Kaasarin etuvasen alakulma, ruuvin kanta näyttää eteenpäin muistaakseni. Onko sytkä kohdallaan ?
Ahaa, onko tämä se RMO-XXX ?
Ei tuo seoksen säätö paljon mitään auttanut. Konepelti ylhäällä kun anto kaasua kuuli hyvin kun kierrokset jäisivät hiukan leijumaan jonka jälkeen alkaa taas tuo epätasainen/pätkivä tyhjäkäynti. Haiskahtaisi imuvuodolta
Asiaa käsitelty sen tuhannen kertaa, nokka kulunut paskaksi. Ebaysta nokkasetti sis. mm. nostajat vajaa 300 €.
Tosin olet uudehko foorumilainen niin ei kaikkia aiheita voi tietenkään seurata/muistaa.
Jeesjees vissinki pitää se sitten vaihtaa.Pysyykö ton rempan tekemään kansi kiinni koneessa irroittamalla vaan venakopan kannen ja nostamalla nokka pois. entä mitä muuta täytyy uusia samalla.Tiiviste ainakin ja jakohihna(pitääkö kiristäjä sun muut uusia kans?) mutta onko muuta mitä pitäisi vaihtaa uuteen samalla?
M40B16, ylä ja alavesiletkut kovat ja alavesiletku oli kylmä 15min ajon jälkeen, hukkaa jäähdytin nesteitä jonkunverran, lämpömittari välillä näyttäs nostavan lämpöjä.. Puhaltaa kuitenni kuumaa ja lämmöt laskee kun puhaltimen laittaa täysille. Veikkauksia, pahvi, visko, vesipumppu, termari, mittaristo temppuilee vai kaikki yhtä aikaa?
Mistä lähtis syytä etsiin ja miten korjaisi kun taka-akseliilta kuuluu narinaa/kitinää kun taka-akseli tekee joustoliikkeen ajossa?
Alustana noin 4 kesää ajettu H&R cupkit, takana isot puslat on powerflexit ja laitettu säätölätkät myös taka-akselille.
Vaihtamalla vialliset osat uusiin ja sitte ohjauskulmien mittaus ja säätö.
kun taka-akseliilta kuuluu narinaa/kitinää kun taka-akseli tekee joustoliikkeen ajossa?
Nostat sen auton ylös ja meet alle hyvän valaisimen ja vänkäraudan kanssa. Narinaa voi tehdä mikä vaan kumiosa. Tukivarren helat, iskarin yläpäät, kelkan ja murikan puslat. Tukivarren helat on viittä vaille ikuiset E30:ssä mutta toki nekin saa paskaksi jos korkeuden muuttamisen jälkeen ei käytä niitten ruuveja löysällä ja kiristä sit paino pyörillä. Tai kirraa ne ruuvit pyörät ilmassa.
Alustana noin 4 kesää ajettu H&R cupkit, takana isot puslat on powerflexit ja laitettu säätölätkät myös taka-akselille.
Eihän niissä tukivarsissa vaan oo mitkään haistapaskan uretaanipuslat?
Jos tukivarren korvakot on ajettu auki ja on säätölätkät niin onhan se mahollista että pusla(t) ei tukeudu kunnolla palkin korvakoihin ja pääsee liikkumaan. Anyhow, vika ei selviä kuin tarkastamalla osat.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Mahtaakohan olla kuskin ovi päässyt vääntymään tai jotain kun vetää niin vi*usti oven etunurkasta tiivisteen välistä?
Ulkoota kun katsoo niin oven kromilista ei ole tasassa takasivuikkunan listan kanssa, vaan on 3-4mm alempaa. Ovea kun työntää ulkoota sisälle päin, listatkin menevät linjaan. Ovessa ei ainakaan tunnu väljyyttä kun kitkuttaa taka-alanurkasta ylös alas:think
Voiko oven lukkosysteemi tai se mikä B-pilarissa on kiinni väsyä niin paljon muka ettei jaksa pitää ovea tiukasti kinni?
Mahtaakohan olla kuskin ovi päässyt vääntymään tai jotain kun vetää niin vi*usti oven etunurkasta tiivisteen välistä?
Ulkoota kun katsoo niin oven kromilista ei ole tasassa takasivuikkunan listan kanssa, vaan on 3-4mm alempaa. Ovea kun työntää ulkoota sisälle päin, listatkin menevät linjaan. Ovessa ei ainakaan tunnu väljyyttä kun kitkuttaa taka-alanurkasta ylös alas:think
Voiko oven lukkosysteemi tai se mikä B-pilarissa on kiinni väsyä niin paljon muka ettei jaksa pitää ovea tiukasti kinni?
Mahotonta sanoo näkemättä, mutta kuvauksen perusteella kuulostaa siltä että ovi roikkuu.
Lukkosanka säädetään sellaseen korkeuteen että ovi on oikeessa korkeudessa oven ollessa kiinni. Sen jälkeen saranoista säädetään oven korkeus niin ettei se ponnista ylös kun avaa oven tai repsahda alaspäin. Oikeen korkeuden tunteekin kun saa säädettyä kohalleen: Ovi lukittuu vastustelematta.
Mikä sen oven olis vääntänyt? Tuskin mikään. Sitte ku luukku on säädelty joka suunnassa oikein, raot on OK ja ovi on tasapintanen korin kanssa, voi tarkastella irvistääkö joku nurkka. Jos irvistää ni sitte nyrjäyttää sitä vähän polvea vasten
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Mahotonta sanoo näkemättä, mutta kuvauksen perusteella kuulostaa siltä että ovi roikkuu.
Lukkosanka säädetään sellaseen korkeuteen että ovi on oikeessa korkeudessa oven ollessa kiinni. Sen jälkeen saranoista säädetään oven korkeus niin ettei se ponnista ylös kun avaa oven tai repsahda alaspäin. Oikeen korkeuden tunteekin kun saa säädettyä kohalleen: Ovi lukittuu vastustelematta.
Mikä sen oven olis vääntänyt? Tuskin mikään. Sitte ku luukku on säädelty joka suunnassa oikein, raot on OK ja ovi on tasapintanen korin kanssa, voi tarkastella irvistääkö joku nurkka. Jos irvistää ni sitte nyrjäyttää sitä vähän polvea vasten
Mikähän mahtaa olla vialla kun m10 kaasarissa 3 pytyn tulppa vaihtanut väriä kerman väriseksi? Muut valkeita. Juuri ennen vaihtoa ei meinannut kiihdyttäessä käydä kaikilla, kärjet kyllä kunnossa kaikissa.. :think
Ovet lukossa ja avain virtalukossa eikä vara-avainta. Kokeiltu molempiin lukkopesiin kahta eri kolmekympin avainta eikä aukea.
Onko jotakin konstia miten nuo saa auki vai pitääkö lähteä etsimään autovarasta
Comment