Re: Korin vahvistuksista
Mutta muistakaa asetusten perimmäinen tarkoitus eli syy miksi sääntöjä ylipäätään on olemassa:
Korin tulee kestää isompi moottori valmistajan tarkoittamalla tavalla.
Tässä M3/E30 jutussa ei ole mitään ratkaisevasti erilaista joten ne korit kyllä kestää sen mitä M3:kin.
Yleisen turvallisuuden nimissä AKEn kuitenkin täytyisi ainakin olla kiinnostunut asiasta että onko näin, sillä kaikkien valmistajien korit ei ole itsestäänselvästi yhtä vahvoja, huippukärjistettynä peruscorollan kori tuskin kestää pitkään WRC corollan tehoja.
Samoin rankasti vahvistetuun E30 cabrion koriin on helppo AKEn todeta että kyllä se kestää samat tekniikat kuin perus E30 kori, toisinpäin ehkä miettisivät enemmän.
Tämä ei ole mitään pelottelua, on vain hyvä joskus ajatella asia AKE:n näkökulmasti niin voi varautua etukäteen siihen miksi nikottelevat joidenkin kysymysten edessä.
Ja tarvittaessa sitten vastaiskuna kaivaa takataskusta jo valmiiksi mietittyjä lisäfaktoja 8)
JD
Originally posted by Jacek
Korin tulee kestää isompi moottori valmistajan tarkoittamalla tavalla.
Tässä M3/E30 jutussa ei ole mitään ratkaisevasti erilaista joten ne korit kyllä kestää sen mitä M3:kin.
Yleisen turvallisuuden nimissä AKEn kuitenkin täytyisi ainakin olla kiinnostunut asiasta että onko näin, sillä kaikkien valmistajien korit ei ole itsestäänselvästi yhtä vahvoja, huippukärjistettynä peruscorollan kori tuskin kestää pitkään WRC corollan tehoja.
Samoin rankasti vahvistetuun E30 cabrion koriin on helppo AKEn todeta että kyllä se kestää samat tekniikat kuin perus E30 kori, toisinpäin ehkä miettisivät enemmän.
Tämä ei ole mitään pelottelua, on vain hyvä joskus ajatella asia AKE:n näkökulmasti niin voi varautua etukäteen siihen miksi nikottelevat joidenkin kysymysten edessä.
Ja tarvittaessa sitten vastaiskuna kaivaa takataskusta jo valmiiksi mietittyjä lisäfaktoja 8)
JD
Comment