Voisko joku kertoa mihin tuo anturi kuuluu?kyseessä m20b27 b25 kannella
E30 Kysymyksiä ja vastauksia IX
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kampiakselin tunnistin, peltinen teline on jakopään kopassa kiinni. Tuolla anturilla ei tee mitään ellei ole alkup. testeriä, kertoo l-jet koneen kierrokset ja sytkäennakon ko. masiinalle, kun katsot tarkkaan niin huomaat että valkoinen piuha ei jatku/haaraudu tuosta testipistokkeesta mihinkään.Originally posted by Karmakee View PostVoisko joku kertoa mihin tuo anturi kuuluu?kyseessä m20b27 b25 kannella
M20b27 :think Onko vanhemmat l-jet kun tuo anturi on mukana ja uudemmat motronic vai hä ? Mikäs härpäke tuo on missä näkyy sininen letkunippa ? Säädettävä pa-paineen säädin ? Sekasikiö virikone ?
Comment
-
Aivan joo, kiitoksia.Pensanpaineensäädin juu, Ostin tämmösen räpellyksen joku aika sitten, kipinä hukassa eikä ihme ku katsoo johtoja, hyppyjohtoja siellä Täällä yms, pitäs jostain saada m20 johtosarja että pääsee helpommalla.. jonku verran mittaillu että esim virtalukolta Puolalle tulee virta jne sytkä osia kattonu että kunnossa, joku anturiki on pakopuolella kampiakselin kohilla ilman toista johtoa ja muitaki hienoja virityksiä löytänyt 😂 ja motronicin boksillaOriginally posted by jr66 View PostKampiakselin tunnistin, peltinen teline on jakopään kopassa kiinni. Tuolla anturilla ei tee mitään ellei ole alkup. testeriä, kertoo l-jet koneen kierrokset ja sytkäennakon ko. masiinalle, kun katsot tarkkaan niin huomaat että valkoinen piuha ei jatku/haaraudu tuosta testipistokkeesta mihinkään.
M20b27 :think Onko vanhemmat l-jet kun tuo anturi on mukana ja uudemmat motronic vai hä ? Mikäs härpäke tuo on missä näkyy sininen letkunippa ? Säädettävä pa-paineen säädin ? Sekasikiö virikone ?
Comment
-
Etanassa aina motronic, vanhoissa vaan 1.0 jota ei muissa ymmärtääkseni ole käytetty. 1.0 on mm. Matalaohmiset suuttimet kun 1.1 on jo korkeaohmiset.Originally posted by jr66 View PostKampiakselin tunnistin, peltinen teline on jakopään kopassa kiinni. Tuolla anturilla ei tee mitään ellei ole alkup. testeriä, kertoo l-jet koneen kierrokset ja sytkäennakon ko. masiinalle, kun katsot tarkkaan niin huomaat että valkoinen piuha ei jatku/haaraudu tuosta testipistokkeesta mihinkään.
M20b27 :think Onko vanhemmat l-jet kun tuo anturi on mukana ja uudemmat motronic vai hä ? Mikäs härpäke tuo on missä näkyy sininen letkunippa ? Säädettävä pa-paineen säädin ? Sekasikiö virikone ?Aprilia RSV4
Comment
-
Muistaisin vaihtaneeni aikoinaan usean E30:in pahveja ristiin, oli sitten kyseessä prefacelift tai facelift. Pelkkiä materiaalieroja eri malleissa.Originally posted by siakku View PostKäykö prefaceliftin ovipahvit faceliftiin? Kiinnikkeet näyttäis olevan erilaisia, mutta saako ne vaihtamalla sopimaan?-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
-
Eipä niitä taida olla kuin e28:ssa. Tosin e28 spoileri menee myös e30:iin. On vaan ihan himpun verran leveämpi.Originally posted by peltone View PostOnko E30 saanu "uritettua" M-Tech 1 takaspoileria? E28:ssa on mutta mitenkä E30?Sawo-Karjala - connection
@osmis_garage
Harraste: E30 325i Cabriolet -86
Käyttis: E39 528i M-Sport -99
Comment
-
Tuli hommattuu käsivarastoo tollane spoikka ja rupesin miettii tota uritusta että myiköhän myyjä sittenki e28 spoilerin e30 mallisena :thinkOriginally posted by Osmis View PostEipä niitä taida olla kuin e28:ssa. Tosin e28 spoileri menee myös e30:iin. On vaan ihan himpun verran leveämpi.E30 316 -87
E91 325i -06
E61 530d -06
F10 520d -14
ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3
Comment
-
Mulle kävi kerran juurikin noin. Hölmönä menin vielä myymään sen e28 lipan kaverille ja ostin tilalle e30 oman lipan, joka on vähä tyhmemmän näköinen kun ei oo niitä urituksia.Originally posted by peltone View PostTuli hommattuu käsivarastoo tollane spoikka ja rupesin miettii tota uritusta että myiköhän myyjä sittenki e28 spoilerin e30 mallisena :thinkSawo-Karjala - connection
@osmis_garage
Harraste: E30 325i Cabriolet -86
Käyttis: E39 528i M-Sport -99
Comment
-
Mun mielestä E28:n spoileri E30:ssä olis vielä tyhmemmän näköinenOriginally posted by Osmis View PostMulle kävi kerran juurikin noin. Hölmönä menin vielä myymään sen e28 lipan kaverille ja ostin tilalle e30 oman lipan, joka on vähä tyhmemmän näköinen kun ei oo niitä urituksia.
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
Onko jotai kikkaa miten fiksuiten saa etusivuikkunan alakiinnikkeet irti ehjänä?
Poistin irtolasista paskotut kiinnikkeet ja pitäs toisesta lasista saada kiinnikkeet.E30 316 -87
E91 325i -06
E61 530d -06
F10 520d -14
ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3
Comment
-
Jep, noin ne lähtee. Jotain lämpöreagoivaa liimaa niissä on, ehki butyyliä jos se silloin on jo keksittyOriginally posted by bmw89 View PostEi ne tainnut olla kiinni kuin jollain liimalla, niin luulis irtoavan, kun antaa lämpöä:think
Itellä ainakin veivimallista irtos ittestäänkin joskus toinen alakiinnike ja lasi tippu oven sisään
Tsemppiä Niko
Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
Comment
-
Comment