuusiokololla pitää tolppaa paikallaan ja avaa mutterin. Jos tuo on hitusenkaan väljä tuo kuusiokoloavain ni se muljahtaa ihan helkkarin helposti v****s se pää ja rälläkkähommiksi menee tai muuksi vastaavaksi.Originally posted by jvsvmvsv View Postkiitoksia neuvoista eiköhän näillä pärjätä
kaveri puhu et edessä yläpäässä olis muttereissa myös kuusiokolot? miten ootte noi sit availlu jos pitää paikkaansa?
Leave a comment:
-
No pitäisikö nuo kilkkeet hankkia ?Originally posted by Att1Tude View Posthttp://www.etk.cc/bmw/EN/search/sele...CE/32/32_1826/ osa 6(ohjaustehostimen pumpun hihnan kiristin)
Mitä ootte käyttänyt ratkaisuna jos kyseistä osaa ei ole? Kierretankoa jossa putkenpala joka vastaa pumpun päähän? Se vaan että tietäs tehdä jotain patenttia niin ettei hihnat oo hetkessä poikki ja sais vielä suoraan sen pumpun ohjattua.
Leave a comment:
-
Näin, ja 168 -> 188 n. 9/84, en ole varma. Samalla (?) 240 loota vaihtuu 260:een, omassa 4/84 on kuitenkin 240 ja 168.Originally posted by T3 View PostRiippuen vuosimallista. Vanhemmat 323i:t on typ 168-perällä. Kaikki toki 51mm:n etutolpilla ja levyjarrullisilla takatukivarsilla. ABS:iä sitten on ja ei kaikissa noissa malleissa. Lisäksi perävälityksissä eroja.
Leave a comment:
Leave a comment: