Originally posted by Pazi88
View Post
E30 Kysymyksiä ja vastauksia IX
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Sen ohjausvaihteen toiminnan kannalta on kriittistä, että se ulko ja sisäosa akselista ei oo hitsattu yhteen. Sen sisäosan pitää pikkasen kääntyillä siellä, koska se on se varsinainen hydrauliventtiili mikä ohjaa öljyn kulkua.Originally posted by ^Sleeper^ View PostJoo, epähuomiossa tuli kyllä katkastua se tapin alapuolelta, mutta ne akselit on kyllä hitsattu yhteen kunnolla. Voiko silti johtua siitä?
Mut kuten edellä jo tulikin. Se on pilalla. Osta uus.
Leave a comment:
-
mietippä nyt uudelleen miten fiksu ratkaisu on hitsata ohjauksen osia.
osta uus tanko
Leave a comment:
-
Voi. Sulla on joko jäänyt akselit keskenään väärään asentoon, jolloin tehostimen ohjausventtiilissä on jatkuva ohjaus toiselle puolelle tai sitten venttiili on ottanut itseensä hitsauksen lämmöstä ja vuotaa sisäisesti.Originally posted by ^Sleeper^ View PostJoo, epähuomiossa tuli kyllä katkastua se tapin alapuolelta, mutta ne akselit on kyllä hitsattu yhteen kunnolla. Voiko silti johtua siitä?Last edited by Skarpa; 27-04-2018, 21:04.
Leave a comment:
-
Joo, epähuomiossa tuli kyllä katkastua se tapin alapuolelta, mutta ne akselit on kyllä hitsattu yhteen kunnolla. Voiko silti johtua siitä?Originally posted by Tonton View Postoot katkaissut akselin lukitus tapin alapuolelta niin rihlat ja itse ratti aksel pyörii irrallaan toisistaan.
osta uus hammastankoa ja jätä sokka paikalleen
Leave a comment:
-
oot katkaissut akselin lukitus tapin alapuolelta niin rihlat ja itse ratti aksel pyörii irrallaan toisistaan.Originally posted by ^Sleeper^ View PostE30 m52 swap mihin laitettu e36 hammastanko. Auton kun lyö käyntiin, niin ohjaus kääntyy itsestään oikealle ja jää huutamaan "rajotinta" vasten. Pumppu vaihdettu jo toiseen ja ilmattu on. Mistähän vikaa osais seuraavaksi lähteä etsimään?
osta uus hammastankoa ja jätä sokka paikalleen
Leave a comment:
-
E30 m52 swap mihin laitettu e36 hammastanko. Auton kun lyö käyntiin, niin ohjaus kääntyy itsestään oikealle ja jää huutamaan "rajotinta" vasten. Pumppu vaihdettu jo toiseen ja ilmattu on. Mistähän vikaa osais seuraavaksi lähteä etsimään?
Leave a comment:
-
Minkä ikinä ruuvaattekin kampuran perään, niin tasapainottaisin sen asetelman kanssa. Olkoot moten kalliit ja kiiltävät osat tahansa.
Leave a comment:
-
Juu ei todellakaan ole kaksoismassa niinkuin Skarppa jo totesikin ja lukeehan siinä ihan selvästi, että KAKSOISMASSAN KORVAAVA....
Leave a comment:
-
Ei kait toi kaksoimassapyörä oo, vaan alumiininen kiinteä. Muuten samaa mieltä jo esitettyjen kommenttien kanssa. Uudempien koneiden kanssa noissa alumiinisissa vauhtiksissa on enemmän järkeä. Vauhtiksen paksuuden voi joutua pitämään samana kuin kaksoismassapyörässä, jos kytkinakseli on liian lyhyt litteälle vauhtikselle. Silloin voi teräksestä olla hankalan tehdä kovin kevyttä pyörää.Originally posted by MikeDry View PostJust sitä hain, kun vertaa sinkku massa ja tätä, että mikä olisi hyöty. Ihmettelen että kuka tuollaisen laittaisi, törkeen hintainen ja usein kuullut yleisesti tupla massa vauhtipyörät huonojaLast edited by Skarpa; 21-04-2018, 21:12.
Leave a comment:
-
Just sitä hain, kun vertaa sinkku massa ja tätä, että mikä olisi hyöty. Ihmettelen että kuka tuollaisen laittaisi, törkeen hintainen ja usein kuullut yleisesti tupla massa vauhtipyörät huonojaOriginally posted by jannmann View PostEi sitten niin mitään vitun hyötyä. Ja jos haluaa kevyemmän kovan pyörän niin Ruotsista DLI technik olis mun valinta.
Löytääkö kukaan enää netistä muualta tavaraa kun ameriikan joen ylihintaista markkina paskaa, jossa useimmiten myydään osa ongelmaan jota ei edes ole, ei ainakaan eurooppalaisilla auton rakentajilla.
Leave a comment:
-
Ei sitten niin mitään vitun hyötyä. Ja jos haluaa kevyemmän kovan pyörän niin Ruotsista DLI technik olis mun valinta.Originally posted by MikeDry View PostOnko e30:sessä ollut tupla massa vauhtipyöriä vakiona...
Kun tuli vaan mieleen, mitä hyötyä tästä olisi esim vakioon verrattuna jos on sinkku massa vauhtis, tietysti keveys varmaankin..mutta eikö nää tupla massa vauhtipyörät oo huonoa:think

Löytääkö kukaan enää netistä muualta tavaraa kun ameriikan joen ylihintaista markkina paskaa, jossa useimmiten myydään osa ongelmaan jota ei edes ole, ei ainakaan eurooppalaisilla auton rakentajilla.
Leave a comment:
-
Onko e30:sessä ollut tupla massa vauhtipyöriä vakiona...
Kun tuli vaan mieleen, mitä hyötyä tästä olisi esim vakioon verrattuna jos on sinkku massa vauhtis, tietysti keveys varmaankin..mutta eikö nää tupla massa vauhtipyörät oo huonoa:think
Leave a comment:
Leave a comment: