Jaa pieni kysymys. M20b20 kylmänä käy aivan perkeleen paksulla eikä pysy muutakun kaasuttelemalla käynnissä. Tasakaasulla hiljakseen painamalla alkaa tukehtumaan, hetken kun lämpiää niin käy tosi nätisti. Vaihdoin 3kpl alipaineletkuja ja lisäsin klemmarit vielä varuiks. Silmämääräisesti lampun kanssa vielä tutkin kaikki muutkin mitä näkyi. Vaihdoin myös tulpat. Imm avaamaton ja sammuu samantien jos töpselin irrottaa. Ja mikä virka on kaasuvivun vieressä olevalla termarin näkösellä kapistuksella? Menee imusarjasta alipaine letku (pieni) siihen ja se pääty liikkuu sormin painamalla muttei oo missää kiinni?! Pari cm siihen kaasuläpän vipuun. Liekö taipunut teline? Näin luurin voimin haastavaa selailla mitää realii tai fanssii
Jaa pieni kysymys. M20b20 kylmänä käy aivan perkeleen paksulla eikä pysy muutakun kaasuttelemalla käynnissä. Tasakaasulla hiljakseen painamalla alkaa tukehtumaan, hetken kun lämpiää niin käy tosi nätisti. Vaihdoin 3kpl alipaineletkuja ja lisäsin klemmarit vielä varuiks. Silmämääräisesti lampun kanssa vielä tutkin kaikki muutkin mitä näkyi. Vaihdoin myös tulpat. Imm avaamaton ja sammuu samantien jos töpselin irrottaa. Ja mikä virka on kaasuvivun vieressä olevalla termarin näkösellä kapistuksella? Menee imusarjasta alipaine letku (pieni) siihen ja se pääty liikkuu sormin painamalla muttei oo missää kiinni?! Pari cm siihen kaasuläpän vipuun. Liekö taipunut teline? Näin luurin voimin haastavaa selailla mitää realii tai fanssii
L-jet tai le-jet koska siinä on se alipainekalvo jota kuvailit termarin näköiseksi ? Motronicissa tuota ei tainnut olla :think Heitä helvettiin se. Ei auta ongelmaan mutta en ymmärrä systeemin tarkoitusta/hyötyä, ainakin myös e21 facelift-m10 koneessa tuo on.
Ongelmasta, boksin lämpöanturi ? Tai joku muu...
Tää lämpömittari voi johtua siitä että hiplailit lämpömittarin kiinnitystä tai jopa irroitit sen ja sen maadoitus lähti toimimaan. Ei mitään tekemistä akkujen kanssa. Noihin muihin vaikuttaakin ne akut.
Niin bensa kuin lämpö mittarin sekoilut johtuu yleensä siitä huonosta maa kontaktista.
Huono maakontakti missä? Itse kävin eilen alhaalla olevan ja venakoppaan tulevien maadoitusten molemmat päät ja ei vaikutusta. Tankki näyttää aina täyttä ja lämmöt myös. Kiekkamittari ei myöskään pelaa. Toimi vielä vuosi sitten..
Huono maakontakti missä? Itse kävin eilen alhaalla olevan ja venakoppaan tulevien maadoitusten molemmat päät ja ei vaikutusta. Tankki näyttää aina täyttä ja lämmöt myös. Kiekkamittari ei myöskään pelaa. Toimi vielä vuosi sitten..
Mittaristossa. Hiffaat heti kun purat mittaristoa.
Onko jotkin tarvikelokasuojat (eteen) muita parempia vai istuuko kaikki huonosti? Tarjontaa näkyy olevan ainakin Blic, Van Wezel, Johns, Prasco, HD..
en usko että valmistajilla on kummosia eroja keskenään, enemmän vaikuttaa onko se muotin ensimmäinen yksilö vai samaisesta muotista se viimeinen. Muotitkin kuluu ja sitä myöten toleranssit kasvaa ennen uudelleen sulatusta. Ostajan näkökannasta katsottuna se on ihan herrain käsissä tuleeko se minkä saa kohtalaisesti sopimaan vai se mikä on puolisenttiä liian pitkä ja ei sovi mitenkään mihinkään.
en usko että valmistajilla on kummosia eroja keskenään, enemmän vaikuttaa onko se muotin ensimmäinen yksilö vai samaisesta muotista se viimeinen. Muotitkin kuluu ja sitä myöten toleranssit kasvaa ennen uudelleen sulatusta. Ostajan näkökannasta katsottuna se on ihan herrain käsissä tuleeko se minkä saa kohtalaisesti sopimaan vai se mikä on puolisenttiä liian pitkä ja ei sovi mitenkään mihinkään.
Ei tarvitse olla e36 mallista. Eli e30 mallin pumppu toimii ihan yhtä hyvin ja sopii paikalleenkin ilman muokkauksia
Ihan totta. Tosin. Se sarjan alkupään orkkislokarikin vaatii sovittamista että se istuu kunnolla eikä melkein. Sen takia korinosissa on aina holot kiinnitysreiät..
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment