No prkele. Pitäskö sen lähtee paukuttamalla irti et siellä on semmonen sokka mikä painuu kasaan? Vähänkuin männänrengas
Ite naputtelin puukon kärjellä pikkuhiljaa sen peltisen pölysuojan sauman auki ja vedin pois edestä ja sisältä sokka pois ja nivel irti, samallalailla kuin se sisempi nivel.. Mutta mitään järkeä tuommosessa nivelen vaihdossa ei oo kun uusia ja ehjiä käytettyjä vetareita on maailma täynnä
En oo kyllä kokeillut, mutta luulisin että toimii myös ilmassa ja vähän aikaa vedessä.
Mutta siis se kytkin on ennen lamppua siinä piirissä ja maadoitus on takavalossa.
Jos lampulle menisi suoraan virta ja sitä ohjattaisiin sillä katkaisijan läpi menevällä maalla niin ei olisi sulakkeen poksumis ongelmaa niin helposti mut sit taas jos maa hinkkautuu puhki runkoa vasten niin pakki valot palais koko ajan.
m10 kaasaria oon muuttamassa ruiskuksi ja olen hommannu m10 ruiskun moottorin sähöt ja tulipahan semmone mielee että ku sulakerasialta lähtevä moottori sähköjen pyöreä liitin on kaasarista ja se ite moottorinsähköjen liitin ruiskusta ja mitä nyt on tullu katottua nii muute pinnit ois oikeilla paikoilla paitsi 4 kpl on eripaikoissa ja olen lukenu että ihmiset vaa pyöräyttää liittimen kiinni ja se alkaa toimiin. vai pitääkö alkaa muuttelee noita pinni paikkoja että alkais pelaan?
niin tarttisko nuita alkaa muutteleen vai alkaisko pelaan ihan plug&play tyyppisesti?
Peruutusvalon kytkimen johto ottaa maihin vaihdekepin juuresta. Todennäköisesti johdon kuori hankautunut puhki ja toisinaan kun peruutusvaihde kytketään päälle, johto osuu koripeltiin ja sulake posahtaa. Kepin suojapussukka ylös, läpivientikumin kohdilta tarkistamaan johdon suojakuori ja mahdollisen vian korjaus. Ai miksikö näin? Peruutusvalot ja mittaristo on saman sulakkeen takana.
Kiitoksia vois siitä vaikka alottaa kerran se joku liitin oli jo siinä esillä mut ei tullu kateltua mutta niin viime kerralla ainakin mittaristo pimeni kun laitoin kakkoselt ykköselle
Peruutusvalon kytkimen johto ottaa maihin vaihdekepin juuresta. Todennäköisesti johdon kuori hankautunut puhki ja toisinaan kun peruutusvaihde kytketään päälle, johto osuu koripeltiin ja sulake posahtaa. Kepin suojapussukka ylös, läpivientikumin kohdilta tarkistamaan johdon suojakuori ja mahdollisen vian korjaus. Ai miksikö näin? Peruutusvalot ja mittaristo on saman sulakkeen takana.
Eikös peruutusvalon kytkin toimi maalla...? Mutta todennäköisesti vika on jossain pakkivalo suunnalla.
Mikäköhän vois olla kun mittariston sulake palaa vähänväliä? Olisko ollu nyt nr. 10 ja koko 7,5 ohjekirjan mukaan. Edellinen kesti 3-4pvää sitä aikasempi pari tuntii ja sitä ennen monta kuukautta
Peruutusvalon kytkimen johto ottaa maihin vaihdekepin juuresta. Todennäköisesti johdon kuori hankautunut puhki ja toisinaan kun peruutusvaihde kytketään päälle, johto osuu koripeltiin ja sulake posahtaa. Kepin suojapussukka ylös, läpivientikumin kohdilta tarkistamaan johdon suojakuori ja mahdollisen vian korjaus. Ai miksikö näin? Peruutusvalot ja mittaristo on saman sulakkeen takana.
Mikäköhän vois olla kun mittariston sulake palaa vähänväliä? Olisko ollu nyt nr. 10 ja koko 7,5 ohjekirjan mukaan. Edellinen kesti 3-4pvää sitä aikasempi pari tuntii ja sitä ennen monta kuukautta
Arvelisin jotta sielä sulakkeen 10 takana on jotaki vikkaa
Mikäköhän vois olla kun mittariston sulake palaa vähänväliä? Olisko ollu nyt nr. 10 ja koko 7,5 ohjekirjan mukaan. Edellinen kesti 3-4pvää sitä aikasempi pari tuntii ja sitä ennen monta kuukautta
Mikäs piuha tämä on? Samasta piuha nipusta lähtee puolalle, maadotukseen ja johonkin
auto on 320-325 swappi
Lambdan liittimeltä näyttää. Kuuluisi olla edessä akkukotelon/hyllyn alapinnassa kiinni, mutta kun sulla näyttää olevan tekniikanvaihto, niin tiedä sitten onko putkessa lambdaa ollenkaan, vaikka tuon johdon toisessa päässä se pitäisi olla.
Leave a comment: