Onko kellään kokemuksian linkin takana olevista pulttikaarista e30? Istuuko suoraa alle vai pitääkö muokkailla? 2 oviseen ois tarkotus laittaa.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 Kysymyksiä ja vastauksia VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Jou. €30:ssä rupes puhallin vinkumaan 2 ja 3 asennossa. Ja kaarteeseen ajaessa ei vingu enneeMitäs minä nyt tuonne vaihan? ei oo ikää tullu vastaan tuollasta "vikaa"
Ja kyllä, saisin itsekin selville että mikä siellä on kuin purkaisin vähän mutta joku kanssaharrastaja varmaan moisen tempun tehnyt joskus niin.
Comment
-
-
Originally posted by henk95 View PostOnko kellään kokemuksian linkin takana olevista pulttikaarista e30? Istuuko suoraa alle vai pitääkö muokkailla? 2 oviseen ois tarkotus laittaa.
http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-3-E30-...kAAOSwV0RXtr9RLast edited by petrolhead; 12-10-2016, 19:35.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by sonkko123 View PostJou. €30:ssä rupes puhallin vinkumaan 2 ja 3 asennossa. Ja kaarteeseen ajaessa ei vingu enneeMitäs minä nyt tuonne vaihan? ei oo ikää tullu vastaan tuollasta "vikaa"
Ja kyllä, saisin itsekin selville että mikä siellä on kuin purkaisin vähän mutta joku kanssaharrastaja varmaan moisen tempun tehnyt joskus niin.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Missähän vuosimallissa kabiinin lämmönsäätö muuttuu vaijerilla toimivasta sähköiseen? Ja missä vm puhaltimen ohjaus läpät alkaa aukeamaan säätimet oikeassa reunassa eikä vasemmassa? Tai missä välissä tulee neljäs vaihde puhaltimen nopeuksille?
Ja näiden typerien kysymysten jälkeen viellä yksi. Onko kukaan naittanut tämmöstä uudempaa versiota vanhemman tilalle? Vaatiiko esim mahottomasti sähköistys töitä?
Comment
-
-
Originally posted by SanMiguel View PostMissähän vuosimallissa kabiinin lämmönsäätö muuttuu vaijerilla toimivasta sähköiseen? Ja missä vm puhaltimen ohjaus läpät alkaa aukeamaan säätimet oikeassa reunassa eikä vasemmassa? Tai missä välissä tulee neljäs vaihde puhaltimen nopeuksille?
Ja näiden typerien kysymysten jälkeen viellä yksi. Onko kukaan naittanut tämmöstä uudempaa versiota vanhemman tilalle? Vaatiiko esim mahottomasti sähköistys töitä?
Tuo sähköinen lämmönsäätö taitaa olla lisävaruste (suht harvinainen). Vaijerilla säätyy normaalisti vuosimallista riippumatta.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Tottahan E30:ssä on ollut elektronista lämmönsäädintä, lisävarusteena. Lämmönsäätimen normaalin sini-puna kiekon yhteydessä on lämpötila-asteet merkattuna siihen kehälle. Autosta löytyy sitten lämpötilahaistelija, joka pitää lämpötilan sille asetetulla tasolla, esim +20c. Tehdas käyttää tästä nimitystä automaattinen lämpötilansäädin. Periaatteessa "köyhänmiehen" ilmastointi, ilman kylmälaitetta.Last edited by T3; 14-10-2016, 12:17..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Toi yllämainittu toimii todella hyvin. Saa kesät talvet olla samassa asennossa ja ei tartte hikoilla tai palella.
Systeemissä siis pari haistelijaa. Toinen kuskin jalkatilassa joka toimii alipaineella ja sitten se monille mystinen patti lämmönsäätimen vieressä jossa reikiä.
Siitä imetään ilmaa pienellä puhaltimella niissä autoissa joissa toi systeemi löytyy.
Ei ole ollut aikoinaan edes kovin kallis systeemi, mutta silti yllättävän harvinainen.Aprilia RSV4
Comment
-
-
Originally posted by M-T2 View PostTallilla tuli puhdisteltua ohjaustehostaja sarjaa täydellistä ja toista sarjaa mistä puuttuu osaa niin huomasin, että säiliössä eri tarrat?? Vihreä tarra jossa lukee CHF only ja toisessa oranssi ATF only. Mitä eroa näillä öljyillä on? Ja onko merkitystä?
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostNormaalisti Näissä on kai ATF öljyä tehostimessa, mutta Pohjoismaihin tuoduissa on yleensä CHF öljyä, koska se pelaa kylmässä paremmin. Ei käsittääkseni ole väliä kumpaa pistää, jos järjestelmä on tyhjä. Mut jos lisää öljyä, niin laittaa sitä, mitä korkissa lukee.
Comment
-
Comment