E30 Kysymyksiä ja vastauksia VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by T3 View PostMiksi syyläri pitäisi irrottaa. Eihän se ole mitenkään tiellä jakohihnaa vaihdettaessa. Viskon ja tunnelin lisäksi myös yksi vesiletku ja hihnan alempi/ylempi suojakoppa, virranjakajan kansi yms pientä.- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
-
semmonen ongelma että e30 vm-84 ei toimi vilkun palautus.
Pitäisikö sen ratin muovi "ulokkeen" ohimennessään pyyhkäistä se villku pois päältä ns pystysuoralla liikkeellä? Eli pitäisikö vilkun lähteä pois päältä kun nostaa tai laskee sitä "tappia" kun ratti ei ole paikallaan ja vilkku päällä?
Nyt vilkku menee pois päältä vain kuin nostaa tai laskee sitä tappia ja painaa sitä ääriasennossa pohjaan (siis vilkun viikseä päin).
Ne viiksen jouset näytävät olevan ehjät ja kun rattia kääntää niin vilkku koittaa palautua tai ainakin viiksi nyksähtää mutta ei kuitenkaan palaudu ikinä.
Vähän epäselvää tekstiä, mutta toivottavasti joku ymmärtää pointin
Comment
-
-
Menee aika herkästi vilkkuviiksestä paskaksi se palautustoimintovipstaaki.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
e30 m10 moottorilla. lämmöt nousee,keittää ja paine tuntuu myös syylärin letkuilla. mitenkäs päin nuo sisäkennolle menevät letkut pitäisi olla onko merkitystä ees kuin päin laittaa. kun on niin, että kannelta tuleva on alemmassa liitoksessa, ylempi sitten lohkossa näin ollen lämmintäkin tulee ja vesi kiertää, mutta ovatko noin oikein? jos meinaan kääntää toistepäin ei virtaa kunnolla kennon läpion kansipahvia vaihettu, termostaattia, sisäkennoa ohitettu, vesipumppu irroitettu ja tarkastettu, mutta aina vaan sama ongelma ,että keittämään rupeaa. alkaa olee ideat vähissä mistä tämä johtuu. Tosiaan alunperin m40 ja vaihettu m10 tilalle. niin siksi ei varmuutta letkujen paikoista.
Comment
-
-
Originally posted by ruupanen View PostOhjeita E30 cabin katon vaihtoon? Mitä liimaa käytetty?
Vähintään yksi kaveri kannattaa olla apuna.
Huolella kannattaa rätti kohdistaa runkoon.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by tomppad View Poste30 m10 moottorilla. lämmöt nousee,keittää ja paine tuntuu myös syylärin letkuilla. mitenkäs päin nuo sisäkennolle menevät letkut pitäisi olla onko merkitystä ees kuin päin laittaa. kun on niin, että kannelta tuleva on alemmassa liitoksessa, ylempi sitten lohkossa näin ollen lämmintäkin tulee ja vesi kiertää, mutta ovatko noin oikein? jos meinaan kääntää toistepäin ei virtaa kunnolla kennon läpion kansipahvia vaihettu, termostaattia, sisäkennoa ohitettu, vesipumppu irroitettu ja tarkastettu, mutta aina vaan sama ongelma ,että keittämään rupeaa. alkaa olee ideat vähissä mistä tämä johtuu. Tosiaan alunperin m40 ja vaihettu m10 tilalle. niin siksi ei varmuutta letkujen paikoista.
TEAM "Peli Menetetty"
Nyt:
E30 325i bagged m20b28 stroker cabriolet
E30 320i 2d m20b27 tic project
E38 728ia
E46 316i sedan
Ex:
3xE39 4xE36 1xE34 3xE30 4xE21
Comment
-
-
Löytyisikös täältä hyviä ideoita miksi mittariston sulake palaa jatkuvasti? Eli sulake nro.10. Oikosulkuun tai johonkin muuhun näppärään ominaisuuteenhan se viittaa mutta olisikos ideoita mistä kannattaisi lähteä vikaa hakemaan?? Lisätään viellä että välillä se kestää päivän ja välillä minuutin. Palaa myös ainoastaan ajaessa.
Ikinä aikaisemmin kyseistä ongelmaa ei ole ollut auton omistuksen aikana, mutta viimeisen 1,5 vuoden seisonnan jäljiltä tommonen hassun hauska ominaisuus on ilmaantunut. :think
Comment
-
-
Originally posted by SanMiguel View PostLöytyisikös täältä hyviä ideoita miksi mittariston sulake palaa jatkuvasti? Eli sulake nro.10. Oikosulkuun tai johonkin muuhun näppärään ominaisuuteenhan se viittaa mutta olisikos ideoita mistä kannattaisi lähteä vikaa hakemaan?? Lisätään viellä että välillä se kestää päivän ja välillä minuutin. Palaa myös ainoastaan ajaessa.
Ikinä aikaisemmin kyseistä ongelmaa ei ole ollut auton omistuksen aikana, mutta viimeisen 1,5 vuoden seisonnan jäljiltä tommonen hassun hauska ominaisuus on ilmaantunut. :think.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
Comment