Sen ohjausvaihteen toiminnan kannalta on kriittistä, että se ulko ja sisäosa akselista ei oo hitsattu yhteen. Sen sisäosan pitää pikkasen kääntyillä siellä, koska se on se varsinainen hydrauliventtiili mikä ohjaa öljyn kulkua.
Mut kuten edellä jo tulikin. Se on pilalla. Osta uus.
Noniin, kiitoksia asiallisesta vastauksesta. Oppirahat on siis taas maksettu
Joo, epähuomiossa tuli kyllä katkastua se tapin alapuolelta, mutta ne akselit on kyllä hitsattu yhteen kunnolla. Voiko silti johtua siitä?
Sen ohjausvaihteen toiminnan kannalta on kriittistä, että se ulko ja sisäosa akselista ei oo hitsattu yhteen. Sen sisäosan pitää pikkasen kääntyillä siellä, koska se on se varsinainen hydrauliventtiili mikä ohjaa öljyn kulkua.
Mut kuten edellä jo tulikin. Se on pilalla. Osta uus.
Joo, epähuomiossa tuli kyllä katkastua se tapin alapuolelta, mutta ne akselit on kyllä hitsattu yhteen kunnolla. Voiko silti johtua siitä?
Voi. Sulla on joko jäänyt akselit keskenään väärään asentoon, jolloin tehostimen ohjausventtiilissä on jatkuva ohjaus toiselle puolelle tai sitten venttiili on ottanut itseensä hitsauksen lämmöstä ja vuotaa sisäisesti.
oot katkaissut akselin lukitus tapin alapuolelta niin rihlat ja itse ratti aksel pyörii irrallaan toisistaan.
osta uus hammastankoa ja jätä sokka paikalleen
Joo, epähuomiossa tuli kyllä katkastua se tapin alapuolelta, mutta ne akselit on kyllä hitsattu yhteen kunnolla. Voiko silti johtua siitä?
E30 m52 swap mihin laitettu e36 hammastanko. Auton kun lyö käyntiin, niin ohjaus kääntyy itsestään oikealle ja jää huutamaan "rajotinta" vasten. Pumppu vaihdettu jo toiseen ja ilmattu on. Mistähän vikaa osais seuraavaksi lähteä etsimään?
oot katkaissut akselin lukitus tapin alapuolelta niin rihlat ja itse ratti aksel pyörii irrallaan toisistaan.
osta uus hammastankoa ja jätä sokka paikalleen
E30 m52 swap mihin laitettu e36 hammastanko. Auton kun lyö käyntiin, niin ohjaus kääntyy itsestään oikealle ja jää huutamaan "rajotinta" vasten. Pumppu vaihdettu jo toiseen ja ilmattu on. Mistähän vikaa osais seuraavaksi lähteä etsimään?
Just sitä hain, kun vertaa sinkku massa ja tätä, että mikä olisi hyöty. Ihmettelen että kuka tuollaisen laittaisi, törkeen hintainen ja usein kuullut yleisesti tupla massa vauhtipyörät huonoja
Ei kait toi kaksoimassapyörä oo, vaan alumiininen kiinteä. Muuten samaa mieltä jo esitettyjen kommenttien kanssa. Uudempien koneiden kanssa noissa alumiinisissa vauhtiksissa on enemmän järkeä. Vauhtiksen paksuuden voi joutua pitämään samana kuin kaksoismassapyörässä, jos kytkinakseli on liian lyhyt litteälle vauhtikselle. Silloin voi teräksestä olla hankalan tehdä kovin kevyttä pyörää.
Ei sitten niin mitään vitun hyötyä. Ja jos haluaa kevyemmän kovan pyörän niin Ruotsista DLI technik olis mun valinta.
Löytääkö kukaan enää netistä muualta tavaraa kun ameriikan joen ylihintaista markkina paskaa, jossa useimmiten myydään osa ongelmaan jota ei edes ole, ei ainakaan eurooppalaisilla auton rakentajilla.
Just sitä hain, kun vertaa sinkku massa ja tätä, että mikä olisi hyöty. Ihmettelen että kuka tuollaisen laittaisi, törkeen hintainen ja usein kuullut yleisesti tupla massa vauhtipyörät huonoja
Onko e30:sessä ollut tupla massa vauhtipyöriä vakiona...
Kun tuli vaan mieleen, mitä hyötyä tästä olisi esim vakioon verrattuna jos on sinkku massa vauhtis, tietysti keveys varmaankin..mutta eikö nää tupla massa vauhtipyörät oo huonoa:think
Ei sitten niin mitään vitun hyötyä. Ja jos haluaa kevyemmän kovan pyörän niin Ruotsista DLI technik olis mun valinta.
Löytääkö kukaan enää netistä muualta tavaraa kun ameriikan joen ylihintaista markkina paskaa, jossa useimmiten myydään osa ongelmaan jota ei edes ole, ei ainakaan eurooppalaisilla auton rakentajilla.
Onko e30:sessä ollut tupla massa vauhtipyöriä vakiona...
Kun tuli vaan mieleen, mitä hyötyä tästä olisi esim vakioon verrattuna jos on sinkku massa vauhtis, tietysti keveys varmaankin..mutta eikö nää tupla massa vauhtipyörät oo huonoa:think
Leave a comment: