Originally posted by Markkanenn
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 Kysymyksiä ja vastauksia IX
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by raimo1 View PostTähän aikaisempaan kyssäriin palatakseni.
Tunerstudion mukaan 89 lämpö ja silloin auton mittari vetelee jossain kolmen vartin kohdalla.
Jos oletetaan että tunerstudio näyttää oikein, mistä voisi johtua että auton mittari näyttää liikaa?E30 m20b27hyrrä
The first eighteen years of your life are like a free trial, and after that it's pay to play
Comment
-
-
Ix kannattaa pitää ihan nelivetona, koska sen etuakselisto poikkeaa täysin takavedon etuakselistoon verrattuna. Tuolla ix etuakselistolla ei saa järkeviä pyöränkulmia takaveto käyttöön ja takavetoisen etuakselistoakaan ei voi tuossa hyödyntää.
Eli jos muutat ix:n takavedoksi saat ajettavuudeltaan surkea takavedon.
Comment
-
-
Originally posted by Sam Hill View PostOliko 325i prefacessa öljynlauhdutin? Jos oli niin mihin se kiinnitetään? Bmwfans antaa to sep 87 ja from sep 87 erinumerolla ja kuvan mukaan on eri kohdissa kiinnityspisteet mutta mistään en löydä kuvaa kromipuskurisesta autosta missä se olisi kiinni.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by heina View Postonko kellään kokemusta ix takavedoksi muuttamisesta? käykö iso laippaisen 260 getragin ilmeisesti sama kun e34 ja 188 perän 6pulttisen kardaanin kiinnityksen väliin joku kardaani suoraan?
Moni on katunut jälkeen päin, ketkä on tehnyt tuon. Ennemmin myynyt nelikon eteenpäin ja ostanut takapotkun. Myös niitä etuvetareita ei kannata poistaa, ainakin ulompia tumppeja, että pyörän laakerit ei saa kipeetä, näin mulle on kerrottu ja eikö myös se tarvii takavetoisen vaihdelaatikon kannakkeen:thinkEx:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better
Comment
-
-
Originally posted by Daa Daa View PostIx kannattaa pitää ihan nelivetona, koska sen etuakselisto poikkeaa täysin takavedon etuakselistoon verrattuna. Tuolla ix etuakselistolla ei saa järkeviä pyöränkulmia takaveto käyttöön ja takavetoisen etuakselistoakaan ei voi tuossa hyödyntää.
Eli jos muutat ix:n takavedoksi saat ajettavuudeltaan surkea takavedon.
Comment
-
-
Originally posted by MikeDry View PostPakko kysyä miksi pitää vaihtaa...
Moni on katunut jälkeen päin, ketkä on tehnyt tuon. Ennemmin myynyt nelikon eteenpäin ja ostanut takapotkun. Myös niitä etuvetareita ei kannata poistaa, ainakin ulompia tumppeja, että pyörän laakerit ei saa kipeetä, näin mulle on kerrottu ja eikö myös se tarvii takavetoisen vaihdelaatikon kannakkeen:think
Comment
-
-
Ei ole tullut verrattua: 2d ja 4d takapenkin istuinosa on eri numerolla, miten istuu käytännössä ristiin?
Originally posted by heina View Postkesäks takaveto talveks neliveto. vetareita en oo poistamassa vaan etukardaanin ja jakolaatikon. juu tarvii koska jakolaatikko vaihdelaatikko kannake jakolootassa. kannake tuskin ongelmaks muodostuu. enkä usko et kardaanin kannatinkumikaan.Last edited by muuris; 10-05-2017, 07:07.
Comment
-
-
Originally posted by muuris View PostEi ole tullut verrattua: 2d ja 4d takapenkin istuinosa on eri numerolla, miten istuu käytännössä ristiin?TEAM "Peli Menetetty"
Nyt:
E30 325i bagged m20b28 stroker cabriolet
E30 320i 2d m20b27 tic project
E38 728ia
E46 316i sedan
Ex:
3xE39 4xE36 1xE34 3xE30 4xE21
Comment
-
-
Originally posted by muuris View PostEi ole tullut verrattua: 2d ja 4d takapenkin istuinosa on eri numerolla, miten istuu käytännössä ristiin?
Comment
-
-
Eikös 316i ja 318i M40 koneella ole ihan samanlaiset putkistot :think RealOEM antaa eri osanumerot, mutta ovat kyllä ulkoisesesti aivan saman näköisiä.
E: kyllähän noissa tuntuu mitat täsmäävän. Katsotaan mitenkä istuu paikalleen.Last edited by niiksu; 12-05-2017, 16:14.BMW E30 325i 1988 Delphin Metallic
BMW E34 5XXi 1990 Delphin Metallic
Honda Civic EF 1989 Auringonpolttama Punainen
Comment
-
-
Käynnistys vika
Ongalmana on puoli lämpöisenä käyntiin lähtö. Kylmänä ja lämpöisenä lähtee priimasti käyntiin heti mutta kun auton ajaa ensin lämpöiseksi ja odottelee 5min niin joutuu startata noin 30sek että alkaa potkia vaivanloisesti käyntiin.
Tekniikkana oli ennen m20b20 jolloin vika alkoin ja nykyinen tekiikka on m50b25 joten luulisi että vika piilee bensan saannissa.
Onkohan tuossa jossakin joku besan paineen tunnistin tai vastaava joka määrää koska tehdään bensan paine heti virrat päälle laittaessa? ja onkohan jossakin tuku taka isku venttiili jonka pitäisi pitää polttoaine letkuissa paine? Kylmänä ainakin b-pumppu surisee hetken heti virrat päälle laittaessa mutta lämpöisestä en tiedä että pitäisikö sen edes surista joka kerta kun laittaa virrat päälle?
Comment
-
Comment